Last news in Fakti

3 Юни, 2018 11:00 6 650 10

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • кабрио-
  • vilner-
  • тунинг
Български поглед към едно AMG S 63 кабрио - 1

"Достатъчни са около 20 секунди и покривът потъва в задната част на автомобила. Доста по-малко време отнема преценката, дали ви харесва това, което гюрукът разкрива“, казва Атанас Вилнер. „Понякога са ви нужни и по-малко от 3,9 секунди, за да си създадете мнение. По-малко от тези 3,9 секунди, за които колата вдига 100".

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

В случая обаче, преценката на салона от страна на Вилнер, отнема повече време, защото той не го наблюдава само, като ползвател, но и като артист. „Серийните изпълнения на Mercedes за S-Klasse определено са достойни за ранга на колата, но понякога малки изменения, могат да придадат изцяло ново излъчване, да създадат изцяло нова атмосфера“, допълва Вилнер.

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

Vilner Design избират именно подхода на умерената индивидуализация за този S63. Екипът запазва централните кожени секции на спортните седалки, като изработва нови страници от фина кафява кожа с перфорация. Тя прелива през лумбалната област на облегалките, създавайки хомогенно излъчване. Контрастните шевове в бяло са положени вълнообразно, което подсилва контраста им спрямо геометричната ориентация на заводските тегели по седалките. Същата дизайнерска идея е продължена и по облицовките на вратите, завършвайки концепцията.

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

Специално внимание е отделено на самия проект на перфорацията на кожата. Позициите на дупките са съобразени с тези на шевовете, така че вторите да не попадат в отворите при съшиването на отделните парчета в цели детайли. Самата форма на перфорираните групи пък е модерна интерпретация на класическите ромбове, а използваната от Vilner Design кожа, е същата, като тази положена от Mercedes-AMG по таблото на автомобила.

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

Ключът. Производителите често неглижират този елемент от автомобила, което е особено видно при конкретния S63. Стандартната визия на това електронно устройство може да бъде проследена повече от десетилетие назад, без почти никаква промяна, като единствено логото на AMG го прави малко по-специално. Vilner Design променят това, като покриват ключа със същата фина, кафява кожа, която е използвана и в салона. Така логото на тунера от Афалтербах изпъква допълнително, и не на последно място, устройството вече е доста по-приятно и на допир.

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

Резултатът е стил, надграждане над проекта на Merc-AMG, без намесата на Вилнер да оспорва оригиналната. Онези, които видят автомобила със свален гюрук по улиците на Монте Карло, където често се движи той, ще се убедят в това.

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио

ТТ данни на модела: 2017 Mercedes-AMG S 63 4MATIC Convertible, 5461 куб.см, битурбо V8, 585 к.с., 900 Нм, 7-ст. автоматична MCT, двойно предаване, 2235 кг.

Български поглед към едно AMG S 63 кабрио


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Инкогнито

    16 3 Отговор
    И Бечо яде Лук със Сланина на вестнк върху пасажерската седалка! Бг.класика
  • 2 Джовани

    6 3 Отговор
    БРАВО НАСКО
  • 3 cabrio owner

    1 14 Отговор
    Този път добре им се е получило на Вилнер няма го онзи кич, към който често залитат. За съжалвение обаче собственикът рядко, ще може да я кара открита, ако не иска за отрицателно време да съсипе салона. Този светъл цвят мн. бързо, ще се захаби и зацапа, ако кабриото се ползва по предназначвние. Добрата новина е, че собствениците на мерцедеси кабриолети много рядко ги карат открити, а когато го правят си вдигат всички стъкла, особена порода са и винаги се питам за чии са им тогава тия кабриолети !?!?

    Коментиран от #7

  • 4 Непросотфоб

    2 9 Отговор
    отзад е ногу удобна само че няма багажняк не е практчна за събота и неделя

    Коментиран от #6

  • 5 илонката мъск

    14 3 Отговор
    и пред него една голф 2 чипосана дизел да избълва кълбо черен дим на ниво на което Емо Чолаков да си помисли ,че ще вали
  • 6 хахах

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "Непросотфоб":

    Това е кола за млади хора с пари не за чички с три деца куче котка и хамстер тръгнал за село да прибере бурканите с пачата
  • 7 Антон

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "cabrio owner":

    Ти май не схващаш като четеш нещо.
    Сега се върни и прочети къде най-често се шофира аетомобила.
    И помисли дали там е същата гняс, пушещи резачки без катализатори, фасове по улицата и всичкоостанало което може да откаже един човек да си купи кабрио
  • 8 Гост

    5 1 Отговор
    Видях вчера Vilner какво са направили със Мицубиши Ралиарт. Много кич много нещо. Не ми хареса както и на някоя част от хората. За чии му е даже на човек да я купи. 33000 лева за това
    https://m.mobile.bg/details/21523861357515431
    Оборотомера все едно е взет от Nfs underground 2. Като цяло това мицубиши не си струва парите

    Коментиран от #9

  • 9 вижся

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    струва си - ако си дилър на дрога от тъмно зелените

    Коментиран от #10

  • 10 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "вижся":

    Е само тогава иначе не