Напомпаната версия на електрическия кросоувър I-Pace може да се окаже прекалено бърза за обикновените водачи, опасяват се от Jaguar. Според шефа на департамента по продуктово планиране на британската компания Хано Кирнера електромобилът ще ускорява от 0 до 60 мили/ч (96 км/ч) за 1.8 секунди, съобщава Autocar.
"Безпокоя се, че въртящият момент и мощността ще бъдат прекалено високи за неподготвен водач. Не е изключено да използваме някакъв ограничител, докато собственикът не премине съответното обучение", казва Кирнера.
Стандартният I-Pace има два електромотора с мощност по 200 к.с. всеки. Захранват ги йон-литиеви акумулатори с капацитет 90 кВтч. Така въоръжен, кросоувърът ускорява от 0 до 100 за 4.8 сек, а максималната скорост е 200 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мъка
Какъв кросоувър е това , колко му е клиренса?
Коментиран от #7
19:37 30.05.2018
2 Ben10
П.П НЯМАМ ПРЕДВИД БОКЛУЦИТЕ НА ТЕСЛА
19:50 30.05.2018
3 Антиелектрика
Какво се прави на луд и ДВГ с 1000 к.с. ще прави такова ускорение, но ще има по-висока максимална скорост. Просто да го пускат и да видят дали хората ще го харесат.
Само, че като знам цените на SVR, този ще е сигурно 300 000 евро.
Коментиран от #5, #8
20:23 30.05.2018
4 бугиии
21:02 30.05.2018
5 Мóсквич
До коментар #3 от "Антиелектрика":
Москвича, Москвича, Забрави за Москвича кажи за Москвича сега!Хората са казали "Внимавай какво си пожелаваш", бъдещето май много бързо премаза всичките ти опорни точки с новините само за два дни!
Ако Тесла не могат да правят автомобили, старите автомобилни производители знаят как да ги правят и да ги настроят и скоро ще четем и новини от Нюрбургринг и ще падат рекорд след рекорд.
Ще почнат опорните за 10 обиколки и звук. Все едно някой тръгва да прави рекорди с пълен 100-литров резервоар, при положение, че е дал още веднъж цената на базовия модел, за да олекоти автомобила с 20-30кг с карбонови елементи.
Коментиран от #6
21:35 30.05.2018
6 Антиелектрика
До коментар #5 от "Мóсквич":
Ще, ще, ще - то ти явно не живееш в реалността.Пък Москвича сам си казва - размазва Тесла на драг.
Сега погали кристалната си топка преди лягане, че няма да може да мигнеш иначе.
22:16 30.05.2018
7 Random
До коментар #1 от "мъка":
Колкото и на другите боклуци кросоувери - никакъв.07:46 31.05.2018
8 Скорост
До коментар #3 от "Антиелектрика":
Ако на тези електродвигатели с мощност 400 конски сили сложат скоростни кутии с поне две скорости, и ускорението и максималната скорост ще са по-добри отколкото на двигател с вътрешно горене със същата мощност. Винаги съм се чудил защо не го правят.Коментиран от #9, #10
09:40 31.05.2018
9 Антиелектрика
До коментар #8 от "Скорост":
По същата причина по която не правят колите с ДВГ с реактивен двигател, който също е ДВГ.Коментиран от #11
10:03 31.05.2018
10 Никой
До коментар #8 от "Скорост":
Защото е неоправдано усложняване, тегло и инвестиция. С една подходяща предавка ел мотор с 400 коня спокойно си прави за 4сек до 100 с макс скорост от 190-200км/ч. Двг дори не може да се доближи до подобна ефективност и обороти, затова за същото нещо ще са нужни 4-5 скорости. Кой реално се нуждае колата да вдига повече от 200, ако това ще означава + 100кг и още нещо, което да се разваля.Отделно самата конструкция на модерните електромобили не го позволява, защото главната идея е моторите да са разположени най-близо до колелата за минимални загуби и няма място за скоростни кутии.
Да не говорим, че ще трябват доста сериозни части да издържат на въртящия момент и рязкостта на ел мотор и ще се износват бързо.
10:22 31.05.2018
11 Да да
До коментар #9 от "Антиелектрика":
Кога ще разбереш че хората карат коли не за да се състезават,а да стигнат от точка А до точка Б ,бързо,лесно,икономично и ако може да не опушват прането на комшиите! Колко състезателни коли виждаш на ден? Освен това какво значение има че има коли с ДВГ които биели елките? Да ги бият на икономия! На КПД! На здравина! Тези коли с ДВГ дето вдигат 100 за 2 сек.колко им е ресурса? 500 000 км.! 400 000 км. 100 000 км! 10 000 км!за разхода им няма да питам! Очевидни са предимствата на Е-колите! Единствен недостатък засега е изминато разстояние,разбира се тук влиза и време на зареждане,айде и цена като начална инвестиция!Коментиран от #12
21:51 31.05.2018
12 Антиелектрика
До коментар #11 от "Да да":
А ти кога ще разбереш, че статиите трябва да се четат?В тази статия става въпрос само и единствено за състезателни автомобили!
Това с опушването на прането е пълна нелепица, защото като гледам какви бараки се карат у нас, на никой не му пука за прането на съседа, какво остава това да е основното нещо, което търсят хората.
Относно здравината на миксерите, ти какви ремонти си правил по колите си с ДВГ. Моите ремонти в 90% от случаите са били по ходовата част и окачването. Така че за каква надеждност повече при електричките ми говориш изобщо? Още повече, че те са винаги по-тежки и по-често ще им се разбива ходовата част.
А това КПД точно в какво се изразява като полза при миксерите, че аз съм неук и не схващам. Ако не си караш колата през зимата две седмици, според теб на електричката ли няма да и е мръднала батерията или бензина в резервоара няма да е мръднал?
23:10 31.05.2018