Холандското каросерийно ателие RemetzCar завърши проекта за шутинг-брейк на базата на електрическия лифтбек Tesla Model S. Стилистиката на спортното електрическо комби бе разработена от дизайнерското студио Niels van Roij Design по поръчка на колекционера Флорис де Раадт.
По време на работата по автомобила, специалистите от RemetzCar правят алуминиеви каросерийни панели, изменят формата на задната колонка и проектират нов таван. От нулата е направена и задната врата, като стъклата също са нови. Вижте и по-конкретно резултатът от работата.
Ще припомним, че през декември миналата година, своя версия на универсал на Model S представи британската компания Qwest. Преработената част тогава беше изработена от стъклопласт, а за да интегрират електрониката отново, хората от Qwest се обърнаха за помощ към специалисти от Tesla.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 YAMAHA
09:34 30.05.2018
2 Иванчо l-ви
Коментиран от #3
10:46 30.05.2018
3 омъскаряване
До коментар #2 от "Иванчо l-ви":
Да тегли ремаркето с бензиновия генератор за зареждане ли ???? ХахаКоментиран от #4, #5, #6
11:13 30.05.2018
4 Иванчо l-ви
До коментар #3 от "омъскаряване":
Хаха добра идеа !!!11:21 30.05.2018
5 На Теслата Дръжката
До коментар #3 от "омъскаряване":
ХахахИ това да го паркираш пред имението на Илон Мъск да видим физиономията
11:26 30.05.2018
6 Теглич
До коментар #3 от "омъскаряване":
Ти като ползваш теглича, слагаш ли си туба с бензин в багажника?Пробегът при дърпане на каравана, намалява с 30%. Да не би разходът на бензинов автомобил да не се вдигне с поне 30% при дърпане на същата каравана?
Нека си поговорим обаче за динамичните характеристики. Ако тръгнете от светофара заедно с тесла модел Х с каравана отзад, Ти ще останеш да гледаш номера на караваната, въпреки че си сам в бензиновия си автомобил, а модел Х е с товар който тежи повече от автомобила ти.
https://electrek.co/2016/04/08/tesla-model-x-tow-test/
Коментиран от #7, #8, #9
12:24 30.05.2018
7 Антон
До коментар #6 от "Теглич":
Ако ако....... ако се беше родил жена!Не разбрахте ли - електричките нямат бъдеще , просто едно глухо разклонение на авто индустрията.
Докато не променят технологията на батериите, времето за зареждане и пробега това са коли без бъдеще.
И понеже говориш ако, ако. Взимаш едно ферари 488 писта, слагаш му един теглич, закачаш караваната и теслата остава някъде много много назад.
Фабричен автомобил без тунинг , с бензинов двг и умопомрачителни данни.
Няма тесли, няма електрички. Виж му данните. Особеното в случая е че дори и мъск да бъдеш пак няма да му я продадст. Просто защото автомобила се продава от ферари на доказали се авто чаниаци а не на джендъри
Коментиран от #11, #13
14:15 30.05.2018
8 Зорлем
До коментар #6 от "Теглич":
Ех, ама как само ви влече това ускорение на тия електрички. Добре, бе, разбрахме - ускоряват много хубаво! Е, и?Коментиран от #10
14:15 30.05.2018
9 Трактор
До коментар #6 от "Теглич":
След камион който ускорява 0-100 за 5 сек сега и ще теглим каравана на светофара и ще ускоряваме за 5 сек :))). А дали ще спре за толкова или караваната ще влезе при шофьора???А скоро и трактор дето да ускорява като совалка да очакваме ли??
14:45 30.05.2018
10 Язе
До коментар #8 от "Зорлем":
Какво е,И?Два старта и на чарджъра за час.После два старта и пак час на чарджъра.Така за един ден ще направи пет тигела а ще виси на щепсела цяла нощ.Тъпа работа.14:46 30.05.2018
11 Прекалено късо име
До коментар #7 от "Антон":
То и целия квартал разправяше, че сестра ти няма бъдеще в най-древната професия, ама глей до какви висоти стигна!Коментиран от #12, #14
14:54 30.05.2018
12 Зорлем
До коментар #11 от "Прекалено късо име":
А теб те е страх, че тя се явява като конкуренция в състезанието по гълтане ли?16:06 30.05.2018
13 Грую
До коментар #7 от "Антон":
Вярно е, че поне за момента зареждайки електромобили и произвеждайки водород чрез електролиза за водородните двигатели от мрежата по която тече ток, произведен от горивни процеси всъщност само увеличаваме така наречения въглероден отпечатък с тази си дейност, но тя все пак трябва да върви паралелно с преминаването на енергетиката към такава без въглеродни емисии и наистина няма да е лесно, а и вероятно крайния резултат ще бъде различен от този, който си го представяме в момента,а пък към момента следва да признаем тези технологии все още за екзотика.16:28 30.05.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.