7 Юли, 2018 09:45, обновена 7 Юли, 2018 11:42 48 446 94

Тествахме най-красивото ново Peugeot

  • peugeot-
  • 508-
  • тест
Тествахме най-красивото ново Peugeot - 1

Монако, Монте Карло. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

През февруари тази година французите от Peugeot демонстрираха новата генерация на своя флагман 508. Сега, марката организира първите динамични тестове на модела, които се състояха по пътищата на Лазурния бряг. Екип на mobile.bg беше на мястото на събитието и сега ще ви разкажем за първите си впечатления от автомобила.

Екстериор

Тествахме най-красивото ново Peugeot


Това дали една кола се харесва на някой или не, винаги е било субективно мнение и поради тази причина рядко даваме оценки на външността на един автомобил. Тук обаче ще си позволим такава, защото според нас това е най-красивото ново Peugeot. За разлика от първата генерация, която не блестеше с екстериорен дизайн, тази е станала значително по-динамична и спортно-елегантна.

Тествахме най-красивото ново Peugeot

В силуета на автомобила се долавят черти от съвременните Musclecar-и, а автомобилът е превърнат от седан в лифтбек. Формата на четириврато купе се подсилва и от вратите, които вече са без рамки на стъклата. Цяла стоп светлина, ефектни диодни дневни фарове и скосен таван завършват спортния облик на новото 508. Ненатрапчиви хромирани елементи пък загатват за лукс и леко препозициониране към т.нар. премиум автомобили.

Интериор

Тествахме най-красивото ново Peugeot


Вътрешността на новото 508 също е съществено преобразена в сравнение с предшественика. Компактен волан, монтиран под основните уреди, изцяло дигитален приборен панел и стилни механични бутони на средната конзола са част от екстравагантните решения в салона. Екстравагантни, но и доста информативни.

Тествахме най-красивото ново Peugeot

Освен че са твърде различни (скалата на оборотомера започва отдясно наляво), приборите са информативни, а на човек, който не е сядал в ново Peugeot, му трябва малко време да свикне с тях. Един от малкото минуси е свързан със сензорния екран на средната конзола, който не е от най-удобните за управление, тъй като ръката на водача по време на навигирането по него е във въздуха. Иначе седалките не са големи, но са ергономични и разполагат с всички необходими регулировки.

Тествахме най-красивото ново Peugeot

Материалите са скъпи и изглеждат така, а сглобката е на много високо ниво. В купето шумоизолацията е отлична, а скърцания и паразитни шумове не се чуват от нито един детайл. Като цяло можем да кажем, че французите са направили един отличен салон, който превъзхожда алтернативите от Ford или Opel и е аналогичен по комфорт с този на Passat, например. За разлика от VW-то обаче, което може да се опише като консервативно, тук думата е екстравагантност.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме най-красивото ново Peugeot

Това, което може да се определи като недостатък е, че колата не е толкова динамична и спортна, колкото изглежда. В никакъв случай обаче не си представяйте, че е лоша и немощна за каране. Окачването уверено преодолява неравностите по пътя, а в режим Comfort возията е отлична. Малкият волан разполага с три пълни оборота за маневриране, лек и удобен е за използване, както в града, така и при извънградско шофиране. При спокойна езда управлението е по-добро от това на Passat или Insignia, като се доближава дори до премиум немските седани със задно предаване.

Тествахме най-красивото ново Peugeot

В режим Sport обаче съществена промяна не се усеща. Освен че воланът става по-твърд и предавките по-дълги, друга промяна няма. Както вече отбелязахме колата не е за спортно каране, но въпреки това влиза в завои с висока скорост с минимален крен. Що се отнася до двигателите, то оптималните за новото купе са двулитровият турбодизел с мощност 180 конски сили и бензиновата 1.6-литрова алтернатива с мощ от 225 коня. Дизелът е изключително безшумен и предвид отличния си въртящ момент разполага с оптимална тяга в голям оборотен диапазон.

Тествахме най-красивото ново Peugeot

По-мощният бензинов агрегат също се справя отлично с купето. Новото 508 с бензинов мотор е по-леко с цели 100 кг от дизеловия вариант (1 575 кг.) Ако все пак искате да карате малко по-спортно, то за препоръчване е мощният бензинов мотор, при това в обороти над 2 500 в минута. Разходът обаче е около 10 литра на 100 километра. За сметка на това дизеловият мотор, освен че е безшумен, е и изключително икономичен. По-слабите дизелов (160 к.с.) и бензинов (180 к.с.) мотори също се представят добре, но определено препоръчваме по-мощните. Колата се предлага и с 1.5-литров дизел с мощност 130 к..с, но той е слаб за сравнително голямото купе.

Цена

Тествахме най-красивото ново Peugeot


Официална ценова листа на новото Peugeot 508 за България все още няма. Такава ще бъде налична от септември тази година, а първите бройки у нас ще пристигнат през октомври. Цената му най-вероятно ще е от порядъка на 32 000 евро, а автомобилът ще се противопостави директно на Volkswagen Arteon. Дали ще успее да се наложи, ще покаже времето, но първоначалните предпоставки за това, определено са на лице.

Тествахме най-красивото ново Peugeot


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 селски тарикат

    102 18 Отговор
    Екстра е колата,ще си я купя утре!
  • 2 Jack Bauer

    124 27 Отговор
    Пежо винаги е било за мен най-доброто съотношение цена качество, но в последно време взеха доста да им надуват цените.

    Коментиран от #52, #64

  • 3 бай онзи

    105 20 Отговор
    защо бе братче на тая красота не й сложиха един 250-300 коня турбо бензин?!!?

    Коментиран от #4, #6, #88

  • 4 Schmidt

    78 6 Отговор

    До коментар #3 от "бай онзи":

    Най-вероятно ще се предлага и 1,6 турбо бензин 270кс който така или иначе се монтира на RCZ и 308... Въпредки това ми се иска и нещо V6...
  • 5 Марто

    88 25 Отговор
    Уникално е. И отвън, и отвътре. По добро е от артеон

    Коментиран от #41

  • 6 без име

    37 4 Отговор

    До коментар #3 от "бай онзи":

    Аз мисля, че има грешка в инфото. До колкото знам, Дизела ще е 180к.с а турбобензина ще е 225к.с Нека редакторите да си проверят инфото.

    Коментиран от #7

  • 7 незнайко

    53 9 Отговор

    До коментар #6 от "без име":

    Това ако са объркали дизел и бензин не е най важното. Важното е, че са създали толкона красив екземпляр !!! Това е много голям автомобил, от класа на луксозните лимозини !!!
  • 8 Перукан

    59 78 Отговор
    Базова цена от 32 000 ЕВРА .... НИКОГА ! За тея пари НИКОГА пежо ! Ако почваше от толкова ЛЕВА вече друго щахме да говорим !

    Коментиран от #9, #47, #50, #54, #61, #85

  • 9 Без име

    39 4 Отговор

    До коментар #8 от "Перукан":

    Няма да е 32евро базовата, по скоро коло 24-27 евро. Големия сув н пежо 5008 е 45 000лв така, че и на тази стартовата ще е около нея!
  • 10 САП

    24 13 Отговор
    Тоя шибедах с това голямо стъкло, нещо ме смущава.
    Ако това не е максималното му отваряне и отива още по назад. При високи скорости ще започва да действа като анти крило, а стъкло и анти крило ми звучи, като счупено стъкло.
    Иначе ми харесва панорамния покрив.

    Коментиран от #71

  • 11 Peujeot

    40 8 Отговор
    Нещо голяма цифромания ги налегна напоследък, досега си купувах на два пъти нови, идеални са за каране до 300 х км и смяна. Ама на тия цени ме губят
  • 12 100 процента шит

    37 57 Отговор
    Имам ги парите, но за Пежо няма просто как да дам такава сума.... Като им знам изпълненията! Имах пежо и никога повече не искам и да чувам за тея смотани коли! УЖАС ! Иначе на външен вид са я докарали, БРАВО :)
  • 13 Пижо

    23 23 Отговор
    Много гадно това малкото воланче,иначе колата не е лоша!
  • 14 йсйфнс

    23 50 Отговор
    Отвътре много добре, отвънка мн зле и като цяло не бих си купил Пижо !!
  • 15 Караиванов

    40 12 Отговор
    Според статията, а и е видно от снимките, че французите са направили един доста добър автомобил. Нямам търпение да го видя на живо. А и с цена от 60К ще се продава добре. Артеона е над 100 бона.

    Коментиран от #55

  • 16 Пабло Ескобар

    68 30 Отговор
    Флагман с 1.6 двигател?!Джендърски времена!!!!

    Коментиран от #51

  • 17 ГладнаКокошка

    32 4 Отговор
    Бих я купил, нещо обаче валутата не ми достига :)
  • 18 фггф

    22 40 Отговор
    Рено Талисман е много по-добро!
  • 19 Честно казано

    29 73 Отговор
    Поредният женски автомобил от Пежо... то и без това само жени и джендъри си купуват френски жмели! И няма нищо общо с "лимузина" :D

    Коментиран от #20, #22

  • 20 Стуани

    67 22 Отговор

    До коментар #19 от "Честно казано":

    Джендърски са немските изпълнения - тип хард гей немско порно. Това като го купували жени, мъжете какво си купуват - Краз и Зил ли?

    Коментиран от #21

  • 21 кольо

    29 6 Отговор

    До коментар #20 от "Стуани":

    :)..... Мъжете си купуват "Москвич". :)
  • 22 ГосТ

    35 21 Отговор

    До коментар #19 от "Честно казано":

    Хахаха, интересно ще ми бъде такива мъжкари да ги повози женчото Льоб в женската си 307ца. Мисля, че ще трябва да сменя тапицерия после. Пежо имат всякакъв клас автомобили на чудесни цени. Аз не виждам никакъв смисъл от напомпани и мега скъпи автомобили за градско и извънградско. Дизайна на французите е много по изчистен и нормален от агресивно/тузарския дизайн на немците. Можеш да видиш спортните модели на Пежо за асфалт и офроуд-модела за Дакар (шампиона на Дакар всъщност ). И двата съм ги виждал на живо на изложение и са впечатляващи. Вервай ми ;)

    Коментиран от #24

  • 23 Viki

    26 4 Отговор
    и настоящото Пежо 508 фейслифт със 180 коня като му се добавят в екстрите Би лед основни фарове със завиване...кожен салон....три зонален климатроник с вкл. отделен климатроник за задните седалки и с-ма за само паркиране и соларен стъклен таван - цена 83 000 лв....същата е и на новото с тези екстри. Артеон със същите екстри - които описах идва 110 000 лв само че със 2.0 литрив 240 коня мотор и 4 Моушън!
  • 24 Гост

    31 21 Отговор

    До коментар #22 от "ГосТ":

    Какъв Льоб, какъв Дакар, какви 5 лева? Да не би Льоб да ти е личен шофьор? Или пък може би може да си купиш машините, които ползват в Дакар? Като започнете да пишете подобни глупости, та чак ставате смешни! Колата е красива, но е ужасно слаба. Дори в топ изпълнението, тези 225 к.с. не могат да осигурят динамика под 7 секунди от 0 до 100 км/ч.

    Коментиран от #28, #33

  • 25 сержант Лебрьо

    20 4 Отговор
    Всичко е много добре изглеждащо, браво за модела, НО ме нервират 2 неща - оборотомера се върти обратно на часовника и този огромен подвижен покрив(можеше да е на половина). Както казват, дребните неща.....
  • 26 икем

    18 51 Отговор
    На външен вид бива, ама като знаеш, че е ПиДжо - бягай надалеко от тия кочини. След Две години ще струва колкото най-нов модел iPhone. Ако може все още да се движи де, след две години - може да се е разпаднало.

    Коментиран от #38

  • 27 Да видим

    33 5 Отговор
    Пежака е супер. Отдавна двигателите ги понамалиха като кубатура, но все пак за да са тези цените това е положението. Сега за цената - предполагам от фирмата добре са си направили сметката хем да е добра лимузина, хем да е под ценовия диапазон на по-именитите немски марки за да има пазар не само във Франция. Колкото до новия Талисман на Рено, понеже по-долу е писано че е по-добро - в нашата фирма караме само Рено. Лично аз съм с Меган. От време на време карам и Талисмана и определено не е това, което очаквах от него. Не е лоша кола, но Пежото 508 настоящото по ми харесва. А, за новото ще видим.
  • 28 Фанете ми дедовия

    43 5 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Ти пък за къде си се забързал, ще хвърчиш ли? То с големи ускорения и високи скорости все до гробищата ще я караме, аман от карачи дето си мислят че са пилоти. Пънете се с въртене на гуми и на следващия и последващия и т.н. светофар пак заедно, лапешка работа.

    Коментиран от #30

  • 29 XXX

    50 13 Отговор
    Бе може и да са женски коли пежата... ама е факт че са по здрави от ауди

    Коментиран от #31

  • 30 Гост

    16 22 Отговор

    До коментар #28 от "Фанете ми дедовия":

    Друга тъпотия не можа ли да измислиш? Сигурно съм по-голям от теб, ама това, че искам колата ми да ускорява за 4-5 секунди до 100 км/ч, ме прави пилот ли? И какво общо има доброто ускорение с малоумниците, които карат с 200 км/ч с 30 годишни БМВ-та например или такива, които засичат и изпреварват без видимост? Тук не говорим за 2 секунди ускорение, а за нормално такова, каквото подхожда на нов автомобил за 60-70 000 лева.
  • 31 Red star

    4 8 Отговор

    До коментар #29 от "XXX":

    Откъде си го извади този факт, бе :)
  • 32 Даниел

    2 5 Отговор
    Френския вариант на Хърикейн с 4 врати :)
  • 33 ГосТ

    29 15 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Абе, к'во ше ги праиш тея коне бе ? Вчера слезнал от един кон,по скоро магаре,днес иска 400. Е к'во ще ги правиш тея 400 бе братчед ? Голем пилот се извЪдИ бе братко,като 70% от българите. И като говорим за най-големия във WRC , прОвери какъв му е градския автомобил -C3 батка,без тунинг ;)

    Коментиран от #40, #46

  • 34 Шофьор

    17 5 Отговор
    Много красива и комфортна е.За съжаление не по моя джоб,но виж едно 208 или 301 бих си купил новичко,до 100 к.с.
  • 35 Plovdiv

    21 3 Отговор
    Отвън е невероятна, отвътре... Просто нямам думи!...
  • 36 hmhmhm

    11 0 Отговор
    Само не разбрах защо подяволите като човек свикне с нещо трябва да го променяте. Поради каква причина оборотомера е обърнат на обратно?

    Коментиран от #37

  • 37 LEGIONARIVS

    6 18 Отговор

    До коментар #36 от "hmhmhm":

    е как защо тва се пак е джендърска марка
  • 38 Filo

    17 3 Отговор

    До коментар #26 от "икем":

    Пак ли ти бе Дечко се изкзваш "подготвен". Нямаш ли с какво да си играеш, а се изказваш за неща, от които нямаш понятие. Като не ти харесва Пежо, не си купувай когато пораснеш, но тъпотияга си в запази за себе си.
  • 39 Коли

    20 0 Отговор
    Оборотомера и в Астон Мартин се върти на обратно от години. Не знам някой да се е оплакал.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Sigurno

    11 30 Отговор

    До коментар #5 от "Марто":

    Това е поредния таралясник от пежо
  • 42 gost

    11 29 Отговор
    все същия френски таралясник и е така
  • 43 Алфа Ромео

    13 10 Отговор
    Колата е красива само не знам кой е измислил това идиотско табло и смешен волан.
  • 44 френски кенефи

    16 32 Отговор
    Най-красивото пежо е все едно най-добре миришещото лайно.
  • 45 Xxr

    8 3 Отговор
    Само не разбирам къде в БГ ще я караме тази кола с 10см клиренс, мазохизъм.
  • 46 Гост

    13 18 Отговор

    До коментар #33 от "ГосТ":

    На "бе" си говори с баща си! Такива елементарни опити за обиди, си ги пробвай на село. Винаги съм карал автомобили с над 200 к.с. и това за слизането от магарето май важи за теб. Сигурен съм, че караш някой умряло Пежо с 70 к.с. Аре ходи паси някъде, комплексарче!

    Коментиран от #70

  • 47 Шофьор

    9 1 Отговор

    До коментар #8 от "Перукан":

    Имаш,имаш...И аз имам,и всичко тука имаме.... Телефони,дето да пишем.В повече случай -глупости.

    Коментиран от #48

  • 48 Перукан

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Шофьор":

    Нещо си адекватен с НЕ, шАфьорчето.
  • 49 Коко

    6 13 Отговор
    За мен си е бял грозен кютук.
  • 50 АЛФА Q4

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "Перукан":

    Е КВО БЕ ГЛУПАВ И РОНЛИВ ГОЛФ ЛИ БЕ
  • 51 АЛФА Q4

    6 4 Отговор

    До коментар #16 от "Пабло Ескобар":

    АБЕ ДРУГО СИ Е BMW С 1.5
    ПО ГОЛЯМАТА 💪
  • 52 Антон 1

    10 19 Отговор

    До коментар #2 от "Jack Bauer":

    Каква цена /32000€/, какво качество ?
    Какъв Аертон ? Това френското нещо въобще няма характеристиките на Аертона !
    Например не може да бъде поръчано в комбинация 4х4 , автомат ! Нито бензин нито дизел ! Ако по-късно излезе електричка , може би ше е 4х4 !
    Да не говорим за окачване и качество на материали !
    Ако струваше 25000 евра топ версията , е тогава може !
    Какво сравнение с премиум със задно , какви глупости пишете !
    И това пряко сравнение и споменаваме на конкретни марки и модели не е коректно според мен !
    Когато св сравнят в директен двубои, при еднакви условия и то абсолютно по обективни критерии , тогава пишете !
    Глупава работа .
    Иначе имал съм Пежо и съм доволен !
  • 53 Антон 1

    0 9 Отговор
    Артеон !:):):):):)
  • 54 Антон 1

    0 5 Отговор

    До коментар #8 от "Перукан":

    Абсолютно !+++++++
  • 55 Антон 1

    1 9 Отговор

    До коментар #15 от "Караиванов":

    Ами какво ми ги сравняват двете коли , като нямат нищо общо ! Във всяко отношение !:):):):)
  • 56 ромео

    11 14 Отговор
    Бъдете много нежни с този кафез които е нежен като порцеланова кукла
  • 57 МSux

    12 12 Отговор
    Аз съм автомобилен фен и може да се каже, че харесвам почти всички марки, но нещо не ми дава покой. Интериора ми е странен, не е лош, задницата на колата е уникална, но предницата си е от 301 (която струва 20хиляди лева). Просто за 32хиляди евро предницата ми идва малко евтина, гугълнете 301 и ще разберете за какво ви говоря. Много ме съмнява да е по-добър от Артеон и Киа Стингър. Странно ми е , че всички казват, че е много красива, но на мен ми евтинее, въпрос на вкус.....
  • 58 Guest

    10 7 Отговор
    Колата е страхотна!
    10/10
  • 59 vasik atanasova

    8 15 Отговор
    красиво е
    но е пижулин
    няма качество
  • 60 qwerty

    3 6 Отговор
    За още малко парички може да се вземе едно ново Паджеро 4 най-високо ниво на оборудване, което е в пъти по-добро по нашите пътища, а и конете са по-малко, т.е. по-нисък данък. Отделно за градско след ремонтите в София ще ни трябват бронетранспортьори, а не автомобили (ремонт на ремонта).
  • 61 Селски бек

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Перукан":

    За 30000 евра може би ще си купиш мерцедес
  • 62 onq s konq

    5 12 Отговор
    Има 2 вида водачи на МПС- ДИЗАЙНЕРИ И КАРАЧИ.Е тая кола е за първите-КРАСОТА БЕЗ МОЩНОСТ.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Баи мангал

    4 20 Отговор

    До коментар #2 от "Jack Bauer":

    Какво качество?!!!!!!Пежо Ситроен направо се разпадат!!!! Въобще с тия френски боклуци не трябва да се излиза извън града!!!

    Коментиран от #76

  • 65 Ку ку по добре Дачия за 20бона

    0 15 Отговор
    Не става! И вън и вътри мноо грозна! Предния модел беше по-готин! Че искат и повече пари........идиоти!!!
  • 66 Баи мангал

    3 16 Отговор
    Наи-големите БОКЛУЦИ в галактиката!!!!!!Имам Ситроен произведен 2005г HDI Боклук!!!!Четири пъти се прибирам на въже за два месеца.БОКЛУК!!!!Излизам от сервиза за ремонт на алтернатор,на половин километър по нататък се пръсна хидравличната помпа!!!!Връщам се веднага за ремонт.Взимам я после с нова помпа и след седмица стартера умря!!!

    Коментиран от #68, #74

  • 67 асът на асовете

    13 0 Отговор
    ЯКО! готина е колата, първата генерация и тя е хубава но тук наистина са вложили повече страст. Нужни са още един турбодизел 2.5-3.0 и един атмосферен(а може и версия с турбо) бензин в същата кубатура и колата става идеална.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 стоян

    9 2 Отговор
    Красив автомобил -сигурен съм че ще има успех в продажбите
  • 70 ГосТ

    1 9 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Селски,принципно треа да ми говориш на титла и множествено число. Не съм снобар. Може да се возиш ина колкото си искаш коня,но това не те прави шофьор. Ако си от НСО или участваш в рали шампионата на България, ще ти се извиня дори. Но ме съмнява. Защото аз лично познавах един шофьор и съм чувал мнението му за Peugeot.
    Аз не съм шофьор. Имам други хобита и треа ти кажа,че съм доста добър в тях.
    Не ми пречиш,но се дразня на нахалници

    Коментиран от #72

  • 71 хахахах

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "САП":

    Ти сериозно ли си мислиш че в Пежо нямат инжинери който да се сетят нещо преди теб та чак си се притеснил ей това Българите сме най големите разбирачи от всичко то и за това сме на тоя хал
  • 72 Гост

    11 0 Отговор

    До коментар #70 от "ГосТ":

    Селски? Само това ли успя да роди малкото ти комплексирано мозъче? Е, ако бяхме на живо, щеше да си изплюеш набързо зъбите, ама тук си голям смелчага. Пък и на титла искаш да ти говоря - пълен комплексар си! Да си беше сложил очилата да прочетеш, че колата ми харесва, ама нали се имаш за център на света и се дразниш, че изразих мнение. Самозабравил се паляк, ходи се лекувай!!!
  • 73 оня с дроня

    2 0 Отговор
    И тоя модел не става за каране заради мястото на километража. Или трябва да си много висок, или да седиш много изправен, иначе воланът пречи да виждаш километража. Ако пък свалиш кормилото е много некомфортно, чувстваш се нестабилно и колкото и коне да има колата е все едно. По тази причина се отказах да взимам 208 и си карам 207 модел.
  • 74 Filo

    6 0 Отговор

    До коментар #66 от "Баи мангал":

    Манго, като взимаш таралясници така ще е, без значение от марката
  • 75 Никола

    7 1 Отговор
    Според мен много хубав дизайн отвсякъде . 225к.с. на 1500кг. купе хич не е малко , вероятно в последствие ще пуснат и по-мощна версия за маниаци . Пежо упорито налага тази ниска позиция на волана и при 208 , 308 наистина за някои хора може да не се намери оптимално положение , но в 3008 ниския волан е перфектен , да се надяваме , че и при 508 ще е така. Лично аз предпочитам ниския волан пред това да гледам през геврека пътя както е немската школа .
  • 76 Язе

    6 2 Отговор

    До коментар #64 от "Баи мангал":

    Така е,нямат качество.Защо ли аз се возя с моята а комшията с неговия немски батал все предница прави?За 2000км.два пъти прави предница пък аз само си се возя.Защото няма качество.Защо ли моята седалка е като нова а неговата е разпрана-ниско качество.Лака му е олюпен пък моя държи-ниско долно качество.Нека се мъча пък като ми писне да се возя ще си купя нещо "качествено",ей така да се излежавам уикенда....под нея.
  • 77 хахаха

    6 0 Отговор
    хахахха мн ме кефи да гледам необразованите наркоманчета с голфовете и ограничения акъл дето не стига повече от границите на селото в което живеят да хейтват нови коли от марки в класа на пежо .. да има по добри коли и да те са в по добър клас ама за класа си тая кола предлага много повече а относно снобарите които си мислят за двигателите имам 1.6 на пежо на 300 000 км и му няма нищо на двигателя изкарвам 1 месец на 1 резервоар а го карам всеки ден.. кво ще ми кажете сега? и а7цата в задръстването е а7ца пак седи до мен.. глупави комплексари неизживяли детството си бащите са ви били като малки май а? както и да е де, такива малоумници като вас идея си нямат кво става с планетата ни и за нивото на замърсяване което се случва ама дай големи бензинови двигатели да си купуваме .. дано да ви ги направят всичките паркетници електрически да ви видим за кво ще намерите да хейтите тогава... селски псевдо-разбойници всички сте ни едни и същи не ви искаме в България
  • 78 гост

    6 0 Отговор
    Цените са им по-високи, защото вдигнаха нивото на качеството и са едни от малкото с найстина иновативен дизайн. Технологията им е достатъчно добра, за да я използват и от БМВ. Хибридните им системи се доказват от 10г насам. Да, не са малко пари 60х.лв, но не бързайте да си давате оценката преди да ги тествате. Аз изпробвах 5008 и съм впечатлен от колата със само 130кс. Двигателят е гъвкав, вътрешното пространство, особенно на заден ред, е чудесно и колата е много практична, красива и удобна. На допир материалите им са истински и приятни.
  • 79 Оценка

    4 3 Отговор
    Екстериор=0
    Интериор=2
    Динамика=3
    Имидж=1
    32000 евро за базовият вариант:))) цена =0
    Осреднен резултат=2

    Коментиран от #80

  • 80 прав си

    5 0 Отговор

    До коментар #79 от "Оценка":

    купувай А8-та и гледай лошо :Д ако не ти достигат стотинки изчакай няколко години да и се нарадват немските бизнесмени!В Германия в момента масово се карат френски автомобили,като изключение са градовете сглобяващи немски.Питал съм преди 16-17г. колеги германци ,защо трябва да си купувате немски коли?Отговарят ми ''В нашият град 15 хил. работят в заводи на ФВ и ще ме гледат на криво,че не давам работа за тях.'' Дойде времето и надделя немската пресметливост пред шовинизма :Д Естествено ,че S клас е с по-вече екстри от 508,но цената при купуване,подръжка и последваща продажба.....

    Коментиран от #81

  • 81 Оценка

    0 3 Отговор

    До коментар #80 от "прав си":

    Избери родното го има навсякъде по-света, пообиколи малко за да видиш.
    Аз оценявам конкретната кола, ауди е друга тема.
    Кажи ми точно какво да харесам на конкретно тази кола????
  • 82 ВАГ

    0 5 Отговор
    Както винаги ВАГ диктуват модата (доказателства колкото искаш) ,а това е опит да се копира седана Артеон .
  • 83 Чичо Манчо

    0 2 Отговор
    С тоя Тойота детайл на фаровете, разплакаха лъвчето. По-грозна предница пежо не са правили в историята си. Ужас
  • 84 Д'мин

    3 1 Отговор
    Колата не е лоша, нооо... с тези двигатели, само дизелите си струват, а съм върл привърженик на бензина. Бензиновия миксер 1.6 с всичките му турбо вариации до 275 к. с. е изключително проблемен. Разработка е съвместно с БМВ, влага се и в Мини Купър. Гори масло, проблемна верига, износва много бързо разпределителния вал. А имат дуракоуктойчив, но и бая гладен V6-211 к.с. По-добре него да го турбилират, ще стане "смъртафос". Аз карам с атмосферен такъв, разхода не ме бърка и е удоволствие,без да може да се бори с марджановите и баварски такива. Но и цената е друга.
  • 85 Дали не е така

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Перукан":

    Само виж кой какво ти говори мамуняк
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Жорката

    0 0 Отговор
    Задницата и вътре добре - ама тази предница е по грозна от втората световна война !!! В момента не бих купил което и да е Пежо . Хич не ми харесват от към дизайн. За това си купих Рено Меган 4 седан . Новите френски двигатели с кубатурата и конете си може да изглеждат смешно в очите на някой хора но ви гарантирам че си вършат работата чудесно. Не всички живеем в Германия и караме по аутобани , че да ни трябват големи и мощни двигатели способни на висока максимална скорост. В предвид закона за движение на мпс-та в останалия свят, двигател от рода на 1.2 ТCе е абсолюто достатъчен да те остави без книжка камо ли 1.6 :)
  • 88 Tesla

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "бай онзи":

    Защото французите нямат ум за тези
    Много екстри нефункционални и друго нищо
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Телевизора на Елвис

    0 0 Отговор
    Ти да видиш тия миняги колко приятна кола са направили.
    Брех, брех та браво.
    Сега остава да навърти едни поне 50000 без да умре (електроника) или да се строши нещо и ще ги призная френците.
    Навремето имах за малко от ония квадратните Пежа със задно предаване и беше уникална кола. Всичко беше строшено вътре и като се движеше сама се плашеше от звуците и пушеците, които излизаха от нея, обаче не спираше дейба нейната кост. Ич не ги харесвам пежата, ама си има нещо в тях.
  • 91 Ввв

    1 0 Отговор
    За всеки влак си има пътници,не се плюнчете излишно бре!!!
  • 92 Fas

    0 0 Отговор
    Аман от разбирачи моито ПЕЖО 94г. Тази година ще отиде на скраб, всичко си зависи от Карачанаков и навременна поддръжка задължително за всички модели коли
  • 93 Иван петров

    0 0 Отговор
    И франсетата имат 2.0HDI мотор с две турбини ,240 к.с.....както германците на Ateon....сега се монтира само на Форд Eige..Вероятно и него ще включат по късно ,но оскъпява колата....
  • 94 Тодор Ив

    0 0 Отговор
    10-та година карам пежо 308 - 90к.с. дизел. На 167 000 км. Безпроблемно. На новата 508-ица клиренса като че ли е малко нисичък. Иначе на живо е отлична.