9 Юни, 2018 11:00 30 255 70

Тествахме най-бързата кола с предно предаване

  • honda-
  • civic-
  • type r-
  • тест

Новата Honda Civic Type R разполага с мощност от 320 конски сили

Тествахме най-бързата кола с предно предаване - 1

Започваме с уверението, че Type R е автомобил, който може да се използва, както за ежедневна употреба, така и като безкомпромисна силова резачка. В това успяхме да се убедим по време на обстоен тест драйв, който направихме с най-бързата кола с предно предаване в света. Honda пусна наточената Civic Type R едновременно със старта на новото десето поколение на стандартния Civic, което не се е случвало никога до сега.

Тествахме най-бързата кола с предно предаване

Заради синхронизирането на старта на двата модела, новият Type R се появи само две години след предшественика си. Така новата генерация наследи доста технически елементи от предишната резачка, но всъщност е съвсем различна. Последният Type R e построен изцяло на нова платформа, по-голям е и разполага с далеч по-усъвършенствано задно многолостово окачване вместо познатия ни торсионен мост.

Екстериор

Тествахме най-бързата кола с предно предаване


Най-спорната част от новата Honda Civic Type R е нейният външен вид. Много от екстериорните елементи изглеждат хипертрофирали. Колата изглежда футуристично и много агресивно, а дизайнът определено е японски - 20-цолови джанти с нископрофилни гуми, огромно задно антикрило, масивни брони и три ауспухни накрайника могат да се сторят на някои прекалено, но пък едно е сигурно: Това е отличен шанс да изпъкнете сред морето от еднакви автомобили. От Honda обаче имат съвсем друго тълкование по отношение на дизайна. Те са на мнение, че всички причудливи елементи са направени с една-единствена цел - да направят колата възможно по-бърза. И са успели.

Интериор

Тествахме най-бързата кола с предно предаване


Подобно на външния вид и в салона Civic Type R също изглежда много спортен. Почти състезателни седалки, комбинация от червено и черно, алуминиеви педали и скоростен лост, дигитални уреди и табела с идентификационен номер на автомобила са елементите, които недвусмислено подсказват за каква кола става дума. Седалките са със силно изразена странична поддръжка, но са и доста меки. С други думи са ергономични и много удобни, въпреки че не изглеждат така. Уредите са почти изцяло дигитални, информативни са, а навигирането по тях е интуитивно. Единственият недостатък по отношение на интериор е по-евтино изглеждащата пластмаса по арматурното табло и хоризонталната част на централната конзола, която е взета наготово директно от стандартния Civic.

Двигател

Тествахме най-бързата кола с предно предаване


Само преди месец наточеният хечбек Honda Civic Type R направи нов рекорд за автомобил с предно предаване. Моделът завъртя една обиколка на френската писта Мани Кур, като подобри времето на предшественика си с цели пет секунди. Всичко това се дължи, както на оптималната аеродинамика, така и на отличния японски агрегат. А той е двулитров с турбокомпресор и с умопомрачителната мощност от 320 конски сили. Максималният въртящ момент също е впечатляващ - 400 Нм, достигащи се в диапазона 2500-4500 об/мин. Този високотехнологичен мотор работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия, характеризираща се с къс скоростен лост и изключителна точност при превключване на предавките.

Ходови характеристики

Тествахме най-бързата кола с предно предаване


Type R разполага с три режима на работа - Comfort, Sport и Sport+. Първият е предназначен за ежедневна употреба, прави колата спокойна, звукът по-тих, воланът по-мек, а возията като на всеки нормален хечбек от компактния клас. Смени ли се режимът обаче, то тогава истинският нрав на Type R много бързо излиза наяве. Колата става нервна, воланът - директен, звукът доста силен, а окачването се втвърдява осезаемо. Колата стои като залепена за пътя, крен не се усеща дори и в по-остри завои с висока скорост. Стартът е мигновен, без превъртане на колелата, а от там насетне може да се кара според възможностите на водача, тоест - кой колкото може. Автомобилът определено го позволява, но и определено може да се окаже опасен за по-неопитни водачи.

Цена

Тествахме най-бързата кола с предно предаване


Званието най-бърз автомобил с предно предаване съвсем не е пресилен. 320-те коня ускоряват 1380-килограмовата резачка от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди, а максималната и скорост е 272 км/ч. При това разходът на гориво трудно минава 10 литра на 100 километра пробег. Спрямо предшественика колата е и по-комфортна, и по-динамична. Type R може да бъде определен като хулиган, даващ ви едно от най-опияняващите усещания от шофирането. Цената стартира от 70 990 лв. с ДДС, но ако сте фен на т.нар. хот хечове с предно предаване, то бъдете сигурни, че всяка стотинка за новия Tpe R си заслужава.

Тествахме най-бързата кола с предно предаване


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 CL500

    62 14 Отговор
    Изглежда добре, агресивно и различно! Предполагам ще е и надежден автомобил, само мааалко очаквах да е по-бърза в ускорението. Тия 320 коня би трябвало да ускорят 1380-те кг до 100 км/час за доста по-малко от 5.7 сек., така поне очаквах, де. Но като цяло си е добра колата!

    Коментиран от #17, #28, #37, #47

  • 2 californication

    37 24 Отговор
    Баце ондата е най-бърза в класа си в света. Рибата в България ги къртеше до последно с 5-та генерация квато и аз съм имал в бг. И между другото на драг пак сивик е най-бързата в света - 8 секундна на 402 метра. И за справка колко искаш да е до 100 бе баце, аз имах преди CLK55 AMG (в уса, бг нема такъв) 5.4 в8 369 коня 0-100 е 5 секунди на задно, сигурно парахода цл500 ги прави за 2 секунди :ддд

    Коментиран от #10

  • 3 ВЕРНЕР ФОН БРАУН ФОЛЦВАГЕНОВ

    37 102 Отговор
    Оризов леген с морално-остаряла визия тип "БЪРЗИ И ЯРОСТНИ 1 " отпреди 20 години !!! Определено НИКОГА не бих си го купил - пейката отзад ми идва много нагорнище ...

    Коментиран от #23, #36, #56, #60

  • 4 Карам Ферари

    18 30 Отговор
    Хондата е най-бързото нещо!
  • 5 Не мерси

    24 73 Отговор
    Като изключим външния вид който изглежда като направен в час по трудово и е подходящ за 16 годишни, интересува ме тази хонда ще подбива ли клапаните, ще харчи ли масло и ще гние ли със скоростта на светлината, както и всички други хонди до сега?

    Коментиран от #64

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Жоро

    15 58 Отговор
    Поредния боклук на хонда

    Коментиран от #24

  • 9 гост

    18 32 Отговор
    моето бмв 640 i със задно задвижване, с тегло 1740 кг. с 320 конски сили прави 0-100 за 5.1 сек. и 4.9 с launch контрола.
    Електронно ограничено до 260 км/час, би трябвало тази кола да има приблизително същите показатели имайки предвид теглото.
    Отвън Hondata ми харесва но в интериора си личи по-ниския клас на използваните материали, но цената е доста атрактивна и може би затова материалите са по-ефтини.

    Коментиран от #13, #18

  • 10 CL500

    14 24 Отговор

    До коментар #2 от "californication":

    Моят параход (не АМГ и само със задно и БЕЗ турбини, V8) го дават до 100 за 5.4 сек, а е 2 тона кола с 388 коня. Затова очаквах Хондата, въпреки, че е 68 коня по-малко но около 600 кила ПО-ЛЕКА, да е по-бърза. Разбира се над тая скорост Хондата няма шанс на ускорение, ако ще я сравнявам с да кажем моя параход, щото имам ли обороти, моята тогава става 'жива' и върт. момент дърпа бая добре.
    Тая Хонда с тези форми в стил 'трансформърс' е прилична колица за млади хора (преди да спестят пари за нещо по-добро).
  • 11 Бай Тошо

    16 37 Отговор
    Не че нещо но ПАСАТ КОМБИ Б8 автомат със 280 к.с. и 1600кг е по бърз в ускорението от тоя мъник, странна работа с -50 коня и +300кг и пак е по бърз
  • 12 пост

    16 9 Отговор
    Колко бързо се удря в дървото до пътя?
  • 13 onq s konq

    20 6 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Смущавашто е да не знаеш техническата характеристика на "твоето БМВ"/640i/,а според нея прави от 0-100 не за 5,1 сек,а за 5,4сек..Макс ти скорост е ограничена не на 260/няма изобщо кола с такова ограничение на света/, а на 250км/ ч като ПОВЕЧЕТО НЕМСКИ КОЛИ.Естествено това са цифри ЗА НОВ АВТОМОБИЛ,КАТО ТЕСТА Е ПРАВЕН ПРИ ИДЕАЛНИ УСЛОВИЯ.

    Коментиран от #20

  • 14 Някой

    29 9 Отговор
    И защо са ви тия таратайки и кошници с толкова коне бе клоуни...?
    Донори ли искате да ставате,комплекси ли избивате или искате квартира в моргата за няколко часа?
  • 15 Карайте Хонда

    5 20 Отговор
    Имам а6 4f 233к тежи 1.9 тона и прави 100 за 6.5 следващия модел с 320 кс. ги прави за 4.4 .... била бърза на драг. Може ама не вярвам ...

    Коментиран от #32

  • 16 Горублянския

    15 5 Отговор
    Фокус РС е на сходна цена, 350 коня, 4х4. СЪщо много добър автомобил
  • 17 ДДД

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "CL500":

    че купи си мотоциклет
    те са до максимум 5 сек на 100
    и еи ти ускорение
    ама за ко ти е?
    то не ти се присира като вдигне 100 за над 10
    а като се развали

    Коментиран от #31

  • 18 Баварец

    14 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    За БМВ си прав, ама евтино се пише с "В", не "Ф", а и тук се дискутира кола с предно задвижване

    Коментиран от #21

  • 19 Винету

    35 6 Отговор
    Добре си е Хондето, а и не е най-важното за колко ускорява, а как се държи в завоите...
    За справка вижте колко сериозни коли му дишат прахта на Северната дъга.
  • 20 гост

    7 8 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    БМВ 640 има 2 фейслифта, след първия ограничението беше променено от 250 на 260. Моята е 2015 година.
    Официалната информация за ускорението е 5,3 сек. а не 5,4.
    Ако имаше малко повече опит с подобни автомобили щеше да си запознат че на dyno тест ако колата е записана с 320 конски сили, реално колата е повече например 330. Съответно и ускорението ако е заложено 5,3 сек. винаги колата е малко по-бърза.
    с 0,1 - 0,2 десети от секундата.
    Тези резултати са постигнати при оптимална работна температура на двигателя и подходяща температура на гумите и пътната настилка.
    Няма смисъл да лъжа и да се изхвърлям за 0,1 секунда или за 0,2.
    Просто ти казвам нещата от първа ръка, не всичко го пише в интернет.

    Коментиран от #45, #70

  • 21 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Баварец":

    Колега прав си за всичко, но от коментара ти лъха малко злоба.
    Имам отлично образование и не са ми паднали нещата от горе както подозираш а с много труд.
    Благодаря за коментара все пак!
  • 22 Kiro

    9 3 Отговор
    Новото (10то) поколение сивик е 3 класи над предходното. Това мога да кажа на този със сивик 2014 . Качеството и дизайна са на съвсем друго ниво , както и екстрите. Говоря за стандартният модел . Затова пък и цената си му 50к+ - читавио оборудван . Старият беше по евтинджос
  • 23 Гост

    18 9 Отговор

    До коментар #3 от "ВЕРНЕР ФОН БРАУН ФОЛЦВАГЕНОВ":

    Карай си тъпия мерцедес и не коментирай Хондата
  • 24 Гост

    16 5 Отговор

    До коментар #8 от "Жоро":

    Защо обиждаш автомовила, супер як е и е евтин а не като Мерцедесите по 200 бона
  • 25 Ник

    14 2 Отговор
    Перфекна кола но б българия данаците са ужасно високи за нашия стандарт

    Коментиран от #27

  • 26 Гост

    5 5 Отговор

    До коментар #6 от "Сивик е боклук":

    Защо обиждаш автомовила, супер як е и е евтин а не като Мерцедесите по 200 бона
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 шруум гъбков

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "CL500":

    Приятелю к. с. леко не са релевантни на ускорението...
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Ради

    7 31 Отговор
    Имах възможност да шофирам Сеат Леон Купра(София-Бургас) невероятно изживяване. Не съм предполагал, че испанците ще направят подобен автомобил. Собственика каза, че двигателя е с 310к.с. и върви по добре от Golf R 350к.с.(драмата му е била кой от двата автомобила да закупи). Убеден съм, че въпросната Хонда едва ли може да се конкурира с един от двата гореспоменатия модела.

    Коментиран от #35, #61

  • 31 Disela

    2 7 Отговор

    До коментар #17 от "ДДД":

    Добра е и все пак няма да изгние за 5 години ,толкова и е ресурса
  • 32 Гост

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "Карайте Хонда":

    Ти нещо май не си в час?!
    Твоята кола НЕ ускорява за 6,4 секунди, а за 7 секунди от 0 до 100 км/ч:
    https://www.auto-data.net/bg/audi-a6-avant-4f-c6-3.0-tdi-v6-233hp-quattro-16707
    На Хондата не и е силата в ускорението, а в завоите.
  • 33 Krasimir

    34 8 Отговор
    Като чета повечето коментари лоши ми става, абсолютно не запознати хора, които са карали 10 коли в живота си, и накрая си купими бмв и това е най-добрата кола. Хондата за цена-качество е мега добра, на писта ще бие абсолютно всичко до 350 коня и то с задно, на същите коне на драг нито 1на кола няма да я бие, супер красива е от вътре и вън, да най-вероятно не е направена от най-качествените материали вътре, но все пак цената е 70к за нова кола. Преди да коментирате тъпотии и да хулите, покарайте малко бързи и различни коли, разгледайте някой друг клип и ревю. И не бъдете роби само на 1 марка, почти всяка марка има много добри модели !!!

    Коментиран от #68

  • 34 АЛФА Q4

    12 9 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    НАЙ ГРОЗНАТА КОЛА НЕ Е МУЛТИПЛА.,А АУДИ. А2
  • 35 АЛФА Q4

    8 7 Отговор

    До коментар #30 от "Ради":

    Прав си няма конкуренция
    Хордата ги гази

    Коментиран от #58

  • 36 Инж. ,..........

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "ВЕРНЕР ФОН БРАУН ФОЛЦВАГЕНОВ":

    Без пейката отзад с над 220-230 km/h със сигурност ще почне да се отлепя!!! (Стига да си учил тягови и енергетични изчисления.)

    Коментиран от #38

  • 37 Доко

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "CL500":

    С предно предаване едва ли и за в бъдеще който и да е производител
  • 38 БОБОЛИНЧО 4

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "Инж. ,..........":

    Инж. изхвърляй си дипломата - Болшинството от колите без пейка отзад не отлитат при 220-230 а от 300 НАГОРЕ (Стига да си учил тягови и енергетични изчисления.)
  • 39 AUDI 3 0 TDI

    4 24 Отговор
    Тая хонда ако я гепи едно чипосано 3.0 TDI кви шамари ще ядеееее

    Коментиран от #41

  • 40 vasik atanasova

    3 9 Отговор
    бе друго си е куатрото
  • 41 Гост

    14 3 Отговор

    До коментар #39 от "AUDI 3 0 TDI":

    И кво ше яде Хондата? Ако А6 3.0 ТДИ с чип го бие с тия мижави 250 коня се мятам от 3-тия етаж на чупка. Айде максимум 300 коня ако е фейслифтово и пак няма да бие Хондата нито на ускорение нито в завой

    Коментиран от #43

  • 42 123

    7 0 Отговор
    Тази кола за мен е само двигател. Другото е доста грозно, но пък различно, и сигурно ще си намери доста фенове.
    Гледам иначе, нивото но форума се е стигнало сериозно, то не са 640-ци, АМГ- та и прочее резачки. Брей, ти да видиш.
  • 43 AUDI 3 0 TDI

    3 21 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    3ка мотора(240кс) с ремап без проблем минава 300 кс ! Въртящия момент става около 600 НМ ! Прословутата Хонда яде яко табани на пистата от обикновенна А4-ка 3.0 TDI с quattro задвижване и ремап ! ! !Истината боли - ФАКТ !

    Коментиран от #48

  • 44 Гост

    10 1 Отговор
    Не мога да разбера, къде е базата за сравнение? Слагате 6-8 цилиндрови мотори до този хеч с 4.

    Коментиран от #46

  • 45 onq s konq

    3 1 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Амбицираш ме да проверя ОЩЕ НА 2 МЕСТА ДАННИТЕ ЗА БМВ-640i и на двете места се потвърждава написаното от мен-5,4 сек /100 и 250км макс скорост/ограничена/.Освен това става дума точно за 2015г като НАЧАЛО НА ПР-ВО НА ПО-НОВ МОДЕЛ.Никъде не прочетох теорията ти за ДИНОТЕСТ,КАКТО И ПОСОЧЕНИТЕ ОТ ТЕБ РАЗЛИЧНИ ОТ МОИТЕ ДАННИ.Имам БМВ което е по-старичко и по-слабичко от твоето,но всичко съвпада ТОЧНО КАКТО Е УПОМЕНАТО В ТЕХ. МУ ХАРАКТЕРИСТИКА- и разхода на гориво,и макс. скорост.Единствено километража показва 6-7 км по-висока от реалната скорост,сравнена с тая по Джипиес.Жив и здрав.

    Коментиран от #52, #54

  • 46 бобо 1

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Ама да де МА ти забрави ТАКТИЧНО да споменеш ,че точно този НЕ Е обикновен 4 цилиндров а е ЗВЕРСКИ НАПОМПАН такъв .Има и по зверски 4 цилиндров от него де ( този на мерцедес АМГ А45 ,но той е друга песен )

    Коментиран от #53

  • 47 Morgoth

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "CL500":

    Моите 350 коня дават по книжка 5,9 до 100 ... а съм близо 2 тона. Това малкото наистина трябва да е по-чевръсто. Може би е заради предното.
  • 48 Гост

    10 2 Отговор

    До коментар #43 от "AUDI 3 0 TDI":

    Що си мислиш, че само този смешен дизел може да се чипосва?
    А ако някой пък чипоса турбината на тази Хонда, спокойно ще стигне 400 к.с.
    Изобщо кой нормален човек може да му мине през ум да сравнява дизел и бензин с турбини? Бензина си е направен точно за състезания.
  • 49 Honda

    4 6 Отговор
    Ebete sa v giza nay yakata ma6ina
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "onq s konq":

    понеже си мислиш че говоря тапотии. ето клип на 640 i от 0 - 260
    https://www.youtube.com/watch?v=DpxfgR0OBJY
    И ето ти немски сайт в който може да провериш за ускорението, където пише 5,3 секунди
    https://www.auto-motor-und-sport.de/bmw/6er/f06-f12-f13/technische-daten/
    BMW 640i Coupé
    (ab 2011) 6 Zylinder
    2.979 cm³ 235 kW
    320 PS 5,3 s
    не знам защо си мислиш че си измислям разни неща и искаш да кажеш че не знам колко вдига колата която всеки ден карам.
    Явно е задължително да съм лъжец.

    Коментиран от #57

  • 53 CL500

    2 2 Отговор

    До коментар #46 от "бобо 1":

    Е, ти къде отиде да сравняваш тая Хонда баш с А-класата 45 АМГ. Тая А-класа вади от 2.0-литровото си маторче с 2 турбини цели 360 коня и 450 н.м. въртящ момент. Може и да е по-тежка от тая Хонда с около 170кила, ама е 4х4, както и с бързата ск. кутия спийд-шифт+. затова и ускорението е 4.6 сек, просто е в друга лига, не заедно с тая Хонда, дето е и дори само с предно. Тя се мери и бие съответните М-ки и РС на Ауди.
  • 54 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "onq s konq":

    ето ти и клип в youtube, сток бмв 140и има 340 коня, на видеото се вижда че крайния резултат е 349 конски сили
    https://www.youtube.com/watch?v=3ruf2Fs0Spk
    Щом имаш БМВ, трябва да знаеш че това е при всички нови БМВ-та, винаги имаш 5-10 коня бонус от фабриката. Вече колко ще ти останат зависи от това как се поддържа автомобила.

    Коментиран от #55

  • 55 CL500

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    Така си го написал, сякаш само БМВ го правят това :-) И аз съм гледал дино замерване на Е-класа АМГ 63 Ес и изчислиха бая коне над заводски обявените. Казвам изчислиха, защото във фабричните характеристики се дава мощност на колянов вал, не на колелата. А загубите са към 20-на % и дори наближават 30% ако е 4х4. Обаче би била голяма разликата, за която споменаваш - да е обявена на 340 коня (т.е. на колянов вал), а да дава повече и то на колелата. Малко ме съмнява достоверността. Обикновено разликата е към 20-на коня отгоре, но на кол. вал (трябва да се изчисли приблизително за колелата).
  • 56 АЛФА Q4

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "ВЕРНЕР ФОН БРАУН ФОЛЦВАГЕНОВ":

    ЕТА НЕМСКИТЕ КОШНИЦИ И ОТПРЕД СА С ПЕЙКИ
  • 57 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    С теб си говорим на различни езици и няма как да се разберем.Аз ти цитирам ОФИЦИАЛНИ ДАННИ ЗА МОДЕЛА,ОПОВЕСТЕНИ ОФИЦИАЛНО ОТ ФИРМАТА ПРОИЗВОДИТЕЛ В КАТАЛОГА Й.Ти ми говориш за клипчета,при които колите СА ПРЕФАСОНИРАНИ!Което се изразява както във ПРЕМАХВАНЕ НА ОГРАНИЧИТЕЛА НА СКОРОСТТА,ТАКА ВЕРОЯТНО И ГОРИВОТО Е "ПО-СПЕЦИАЛНО",ДА НЕ ГОВОРИМ ПЪК ЗА ТОЧНОСТТА НА ИЗМЕРВАНИЯТА ОТ ЛЮБИТЕЛСКА АУДИТОРИЯ.
  • 58 Ради

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "АЛФА Q4":

    Никакъв шанс хорДата да ги сгази. Никакъв!!!
  • 59 Ради

    2 9 Отговор
    Японските автомобили безспорно са най безпроблемни.Изключително здрави,но са на светлинни години от немското автомобилостроене като динамични характеристики, сигурност и комфорт. П. П. Още ми е мъчно за моя Галант 2.5!!!
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Някой

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "Ради":

    Само дето сеат вече не е испанска от години а немска на голфчето.иначе да водат се още в испания.
  • 62 ПринцътНаХаритата

    0 12 Отговор
    Преди време гледах в Ютуб филмче за Голф 1 с турбокомпресор което имаше 1302 коня ....та коя е най-бързата кола с предно предаване ? Тази Хонда с 302 коня ли ? Написалия тази статия е ... много зле - добре е да го знае !
  • 63 Дошо

    10 1 Отговор
    На палячото, който твърди, че Хондата пада от обикновено А4 3.0ТДИ на писта искам да му кажа, че дори стария модел е по-бърз от R8 с 4.2 мотора.На Нюрбургринг разликата им е около 20 секунди.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Гост

    2 0 Отговор
    Не мога да разбера защо сравнявате някакви дърти бангии
    (Сигурно на газ) със новата хондичка, за цената ди колата е страхотна. Ако някой има мерцедес/БМВ 2017-18 да сравнява как вървят или материалите. Радвайте се на възрастните си съкровища.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 хахха

    0 2 Отговор
    за тия пари м5 е60 0 до сто за има няма 4
  • 68 Дедо Ви Я

    0 5 Отговор

    До коментар #33 от "Krasimir":

    Ша бие всичко ама... Ако не я прибара някоя сгодна алфа, може и по-маломощна! Ша и навие сармите та само на грозна ламарина (каквато си е) ще остане!
  • 69 Spec b

    3 0 Отговор
    Хондето е чудно, догодина като и пуснат и авд модификация или в близко бъдеще, ще разплаче и други икони:) браво на джапанците!:)
  • 70 asds

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Сравни им не ускорението до 100 а времето на пистата :)