8 Декември, 2018 13:00 25 866 47

Продава се последният нов Saab

  • saab-
  • 9-3-
  • sportwagon-
  • обява-
  • продажба
Продава се последният нов Saab - 1

Италианска автокъща продава последния чисто нов Saab, произведен преди фабриката на шведската марка в Тролхетан да затвори врати през 2011 г. Черният 9-3 Sportwagon бил доставен на тогавашния дилър на марката в гр. Порденоне Zanetti Omero & C, но така и не си намерил купувач.

Продава се последният нов Saab

Километражът на комбито сочи пробег от 90 км и според продавача в салона още мирише на нова кола въпреки седемгодишния престой в шоурума на автокъщата. На снимките се вижда дори заводският найлон на пода.

Продава се последният нов Saab

Последният нов Saab има богато оборудване от ниво Vector с климатроник, частично кожена тапицерия, парктроник, круиз контрол, кожен многофункционален волан, отопляемо предно стъкло, лети джанти и много други.

Продава се последният нов Saab

Комбито е оборудвано с 1.9-литров турбодизел TTiD4 с мощност 131 к.с., съчетан с шестстепенна трансмисия с ръчно превключване на предавките, която задвижва предните колела. Двигателят има филтър за сажди и покрива екологичния стандарт Евро-5.

Продава се последният нов Saab

За съжаление шведската реликва не е никак евтина. От Zanetti Omero & C са определили цена от €31 000, което си е доста за седемгодишен автомобил без кой знае какъв колекционерски потенциал, пък бил той и чисто нов.

Продава се последният нов Saab

Продава се последният нов Saab

Продава се последният нов Saab

Продава се последният нов Saab

Продава се последният нов Saab

Продава се последният нов Saab

Продава се последният нов Saab


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЦЕТО

    69 25 Отговор
    Супер е

    Коментиран от #46

  • 2 zx 12 r

    30 92 Отговор
    Навтова печка!

    Коментиран от #5, #23

  • 3 no name no face no number

    90 13 Отговор
    Страхотна кола, но за тези пари абсурд.
  • 4 Смятай

    85 23 Отговор
    Със сигурност ще издържи повече от новите трошки
  • 5 тоя с магарето

    60 10 Отговор

    До коментар #2 от "zx 12 r":

    Навтова ли, няма такава. Има наФтова, предполагам идва от нефт.
  • 6 Сектант

    23 57 Отговор
    Всички изчезват и остава само Дъстър.

    Коментиран от #8

  • 7 тъжната участ на един Събчо

    26 35 Отговор
    Ще му вземат парите, "ама друг път" ;))) ....както се казваше в един детски филм :) Трябва яко да ти хлопа дъската да вземеш тоя нафталин за толкова пари! Нито сервиз, нито части пък и дизел, които могат да ти го забранят на запад във всеки един момент нищо че е евро 5.... Аве, ще продължат да си го държат още докато стане 100% ретро музеен експонат !

    Коментиран от #10

  • 8 шшш ой

    41 12 Отговор

    До коментар #6 от "Сектант":

    ЗадРъстър искаш да кажеш хаха ! Къде го буташ тоя пласмасарник с осички, като моливчета между колите йе ?

    Коментиран от #47

  • 9 майстора

    34 45 Отговор
    Опел Вектра комби с труден за преглъщане дизайн... как да се продаде

    Коментиран от #12, #37

  • 10 хехе

    47 12 Отговор

    До коментар #7 от "тъжната участ на един Събчо":

    Ако пък малко знаеш какво коментиреш, ще разбереш, че части бол. това е на базата на масов автомобил, Опел Вектра Ц седан или хеч. Двигателя е един от най-масовите и здрави дизели, влаган в 90% от Алфите, Опелите и доста други, а имено z19jtd при алфа, z19dth при опел и z19dtr при сааб... Така че двигателя и колата са безпроблемни и относително лесни за обсружване.

    Коментиран от #13, #15, #19

  • 11 Спиро

    16 5 Отговор
    Намерихте ме!:))
    Искам я
  • 12 сааб

    3 11 Отговор

    До коментар #9 от "майстора":

    с по къса база е дори от седана на вектрата. сааб комби има 2.67 колесна база, а вектра комби 2.83, 16 см. повече.

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 майстора

    15 7 Отговор

    До коментар #12 от "сааб":

    Е и ??? Какво те бърка между осието ?? Фиат крома също е на тази платформа както и още 10-15 модела на различни марки по цялата планета..
  • 15 тъжната участ на един Събчо

    13 11 Отговор

    До коментар #10 от "хехе":

    Викаш във фирмения сервиз ги оправят тия по гаранцията хаха;)))
    Ще дадеш толкоз пари да ти го оправя после бай Гочо кварталния опел майстор ??? ...ми да вярно е хехе !! Аааа и това, че нещо е влагано в опел и алфа трябва да ме впечатли ли !?!? Моля те не ме разсмивай !!!
  • 16 Ванче

    15 3 Отговор
    Сааб беше подходяща и уникална кола, но здраво са го накъсали...
  • 17 onq s sedana

    6 8 Отговор
    Аку не беше конби чех да я земем.
  • 18 Хасан

    13 12 Отговор
    Трети път купувам различна кола, а като отворя предния капак и за мой ужас там пише орел. Да бях попаднал на някой ястреб или сокол, а все на орли попадам. Това орела е страшна работа. Обикновено докато стигнеш до кат да го регистрираш и почва да свети чекът. После трябва да смениш горе- долу цялата кола за да изгасне тази проклета лампа и чак тогава качвам козичките и дефилирам по ендъците. Има си и плюс, като ме спрат катаджийте и ми видят колата, че е орел гледат ме със съчувствие и ми махат с палката да продължавам по пътя, даже ми казват колега, все едно на челото ми пише, че съм ченге под прикритие...
  • 19 0000

    17 12 Отговор

    До коментар #10 от "хехе":

    Е те е много здрави коли го влагат тоя дизел.каквито колите,такъв и мотора-леш от нови.този мотор ако е здрав аз съм ходжа на гара Самуил

    Коментиран от #21

  • 20 Тъжен

    20 10 Отговор
    "без кой знае какъв колекционерски потенциал" - г-н Касабов, сериозно ли??? Та това е истинска КОЛА, правена от хора, които искаха и можеха да правят истински КОЛИ от време, когато още имаше КОЛИ, а не маркетинг-боклуци като сегашните... Това, в този си вид, не трябва да се кара, а директно с найлоните да отиде в музея и да се показва на децата, които след известно време няма да са виждали друго освен кросоувъри, електрички и автономни самоходни iPhone-и.

    Коментиран от #42

  • 21 Няма как

    10 5 Отговор

    До коментар #19 от "0000":

    Ще трябва да режеш бургията и да ставаш ходжа.

    Коментиран от #22

  • 22 0000

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "Няма как":

    Ще му кажа.да не съм виждал опели,фиати и сааби потрошени разбирам,ама в моя случай няма как да ме убедиш
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 комбайнер

    4 2 Отговор
    ако не беше комби го зимвах. посъбрах някой лев...имам.
    да качвам комбайнерки, трактористки, звеноводки..
    че ми омръзна да ги качвам само в комбайната - в обедната почивка.
  • 25 Късно е чадо...

    14 19 Отговор
    Кола за други времена, абсолютно демоде, с ръчка и предно, комуникации - радио! Кой нормален ще брои 30 хиляди еврака за тази кутия?! Била здрава...Абе мислене на голтаци! Кола сега в нормална държава се кара 6-8 години и айде на автовозите на изток...Цяла западна Европа е задръстена от такива боклуци, ами добре, че сте вие големите познавачи на "здравите" коли да ги купувате от "автокъщите" на мутрягите!

    Коментиран от #26, #28

  • 26 Антон

    16 17 Отговор

    До коментар #25 от "Късно е чадо...":

    Колко си прав. Само в България ганя знае да въздиша по морално стари морги и да разказва как новите коли били боклуци и не били здрави. Не знам защо сте решили че колата трябва да работи десетилетия. Нека глупавия европеец да кара една кола 5-6 год. и да я смени с нова, а тука умните дебилите да се радват на европейския брак, да обикалят автоморгите за части и да слушат братвежите на кварталния майстор пияница, тези в завода какви са тъпанари за да го сложат това там. Смях смях.

    Коментиран от #27

  • 27 Random

    11 3 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    Ма плащай си като поп за всяка пластмаса извън гаранцията и ни остави нас да си караме "дараците" за които не ни трябват компютри или пътна помощ да се оправим като се предаде нещо.
  • 28 Random

    10 4 Отговор

    До коментар #25 от "Късно е чадо...":

    Ако знаеш колко бих платил за комбинацията която спомена, но със задно... Автомата е за тия дето не могат да карат, а какво повечеот радио ти трябва - не знам

    Коментиран от #30, #43

  • 29 bobo

    8 3 Отговор
    Всички плювате дизела но отворете си очите и им загледайте аспусите на тези от тези години на Сааба,после ги сравнете с бензиновите трошки и целунете това което ви се вижда по чисто
  • 30 Антон

    2 13 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Доста повече неща от радио ти трбяват. Какво повече от каруца ти трябва, пак ще се движиш на 4 колела, и пак ще я ползваш от т.А до т.Б. Е защо тогава не си с каруца. Отделно ръчните скорости са за нефелни шофьори, умение е да управляваш друго живо същество, което тегли каруцата, кога бързо кига бавно, лево, десно, спри , тръгни, аматьор със скорости ще караш
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Алфа Ромео

    13 0 Отговор
    СААБ беше готина кола, но последните години колите им на практика не бяха СААБ, само емблемата им беше такава.
  • 33 SAAB

    9 1 Отговор
    Причината да не се продаде колата е дизеловият мотор и малката мощност, които не пасват на духа на това купе. Кой иска да трака и пуши черни турлуци с кола от създателите на самолети?
  • 34 бай Кольо

    6 0 Отговор
    Опел Вектра с италиански дизел ... красота !!! Единственото му предимство е че е нов .
  • 35 Митака

    6 7 Отговор
    Карам СААБ 95, 2.3 бензин 1998 г
    Имам и Lexus Ls400
    Определено СААБа ме кефи повече като го карам от флагмана на Lexus
    Сега тези дето много разбират да ми кажат дали да се качвали на тези коли за да коментират?
    П.С. Почивните дни излизам със семейството с моят FORD Windstar 3.8 ( Mustang)
  • 36 Владо

    3 0 Отговор
    В Италия може да е последен, но в Чехия в град Усти над Орлици има поне 20 Нови СААБ които се продават...
  • 37 Муя

    5 5 Отговор

    До коментар #9 от "майстора":

    Освен, че е жива Вектра комби, ами и с кьопав двигател от Fiat. SAAB са велика компания, но точно този екземпляр е с цена на желязо/кг.

    Коментиран от #41

  • 38 Kirumo

    7 1 Отговор
    СААБа е 179к.с. 1.9 с две турбини. 1.9 с по-малко от 150к.с. няма.
  • 39 1.9 260

    3 3 Отговор
    карам кола с този мотор. стоково беше 150, в момента е 260. доказано един от най-здавите ДВГ и също много издръжлив на модификации ири просто чипче 😋
  • 40 Голям Слон

    9 0 Отговор
    До преди 3 години карах 9-3 Aero (2007). Купих го чисто нов в щатите. Там го ползвах малко, след това в България. Преди него имах още два. Возеше ужасно лошо по нашите пътища, но все пак е Aero (2.8 битурбо, 265 к.с.). Качеството на материалите обаче вече нямаше нищо общо със по-старите модели. Воланът ми се разлепи на третия месец. Но явно това вече е световна тендеция. Ех, имаше години, в които всичко бих дал за тази марка.
  • 41 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #37 от "Муя":

    JTD е един от най-добрите двигатели, даже минава 1.9 TDI, проблемът обикновено е опаковката - италианските имат проблеми с електрониката и окачването, та затова ги плюят
  • 42 арогантен

    9 3 Отговор

    До коментар #20 от "Тъжен":

    Те затова фалираха, защото са много качествени и надеждни коли. СААБ имат специален софтуер, без който никой не може да ти направи диагностика. От там следва и голямата брадва. Почне ли да се разваля, почваш и да плачеш. Накрая именно заради това че са мнооого ''специални'' фалираха и вече никой не си спомня за тях.
  • 43 арогантен

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Малиии, как пък не съм разбрал, че във форума е дошъл да чати треньора на Стив Макуин?Голем си шофер, нема що. Като си купиш Мерцедес или БМВ автомат, и го покараш в едно задръстване пак ще говорим.
  • 44 Умният

    7 2 Отговор
    Типично за автомобилните концерни тарикати.Сааб бяха добри автомобили.Дженерал моторс им разказа играта с мошенгии...И ги фалира!
  • 45 Yafa

    1 0 Отговор
    Рева! Кукличка!
  • 46 Нищо особено

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "БАЦЕТО":

    И самолетостроене лято скоро ще фалира подобно на автомобилостроенето.
  • 47 сектант

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "шшш ой":

    уля гуля сто батуля нищо не разбрах - изпий един гинко прим па тогава пак пробвай и пиши по-бавно, че тука у Враца нема субтитри