Скандалът "Дизелгейт", който засегна Volkwagen и все още не е отшумял, а загубите за VW от него се изчисляват на 25 милиарда евро, доведе до сериозно разследване на германския концерн.
Вследствие на него, сега на път е нов грандиозен скандал, отново свързан с марката VW, но засягащ бензиновите ѝ модификации. По-конкретно става дума за вредните вещества, изхвърляни от бензиновите мотори на Volkswagen, Audi и Porsche в атмосферата.
Информацията е на немското издание Bild am Sonntag, което се позовава на данни от прокуратурата в Мюнхен, която води разследването. Съгласно цитираните документи, в бензиновите коли на Volkswagen, Audi и Porsche и по-конкретно във версиите с автоматични трансмисии е открит нов измамен софтуер.
Във въпросната електроника, която е инсталирана в автоматичните скоростни кутии на трите марки, е откритата програма за управление, която прави така, че занижава реалните вредни емисии. Измамният софтуер влияе и на показанията за разход на гориво на немските бензинови автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Borislav Popov
Коментиран от #4, #5, #7, #32
12:02 03.09.2018
2 Electro
12:02 03.09.2018
3 Реалист
12:05 03.09.2018
4 ИстинаЕ
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Истина е, те пишат законите и знаят как да минат между капките, а натискат всички други да спазват безимслени закони.... това е ЕС, мегакомпания на малки компании.Коментиран от #33
12:08 03.09.2018
5 Алфа Ромео
До коментар #1 от "Borislav Popov":
То да не се окаже че хансовете произлизат от българите....12:10 03.09.2018
6 Пламен
12:20 03.09.2018
7 Просия
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Яж туршия, руска подлого !!!Коментиран от #8
12:27 03.09.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Щраус
12:36 03.09.2018
10 bmw
Коментиран от #31
12:44 03.09.2018
11 Просия
До коментар #8 от "Име като гост":
Само сакат комунист може да пише с един ник, и да защитава тезата си с друг. Виж колко си жалък и разгадаем. Сигурен съм, че караш западен автомобил въпреки, че си долна руска подлога.Коментиран от #13, #28
12:53 03.09.2018
12 уякиш
13:02 03.09.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Марио
13:16 03.09.2018
15 Иванов
13:34 03.09.2018
16 Трифонов
13:35 03.09.2018
17 цистит
Коментиран от #18, #34
13:36 03.09.2018
18 Borislav Popov
До коментар #17 от "цистит":
Май е точно обратното ! Прочети за тестовете на германските автомобили в щатите. Конете са много ама на хартия и плащаме заради това по големи данъци.Коментиран от #19
13:43 03.09.2018
19 цистит
До коментар #18 от "Borislav Popov":
116 коня за 3та серия или 143 за 1ва серия са ти много, така ли? няма нужда повече от мнението ти, всичко ми е ясноКоментиран от #22, #23, #24, #25
15:29 03.09.2018
20 Непознат
15:52 03.09.2018
21 селянин
16:02 03.09.2018
22 Borislav Popov
До коментар #19 от "цистит":
И какво ти е ясно ? SAE = “Society of Atumotive Engineers”. Това е американския стандарт – при него замерванията се правят без прикачени динамо, маслен и въздушен въздушен филтър и т.н. Тук мощността се мери по-скоро Бруто. Относителната разлика между DIN и SAE варира между 10-15%. Списание Road&Track дават следната формула за преобразуване: DIN = SAE - 10%По непотвърдена информация, в един форум прочетох, че американските конски сили не са равни на европейските. Коефициентът за превръщане от DIN в SAE е 0,97.
16:21 03.09.2018
23 Borislav Popov
До коментар #19 от "цистит":
DIN = “Deutsches Institut fur Normung” (известно още като Dourche Industrie Normen) или с други думи това е Германски стандарт. Той е най-често ползван от производителя. Тук измерените показатели са най-близки до реалните (т.е. до whp). Анализът се прави с прикачени динамо, маслена и водна помпа + допълнителни товари, развняващи се на създаваните от бензиновата помпа, инжекционната система, въздушния и масления филтър. Корекцията се прави при атмосферно налягане 1013 mbar и 200 по Целзий.Формулата е следната:
k = atmp/1013 * ((273 + airt) / 293)^0,5
k = DIN коефициент
atmp = атмосферно налягане в mbar
airt = температура на въздуха в градуси по Целзий
16:22 03.09.2018
24 Borislav Popov
До коментар #19 от "цистит":
DIN = “Deutsches Institut fur Normung” (известно още като Dourche Industrie Normen) или с други думи това е Германски стандарт. Той е най-често ползван от производителя. Тук измерените показатели са най-близки до реалните (т.е. до whp). Анализът се прави с прикачени динамо, маслена и водна помпа + допълнителни товари, развняващи се на създаваните от бензиновата помпа, инжекционната система, въздушния и масления филтър. Корекцията се прави при атмосферно налягане 1013 mbar и 200 по Целзий.Формулата е следната:
k = atmp/1013 * ((273 + airt) / 293)^0,5
k = DIN коефициент
atmp = атмосферно налягане в mbar
airt = температура на въздуха в градуси по Целзий
16:23 03.09.2018
25 Borislav Popov
До коментар #19 от "цистит":
EWG – Това е европейския стандарт. За съжаление не разполагам с много информация по въпроса. Корекцията се прави при атмосферно налягане 1013 mbar, но при 250 по Целзий. Формулата е следната:k = atmp/1013 * ((273 + airt) / 298)^0,5
k = EWG коефициент
atmp = атмосферно налягане в mbar
airt = температура на въздуха в градуси по Целзий
JIS – “Japanese Industrial Standard”. Японския стнадарт е най-нереален. Може би той до най-висока степен изразявава мощността Нето. Тук всички допълнителни към мотора агрeгати се задвижват от външни източници. Списание Road&Track дават следната формула за преобразуване: DIN = JIS - 15%
ISO – “International Standard Organization”. Този стандарт до голяма степен се препокрива с DIN. Разликата се състои в това, че тук липсват допълнително прикачени товари към динамото.
Коментиран от #26
16:25 03.09.2018
26 брат ти си кат енциклопедия
До коментар #25 от "Borislav Popov":
Мене не ме ебе и си отрезах катализатора на гоуфу,пуши малко ма нали е отзад и на мене не ми пречи.бега яко16:39 03.09.2018
27 Асся
17:30 03.09.2018
28 Име като гост
До коментар #11 от "Просия":
Виж ся,сакат ти е мозъкът,простак,долен и грозен!Става въпрос за различни хора!Прозрачен си ти също като медузите ,към който вид спадаш и ти!19:34 03.09.2018
29 Disela
21:28 03.09.2018
30 Ивка
23:08 03.09.2018
31 АЛФА Q4
До коментар #10 от "bmw":
НЯМА ДА Я ЗАКРИЯТ,,,НАЛИ ТОЧНО ДЪРЖАВАТА ГИ ДЪРЖИ, ИНАЧЕ МНОГО ОТДАВНА САМИ ДА СА СЕ ЗАКРИЛИАМА МИ ЧУДНО КАДЕ СА ОНЕЗИ КРЕТЕНИ( АНТОН .,ПЛАМЕНИ И ТАМ ) ВАГАДЖИЙСКИТЕ,,ЩО НЕЛАЯТ
23:33 03.09.2018
32 лилян
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Много си прав, братле! Аз често работя с немци и мога да потвърдя, че само дават вид на почтени. Големи са опортюнисти, ако може да излъжат някъде, то ще го направят. Само да е по правилата и да не може да ги осъдят. В този случай изглежда, че дори и правилата не са спазили. Много са лакоми. Затова не искам да чуя за немски коли вече.08:52 04.09.2018
33 евстт
До коментар #4 от "ИстинаЕ":
Донякъде си прав. Само ще допълня, че дори в този си вид ЕС е в пъти по-добър в сравнение със СССР. Само за протокола.08:54 04.09.2018
34 ЛЛЛ
До коментар #17 от "цистит":
Ей ти май си функционално неграмотен. Колите им не са по-мощни, а замърсяват повече разбираш ли?08:56 04.09.2018
35 Неутрален
1. Германските
2.Американските
3.Корейките
4.Японките
5.Франсетата
22:32 04.09.2018
36 Аз бре
11:58 29.09.2018