Пазарната капитализация на Tesla Motors надхвърли $60 млрд. (€52.9 млрд.) и компанията на Илон Мъск стана четвъртият най-скъп автопроизводител в света, изпреварвайки BMW AG ($59.7 млрд./€52.6 млрд.), съобщава Electrek. Преднината на Daimler AG ($63.7 млрд./€56.2 млрд.) също изглежда преодолима.
Meanwhile $TSLA crosses BMW in market Capitalization.
— FutureIsTesla (@ATeslaFanatic) 7 ноември 2018 г.
Now the 4th most valuable Automaker in the world !! pic.twitter.com/LgM2jQj6WV
Миналата седмица Tesla обяви, че е излязла на печалба за пръв път през третото тримесечие на годината. Това доведе до поскъпване на акциите на компанията, докато BMW отчете спад в печалбите с 8.7% въпреки повечето продадени коли. Немците обясняват това с инвестиции в в развойна дейност.
Tesla, чиито производствени неволи с евтиния Model 3 и харчене на милиарди с безпрецедентни темпове надигнаха вълна от прогнози за неминуем фалит, успя да достигне планираните тиражи. В момента компанията на Илон Мъск произвежда със скорост 360 000 електромобила годишно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Електрошок
11:25 09.11.2018
2 Да да
Коментиран от #5, #11
11:30 09.11.2018
3 гост
Коментиран от #10
11:31 09.11.2018
4 гост
11:43 09.11.2018
5 Дрогирано африканче
До коментар #2 от "Да да":
След малко ще се появят.Това е най-добрия екип от спецове във "Факти"-антиелектрици,димовци и смоговци с квадратни и кръгли чела.Коментиран от #7, #25
11:48 09.11.2018
6 Хюстън
Коментиран от #17
11:54 09.11.2018
7 Преминаващ
До коментар #5 от "Дрогирано африканче":
Към тях може да се добави и onq s konq.12:17 09.11.2018
8 Driving pleasure
Коментиран от #16
12:21 09.11.2018
9 12345
Коментиран от #14, #20, #31
12:26 09.11.2018
10 Driving pleasure
До коментар #3 от "гост":
Тесла е и слолар сити и суперчардж - всъщност от последните идва и печалбата ма карай де, порадвай се още малкоКоментиран от #18
12:28 09.11.2018
11 Driving pleasure
До коментар #2 от "Да да":
Апропо кога друсаното африканче създава Тесла знаеш ли?Коментиран от #34
12:50 09.11.2018
12 Не не
Аз не избирам кола по това каква капитализация има фирмата... Това се гледа от инвеститори.
То и макларън нямат никаква капитализация в сравнение с тесла, ама...
Коментиран от #19
13:00 09.11.2018
13 бял нангал
оно е бесценнно
само деспасирате ората с такиа нофини
деее-спасито
13:26 09.11.2018
14 23456
До коментар #9 от "12345":
След две години ще си караш същия бидон!Защо ли!?13:33 09.11.2018
15 ванката
13:45 09.11.2018
16 Електрошок
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Прав си!Кочината никога няма да стане кола!Друго се е да се появи масълце в антифриза,гарнитурка да пробие,ремъче да се скъса,дюзичка да се прецака,стартерче да изцвили на умряло или любимото ми леко задиране на биелен лагер.13:55 09.11.2018
17 Зорлем
До коментар #6 от "Хюстън":
Не се хаби. Госта, Електрика и компания история не четат. Те са визионери и гледат само в бъдещето. Погледната отстрани, тази работа с капитализацията е доста странна щом като Тесла с толкова зор, инвестиции и т.н. струват, колкото струва и да речем Xiaomi, които дори не са кой знае колко водещи в тяхната си област и общо взето стоят встрани от медиите. Още по-смешното е, че Юбер, което на практика е просто едно приложение за телефон, също е по-скъпо от Тесла. И докато Юбер да речем, може да се каже, че имат нещо повече от едно мобилно приложение, интересно как "гост"-а ще обясни защо например Туитър е с капиталозация наполовина на Тесловата? Явно и Туитър стискат някакви супер-мега-ултра иновации, или са направили някакви невероятни инвестиции и се очаква в бъдеще да се къпят в приходи...Коментиран от #21
13:56 09.11.2018
18 гост
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Верно ли бе , това ще е новата опорка явно , хахахах !!! За твое най-голямо съжаление суперчарджърите даже не са отделна фирма , да не говорим , че никога не са били "печеливши" ! Ще станат такива едва след две три години , когато повечето ще са изплатили инвестицията си , тъй като и сега повечето зареждащи на тях са с доживотно БЕЗПЛАТНО зареждане , да не говорим , че и тия дето си плащат са на субсидирана цена !!! Като станат 2-3 милиона тези които си плащат , щото и за Модел 3 и Y има опция за безплатно с доплащане към първоначалната цена , тогава може да говориш за печалба ! И целта на Тесла никога не е била да печели от тях , достатъчно е да са на нула или малка загуба , по-важното е да са осигурени клиентите със зарядни ! А за солар сити пък още по-малко ! И много лесно можеш да видиш откъде са приходите , достатъчно е да можеш да смяташ !! Хората са ти написали в отчета приходите и продадените бройки , не можеш ли да сметнеш отговарят ли си , хахахах !!!14:09 09.11.2018
19 гост
До коментар #12 от "Не не":
Е тука вече не позна , ама много !!! Може да не продават повече и като бройки и като оборот , обаче печалбата на Тойота като процент е една от най-големите в автомобилния бранш и то от години , за разлика от ВАГ , където от години се продава направо на загуба , само и само да се пишем "голям производител" !!! И именно затова и капитализацията на Тойота е два пъти по-голяма и то не от десет марки като ВАГ !! Да не говорим , че вместо на "чисти дизели" от години залагат на други неща , което и ще има значение за в бъдеще !! И то без всеки ден да обясняват по медиите като ВАГ какво ще, ще, ще , ама засега кръгла нула !!!!14:34 09.11.2018
20 гост
До коментар #9 от "12345":
Я пак какъв НЕ БИЛ "Илончо" ???? Май тотално почваш да бъркаш мокрите си сънища с реалността , хахахах !!!! И за арабите не знам , ама голяма инвестиционна компания , един от най-големите акционери с почти 8% в Тесла само преди седмица ОФИЦИАЛНО обяви , че са готови да вложат колкото е нужен капитал (дори милиарди) и подкрепят на 100% плановете на Мъск за развитие ! И това си пропуснал май , то колко още работи си пропуснал , хахахах !!!14:40 09.11.2018
21 гост
До коментар #17 от "Зорлем":
Ами всичко което си написал си има много логично обяснение , ама трябва да не си невеж и най-вече пристрастно предубеден !!! Оценката на една компания на борсата показва ПРЕДИ ВСИЧКО потенциала и за бъдещ растеж и печалби , тоест "невежите" борсови акули НЕ ВЯРВАТ в тези потенциали на любимите ти немци , но за сметка на това доста вярват в такъв потенциал и при Тесла и при изброените Xiaomi и Uber !! И Uber например има два пъти по-голяма капитализация от ВАГ , да не говорим за Мерцедес и БМВ , за които накуп даже е почти два пъти по-голяма !! Защото на всички е ясно , че бъдещето е на споделени електромобили , където "приложението за смартфон" е на десетки години ПРЕД твоите "стогодишни" !!Коментиран от #22
14:59 09.11.2018
22 Зорлем
До коментар #21 от "гост":
Ама това същите тези борсови акули ли са, които вярвха в "потенциалите" на Енрон, Уърлдком, Бърни Мейдофф, всичкото "дот ком", "Credit Default Swap"-овете и т.н., и т.н?Коментиран от #23
15:37 09.11.2018
23 гост
До коментар #22 от "Зорлем":
Само дето тия дето си ги изредил са ДОКАЗАНИ финансови измами с дела и хора в затвора след тях !!! Айде за Тесла ми еясно мнението ти , ама и за немците ли така , хахахахха !!!!16:47 09.11.2018
24 Зорлем
17:18 09.11.2018
25 Антиелектрика
До коментар #5 от "Дрогирано африканче":
Защо ме намесваш в безсмисления си коментар? Нито ме вълнува капитализацията на Тесла, нито колко тека е правил Мъск с Амбър Хърт, нито някога съм ги коментирал!17:45 09.11.2018
26 Тесла е бъдещето
18:01 09.11.2018
27 Бухахахахахха
Коментиран от #28
21:02 09.11.2018
28 Стандарти
До коментар #27 от "Бухахахахахха":
Тесла имаше пробег от 500км още през 2012г. Стандарт през 2020 става за ОСТАНАЛИТЕ, само заради догонването на Тесла, ама СТАНДАРТЪТ НА ТЕСЛА за 2020г. става 1000км. Честито на "догонващите"!Коментиран от #29
21:29 09.11.2018
29 Plameni
До коментар #28 от "Стандарти":
За какво ти трябва по- скъпа, по-тежка,по- голяма батерия ,след като 95% от пътуванията на дълги разстояния са до 400 км.09:03 10.11.2018
30 Аре бегай
20:48 10.11.2018
31 TSLA
До коментар #9 от "12345":
"Арабите, КОЙТО" ?!?Ти явно си от ония, дето викат "кой сме ние"...
Е, аз не знам "кой" сте вие, ама знам, че с такива като вас сериозни теми не обсъждам :)
"завой", "батерий" олеле майкоо :D
01:33 11.11.2018
32 гощо
08:52 11.11.2018
33 Хехех
17:36 11.11.2018
34 Да да
До коментар #11 от "Driving pleasure":
Изобщо не ме интересува кога е направил Тесла! Аз съм прагматичен човек и като си купувам хляб,не питам продавача от коя лаборатория са взели семето и кога! Ако е вкусен и безвреден го ям,ако не го оставям на бедняците.19:21 11.11.2018