Шефът на Fiat Chrysler Automobiles Серджо Маркионе се кани да прати в историята марката Chrysler, твърди Automotive News. Изданието се позовава на свой източник от компанията, според когото сензационната новина ще бъде съобщена в петък. Тогава ще бъде обявен продуктовият план на италианско-американския производител за следващите пет години.
Погребването на толкова стара и важна марка звучи кощунствено, но в момента гамата ѝ се състои от само два модела - ветерана 300 с шаси от Mercedes-Benz E-Klasse W211 от 2002 г. и относително новата Pacifica, която преспокойно може да се продава и като Dodge. Ако се изключи мъгляво споменаване на нов голям кросоувър през януари, от FCA не са обявявали планове за никакви нови разработки с емблемата на Chrysler.
Провал претърпя и проектът на някогашния трети от Голямата американска тройка за компактен модел с италианска платформа и името 100. Междувременно заради слаби продажби бе прекратено производството на седана 200 и бяха изоставени плановете за SUV от среден клас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 гост
До коментар #1 от "Киро":
Нищо сбъркано няма , Фиат винаги са искали само Jeep и донякъде Dodge заради пикапите и спортните модели , Chrysler е само в тежест , особено в момента ! Той закри Ланчия и без малко да продаде Алфа и Мазерати , та за Chrysler ще се загрижи !12:07 31.05.2018
3 Никой
Коментиран от #4
12:15 31.05.2018
4 гост
До коментар #3 от "Никой":
Прав си, като не може или не иска да инвестира и да развива, да продаде марката, а не да я закрива. Все едно ПСА да закрият Опел или Нисан да закрие Мицубиши. При все че американските марки са дълговечни и с много история поне в САЩ. Абсурдно е, ограничи я, но не я анулирай.12:22 31.05.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Академик Неделчев
Нищо ново като концепция не са измислили за 10г.Бусоветвe са на PSA,SUV-a си е Додж,от другите таралясници само 500 прилича на нещо...Абе пълен смех.
Да вземат пример от Рено,колко са напред за тия 10г. от към двигатели модели и марки
12:34 31.05.2018
7 Тъжната истина
Коментиран от #11
13:33 31.05.2018
8 до 7
Тои ферман, който си изписал само показва как нямаш никакви познания по това за което говориш.
Да, Крайслер са имали вземане даване с някой марки. И това ще продължава за напред, защото в този бизнес така се прави.
Всеки производител го прави. обединяват се, разделят се, споделяне на двигатели, платформи и др.
Разликата обаче е, че Крайслер днес е на печалба, а продажбите са им рекордни за цялата им история.
https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2018/02/01/3121840_fiat_chrysler_se_ochakva_da_stane_po-pechelivsha_ot/
За теб е нормално да не ги знаеш тези неща, тъй като в България привържениците на Крайслер са предимно по-възрастни и улегнали хора, който не пишат в интернет зомбирани коментари за автомобилите както е при БМВ маняците.
Коментиран от #9
14:01 31.05.2018
9 Никой
До коментар #8 от "до 7":
В твоята статия става въпрос за целия концерн Фиат-Крайслер или FCA, а не Крайслер като отделна компания. И Крайслер са имали много добри попадения, заедно с Додж, които винаги са били на върха на американските "мускулести" коли. Главно Крайслер са били по-луксозни и иновативни, а през 60те произвеждат едни от най-качествените и скъпи коли за американския пазар. Това включва 300G - най-мощната серийна кола на времето с HEMI и 380 коня, както и интересни разработки като колите с газотурбинни двигатели. Това имам предвид, че днес са бледо копие. Не знам колко са им продажбите, но като отидеш на изложение на класически коли в Америка или Италия - всяка 2ра кола е Крайслер, Додж или Фиат и Мазерати. Много ми е интересно коя кола от днешните Фиати ще седи на брега на Комо след 50 години и ще струва 2 милиона?14:17 31.05.2018
10 Velislav
Например Alfa (имам две такива), фен съм на марката, със всичките и плюсове и минуси (както на всяка друга, разбира се).
Но не може последния седан на нормална цена да им е 159 , който вече е само по втората употреба и не е на конвейра.
Имат MiTo - малка градска кола с доста прилични коне за мотора си, имат прекрасната Gulietta, но тя е хеч (наследник на 147). И после имаме 4C и Gulia/Stelvio.
Само, че от всичкото това има един чист седан, и това е Giulia.
И коя по-точно Giulia е достъпна като цена, ако ще си с най-бюдетния дизалов мотор да се вземе?
Липсва нещо от типа на Giulietta (която е чисто нова около 25К) , но във форма на седан.
Мислели да закриват и да оставят Maseratti и Alfa?!
И кое Maseratti е евино и достъпно?
Кайена има пазар в момента защото 10-годишните (и нагоре) модели вече им падна много здраво цената и се напълни с кайени на всеки ъгъл.
Евини Мазератита обаче не съм видял.
Плюс това Cayenne може и да е достъпен при покупка в момента, на втората ръка около 10 годишен, но цената за поддръжка после никак не е приятна.
16:21 31.05.2018
11 Gost
До коментар #7 от "Тъжната истина":
Ти чуваш ли се. Какви глупости плещиш.Плимут била безсмислена марка.Само лаик може да го каже това.Плимут е легенда в автомобилостроенето.Да си чувал за моделите fury ,belbedere ,barakuda ,gtx,road runner.това са все легендарни модели.Благодарение на фиат сега марката е закрита ,заради некадърнотта на италианците.18:10 31.05.2018
12 Сензацията отвръща на удара
ииии..... "сензационната новина" за закриването на Крайслер се оказа фалшива новина
Коментиран от #14
18:24 01.06.2018
13 300С фен
23:02 01.06.2018
14 гост
До коментар #12 от "Сензацията отвръща на удара":
А защо така срамежливо пропускаш какво БЕШЕ обявено ?След дълго и упорито отричане на електромобили FCA обяви програма за електро модели.
Човекът начело на алианса Серджо Маркионе не веднъж се е изказвал доста кричитно за електричките и че е абсолютна загуба да ги правиш, но развитието на електрическата мобилност е много интензивно и FCA също се включва в тендецията...
Новото при компанията засега е само официален анонс, но явно ще правят електромобили – в рамките на следващите четири години ще има нови електро модели от Jeep, Maserati и FIAT.
Явно нещата се променят драстично, тъй като Маркионе обяви план за инвестиране на 45 милиарда Евро, 9 милиарда от които за електро модели. Интересното е, че Jeep е една от марките в групата, за която са планирани най-много електро версии, включително за Renegade, Compass, Wrangler, Cherokee или Grand Commander. Но има една подробност – повечето от тези електрички ще бъдат пращани на китайския пазар.
10:43 02.06.2018
15 ЕДНА ОТ КОЛИТЕ МИ Е ВОЯДЖЕР 2,5 БЕНЗИН
15:29 02.06.2018
16 Реалист
23:26 02.06.2018