Last news in Fakti

4 Ноември, 2018 12:00 25 943 87

Колко струва употребявано Audi Allroad у нас

  • audi-
  • allroad-
  • автомобилът на старо
Колко струва употребявано Audi Allroad у нас - 1

Първоначално Allroad беше базиран само на Audi A6 комби, но впоследствие се появи и версия на базата на А4. За разлика от стандартните А4 и А6 обаче, модификациите Allroad предлагат по-висока проходимост и по-мачовско излъчване. Останалото е идентично с предлаганото от класическия модел - доста екстри, мощни бензинови и дизелови двигатели, както и автоматична трансмисия.

Тази скоростна кутия обезателно трябва да се прегледа, преди да бъде купен автомобилът. Ремонтът на тези скоростни кутии може да бъде много скъп. Иначе покупката на готино комби с повишена проходимост втора ръка се превръща в малко предизвикателство заради неизчерпаемия избор. Ние обаче се спираме на класиката в жанра в лицето на Allroad комбитата на Audi. Модификацията Allroad се произвежда от 1999 година и поради тази причина на пазара има екземпляри на доста различни цени.

Нашата препоръка е да се търси отлично оборудван екземпляр от 2010 година, който ще радва собственика си с трилитров дизелов мотор с близо 240 к.с. Ако държите на кожен салон, навигация, ски сак, електронно измерване на налягането в гумите, тв тунер и подгряване на челното стъкло - ще ги имате. В зависимост от наличната сума обаче можете да разгледате и останалите предложения от каталога на mobile.bg ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ееее

    86 1 Отговор
    Струва толкоз,колкото даде купувача.
  • 2 Неее

    72 3 Отговор
    Това ми изглежда като реклама на мобиле.бг

    Коментиран от #17

  • 3 HaКвАсЕн

    63 41 Отговор
    Доста проблемен излезе алроада с доста скъпа подръжка и не се кара много мнго по удачния вариянт е едно легаси или аутбек с 3.0 бензин автоматче здраво и надежно става и 2.5

    Коментиран от #32, #58

  • 4 оня

    82 39 Отговор
    А бе кво ни занимавате с тоя боклук...

    Коментиран от #5, #23

  • 5 Айа

    40 60 Отговор

    До коментар #4 от "оня":

    Като нямаш пари за него е боклук.

    Коментиран от #6, #16

  • 6 оня

    18 43 Отговор

    До коментар #5 от "Айа":

    Имам пари за 200 такива.
  • 7 Обикновен Бг

    71 32 Отговор
    АБСОООООООЛЮТЕН БОКЛУК
  • 8 Хито

    42 37 Отговор
    грозен кошник нищо не струва
  • 9 Не мерси

    47 12 Отговор
    Следейки статиите с подобни препоръки, имам чувството, че автора нарочно офертира моделите и двигателите които са най-големите боклуци из между всички коли
  • 10 Кольо Дапа

    108 15 Отговор
    Проблемите с Ауди започвет след покупката. 1000лв за първоначално обслужване и почти веднага още 1000 лв за съединител. Оттам насетне ставаш набожен и се молиш да не "изтропа" нещо друго. Само в България може да срещнеш охранител от СОТ с 600лв заплата да кара ес 500 на газ.
  • 11 Гост

    41 43 Отговор
    Толкова завист от коментиращите тук! Гроздето е кисело , нали? :)

    Коментиран от #25

  • 12 4х4

    39 37 Отговор
    Автомобила е супер.Той си е направо джип,но по-комфортен и по-бърз от него.Частите естествено са скъпи,но тези коли не са еднодневки а и можеш да си поръчаш всичко от германски сайтове на половин цена.Нашите надуват цените. А ако си мислите,че японските аналози, 4х4 автомобили не се чупят или са с евтини части-това беше преди 20 години...

    Коментиран от #37

  • 13 smeh

    72 10 Отговор
    Когато българина проумее, че като вземеш А6, поддържаш А6, независимо от годината и цените са като за клас А6. Това, че самата кола струва да речем 15к, не означава, че поддръжката й ще е 10% от цената на година /както в клас Голф например/. И хората в чужбина с ниски доходи не карат А4 и А6, а за А8 не могат и да си помислят. Иска им се на всички с ниски заплати да карат милионерски коли, ама не става.

    Коментиран от #14

  • 14 НаКвАсЕн

    34 47 Отговор

    До коментар #13 от "smeh":

    А ти си мислиш че като имаш а6 си голяма работа или е кола висок клас далеч си от истината и да едно субару му е в пъти по ниска подръжката и е с много по добра система 4х4

    Коментиран от #15, #27, #33

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Маке

    27 4 Отговор

    До коментар #5 от "Айа":

    Абре ти като си събрал и джобните си стотинки за да си купиш ауди да не си хванал господ за шушляка бе.Смехурко...
  • 17 асддса

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "Неее":

    Добро утро. Ти ако имаше сайт нямаше ли да си го рекламираш ?
  • 18 Банго Васил

    38 2 Отговор
    Единствената причина тези коли да се движат все още, е че има кой да ги ремонтира евтино в България.
  • 19 КК9

    39 16 Отговор
    Всичките аудита след 10 тата година са на подозрително ниски цени. Причината е ясна, тогава вече са кочини, които се чупят през месец. Иначе не би имало логика 15 годишна ауди а8 да е на цената на хюндай елантра или тойота корола. Просто вторите коли са здрави и вършат работа.
  • 20 Потник

    18 18 Отговор
    Абсолютно недоразумение на 4х4....
  • 21 Шар по щар

    50 9 Отговор
    Явно никой коментираш е нямал този боклук!
    Купуваш, разглобяваш цялата предница, ролките и водна помпа задължително, масла и филтри 1500лв!
    Качваш се щастлив в невероятният комфорт и чупиш скоростна кутия, задължително!

    Коментиран от #22, #24

  • 22 Язе

    21 8 Отговор

    До коментар #21 от "Шар по щар":

    Забрави да споменеш и износени разпр.валове.Чак пък комфорт.Малко са му твърди седалките.
  • 23 АLFA Q4

    18 17 Отговор

    До коментар #4 от "оня":

    НЕ БРАТЧЕ, НЕ Е БОКЛУК
    ТОВА СИ Е БАШ ОТПАДЪК
    ОСОБЕННО НА СНИМКАТА ГОРЕ,, НЯМА.И ДА ПОМРЪДНЕ С НЕГОВАТА КОНЦЕПЦИЯ
    НАПРЕД НЯМА ДА МРЪДНЕ
    QATROTO БЕЗ ABS СИСТЕМАТА Е ПО ЗЛЕ ОТ ЕДИН МОСТ

    Коментиран от #26

  • 24 АLFA Q4

    12 11 Отговор

    До коментар #21 от "Шар по щар":

    ЧАКАЙ БЕЕЕ
    А ВЪЗГЛАВНИЦИТЕ НА ТОЯ КРИК
    ТАКЪВ БОКЛУК ОЩЕ НИКОЙ НЕ Е ПРАВИЛ ОСВЕН ПРЕМИУМ МАРКАТА С ДВЕТЕ ТОАЛЕТНИ
  • 25 маскарпонеее

    17 6 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    За гроздето не знам, но физиономиите на вагаджиите са често много кисели. То е нормално де..и аз ще съм киселяк да кихам хилядарки през месец за колата.
  • 26 оня

    10 5 Отговор

    До коментар #23 от "АLFA Q4":

    Точен си брато.Поздрави.

    Коментиран от #28

  • 27 smeh

    31 1 Отговор

    До коментар #14 от "НаКвАсЕн":

    Нито карам А6, нито се имам за нещо повече заради колите които притежавам. Изобщо не си наясно каква е основната таргет група на А6/5серия/Е-класа, само ще ти подшушна, че не е за хора на минимална заплата. А като споменах "милионерски" коли за клас А6 и А8, финансово грамотните хора най-вероятно са ме разбрали, че става въпрос за чисто нови такива. Та пасив, какъвто е автомобила за лично ползване не трябва да е повече от 20% имуществото, което може да бъде и АКТИВ. Капиш? Или и ти си от хората за които няма нищо нередно да паркираш Q7-ца пред панелката, която е по-голяма от апартамента който обитаваш?

    Коментиран от #60

  • 28 АLFA Q4

    19 7 Отговор

    До коментар #26 от "оня":

    ТОЧЕН САМ БРАТО ЩОТО ПОДДЪРЖАХ ДВЕ ТАКИВА ЧУМИ И МИЛИТЕ ХОРИЦА ВСЯКА СЕДМИЦА ПО ХИЛКА И ПАК НЕСТАВАТ КОЛИ
    А ПА И ТВА ИЗМИСЛЕННО. QATRO
    ТИЯ ЧУМИ НЕМОЖЕШ И ДА ГИ ЗАКРЕПИШ ЗА ПРОДАЖБА
    ЧУВАШ ЗВУК КАТО ОТ ПИРАТКА И ВЕЛИКОТО АУДИ КЛЕКНАЛО КАТО НЕМСКА ОВЧАРКА
    АБСОЛЮТЕН ПЪЛЕН БОКЛУК
  • 29 СОБАРО

    15 7 Отговор
    КОЛА С ВИСОКА ПРОХОДИМОСТ Е СУБАРО

    Коментиран от #31

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 реал

    13 2 Отговор

    До коментар #29 от "СОБАРО":

    Субару Форестер 2008 Много хубава количка но има един проблем и това е РЪЖДАТА.

    Коментиран от #35, #45

  • 32 И те пък да бяха здрави.........

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "HaКвАсЕн":

    И те пък да бяха здрави.......
  • 33 Автомонтьор

    17 9 Отговор

    До коментар #14 от "НаКвАсЕн":

    И аудито,и Субаруто са кенефи.Били са коли преди 20 години.Сега са просто развалини и тотална финансова катастрофа за собствениците си.По цял ден само такива дараци ремонтирам.Добре че има глупаци да ги купуват,че да има хляб и за мен!

    Коментиран от #40

  • 34 АLFA Q4

    9 11 Отговор

    До коментар #30 от "реал":

    ПИЧ ОТ МЕН ПЛЮСЧЕ,,,УВАЖАВАМ СУБАРУ,, НО ВИЖ ИМА ЕДНО ЗАДВИЖВАНЕ КОЕТО ДОРИ И НА ДНЕШНА ДАТА НИТО QATRO НИТО СУБАРУ МОГАТ ДА ПРЕБОРЯТ
    ТОВА Е МАЛКО ПОПУЛЯРНАТА АЛФА, КРОСВАГОН,,,,ПОВЯРВАР УНИКАЛНО ЗАДВИЖВАНЕ,,, ПОТЕГЛЯ И С ЕДНО КОЛЕЛО И БЕЗ АСИСТЕНТИ,,,МОГА ДА ГО ДОКАЖА,,СЪС ЗДРАВЕ ПРИЯТЕЛ
  • 35 СОБАРО

    5 2 Отговор

    До коментар #31 от "реал":

    СТАРИЯ АУТБЕК 2000-2001Г И ТОЙ Е ДОБЪР
  • 36 Коко

    8 2 Отговор
    Трошляк който е бездънна яма за пари. Оправиш едно, счупва се друго и кръговрата продължава. Безсмислено налива не на кинти в стара кола със постоянно съпътстващи ремонти. Имах такъв автомобил преди доста години и с кеф го продадох на следващия да продължи щафетата с ремонта.
  • 37 киро

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "4х4":

    Явно ти не си карал японски джип

    Коментиран от #39, #66

  • 38 ВАГ

    8 13 Отговор
    Както обикновенно разни безпарични шушляци коментират Ауди , ми карайте си "надежните" трошляци никой не ви кара да купувате Ауди,за тях си има пазар но в бели държави.
    п.п.Като мина през някой сервиз може и да видя някое Ауди ,но е пълно с "надежни" кокошкарници.

    Коментиран от #48

  • 39 ВАГ

    0 4 Отговор

    До коментар #37 от "киро":

    А ти притежавал ли си японски джип или само си карал няколко км на някой?!!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Syller

    11 10 Отговор
    Когато се качи някое Субару на Връх Ботев може да го призная. А6 Allroad от 2000г, се качи горе без проблеми, и уникален комфорт, и без да се напъне. Уникален Авант е това. И аз лично имам стандарт А6 Авант от 1999,... И да поддръжката е скъпа, гори си стабилно, но да се качиш в Аудито, с кожата, с аурота, бс харизмата... Не си взимаш тая кола, като не може да я поддържаш. За всички останали има Пунто, Типо, Субаро, Жигули и т. Н. СМЕШКОВЦИ

    Коментиран от #46

  • 42 AWD

    9 0 Отговор
    Темата не е за ДЖИП а за коли с AWD. Като само плюете нещо - предложете нещо в същата категория ! Майстора по-нагоре се изказа и за АУДИ и за СУБАРУ. Нема немско нема японско всичко е КЕНЕФИ. ЕМИ КАЖИ КОЕ СТАВА ТОГАВА БЕ МАЙСТОРЕ..... или ти дават само да замерваш акумулаторите в сервиза...

    Коментиран от #44, #47

  • 43 Супермен

    16 3 Отговор
    Тъжно е само коментари от гайкаджи и разбирачи.Тайната на успеха е в това да си позволяваш това което може да подържаш.Бедноста не е порок ,но поражда пороци.
  • 44 АLFA Q4

    2 3 Отговор

    До коментар #42 от "AWD":

    ЕХО КАДЕ ПРОЧЕТЕ ДА САМ НАПИСАЛ ЗА СУБАРО ЧЕ НЕСТАВА,,,СТАВА СИ,,, САМО САМ НАПИСАЛ ЧЕ ИМА ПО СЕРИОЗНО ЗАДВИЖВАНЕ,,ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ УВАЖАВАМ ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ,,,ПРОБЛЕМИТЕ МИ ПРОФЕСИОНАЛНО СЕ СВЕЖДАТ ДО ТРАДИЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ НА НЯКОЛКО СУБАРА,,АКО ЧАКАМ НА ТЯХ ДА СЕ ХРАНЯ,,, ГОРКИЯТ АЗ,,, НО ТОВА СЕЧИВО НА АУДИ Е ИДИОТЩИНА
  • 45 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #31 от "реал":

    Ръждата беше до 2005. А ти имал ли си такъв Форестър? Защото аз имам и няма грам ръжда.
  • 46 Гост

    10 2 Отговор

    До коментар #41 от "Syller":

    Ти пък нищо не каза. С този умрял клиренс от 180 мм и тегло от 2 тона, къде си тръгнал срещу Субару с 225 мм клиренс и тегло от 1500 кг? Почти ти повярвахме - хахахаха

    Коментиран от #67

  • 47 АLFA Q4

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "AWD":

    ТРЯБВА ДА ТИ СЕ ИЗВИНЯ ЗА ЖЛЪЧНИЯ КОМЕНТАР,,МАЙ СИ ИМАЛ ПРЕД ВИД ИЗКАЗВАНЕТО НА КОЛЕГАТА С НИК, АВТОМОНТЪОР,,,УСПЕШЕН ДЕН НА ВСИЧКИ,,

    Коментиран от #65

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Vuicho Vanio

    2 5 Отговор
    Ей аман от тъпизми от сорта - "кога българинът ще проумее че като вземеш А6 , поддържаш А6". А кога малоумниците ще проумеят, че като вземат АУДИ м/у 2005 и 2012 поддържаш не една ами три коли, понеже сменяш и купуваш части ча три коли. А въобще не броя в това число фабричните проблеми на ВАГ групата. А Аллроуда е всепризнат за тотален провал. Субарутата също са доста капризни, особено ако им се раздава газ, а те иначе не вървят но в пъти по-надеждни от Аудито. Волвото 4по4 е доста сполучливо и драпа яко, комфорт е светлинни години пред Субару

    Коментиран от #51, #52, #56

  • 50 до АLFA Q4

    5 1 Отговор
    Абе пичага пак ли избяга от психодиспансера :)
  • 51 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #49 от "Vuicho Vanio":

    О да, хич не вървят Субарутата, особено WRX STI, нали? А 4х4 на Волво е всепризнат, че не става за нищо.

    Коментиран от #53

  • 52 мисисипи

    4 2 Отговор

    До коментар #49 от "Vuicho Vanio":

    Професоре, а защо според теб плащаш за три коли? Ще ти кажа, пък дано имаш акъл да разбереш. Защото немските коли са боклуци и то много надценени боклуци. Нито са по-красиви, нито по-бързи, за надеждност дори не може да става дума.
  • 53 Vuicho Vanio

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "Гост":

    Искам да си намериш Аутбей СТИ Има само Форестър и те са доста скъпи и тежки за поддръжка ? Говоря за нормалните двигатели без турбо - 2.0, 2.5 и 3.0. С двойното предаване са доста спънати в ниските обороти което е дразнещо , ако искаш да върви трябва 5-6к обороти иначе само вятър. А и боксера си иска своето. а волвото си е супер комфортно и си катери , по-зле проходимо е от субару, но тоя лешпер с алфата може само да си мечтае. Т'ва че едвам е събрал 3к лв да си купи алфичка и сега полунадървен ходи навсякъде обикаля и дудне.

    Коментиран от #54, #55, #63

  • 54 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Vuicho Vanio":

    Дори и да не е STI всеки турбо бензин на Субару си има достатъчно мощност. И Аутбек и Форестър имат 2,5 турбо бензини с над 200 к. с. които ще бият всяко Волво по вървеж и проходимост. Тук говорим за употребявани автомобили, защото статията е такава.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 smeh

    7 0 Отговор

    До коментар #49 от "Vuicho Vanio":

    Понеже гледам си ме цитирал и пак не си осмислил какво съм написал. Има огромна разлика между кола която е СКЪПА за подръжка и БЕДЕН притежател. В нашия случай говорим само и единствено за 2рото. 100 реда изписах с аргументи, че такава кола на старо е финансово ФИАСКО за средностатистическия българин, поради НИСКИТЕ МУ ДОХОДИ, а не защото е със СКЪПА поддръжка. Така, че е хубаво да започнеш да разграничаваш нещата, а не да плюеш праволинейно, щото било Ауди, БМВ или друга марка, която не ти е угодна.

    Коментиран от #59

  • 57 Потник

    2 3 Отговор
    Не ми го хвалете!!!Тромаво тромаво....Като тролейбус...
  • 58 Коле

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "HaКвАсЕн":

    Колега здравей.Кое да избирам аудито или Субару то?!Дай акъл!
  • 59 Vuicho Vanio

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "smeh":

    Пич, не се изнервяй за такива неща, ще дигнеш кръвното...казвам че на всеки който разбира от коли (аз що годе) е ясно, че това поколениет на ВАГ групата е със сериозни инженерни проблеми, а като се добавят към тези проблеми и драмите на Алл Роуда, които са никак не малко достигаме до извода, че колата е НЕНАДЕЖДНА + скъпите части става КОФТИ. Много пари за нищо. А тоя дет вика че Волвото не става, еми други наблюдения имам :)

    Коментиран от #61

  • 60 HaKвАсЕН

    2 5 Отговор

    До коментар #27 от "smeh":

    Хаъде да не гаворим за финанси че със сигорност имам повече от теб пс. карам импрезе 2017 имам и още няколко коли имал съм и аудита по добро от 4х4 на субару няма а и се поинтересувай кога и как и от кого е създадено куатрото ,поздрави

    Коментиран от #62

  • 61 smeh

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "Vuicho Vanio":

    То кръвното и без това ми е ниско, та имам нужда да го вдигам от време на време, че да го държа в норми :) А относно надеждността, по нашите ширини няма как да кажем кое е по-по-най, защото масово са превъртяни километражи и се внасят коли без никаква история. Казваш, че е кофти от към цени, но гледам сравняваш със Субару, които нямат еквивалентен модел с екстрите на АllRoad-а. И в момента ме караш да се чувствам като адвокат, защото сравняваме ябълки с круши. :)

    Коментиран от #64

  • 62 smeh

    2 2 Отговор

    До коментар #60 от "HaKвАсЕН":

    Браво мойто момче. Айде сега слагай раничката и тичай към училище, че ще изтървеш занималнята и цял живот ще те мъчи тоя сложен правопис.
  • 63 АLFA Q4

    3 2 Отговор

    До коментар #53 от "Vuicho Vanio":

    МА ТИ В КВА РОЛЯ СЕ ВЖИВЯВАШ БЕ ВСЕЗНАЙКО,,,,АЗ КОЛКО САМ САБРАЛ СИ МОЯ РАБОТА И КОЛКО САМ ДАЛ ЗА КРОСЧЕТО,,,АЗ ПОНЕ СЕ ВОЗЯ И ТО КОМФОРТНО И БЕЗПРОБЛЕМНО,, А ТЕБ ТАКА КАКТО ПИШЕШ ВЕРНО СИ ГАЙДА С КОМПРЕСОР

    Коментиран от #74

  • 64 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #61 от "smeh":

    ами аз смених А4-ката с Легаси и мога да кажа 2 неща - да, субаруто е по-здраво, качествено иразботено и 4х4 му е уникално, поддръжката е по-евтина и е в пъти по-непрентециозна кола и дори стандартните модели са бъкани с екстри. И 2-ро няма нищо общо с Ауди от към усещане в автомобила. А4-ката я имах 4 години, Легасито 6 и въпреки, че вече съм с друг автомобил лоша дума не мога да кажа и за двете (може би малко повече за аудито) но, едно голяма НО отново бих си взел ауди.
  • 65 AWD

    2 2 Отговор

    До коментар #47 от "АLFA Q4":

    Да, него имах предвид.

    Коментиран от #70

  • 66 4х4

    5 0 Отговор

    До коментар #37 от "киро":

    Коментираме ауди 4х4 авант. На мен лично ми харесва.Видях как миналата зима в новонатрупал сняг сутринта дойде и започна да дърпа микробус мерцедес,който не можеше да потегли изобщо а трябваше да кара хляб...Снега беше до фаровете на колата,но никакъв проблем.
    Дали съм карал японски джип ? И сега карам тойота сърф от 90 година,дизел,повдигнат и лек тунинг на двигателя.Пак казвам ...от 90-та година,не е от новите. Изкачвал съм над 2000 метра с него. Иначе имам митсубиши ево 9,което е три пъти по-скъпо от аудито куатро, от същата 2007 година и сигурно има защо,но не парадирам с това а и то е за друг тип кеф...
    Като цяло съм на мнение,че сегашните десетина- годишни коли и немски и японски и френски са по-чупливи от първите им версии. Съответно и ремонтите им в пъти по-скъпи.
  • 67 AWD

    2 3 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Малко да те поправя: Клиренса на Олроада в най-високата му позиция е 220мм.

    Коментиран от #68, #69

  • 68 АВД

    1 3 Отговор

    До коментар #67 от "AWD":

    Олроуд*
  • 69 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #67 от "AWD":

    Не знам, но тук дават клиренса от 160 до 180 мм: https://www.drom.ru/catalog/audi/a6_allroad_quattro/specs/clearance/ Тук също го дават 180 мм: https://www.zr.ru/content/articles/538068-audi_a6_allroad_quattro_vse_vyshe_vyshe_i_vyshe/ Дори хората са написали, че от АУДИ не дават официални цифри, а само, че е 30 мм повече от стандартното и за това са го измерили като резултатът е 180 мм. Няма такова нещо като клиренс от 220 мм на Олроуда.

    Коментиран от #71

  • 70 АLFA Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "AWD":

    КОРЕКТЕН СИ,,, ПОЗДРАВИ
  • 71 AWD

    1 4 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    Еми сега неможах да намеря сайта... Виж обаче тоя клип в ютюб. На най-високата 4 позиция е 320мм странично до прага. Не се мери така но все пак дават някаква представа.

    Коментиран от #72, #73

  • 72 АВД

    0 4 Отговор

    До коментар #71 от "AWD":

    Напиши това в ютюб
    Audi Allroad A6 C5 ground clearance level 4
  • 73 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #71 от "AWD":

    Какво не можа да намериш като съм дал линкове за два сайта? А в клипа не е гаранция, че колата е стокова. Ето какво пише в сайта Зарулем: "Точную цифру в Audi не называют, но по нашим прикидкам максимальный просвет — чуть более 180 мм. В этом суть главной составляющей названия — allroad.". Пак ти давам линка - https://www.zr.ru/content/articles/538068-audi_a6_allroad_quattro_vse_vyshe_vyshe_i_vyshe/ Ако не може да се оправиш с един линк, аз не мога да помогна - все пак като пействаш копираното, трябва да изтриеш преди това "Публикувано във факти.бг". Та точно, ясно и конкретно е написано - AUDI Allroad клиренс 180 мм. Няма такива филми за 220 мм.

    Коментиран от #78

  • 74 Vuicho Vanio

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "АLFA Q4":

    Хубу бе пич не ти броя парите, не ме разибрай погрешно. Просто го рекламираш тука като някъв офроуд борец. Иначе колата е готина, аз карах преди Либра 2,4 136 к - комфорт и вървене беше страхотна. Проблем с двиг и ходовата част нямаше. НО стъклата се разваляха 10 пъти, всичките датчици заминаха (еърбези, масло и антифриз) + още драми по замасяването и така. Сега карам Мазда 6 и съм доволен

    Коментиран от #77

  • 75 гощо

    1 2 Отговор
    В БГ се гледа само и единствено цена.Никой не се интересува от състояние километри и отношение на собственик към колата си.Дай там да е по тънко па после ще чукаме тропаме вържем с тел нещо ще закрепим кокала тцтцтцттцтц....Що се отнася за скоростната кутия този дето е писал статията нищо ама нищо не разбира.Кутията е ZF немска марка за кутии.Подобни кутии има в всякакви автомобили. Та не е до марката на колата.A 2009-2010г е фейслифт и дали ще е Олроуд или обикновено все е ОК това е колата.
  • 76 Коментара

    2 0 Отговор
    :O Колко разбирачи.....пъстър свят, широк.
  • 77 smeh

    6 1 Отговор

    До коментар #74 от "Vuicho Vanio":

    Той тая Алфа я хвали тука из форума все едно, че е Ферари. Да беше няква Джулия, поне да кажеш, че е нещо...а то 156-ца :) И пише дразнещо с главни букви, все едно се явява крайна инстанция, та става за смях. Ама к'во да коментираме хора, чието мерило за постиженията в живота са купчина ламарина, струващи колкото последен модел ХайФон.
  • 78 AWD

    3 5 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    А бе ти си давай линкове колкото искаш. Аз търсех сайта където бях виждал въпорсния клиренс. Беше описано подробно и със снимки...

    Коментиран от #79

  • 79 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #78 от "AWD":

    Аха, значи ти не признаваш никой, защото някога, някъде нещо си сънувал?! Ами дерзай и си живей в заблуда - даже ако искаш вярвай, че стоков Олроуд има 500 мм клиренс.

    Коментиран от #80

  • 80 AWD

    4 5 Отговор

    До коментар #79 от "Гост":

    Теб ли да признавам ? Кой си ти че да ми казваш в какво да вярвам и в какво не? Много добре знам какво съм видял ама на теб ли да ти се обяснавам пишлеме ! Тука в нета всички се много отворковци...

    Коментиран от #81

  • 81 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #80 от "AWD":

    Я си избивай комплексите на друго място! Сигурно мога да съм ти баща, ама мозъчето ти друго не може да измисли, освен да напишеш за някой непознат, че е пишлеме. Никъде не съм казвал да вярваш на мен и за това съм дал линкове! Ти и на тях не искаш да вярваш, защото си много знаещ и умен, нали? Отворко съм бил - още малко ще ме набиеш - хахахахахаха. Само гледай да не стане обратното. И това всичко, защото нямаш топки да си признаеш, че си сгрешил - нямам думи!

    Коментиран от #82

  • 82 АВД

    3 1 Отговор

    До коментар #81 от "Гост":

    Виж какво си написал 2 коментара по-нагоре пишлеме ! "Аха, значи ти не признаваш никой, защото някога, някъде нещо си сънувал?" И пак много ти зане устата: "Я си избивай комплексите на друго място" Ти ли ще ми казваш какво да правя и къде ? На 35 години съм но ти май си от безсмъртните хакери на по 18 години.... ЕТО виж сега умнико ! https://www.youtube.com/watch?v=d0UTOdI-7bI

    Коментиран от #83

  • 83 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #82 от "АВД":

    Значи наистина мога да съм ти баща! Хайде намери си друго поприще да се правиш на велик!

    Коментиран от #84

  • 84 АВД

    4 1 Отговор

    До коментар #83 от "Гост":

    Ето го пак ""Хайде НАМЕРИ СИ ДРУГО (пак ми казваш какво да правя) поприще да се ПРАВИШ НА ВЕЛИК (и пак се заяждаш)"" Еми може и жена да ми станеш накрая...

    Коментиран от #85, #87

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 АLFA Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "АВД":

    АМИ ТОГАВА, ГОРЧИВО,