Last news in Fakti

7 Декември, 2018 11:25 22 765 43

Новото окачване на УАЗ прави чудеса

  • уаз-
  • патриот-
  • окачване-
  • проходимост
Новото окачване на УАЗ прави чудеса - 1

За още повече проходимост, руските специалисти от Уляновския завод монтираха на УАЗ Патриот ново, експериментално хидравлично предно окачване. Към момента съществува само един-единствен екземпляр с такава иновация, който се отличава от стандартните УАЗ-ки, освен с новото си предно окачване и с редица съпътстващи доработки.

Руските конструктори казват, че благодарение на промените и без това отличната проходимост на Патриот е станала още по-добра. Новото окачване е разработено от московската фирма Innovax, а възможностите му са да променя клиренса на автомобила, като той може да нарасне със 130 мм.

Новото окачване на УАЗ прави чудеса

Окачването работи в два режима, като във всъдеходен режим прави возията много мека, което за сметка на стабилност в завои с по-голяма скорост. Именно поради тази причина всъдеходният режим е ограничен до 80 км/ч.

От другите промени по-съществени са увеличената с 20 мм предна част на автомобила, което води до монтиране на нови калници, преден капак и радиаторна решетка. Новите елементи са напечатани на 3D принтер. Вижте повече.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1234

    51 11 Отговор
    Очаква се 50% от произведените машини да бъдат изнесени за Япония и Южна Корея!

    Коментиран от #6

  • 2 Вуте

    64 18 Отговор
    Браво !!!

    Коментиран от #11

  • 3 Пк 500 коня

    18 51 Отговор
    С мойо Gouf 4x4 че го праим да хърка

    Коментиран от #17, #43

  • 4 Емил

    41 54 Отговор
    Браво - руснаците приложиха топлата вода! Хидравлично, но не активно окачване - кадилак през 50-те, ситроен през 60-те! А ако го пуснат и серийно... Тази да я подарят на Пут.ин за спомен!!!

    Коментиран от #13, #19

  • 5 ОНЕЕЕ

    32 64 Отговор
    Каква е тая грозна имитация на Ленд Ровър бе!!?! :DDDD
  • 6 Емил

    29 25 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    От тази една произведена как ще се договорят японци и корейци коя част да вземат?! Верикално ли ще я режат или хоризонтално?! Най-добре по дължина и като я сложат до огледало ще си имат цяла!
  • 7 JEEP

    23 23 Отговор
    Малко копи-пейст от роувър, предната решетка - стилизирана от Jeep.... За проходимост - проходим е, но ме накефи на 1:22мин от видеото как му хлопа вратичката за бензина.

    Коментиран от #14

  • 8 AUDI

    36 32 Отговор
    Това ще работи на 100% и ще е здраво точно - месец?

    Коментиран от #30

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 сектант

    13 27 Отговор
    щото го откраднаха от новия дъстър, затва
  • 11 Jo hustan

    19 35 Отговор

    До коментар #2 от "Вуте":

    Комунистите имитират Jeep ,ама пак не се е получило.

    Коментиран от #36

  • 12 Гого

    20 38 Отговор
    Ако на тия и ракетите им са като уазките са си чиста гола вода. Нищо, че Путкин се пъне като гладен на сра......не.

    Коментиран от #15, #42

  • 13 Random

    11 12 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    И какво? Да не би Ситроен да не са тествали тяхното окачване на всеки нов модел за да се уверят че работи безпроблемно?
  • 14 Random

    19 13 Отговор

    До коментар #7 от "JEEP":

    Кое е копи-пейст бе? Предната решетка е различна от сегашните. А и по-скоро е капак под който е скрит новият дизайн.
  • 15 Random

    38 13 Отговор

    До коментар #12 от "Гого":

    Карал ли си я тази, возил ли си се? Ако отговора е НЕ, то тогава какво ти дава правото да се изказваш некомпетентно?
  • 16 Анонимен

    14 25 Отговор
    Ако беше много надеждно ситроен нямаше да се откажат от това окачване. Голям кеф ще е да се счупи в тайгата и да няма как да помръднеш.

    Коментиран от #23

  • 17 Куку

    21 10 Отговор

    До коментар #3 от "Пк 500 коня":

    С твоя голф само на вторични
  • 18 Пращи от тъпаци

    44 4 Отговор
    Ей разбиращите от окачване, ако погледнете снимката с отворения капак, това няма нищо общо с хидропневматичното окачване на Ситроен.
  • 19 тояпа

    30 7 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    Да си видял кадилак и ситроен в гората?Май само си говориш ей така.Нещо не ти е ясно ама дай да хейтиме.
  • 20 ХХХХ

    6 14 Отговор
    Абе на мен ли така ми се струва, че има капачка за резервоара и от двете страни, сигурно на единият наливат безин а на другият нафта, а моеже без бензин и да е за ад блу, ама иначе си за извън пътя голяма проходимост

    Коментиран от #21, #22

  • 21 Мммм

    25 5 Отговор

    До коментар #20 от "ХХХХ":

    Ами да с два са,те и старите са с два един 50л. ,а другият резервен 25л. на старите имаше кранче с което се прехвърляше ляв и десен. И двата са за бензин нищонезнайко.
  • 22 Пешо

    16 4 Отговор

    До коментар #20 от "ХХХХ":

    И старите военни джипове у нас имаха от двете страни гърловини за резервоарите - имаха по две резервоара - ляв и десен.
  • 23 Батко

    14 4 Отговор

    До коментар #16 от "Анонимен":

    Ситроен никога не са се отказвали от хидропневматичното окачване. И в момента има модели с него, разбира се хидроактив.

    Коментиран от #25

  • 24 правете си танкове

    14 6 Отговор
    Следващата година ще изобретят и кора за под двигателя, та да не е целия в кал.

    Коментиран от #35

  • 25 Зорлем

    2 7 Отговор

    До коментар #23 от "Батко":

    Точно тази или миналата година обявиха, че спират да правят хидро окачване. Май С5 беше последния модел с такова.
  • 26 Метгонтан

    2 7 Отговор
    Уаааааааааааааууууууу
  • 27 хахаха

    3 12 Отговор
    Чийзъс крайст,те я са още на технологично ниво ранните 90,да не кажа 80-те!2043-та ще пуснат сигурно и хибрид,3121-ва с електрическо задвижване!

    Коментиран от #33

  • 28 Гошо

    8 5 Отговор
    Очакваме значи "иновации" в G класата на Мерцедес, взети от УАЗ

    Коментиран от #29

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 AUDI

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "AUDI":

    Не ми ползвай името!!!
  • 31 4х4

    6 2 Отговор
    Ами браво на Патриот. Тази система със сигурност повишава проходимостта. Ако монтират такава и на задния мост и барнат малко двигателя ще е супер..
  • 32 Минаващ от тук

    14 2 Отговор
    Какво хидравлика ви гони. Това си е пневматика. Не сричайте термините, а се запознайте с конструкцията на хидравличното окачване на Ситроен. Иначе добре измислени за трудни терени приспособления, но като гледам как се клати капачката на резорвоара си мисля, че качеството си остава руско и ще ги подведе. Времето ще покаже. Всъщност и НИВА не блестеше с кой знае какво качество на изработка и материали, но пък как върви. Така че, много е вероятно колата да си оправдае предназначението въпреки нашия скептицизъм. Явно не е създадена за луксозна возия, а за пътуване някъде из необятния Сибир.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 1944

    1 4 Отговор
    поредният трошлив безаналогов единствен екземпляр. да го завлачат в музея на светлото бъдеще. а дръжките на вратите оправиха ли, че путин ще го гледа.
  • 35 1944

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "правете си танкове":

    индийците разправят, че руснак танк не може да направи. египтяните пък казват същото за хеликоптерите.

    Коментиран от #39

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 5555

    6 0 Отговор
    Плювачите на руските 4х4 предполагам че ще похвалят с нещо родното автомобилостроене.Смятам че като осмиваш нещо е редно да си способен да направиш по-добро.Ако не можеш...само се плюнчиш напразно.Разбираемо е японци илингерманци да се подсмихват на руските коли....ама смешковчите в БГ форумите не им прилича.
  • 38 стоян георгиев

    0 3 Отговор
    руските инжинери подобрли окачването на газката???!!!!ама тва възможно ли е?газката има наи-доброто окачване и няма как да бъде подобрено щото неможе да се измисли нищо по-добро.затова и 40 години не се променя!!!!сега очарованите путинофили масово ще почнат да си купуват нови газки и ще спасят завода от фалит.миналата година са продадени огромното количество от 15000 газки.фолцваген продава толкова коли на час!
  • 39 НАТО ВЕЦ

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "1944":

    Еее, добре че ме светна, щото се чудех, защо има такова търсене на индийски танкове и египетски хеликоптери. От утре им ставам дилър и ще направя пачка.
  • 40 арогантен

    1 0 Отговор
    Най ми хареса хидравликата за повдигане на джипа когато си на ''кантар''. Струва ми се обаче , че системата е сложна и скъпа, и надали ще я вкарат в серийно производство. Има друг тип окачване, изцяло механично, което върши същата работа. Повдигащи офроуд китове се продават на цени от 500 до 2000 USD.
    Комфорта който предлага руската система е наистина уникален. Иска ми се и български инженери да направят такива разработки.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 ТНТ

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гого":

    Ето потвърждение на думите ти:

    https://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/26598-kogato-piiani-rusnaci-sglobiavat-kola/

    Ще бъде любопитно за всички във форума да го видят.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.