Last news in Fakti

27 Ноември, 2018 15:02 4 785 51

Audi показа конкурент на Tesla Model S

  • audi-
  • e-tron gt-
  • лос анджелис 2018

Ден преди официалната му премиера на автосалона в Лос Анджелис Audi представи електромобила, с който марката се прицелва право в клиентелата на Tesla Model S. Концептуалното купе с четири врати e-tron GT е облепено с двуцветно камуфлажно фолио по подобие на използваното за кросоувъра e-tron по време на изложението в Женева през март.

Серийната версия на модела ще излезе на пазара през 2020 г. По неофициална информация в основата на електрическото Audi е построено на платформата PPE от Porsche Taycan. e-tron GT ще може да изминава до 400 км с едно зареждане, а динамичните му характеристики ще бъдат по-впечатляващи дори от тези на Model S P100D.

Акумулаторният блок на немския електромобил ще поддържа 350-киловатови зарядни станции. За попълването на капацитета на батериите до 80% ще бъдат достатъчни 12 минути. След 4 минути зареждане пък e-tron GT ще може да измине 100 км.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    29 29 Отговор
    Нали Тесла фалираха, само ниша били, а сега най-големите немци се избиват да пуснат нещо, което Тесла направиха преди 10г. Ало, Ауди, след 2020г. най-слабата тесла ще може да минава повече от тези километри. Правите нещо, което корейците правиха преди 20г. пускаха морално остаряла техника в нова опаковка. Нали сте марката обещаваща техника с напредък, къде ви е напредъка? При положение, че по е-тронс е работи отпреди Тесла да станат известни и все още не са го пуснали на пазара, за пореден път го отложиха заради проблеми, то как да се вярва на техните обещания?

    Коментиран от #11, #21

  • 2 Той

    35 6 Отговор
    Лоши или добри, електрическите коли трябва да превземат пазара. Не знам дали са по-екологично чисти (все пак това електричество се произвежда някъде и замърсява света), но със сигурност ще катурнат арабските страни- точно тези, които поддържат войнствения ислямизъм.

    Коментиран от #14, #19

  • 3 Meganoob BG

    12 14 Отговор
    Още една пластмасова капсула натъпкана с устройства които ще са 80% от цената и каква е тас боя, ще я наименуват сапун обвит във вестник с който съпругата ти си е избърсала цикъла. LMAO
  • 4 Само Дъстър

    17 23 Отговор
    Тесла през 2018 е по-добра от колкото това ауди евентуално ще бъде през 2020. А това ауди с тия 400 км пробег (Колкото на Рено Зое днес) тамън искараш покараш и като се счупи тамън до най-близкият сервиз да стигнеш ще имаш ток щото нали аудитата са известните с тяхната "здравина"

    Коментиран от #7

  • 5 Единственият

    13 9 Отговор
    конкурент на тесла-та е секирата...
  • 6 AUDI

    11 22 Отговор
    Всички ви е яд сега ,че единствено AUDI от истинските марки вадят някакъв вид конкуренция на "луксозния" американски шит
  • 7 хахаха

    13 4 Отговор

    До коментар #4 от "Само Дъстър":

    Как разбра,имаше и ги и двете ли?След като им навъртя по 50 000км знаеш кое е по-добро?
  • 8 БАЙ ШИЛЕ

    17 15 Отговор
    А те до 2020 г. от Тесла и японците сигурно ще си клатят м...те и хич няма да си развият технологиите, при положение, че са пионери в хибридните и електромобилите, докато швабите яко ни го натресоха с великите си хай-тек нафтови печки....халал да са им !!!!

    Коментиран от #10

  • 9 Той

    17 5 Отговор
    На Запад зарядните станции са по магазини, летища, паркинги- като цяло неохраняеми и не изискват поддръжка. Как ще бъде у нас? Как ще се предотврати кражбата на кабели и оборудване? Как да отидеш в някой планински район с електрическа кола като там няма да има зарядна станция? Не знам как ще стане тази работа

    Коментиран от #22

  • 10 Още догодина

    14 6 Отговор

    До коментар #8 от "БАЙ ШИЛЕ":

    ... Тесла модел S и Тесла модел Х ще бъдат обновени според плановете и ще им сложат нови батерии, които пък ще поддържат бързото зареждане на Тесла supercharger версия 3 обновените им зарядни станции. Новата поточна линия за батерии трябва да стане факт до края на годината, а първото тримесечие на другата да почне масовото производство на батерии с по-голяма енергийна плътност. Дори да бяха сменили батериите с тези на модел 3, при същият обем и тегло, щяха да изминават 30% повече километри, което ще рече поне 700 реални. Кой знае колко километра ще изминават с новите. Тесла изминаваше 400 километра още през 2012 година.
  • 11 Ще купуват Audi, а не Tesla!

    9 14 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Нищо не разбираш от автомобили, всички ще купуват Audi няма да погледнат Tesla защото Audi има по-добър интериор. Кой ти гледа технически характеристики, единственото което се гледа в една кола е салонът. Направи си една консултация с Димов, за да се увериш!

    Коментиран от #13

  • 12 АLFA Q4

    10 9 Отговор
    Тия ВАГ не могат да правят коли ! По добро от японско и руско няма !
  • 13 Само Дъстър

    11 5 Отговор

    До коментар #11 от "Ще купуват Audi, а не Tesla!":

    Само да те питам ти къде видя интериора на Аудито как излегжда ?

    Коментиран от #16

  • 14 Driving pleasure

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "Той":

    А можеш ли да си предствиш какво ще последва, след като няколкостотин милиона араби, които сега купуват всичко от нас и си стоят в пустинята спрат да купуват поради липса на средства и започнат да бягат от пясъка, защото даже и водата им внос...
  • 15 клошар

    4 0 Отговор
    За цената...нещо?
  • 16 Ще купуват Audi, а не Tesla!

    6 6 Отговор

    До коментар #13 от "Само Дъстър":

    Всички интериори са по-хубави от на Тесла. Ти не знаеш ли, питай Димов. От десетина дни ни проглушава ушите с това под всяка статия.
  • 17 Coupé

    6 6 Отговор
    Да правят квото щат! Тези буци са 2 тона пластмаса без стойност! 1000 пъти по-добре реставриран изтребител от 90-те отколкото модерна дебелачка!
  • 18 смеем се

    5 1 Отговор
    Става за градско. Ще ги зареждат на Лидъла и Кауфланд
  • 19 Антиелектрика

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "Той":

    Нито ще катурнат арабите, нито ще станеш независим. Арабите са основните инвеститори в електрички и ВЕИ-та, а кобалтът и литият за батериите пак ще те направят роб на шейове, махараджи или африкански племенни вождове, на чиято територия са мините.

    Коментиран от #23

  • 20 сектант

    2 8 Отговор
    дачия докер го бие това по почти всички параметри
  • 21 Тъпизъм на квадрат

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Той и ТИРа изминава повече от леката кола ти голяма логика извади колко километра щяла да изминава, толкова колкото голяма батерия и сложат.
  • 22 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "Той":

    Ами тя може да се зареди от всякъде където има контакти 220v. Да не мислиш че може да се зарежда само от тези зарядни станции!
  • 23 Не е същото

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Батерии могат да се правят от много материали, които са разпространени по цялата планета, а не само в отделни държави. Например да се използва натрий вместо литий. Натриевите батерии имат два пъти по-малко енергийна плътност, но са по-безопасни и много много по-евтини. Когато литиевите батерии достигнат пробег от 1000 км, спокойно могат да бъдат заместени от натриеви, които ще изминават само 500 км но ще са пет десет пъти по-евтини. Натрият е евтин и е разпространен навсякъде, за разлика от нефта.

    Коментиран от #24

  • 24 Зорлем

    4 5 Отговор

    До коментар #23 от "Не е същото":

    Да разбираме ли, че ти вече си мастит производител на батерии и това ти е фасулска работа? Питам не задруго, а защото така като ти чета описанието оставам с впечатлението, че човек може спокойно да отвори шкафа с подправки, да забърка един електролит с материалите от него (само да не забравя повечко сол, та да има натрий!!!), и воала - батерията е готова.

    Коментиран от #25, #28

  • 25 Антиелектрика

    6 5 Отговор

    До коментар #24 от "Зорлем":

    Безполезно е - и с фуния да му наливаме, пак няма да проумее, че докато електроенергията в мискерите идва от химична реакция, все ще тъпчат на едно място. Но нали амплоато му е да говори все в бъдеще време, няма какво му обръщаме внимание. Утре може да си набере малко етер като оня "гост" и да го вкара в някаква въглеродна батерия.

    Коментиран от #29

  • 26 memory

    6 3 Отговор
    Явно разчитат на късата памет на удавеното в информация съвременно общество. Явно нямат и срам, защото това при тях това вече си е официална политика - как до година-две ще пуснат страхотен e-tron. И така много години подред, а тоя дето уж го пуснаха, пък го спряха.....
  • 27 memory

    9 4 Отговор
    пп
    Тия от Ауди знаят ли въобще за Тесла Роудстър планирана за същото време, за пробега от 1000 км с едно зареждане, за хилядата електроконя, за ускорението под 2 сек, за скоростта над 400 км/ч..... Явно не знаят, те си живеят в техния свят видимо нямащ общо с реалността вече години наред......
  • 28 Натриеви батерии

    8 1 Отговор

    До коментар #24 от "Зорлем":

    Френски учени представиха първия в света прототип на йон-натриев акумулатор, който ще замени популярните йон-литиеви батерии с формат 18650, използвани в лаптопите, светодиодните фенерчета и електромобилите Tesla. Замяната на лития с натрий ще доведе до чувствителен спад в цените на акумулаторите, тъй като за сравнение между стойността и разпространеността на двата елемента изобщо не може да се говори.

    Новата френска батерия с диаметър 1.8 и дължина 6.5 см се смята за преломен момент в развитието на технологията, тъй като на практика скока от лабораториите към масовото производство. Акумулаторът вече демонстрира добри резултати при изпитанията, издържайки до 2 000 цикъла заряд/разряд. Енергийната му плътност от 90 Втч/кг е сравнима с параметрите на първите йон-литиеви батерии.
    https://m.fakti.bg/technozone/164191-ion-natrieva-bateria-vav-format-18650

    Аз не бъркам нищо, просто се информирам. С напредъка на технологиите, и на натриевите батерии ще дойде времето. Засега са прекалено тежки.
  • 29 Натриеви батерии

    6 0 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    изследователи от Станфордския университет са създали „солен“ аналог – батерия на базата на натрий, която може да съхранява същото количество енергия, но производството е с 80% по-ниска себестойност.

    В този случай, нововъведението е не само в използването на натрий, а и в конструкцията на това устройство и неговата евтина цена на производството.

    „Нищо не може да надмине лития по производителност“ – казва един от участниците в този проект, инженер-химикът Женан Бао. „Но добивът и извличането на лития е свързано с такива трудности, че човечеството трябва спешно да му намери евтина подмяна. И натрият – това е прекрасен вариант“

    В новата батерия, анодът е изработен от фосфор, а натриевият катод се свързва с органично съединение, известно под името мио-инозитол, който се извлича от оризовите трици и от страничните продукти след преработката на царевицата. И точно, ефективното „сътрудничество“ на натрия и мио-инозитола значително повишават производителността на новата батерия, правейки я подобна на литиево-йонните модели. При това, основната суровина за създаването на тези батерии е елемент, който едва ли не е 10 пъти по-евтин, отколкото лития.

    Към момента, тази батерия все още е в тестов образец и учените все още работят по нейното усъвършенстване, но вече е ясно, че в близко бъдеще човечеството може да започне да произвежда евтини батерии, не на основата на литий. Евтините акумулатори ще могат да направят възобновяемата енергия по-достъпна, а електр
  • 30 Натриеви батерии

    6 0 Отговор
    Група изследователи, водена от професор Юн Лей (Yong Lei) от Техническия университет Илменау в Германия, е измислила материал, от който може да се изработва единият от електродите в натрий-йонен акумулатор, така че батерията да не отстъпва по мощност и капацитет на литиевите.

    За начало химиците анализират какви свойства трябва да притежава материала за електрода, за да гарантира ефективно внедряване на натриевите йони. Спират избора си ароматни съединения от класа на транс стилбените. Те имат способността да пренасят заряд, устойчиви са при разреждане и зареждане на акумулатора и образуват междумолекулярни слоеве, между които натриевите йони се вграждат без затруднения.

    Химиците извършват проверка колко добре ще работи електрода от такъв материал и се оказва, че при средна плътност на тока от 1 А/g капацитетът му е около 160 mAh/g, което по нищо не отстъпва на литий-йонните акумулатори. Батерията се справя много добре и проверката за издържливост, като след 400 цикъла на зареждане/разреждане запазва способността си да се зарежда до 70% от началния си капацитет.

    Проектът е все още далеч от възможностите за масова реализация за търговски цели. Но постигнатите резултати са доказателство, че натрий-йонните акумулатори имат своето бъдеще и по принцип са способни да заменят нормалните за днешните устройства Li-ion батерии.
  • 31 Зорлем

    3 4 Отговор
    Аха, прототипи и лабораторийни разработки. Добре, убеди ме! Все пак щом го пише някъде в Интернет, значи е вярно.

    Коментиран от #33

  • 32 Да да

    3 2 Отговор
    Кога ще прочетем някоя подобна статия в сегашно време? Не след 1-2-3-10 год.! И защо пак налитат на Модел С? Нека изкарат конкурент на Модел 3! Кола за всеки ден и средни разстояния! Зареждане за 12 мин е супер,макар че и за 15 никой няма да се разсърди.
  • 33 Натриевите ще са преди Аудит от статията

    4 2 Отговор

    До коментар #31 от "Зорлем":

    А защо не обърна внимание на съдържанието на тази статия? По какво се различава от тези за батериите? Всъщност има разлика. Аудито дори прототип няма, за разлика от батериите.

    Коментиран от #34

  • 34 Зорлем

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "Натриевите ще са преди Аудит от статията":

    Какво да й обръщам внимание на статията? Поредната смехория на тема ел. автомобили. Тесла, ВАГ, Шинхуе, или който и да е друг китаец, все тая. Приказки от 1001 нощ за наивници. Обадих се, защото ти отвори дума, че новите евтини и издържливи батерии били фасулска работа и са на прага ни, че дори и вече влезли вътре, а това далеч не е така, т.е. дървото си е все толкова твърдо и четвъртито.

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Новите евтини и издръжливи батерии

    4 3 Отговор

    До коментар #34 от "Зорлем":

    ...вече са на прага независимо дали ти се вярва или не. Цените само за 10 години от 1000 долара сега се въртят около 100 и до края на тази година ще паднат под 100. Само преди 6 години най-големият пробег на електромобил беше под 200 км, а след две години започва сериино производство на такива с 1000 км. Само преди 6 години, най бързото зареждане беше за три часа, а от догодина започва серийно производство на автомобили които се зареждат за 15 минути до 80%. Погледнато от тази гледна точка, новите по-евтини и издържливи батерии са вече вътре, но хубавата новина, е че все още са И на прага. Дано още дълги години на прагът ни очакват всяка година все по издръжливи и по-евтини батерии. Не виждам нищо лошо в това. 15 минути и 1000 километра, са задоволителен резултат, но 3000 километра с едно зареждане за пет минути не звучи никак лошо, въпреки че ще е повече рекламен трик отколкото да има някакви практически ползи от него. 500 километра с 10 минутно зареждане са повече от достатъчни, а това е буквално на Прага.

    Коментиран от #37, #42

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 незнайко

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "Новите евтини и издръжливи батерии":

    Прочетох всичките Ви коментари и съм очарован от тях. Поне един човек мисли трезво и с доводи за бъдещето. Браво на Вас.
  • 38 И балъци за милиони

    0 3 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Точно ти ли се намери да говориш за вярване? Ти който ще вярваш във водорода използван за горене в ДВГ? Само такива като тебе могат да вярват, а другите мислим да с главите си. Ако ти си повярвал на двигателят задвижван с вода, никой прагматичен човек не е. Ти видял ли си дори прототип на такъв автомобил? Като вярваш на двигатели с водород, виждал ли си такъв на живо? За разлика от всички тези вярвания, електромобилите са настоящето и миналото. Вече са по улиците и се използват от милиони. Всеки може да ги види, да ги пипне и да прецени, че това не са само празни приказки, как Audi щяло да произвежда това, как Фолксваген щял да произвежда онова, ама ...някой ден. Аз ти говоря за минало настояще и бъдеще с цифри и факти, а ти ми говориш за някаква Вяра! Когато става въпрос за Вяра и електромобили, единствената връзка между двете си ти, защото вярваш, че електромобилите са дявола и гледаш да ги демонизираш във всеки един удобен момент. Дори никът ти го крещи. Ти дори не си ЗА нещо, ти си ПРОТИВ. ТИ ОБИЧАШ ДА МРАЗИШ.

    Коментиран от #39

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 И само си викам дано, до всяко добро ...

    0 2 Отговор
    Да разбрахме, че мразиш. Отговорих ти по обстойно в съседната тема, но само ще ти копирам края на мнението. С големи букви съм написал поправените думи, които съм объркал там. "Не виждам защо трябва да ме мразиш затова, че споделям моето виждане за бъдещето, което очевидно е ПО-ВЯРНО и далновидно от твоето. ТВОЕТО също не съвпада с моето, но аз не те мразя за това. Всеки има право на свое собствено мнение, пък било то и грешно. Света ще стане по-добър, не ако има повече електромобили, а ако има по-малко такива като тебе, които мразят хората, само защото имали различно от тяхното мнение."
  • 41 стоян

    5 0 Отговор
    Не бързат с електричките защото едно от големите приходни пера в бюджета на всяка европейска държава е АКЦИЗА върху горивата =докато в Америка не е така с акциза и затова там горивата са доста по евтини
  • 42 Зорлем

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Новите евтини и издръжливи батерии":

    Бе, цените на батериите може и да са паднали, но като гледам техниката, която ги използва, нито е поевтиняла, нито е станала по-издържлива, нито е станала по-компактна. И не, не говоря само за автомобили. Изобщо, както вече и аз съм ти казвал, тия пламенни речи за светлото бъдеще си ги пазете за партийните събрания и сектантските сбирки. Аз когато е трябвало съм присъствал на такива събрания преди 30-ина години, където ни рисуваха с думи едни утопии, и още ми държи влага.

    Коментиран от #43

  • 43 Другарки и другари

    3 2 Отговор

    До коментар #42 от "Зорлем":

    Като гледам и ти си по пламенните речи, но избягваш да споменаваш конкретни примери. Хайде като заговори за други инструменти, да си припомниш колко тежеше и колко струваше един винтоверт с два амперчаса батерия преди 10 години и колко струва сега и как изглежда? Само за цената на една никел-металхидридна батерия от преди 10 години, сега можеш да си купиш винтоверт с две литиево-йонни батерии, които са много по-леки и малки. И това ли ще отречеш?

    Коментиран от #44

  • 44 Зорлем

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Другарки и другари":

    И колко повече работа можеш да свършиш реално с този новия винтоверт с еб..м ти и литиевата батерия? Натъртвам на реално. Признавам, че не съм пробвал най-новите, защото цената им е безумна, но ме съмнява, че стават за нещо повече от любителски заигравки с винтове за дърво до 6мм, както беше и преди 3-4 години. Или може би лаптопите могат да работят повече от 3, най-много 4, часа на батерия? Или може би телефоните дето ги разнасяте не се нуждаят от зареждане всеки ден? И за тези ли "батериини" играчки си измислям?

    Коментиран от #46

  • 45 В много голяма грешка си

    1 2 Отговор
    Винтоверт с литиево-йонна батерия, може да завива много по-дебели винтове и много повече на брой, отколкото винтоверт с никел-металхидридна батерия. Литиево-йонната батерия завива с една и съща мощност от първия до последния винт, докато при старите батерии, мощността постепенно намаляваше. Литиево-йонната батерия може да се дозарежда когато ти дойде наум, докато старите батерии трябва да се изчака пълното падане на батерията преди да се заредят, заради мемори ефект, който им съсипваше живота, ако не ги зареждаш правилно. Старите батерии трябваше да се зареждат преди всяко ползване, ако не си ги ползвал от дълго време, защото имат голям саморазряд. При литиево-йонните батерии няма такъв проблем. Не случайно всички професионални машини преминаха на литиево йонни батерии.

    Коментиран от #49

  • 46 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Зорлем":

    За това новия Приус с AWD-e йон-литиевите акумулатори ще бъдат заменени с никел-металхидридни. https://fakti.bg/avto/345747-4h4-za-toyota-prius-no-samo-do-10-km-ch Но какво може да се сравни с нашия трол, като той се има за по-умен от инженерите в Тойота и учените от Единбург и за това кара дизел 100 к.с., който много вървял?

    Коментиран от #48

  • 47 нмйк

    0 1 Отговор
    Ауди освен боклуци друго не може да прави.
  • 48 Грешна технология

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Антиелектрика":

    Дали пък това не се дължи на грешния кон на който са заложили, както и останалите автомобилни производители? Всички освен Тесла са заложени на призматичния тип литиево-йонни батерии. Те имат проблем с охлаждането и не могат да понесат бързо зареждане. Тесла, производителите на лаптопи и винтоверти са заложили на цилиндричният тип батерии. Приус открай време е с никел метал хидридни батерии. Дори не знаех, че въобще са преминавали на литиево-йонни. Вероятно експериментът им с литиево-йонните не е излезнал успешен и са се върнали към старото познато и работещо. Експериментите на Nissan Leaf в последният модел, също не са успешни, въпреки че работят със същата химия, като предишния модел, но с по-голяма енергийна плътност. Сега на второто зареждане батерията прегрява и трябва да чакаш три часа за да се охлади. При батериите на Тесла е обратното. Батериите на модел 3 могат да се зареждат много по-бързо отколкото старите батерии. Всяко нещо си има разумно обяснение, но вие заслепени от ВЯРАТА, не бихте го потърсили. Много по-лесно е да злобеете и да мразите тези, които ви поднасят истината, особено когато истината боли. Нали?
  • 49 Зорлем

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "В много голяма грешка си":

    Само като ти чета теоретичните постановки и ми става ясно, че винтоверт си виждал само в рекламната брошура на Практикер, а това винтове, дюбели и прочее неща са ти мътна Индия. Зареждал си батерии за професионалисти с инструменти, ама друг път. И преди 20-ина години, когато ДеВалт вече продаваха "професионални инструменти" на батерии, и днес тези инструменти са за дребни, т.е. леки, и хоби дейности. И да, вече не ги зареждат по 3 пъти на ден, а само по 2 пъти. А като дойде време да се сменят батериите и става, "Олеле, майко, какво стана с тия пари? Какви са тия цифри?".

    Коментиран от #50

  • 50 Дай конкретни примери де

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Зорлем":

    Дай цената на един DeWalt преди 20 години и днес. Само заради инфлацията днес трябва да бъде поне два пъти по-скъп, а той на практика е по-евтин от преди 20 години. Погледни колко амперчаса му беше батерията преди 20 години и погледни сегашните. Да в много голяма грешка си и речите като на събранията няма да ти свършат работа когато говорим с цифри. Купувал съм винтоверти преди 15 години, купувал съм и преди две. Повярвай ми знам за какво говоря!
  • 51 Кольо Камиона

    2 0 Отговор
    Тъй като не съм фанатично за или против Тесла, правя разлика между иновациите и технологичните им решения (карах Модел 3 Performance, уникален, впечатляващ) и финансовото състояние на фирмата (вечно на загуба, нека видим дали позитивните резултати от последното тримесечие ще станат устойчиви за 2019). Ако успеят да намалят себестойността и продължат да увеличават със същите темпове пазарния си дял, успехът в дългосрочен план им е гарантиран. Изникне ли сериозен фабричен дефект с Модел 3 водещ до скъп recall, това може да ги срине и да фалират. Интересни времена ни очакват.