Японската компания Nissan представи сериен вариант на суперкара GT-R50, разработен съвместно с дизайнерското ателие Italdesign. Цената на екземпляр от този автомобил ще е 990 000 евро, като компанията вече приема заявки.
Прототипът беше показан това лято и беше посветен на 50-годишните юбилеи на модела GT-R и на Italdesign. Автомобилът толкова се хареса от публиката, че двете компании решиха да го пуснат в серийно производство.
Серията ще е силно ограничена. От GT-R50 ще бъда направени само 50 екземпляра. Суперкарът е снабден с 3.6-литров V6 мотор от Nissan GT-R Nismo, но е с по-производително турбо, с доработена горивна система и с нови всмукателна и изпускателна системи.
Форсираният двигател е с мощност 720 конски сили, а максималният му въртящ момент е 780 Нм. Динамичните му характеристики все още не са ясни, но те ще са по-добри от тези на стандартния GT-R Nismo, който ускорява до 100 за 2-6 секунди и достига максимална скорост от 320 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфа Ромео
Коментиран от #3, #19, #31, #32
13:49 07.12.2018
2 ГосТ
13:54 07.12.2018
3 аааахххххаааааа
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
Само 50 бройки. След 10-15 годи тва ще струва 10 пъти повече. Има си достатъчно хора да го купят, ти си гледай там умрялото ТДИ и виж от де му капе масло,че вчера там дето дето беше спрял имаше локвичка.Коментиран от #5, #22
14:04 07.12.2018
4 сойкаПрисмехулка
14:23 07.12.2018
5 Зорлем
До коментар #3 от "аааахххххаааааа":
Да, Нисан са особено известни със скъпите си класически модели. Да седнем да помислим кога за последно четохме или чухме новина за продажба на търг на някой скъп Нисан...Коментиран от #10, #27
14:34 07.12.2018
6 AUDI
Коментиран от #9, #25
14:34 07.12.2018
7 Враца
14:35 07.12.2018
8 Антон
Коментиран от #50
14:54 07.12.2018
9 На това
До коментар #6 от "AUDI":
че Audi нямат по добър модел !Коментиран от #12
15:43 07.12.2018
10 Този
До коментар #5 от "Зорлем":
Класическите модели на Нисан Скайлайн R32 , R33 и R34 струват по 70-80-90-100 бона , не знам за теб кое е скъпо и кое евтино, но ти говоря за коли от деветдесетте, които само ще покачват цената сиКоментиран от #11, #16
16:03 07.12.2018
11 Антон
До коментар #10 от "Този":
След като ще покачват цената си защо не инвестираш в такива нисани. Купи такива и като си качат цената ги продай. Ще изкараш пари без никакъв труд. Кой бяга от лесните пари.Хайде действай, инвестирай, стиска ли ти?Коментиран от #15
16:26 07.12.2018
12 AUDI
До коментар #9 от "На това":
Няма да ми стигне мястото тука само АУДИ колко по-добри модели имат от този ГТ-Р. Няма да споменавам и други марки , няма да споменавам и за колко по-малко пари от тези , които искат за това "неюО"Коментиран от #14, #28
16:53 07.12.2018
13 Кольо Камиона
17:08 07.12.2018
14 Антон
До коментар #12 от "AUDI":
Недей, сега ще се изсипят една сурия хора, виждали гтр на картинка, да ти казват колко не си наясно. А за колата от статията важи поговорката - видяла жабата че подковават конв и тя вдигнала крак. 1 млн.евро за пластмасовия гтр. Това сигурно е идея на онзи шеф от нисан където го изловиха че крие данъци, абе клиент на прокуратурата.Коментиран от #18
17:08 07.12.2018
15 Този
До коментар #11 от "Антон":
Разбира се , че бих инвестирал в такъв автомобил, само че съм от болшинството българи и нямам 100 бона в джоба.. Ти ако ги имаш , инвестирай ги в каквото пожелаешКоментиран от #17
17:31 07.12.2018
16 Зорлем
До коментар #10 от "Този":
Фабрични или "пипнати" са тия Скайлайни за по толкова пари? Защото тия дни имаше тук статия за някаква тунинговата Волга дето я продават за десетки хиляди долара/евра, но не мисля, че това прави другите Волги колекционерски ценности.17:59 07.12.2018
17 Антон
До коментар #15 от "Този":
Действай , това може да е твоя шанс да забогатееш, разпродавай каквото имаш, тегли кредит, събирай пари и ги вложи в ламарина. Това може да е златния ти миг и след време да четем за теб като за най-големия инвеститор в стари спортни коли.И нещо интересно: когато рокфелер решава да продава нефт и в други щати освен в неговия роден , се нуждае от транспорт. Отива при местния собственик на жп линията / също много известно име но се сещам в момента/ и иска да ползва влаковете му за да транспортира петрол. Онзи пък му заявява че трябва рокфелер да осугури минимум по 100 барела нефт на курс за да има печалба и за жп компанията. Въпреки че Рокфелер знае че капацитета му е 20 барела се съгласява и подписват договор. Тръгвайки си от жп компанията, Рокфелер знае че вече е банкрутирал, защото няма как да добива такива количества нефт. Няколко дни по -късно има земетресение в резултат на което дебита на кладенците му се увеличава многократно. От там инсторията я знаеме, след известно време решава да не прави разходи за жп транспорт а да си построи собствен нефтопрововод.както казват не се знае от коя трънка ще изскочи заек.18:00 07.12.2018
18 НЕКОЙ СИ
До коментар #14 от "Антон":
Къв ти е проблема?Или комплекса ? Независимо от твоето експертно мнение,тези 50 бройки ще се продадат като топъл хляб,а ще продължаваш да ръсиш мозък пред клавиатурата,успокоявайки се ,че си по-умен от тъпаците дали 1 млн. за ГТРКоментиран от #20
19:06 07.12.2018
19 GTR
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
По-скъпо е защото е много по-добро19:50 07.12.2018
20 Антон
До коментар #18 от "НЕКОЙ СИ":
В случая ставаше дума за някакви трошляци от преди 15-20-30 год., които ужким щели да си повишават цената. А тези които ще си купят въпросните 50 бройки въобше няма да са тъпаци като имат по 1 млн.евро за поредната им кола. От тях не знам дали съм по-умен, ама от теб със сигурност съм и по-умен и по-способен и по-успял. Хайде успех и някой ден и ти да вземеш такъв лимитиран гтрКоментиран от #23, #33
20:31 07.12.2018
21 ???
21:34 07.12.2018
22 Алфа Ромео
До коментар #3 от "аааахххххаааааа":
Не карам нафтови печки, карам само коли бензин-пропан бутан.22:52 07.12.2018
23 селянин 1
До коментар #20 от "Антон":
Порше вече 90 години,пуска фейслифт на Татра..при Годзила всичко е изпипано и подписано лично от четерима инженери,нема вагаджиска ширподреба..с абонамент по сервизите.Коментиран от #29
23:12 07.12.2018
24 некойси
01:00 08.12.2018
25 AUDI
До коментар #6 от "AUDI":
Не ми ползвай името!!!01:17 08.12.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Антон
До коментар #23 от "селянин 1":
Такумитата мисля че са 6 но може и да си прав че са четирима. Отделно правят само двигателя, нали не мислиш че цялата кола е ръчно сглобена. Ей пак с тези поршета. Само да ти кажа за тях че много повече техни модели са се превърнали в цел да бъдат притежавани от някой колекционер отколкото нисани. Отделно някои техни модели си задължен да не продаваш в следващите 7-8 год. с цел избягване на спекула от хора купили ги нови и препродали на някой нетърпелив собсъвеник, става дума за лимитираните им серии.Коментиран от #36
09:52 08.12.2018
30 гощо
09:53 08.12.2018
31 Иван
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
И по-добро11:23 08.12.2018
32 Ne mi puka
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
Порше никога не е била скъпа кола..12:46 08.12.2018
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Антон
До коментар #33 от "Просто така":
Не знам за такива като теб дали ми е жал или просто да ги гледам отстрани и да им се подсмивам. виж моя коментар под номер #20 как завършва и си виж твоя коментар под номер #33 как завършва. Съпругата ми кара БМВ, а колата ми за забавление е гтр , който подкарах нов от магазина преди около година и половина. А ти си мисли каквото искаш..........13:06 08.12.2018
35 Пашата
13:24 08.12.2018
36 селянин 1
До коментар #29 от "Антон":
Пол Уокър,преди пет год.изгоря жив,поради недостатъците в конструкцията на модела карера гт..Порше плати доста,за да не ги осъди дъщеря му,експертизата на съда установи,,история на нестабилност и проблеми с контрола,,на спортния автомобил,а ти като умник..знаеш ли швабите къде са монтирали алуминиевия резервоар на модела..При Годзила всичко е изпипано,ПВЦ е японско а не,,преработано..швабско,втора употреба,,Коментиран от #37, #41
14:35 08.12.2018
37 Антон
До коментар #36 от "селянин 1":
И забравяш обаче най-същественото: Всеки човек още от времето когато е бил дете мечтае да притежава и кара порше. Докато същото не важи за нисан - поредната пластмасова средностстистическа марка. А примера който даваш с въпросното порше е просто нелеп. Гт-р във версия нисмо е подхванат от въздушната струя минаваща под колата и изхвърлен като тапа във въздуха. Шофьора оцелява но за съжаление зяпач умира затиснат от летящата като самолет, изчислена и конструирана от малкия жълт човек, спортна кола. Случаката е от нюрбургринг има го на видео в тубата. Когато хората започнат да мечтаят да притежават нисан, тогава може да кажем че са се доближили поне малко до порше. А до тогава шапки долу към порше!Коментиран от #38, #39
20:00 08.12.2018
38 Антон
До коментар #37 от "Антон":
Пропуснах и нещо друго: на същото място където нисмото излита, секунди преди това минават поршета сякаш залепнали за пистата......за справка: gtr nismo nurgburgring crash пишете в тубата и гледайте.Коментиран от #51
22:58 08.12.2018
39 селянин 1
До коментар #37 от "Антон":
Краш тестове се правят да защитят шофьора и пътника да него..нелепо е да монтираш алуминиев резервоар под седалките,за по добър баланс,но не и безопасност..и това в порше го знаят,че при катастрофа той се пука и гориш като факла..вагаджите таа година се скъсаха да дават пари,то глоби за манипулации,проблеми в съединителя и алуминиевото окачване..Коментиран от #40
23:20 08.12.2018
40 Антон
До коментар #39 от "селянин 1":
На спортните коли претендиращи да се мерят с големите се правят изпитания та да не вдигат предници като мотор и да литкат във въздуха като нло-та.ама жълтите хора са икономисали и его резултата е сниман на клип. От нисан го знаят това ама каква са променили в нисмото - нищо. Кофти хора са японците, сега и шефа на групата уволнен а може и да го арестуват че не плащал данъци и криел приходи в големи размери. И това най-висшия мениджър на нисан, които нямат нищо общо с ваг. Ама много ми е забавно да си пиша с тебе - на всичките ти глупави брътвежи винаги има какво стойностно да ти се отговори.Коментиран от #42, #47
23:49 08.12.2018
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Зелено
Коментиран от #45
08:50 09.12.2018
44 Антон
До коментар #42 от "А LFA Q4":
Верно е , верно е ......Коментиран от #46
09:27 09.12.2018
45 Нинжа Стайл
До коментар #43 от "Зелено":
ееее о*раничен, бъди си фен, кланяй се на немските въшляци, който влизат за обслужване, тип консуматив биелни лагери, гарнитури, една от най-бъгавите електроники, най-бърза амортизация на скъпи компоненти, с "двутактовите" двигатели мешащи вода, масло, бензин...Бъди си фен на тази открита манипулация, купувай си коли, заради навигацията и светещото в розово табло и остави умните, начетените, доста знаещи хора да си купуват една от най-бързите коли, а именно Нисан ГТР. Когато спрете да влизате в сервизите за лагери, ревизий на глава, смяна на гарнитури и да "готвите" под капака, че много пара иализа от "балансираните" ви кочини, тоГива ела изказвай некомпетентното си мнение за "оризовите" хора. Те братко са на светлинни, космически години и време напред, за разлика от такива като теб, мислещи на 10см пред носа си и 5 см назад от г**а СИ ;)Коментиран от #48
12:53 09.12.2018
46 селянин 1
До коментар #44 от "Антон":
А бе верно е,ако ти ма нещо,оди до аптеката..има жълти апчета без рецепта..14:46 09.12.2018
47 селянин 1
До коментар #40 от "Антон":
Кофти хора са вагаджиските инженери..манипулират софтуера в 11 милиона автомобила..Reuters-арестуваха шефа на ауди,Руперт Щадлер заради мошеничество..шефът на управителния съвет на порше-Волфанг Хатц,арестуван за двг с,,понижени вредни емисии,,..отговорника за задвижващите системи и трансмисиите на порше Йорг Кернер,арестуван за фалшива електроника в порше..но приказката не свършва до тук,пии си апчетата и очаквай продължение..15:03 09.12.2018
48 Зелено
До коментар #45 от "Нинжа Стайл":
Братко, нищо лошо не казвам, никой не обиждам, изказвам мнение. Японците може и да са добре с техниката, но няма грам емоция в колите им. Гтр може и да е добра машина, тук спор няма, но просто не им е работата да влизат там, където не им е работата. Просто не могатда станат икона като 911 или ферари или много други европейски марки, подчертавам европейски, не задължително немски. И в това няма нищо лошо. За парите си гтр е много добра машина, но до там. Като застанат едно до друго, 911 събужда много повече емоции, създава много повече тръпка. За ферари или ламборгини да не говорим. Ето затова някои модели ферарита си струват милионите, с ламбо и порше е същата работа. За мен, а и за много други автомобилни маниаци е важно като видиш колата да те грабне веднага, да изтръпнеш, да искаш да я погалиш и да не можеш да свалиш поглед от нея, като красива жена. И за какъв ми е този велик гтр като не събужда такива емоции в мен, пък нека и да е много добър на писта. Ваг лъжели в емисиите. Много ми дреме, тях ги хванали, след тях имаше и други. И от къде тръгна това- от великите америкамци, които отказаха парижкото споразумение. Който иска нека си харесва невзрачните японски чудеса на техниката, но за мен емоцията от един автомобил, за когото ще дадеш един милион се изразява в нещо съвсем друго16:30 09.12.2018
49 Morgoth
14:04 10.12.2018
50 Папи
До коментар #8 от "Антон":
Изтъркал се е твоят мозък с лаладжйските ти писания.18:36 10.12.2018
51 Този коментар е премахнат от модератор.