Last news in Fakti

6 Ноември, 2018 13:00 4 741 39

Новият Nissan GT-R‍ няма да изглежда така

  • nissan-
  • gt-r

Напоследък все по-усилено се спекулира с външността, а и с ТТ данните на предстоящото ново поколение на Nissan GT-R. По-рано тази година японската марка Nissan, съвместно с италианското дизайнерско ателие Italdesign се представиха един прототип GT-R50, за който мнозина твърдяха, че е първообраз на новото поколение на Nissan GT-R.

Все още обаче проектът за новото поколение на GT-R се пази в пълна тайна. Изданието Motor 1 излезе с рендър (снимката горе), който е базиран на GT-R50 и с твърдение, че така ще изглежда новият GT-R. Рендерът сериозно разбуни духовете сред автомобилната общественост, но главният дизайнер на Nissan Алфонсо Албаиза заяви в отговор на публикацията, че новото поколение на култовия спорткар няма да има нищо общо с прототипа от Italdesign.

Явно няма да изглежда и като рендъра на Motor 1, тъй като той, както вече споменахме, е базиран на GT-R50 (долната снимка). Техническите характеристики също не се разгласяват. Усилено се говори обаче, че новия GT-R ще е една от най-бързите коли на планетата. Не е изключено силовият тракт да е хибриден и да включва мощен бензинов мотор и електродвигатели.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 AUDI

    9 10 Отговор
    Тия ако действат с темпото на Тойота , а именно Супра (прототип вече 2 години) и Лексус с LFA - дето го правили 10години и като ги пуснат , те морално и технологично остарели :D
  • 2 КУРТИЕЕЕЕЕЕ

    19 14 Отговор
    ПРОСТО УНИКАТ --- ДА ПЛЮВАТ ГОУФУ-ДЖИИТЕ , ЧЕ РЕНДЕТО ЩРУЦ МОЖЕ ДА ПРАВИ КОЛИ ЯПОНЦИТЕ СА N1 И НИКОГА НЕМЦИТЕ НЯМА ДА ГИ НАСТИГНАТ

    Коментиран от #8

  • 3 Антон

    11 16 Отговор
    Много е вероятно да няма нов гтр. Всъщност това го знаят няколко човека в компанията. Сегашното поколение на гтр-а е вече на 10 и повече години. За последното десетилетие автомобилните технологии дръпнаха много напред. За да е конкурентен на топ европейските спортисти трябва да се вкарат технологии и материали които струват пари. В този случай обаче цената става друга т.е. изравнява се точно с тези топ марки.И се получава ситуацията в която нисан струва колкото макларън, или ламбо или нещо подобно. И кой ще даде пари за нисан в такъв случай. Нали не мислите че в нисан работят някакви алхимици които са способни с нищо да направят нещо. И се връщаме на сегашния вариант, в който е търсена единствено цена надолу - да, колата е динамична, върви сериозно и толкова. Когато човек се качи в гтр и негов аналог от европа, разбира веднага защо гтр е с цена два пъти по евтин. Сега знам подрастващите тийнове какво хулене ще нададат, ама искам да им отбележа че почти всеки ден карам един гтр и много добре виждам за какво става на въпрос. Да не говорим че към настоящия момент японците освен с десетгодишния морално стар нисан нямат нищо актуално с което да отговорят на спортостите от европа. А това оказва огромно значение - едните имат яка преднина с модели и разработки, другите трябва да догонват.

    Коментиран от #5, #9, #13, #25, #29

  • 4 Potalak

    3 4 Отговор
    POLESTAR 1 !!!
  • 5 Не разбирам

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Не вярвам че ако караш GTR ще пишеш тук...Не карам подобен автомобил,но имам познати с такива...Това е машина за Карачи.... Европа в момента прави коли които возят

    Коментиран от #6, #10

  • 6 Антон

    6 4 Отговор

    До коментар #5 от "Не разбирам":

    Защо, темите във факти.бг могат да се коментират само от лузъри и бедняци ли? Модела който карам струва много малко над 200 х.лв. ако отидеш на бул.България и постоиш малко, ще минат бая по-скъпи коли от гтр-а. Само новите ес класи в изпълнения амг са много повече от него и доста по-скъпи. Много сте ми странни, като човек каже гтр и сякаш говори за някакви суперкари от тип на бугати, кьонинг и подобни. А то освен конете, нито създава усещане за премиум нито за нещо по -така. Те вече макларъни се карат тука вие за пластмасовия гтр се чудите. В момента нисана е в овърдрайв за няколко дни, ако знаеш какво е овърдрайв, ще рвзбереш защо е там. Ходи да го видиш като не верваш св0400 . Айде със здраве.

    Коментиран от #7

  • 7 Иво

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Когато излезна ГТР 2007, технологиите които предлагаше, другите само можеха да мечтаят, го бяха пуснали за 160 000лв. Много по евтино отколкото всяка друга премиум кола. Мислиш ли че и сега не могат да го направят. И името което са си изградили за надеждни, мощни автомобили ще им донесе достатъчно продажби въпреки, че нямат лукса на немците, а и на тях като гледам целта им е да е бегачка и да държи на напън.

    Коментиран от #11

  • 8 bigjohny

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "КУРТИЕЕЕЕЕЕ":

    хахаха немците когато са правили коли джапанките са карали каруци.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Антон

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Иво":

    В момента сме 2018 год . и да живееш на лаври от 2007 не е много ок за дадена фирма. А дали държи на напън е спорно. Като направиш няколко яки лаунч контрола и колата трябва да си почине. При порше турбо ес може да си ги правиш докато ти писне. Причината е че просто в нисан нещо е икономисано , за да се гони цена. Отделно производителя ти забранява да изключваш една система - vdc. Всъщност ти можеш да го направиш , но ще изгубиш гаранцията на колата. А когато тази система е изключена, вървежа на старт е най-як, отделно ако имаш топки може да го “хлъзгаш” в завоите. И какво се получава - колата може да върви още, ама недей да го правиш, защото скоростите и диференциалите могат да се счупат и тогава ние няма да ти признаем гаранцията. Така ли се прави кола да държи на напън, в 911 ако ти стиска изключвай psm никой не ти забранява. И не че нисан не могат да направят, но са търсили цена, и ето веднага има рестрикции по отношение на някои ситеми. Топлоизолацията също не е на много добро ниво и т.н . Има и доста други неща които говорят за икономии. Да, колата е хубава, да, вървежа е сериозен и толкова. Обаче усещането което създава е за евтин и недодялан автомобил. Естествено ако човек се качи от някоя стара японска бегачка в r35 ще му се стори совалка, ама като има наблюдения от преките му конкуренти и веднага ще направи разликата.......

    Коментиран от #14, #21

  • 12 Антон

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "АLFA Q4":

    Колега като ме обиждаш и използваш подобен език не изглеждаш нито по-умен , нито по-страшен, нито по-убедителен. Ако това те прави по-щастлив, по-здрав или по-богат щях да те разбера. Но понеже това не е така , не знам защо трябва да бъда гнида, келеш и т.н. - само защото съм по-успял от тебе ли? Виж си първо изказа и ще си отговориш на въпроса защо някои хора шофират гтр, а други ги хранят. По-хубав да си купиш!

    Коментиран от #16

  • 13 авто фен

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Първият ГТР през 2006 струваше по малко дори от БМВ М3 ,да не говорим за Порше,Ферари,ламборгини и т.н.
    Явно технологиите и материалите които са ползвали японците са били достатъчно добри. Сега нещата са променени но към хибриди. Ако някога цената е била 80 000 евро сега ще отиде към 130 и пак ще е по евтин от европейските аналози.
    Въпросът е друг,много хора купуват коли само заради марката а не заради възможностите им.Като сложиш надписа Порше примерно и се лепят като мухи на мед.Няма значение че 90% от моделите им са по слаби от нисана.
    Това може да бъде причина да не се появи наследник на ГТР което ще е жалко.

    Коментиран от #15

  • 14 Иво

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Изглежда не си запознат, явно толкова караш и ГТР. Това беше само при първата версия, този проблем със скоростите го оправиха при първия ъпдейт когато увеличиха конете от 485 на 525. А и другите марки все още не могат да го догонят (не говоря за ферарита и коли от този клас). Конкурентите като мерцедес, бмв, ауди, те все още се мъчат, но ги разбирам. Те залагат на удобство, комфорт, а и струват много повече. Ако искаш вървене, мощност и ако си фен на колите просто си купуваш такава кола. Ако имаш пари за ферари, ламбо и т.н. си ги купуваш. В ценовия клас на нисана, просто няма конкуренция.

    Коментиран от #18, #20

  • 15 Антон

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "авто фен":

    Само като видиш интериора и материалите на порше и разбираш че едното е порше другото нисан. И по тази причина дори най-слабата 911 с малко екстри идва по скъпа от гтр. При дилъра имаше едно нисмо - барнато яко, много хубава боя, по -добра от на стандартния гтр, вътре алкантара, контрастни шефове, карбона може би беше истински не като на моя щампована пластмаса с шарки на карбон, абе усещането вътре почти го бяха докарали като на премиум спортен автомобил. Обаче цената 380 хил. лв. е сега за тези пари кой ще си купи нисан, освен някой маниак на нисан. Сърбин го купи, За тези пари ново 911 турбо или още малко и взимаш ламбо хуракан. Ето виждаш ли - като направят нещо по-така отива на цена като на конкурентите и продажбите са слаби. И маркетинга им е решил- яко коне, но евтинджос на всичко останало. Същото като с файтона - повярваха си и направиха конкурент на тримата големи, на същата цена. Естествено фиаското не закъсня. Та като си извоюваш позиции и име не могат дс те бутнат с подражание.

    Коментиран от #17

  • 16 АLFA Q4

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    И КАТО СИГНАЛИЗИРА И ЧИ.ИЗТРИХА КОМЕНТАРИТЕ КВО СПЕЧЕЛИ
    КАЧИ СЕ.НА GTR ли
    АМА ДРУГ ПЪТ
    ТАКЪВ И ЩЕ СИ ОСТАНЕШ
    НЕ ТЕ ОБИЖДАМ, ТИ КЪЛВЕШ ПРОСТОТИЙ
  • 17 Антонн

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Адаш какъв е G-TR а NISMO,Godzzila.
    Къде го правиш?
    Ако не е таина или проблем какъв ти е регистрационния номер,може само цифрите.
    Просто любопитство.

    Коментиран от #19, #23, #24

  • 18 АLFA Q4

    2 2 Отговор

    До коментар #14 от "Иво":

    АКО ИМАМ ПАРИЧКИ ЗА РЕЛИГИЯТА ФЕРАРИ КОГА ЩЕ.СИ ВЗЕМА ПОРШЕ,,,НИКОГА,,,ЗА ( БЕЗПАРИЧНИТЕ)
    НИСАНЧЕТО Е ВЪРХОВНО
    АЗ ЛИЧНО СЕ ЗАДОВО ЛЯВАМ С МОЕТО КРОСЕАГОНЧЕ
    АЗ ПОНЕ НЕЛЪЖА КАТО ТОЗИ ЦИРКАДЖИЯ, АНТОН,
  • 19 АLFA Q4

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Антонн":

    ПЛЕЙ СТЕЙШЪН 4
    ОТ ТАМ МУ Е
    ЦИРКАДЖИЯ
  • 20 Антон

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "Иво":

    Стиска ли ти да се обзаложим? Аз на тебе ли да вярвам или на това което пише в книжката и това което ми каза дилъра като ми издаде колата - r35 с фейслифта от 2017 год. В колата има черна кутия която може да бъде разчетена единствено с спец.софтуер който го няма в ибей:) и тя записва всичко което правиш. И ако превключиш копчето на vdc off чао чао гаранция! И това е актуално на модела от 2017 год. Ето ти: https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/pr/Owners-manuals/gt-r/2017-gtr-owner-manual.pdf - първото предупреждение е на стр.10. Много ми е интересна дребнавщината ви - вместо да почерпите инфо от първа ръка и да научите нещо интересно, вие се чудите как да ме засегнете и да донесете от 10 кладенеца вода за да ви стане готино като се самоубеждавате как нямам гтр. Ама аз съм си виновен, живейте си във вашия свят където гтр е мега ултра супер дупер хипер кар , а тя на цената на добро оборудвано ново бмв серия 5 или е класа. И за да ти стане още по-готино това е колата ми за забавление. Направи си извода каква е семейната ми кола и какво кара жена ми. Остави това, нали казваш че това с VDC - то е отстранено. Е как ше коментираш инструкцията от производителя. Ако ти е интересно и преценя мога да ти разясня каква е разликата между 2017 и както ти му викаш първия ъпдейт ама с такива като тебе не знам дали си струва!

    Коментиран от #22

  • 21 АLFA Q4

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    АНТОНЕ ТИ СИ ГАЙДА С КОМПРЕСОР
    ПЛАМЕН СИ КУПИ ЧИСТО НОВ КАЕН ОТ ПОРШЕ.ЗАПАД
    АНТОООНЕ СТИГНА ТОЧНО ДО КУЛАТА И БЛОКИРА БЕ МОМЧЕТО МИ
    ЩО ПИШЕШ И.ПРИПАДАШ ПО ТЕЯ КОШНИЦИ
    ИЛИ И ПОРШЕ ИМАШ И КАРАШ
    ТИ МИ ПОБЪРКА БЕ
    Я НАПИШИ КАКЪВ СУПЕР АВТОМОБИЛ НЯМАШ, ПОНЕ ДА ВНИМАВАМЕ
    ПИЧ ГОЛА ВОДИЧКА СИ

    Коментиран от #26

  • 22 АLFA Q4

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    ИНСТРУКЦИЯТА Е ЗА GTR ДЪС 600 КОНЯ
    ЯВНО ТАКАВА СИ ВЗЕЛ
  • 23 АLFA Q4

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Антонн":

    КАКВИ НОМЕРА НА ПЛЕЙСТЕЙШЪНА
  • 24 Антон

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Антонн":

    Не е нисмо, фейслифта от 2017, св0400кн. В момента му шият седалките. Чакам да изтече гаранцията пролетта на 2019 и отива на силов тунинг
  • 25 Язе

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    И по времето когато излезна GTR,немците бяха много напред но Нисана ги биеше където ги хване.Какво пречи и с излизането на нов модел да стане същото?Вярно,че към момента оризарите нямат нищо конкурентно в този клас(а и в другите).
  • 26 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "АLFA Q4":

    Поздрави на твоя приятел Пламен! Официалния представител на порше е друг, имат шоурум в сградата на нова тв. Та те са официалните. Кой какво внася, докарва , продава по негови канали е за сметка на купувачите. Тези които ги цитираш се занимават с ауди, какво са му продали само те си знаят. Освен това новата кола е в гаранция, какво му пука на твоя приятел Пламен? Ще му го оправят без пари.

    Коментиран от #28

  • 27 АLFA Q4

    3 0 Отговор
    КВО КАТО Е В ГАРАНЦИЯ
    НАЛИ СА ВЕЛИКИ
    100 КИЛОМЕТРА ПРЕКОСИЛИ
    ПРЕМИУМ
    А ЗА НИСАНА СЪС ЗАБРАНИТЕ ЗА ПОЛЗВАНЕ ЗА КОИТО ГОВОРИШ Е ПРОДАДЕН ЕДИН БРОЙ НА, I TI,,, КОМПАНИЯ,,,
    ЯЯНО ТАМ СИ КЛЕЧКА

    Коментиран от #31

  • 28 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Какво му се връзваш на свободните съчинения.
  • 29 Бобев

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Антон, какво ще кажеш за новия NSX на Honda?

    Коментиран от #32, #33

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Тошко

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "АLFA Q4":

    Абе палячо, няма ли кой да те радактира и да не ти четеме простоиите??
  • 32 Ервин

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Бобев":

    Аз ще ти кажа минус, има прекалено изкушаващи предложения от доста европейски производители. Трябва да са ти много криви критериите, че да се кефиш на тая хонда. Тегло около 1800 кг! Ти как мислиш, че се държи в завой тоя тулуп?
  • 33 Антон

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Бобев":

    Не съм се допирал дори до такъв нсх, на мен лично не ми допада. Цената е много сериозна нов над 200 хил.евро. Ще ме извиняват ама това отива в ценовата категория на едни други коли. Проверих статистиката- в щатите от началото на 2018 до сега са продадени около 140 такива нсх-а. За сравнение продадените 911 са малко над 7000 бройки! Съмнявам се 7000 човека да са толкова тъпи да изберат 911 пред нсх. Между другото тука пишеше един, който твърдеше че е притежател на такъв нсх тука в България. Бях склонен да му вярвам, обаче беше нападнат жестоко от форумните писачи и човека зачезна. Това което тука ме нападат за гтр е като детска приказка за онова което му се изсипа на главата. :)

    Коментиран от #35, #37, #39

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Ezio

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    Колега, като си толкова запознат с ГТР и имаш такъв я сподели какво е подобното между ГТР и самолетите?
  • 36 гощо

    2 0 Отговор
    Я Датсун пускат нов модел тцтцттцтц...
  • 37 Alfa Romeo 159 TI

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    На твое място изобщо нямаше да се разправям с комплексирани драскачи!
  • 38 F1tdi

    0 0 Отговор
    Антоне, Антоне, ако беше такъв "карач" отдавна щеше да си наясно че т. н. " технологии" са залъгалка за децата. Спрете да вярвате на ел. глупости, за да не станете на електронни идиоти. Истинската кола БЕШЕ И СИ ОСТАВА 6 литра, V12 с един обикновен автоматик и това е! Но твърде скоро само ще сънувате такива машини, така както са тръгнали нещата.....
  • 39 Тонка бега ли гтра браат

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    Аре ми праиш един кръг,кат го пришият у овердрайва:Д