Големите автомобилни изложения продължават да отпадат от програмата на Volvo за следващите години. Поредният салон от световен мащаб, който шведската компания ще пропусне, е този в Женева.
"Промените в автомобилната индустрия създават нова аудитория за Volvo Cars и нови начини за лансирането на продуктите", обяснява в съобщението до медиите Бьорн Анвал, старши вицепрезидент по стратегията."Дежурното присъствие по традиционните събития вече не върши работа. Налага се да преосмислим комуникационната си политика."
Бъдещата маркетингова стратегия на Volvo ще бъде онагледена от дебюта на следващото поколение на седана S60, което ще бъде представено по-късно този месец при откриването на новата фабрика на компанията в Чарлстън, Южна Каролина. Премиерата на XC40 миналата година пък се състоя в рамките на Седмицата на модата в Милано.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Twitter
Коментиран от #5
19:04 11.06.2018
2 гост
09:20 12.06.2018
3 незнайко
10:20 12.06.2018
4 Суйо
14:44 12.06.2018
5 Охо Бохо
До коментар #1 от "Twitter":
А можеш ли да се навреш туитъра за да пипнеш интериора и помиришеш салона? А ако си решил да купуваш нова кола, да направиш сравнение между различни марки?15:36 12.06.2018