Last news in Fakti

12 Февруари, 2019 13:53 6 838 38

5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra

  • toyota supra-
  • алтернативи
5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra - 1

Новата Toyota Supra в много отношения разочарова феновете на марката и по-конкретно на модела, защото не се получи такава, каквато я очакваха. Автомобилът съществено отстъпва по динамика на Nissan GT-R и Honda NSX, а в предишните си поколения тези автомобили бяха преки конкуренти. Освен това Toyotata всъщност е преоблечено BMW. Новата Supra обаче е по-евтина и ще зарадва недотам претенциозните фенове на малката. Сега обаче ще ви покажем няколко преки конкурента, които, според нас, доставят повече удоволствие от шофирането.

BMW Z4

5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra


Най-близката алтернатива с идентични електроника и двигател и произвеждащи се на едно и също място - в завода на Magna-Steyr в Австрия. Разликите са, че BMW-то е кабриолет, и определено изглежда доста по-добре.

Porsche 718 Cayman

5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra


Малко са моделите, които могат да се мерят с Porsche. Та било то и четирицилиндрово. 718 Cayman е пряк конкурент на Supra, но определено е по-добър в болшинството от техническите и динамични показатели.

Audi TT

5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra


Моделът все повече губи позиции на пазарите в Европа и света и усилено се говори, че ще се превърне в купеобразен петврат лифтбек. Независимо от това, сегашното поколение на ТТ е далеч по-технологично от Supra.

Nissan 370Z

5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra


Това е последният представител на династията Z, която тази година навършва четвърт век. Моделът също не е млад. Той е на 10 години, но въпреки това изглежда по-добре от дългоочакваната нова Supra.

Alpine A110

5 алтернативи на недотам успешната Toyota Supra


Това е един уникален съвременен средномоторен спорткар от Франция, който очарова още от пръв поглед. Лекото купе, което се прави от една година, успя да събере доста голяма армия от почитатели и това определено не са носталгично настроени джентълмени.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    50 13 Отговор
    Супер попадение. Един сайт да каже истината в очите. Всички хвалят новата Супра, а тя няма нищо общо с предшественика ѝ. А посочените алтернативи са много по-добри от нея. Всичките!!!

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Безсмъртният

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Да, бе, хвалят... Масово я разпориха от критика! На мен ми харесва и бих я взел нея вместо предшественика, който е в повечето случаи със свръхраздута цена. За мен реално единственият проблем е, че не е много по-мощна от четвъртото поколение.

    От алтернативите бих избрал Нисана и Аудито.
  • 3 Рено Каптур

    6 27 Отговор
    Пропуснали сте 6тата алтернатива - рено клио спорт
  • 4 Руснак

    15 10 Отговор
    Новата веста с един чип и това е точка.
  • 5 Driving pleasure

    13 9 Отговор
    Ауди ТТ въобще не е за тая група! А за парите за нова Супра бих си взел стара! Тойота трябваше да работи в кооперация със Субару с което направиха ГТ86 вместо да се хваща с баварците. От 2 философии паднаха на земята. На всичко отгоре и вида и напомня на последното поколение Мазда МХ5. От тук представените бих сложил собствена пара само на Нисана.
  • 6 Глупости

    27 4 Отговор
    Супра никога не е била в ценовия клас на GT-R и NSX и НИКОГА не са били ПРЕКИ конкуренти. Най голямото ѝ преимущество беше че младо момче с ограничени финансии можеше да си купи на старо сравнително евтина Супра, с още малко парички да направи брутален зверски тунинг (а тя носи много) и да скрие шайбата на елгантната и рафинирана, но не чак толкова мощна NS-X, или пък на много много по скъпите Поршета и италиански екзотики.
  • 7 гост

    11 3 Отговор
    Старата супра е по-добре изглеждаща кола от тази версия, просто линиите са смесени, не знае какво е, на всичкото отгоре под външната обвивка е бмв. Реално нищо не се е получило, не знам защо въобще го пуснаха на пазара и похарчиха милиони за реклама като на нищо не блъска. Единственото хубаво е, че ще е с твърд покрив.
  • 8 карчи

    18 4 Отговор
    Това не е Супра, това е "тойота" СУПА !!! ....супа с бе еН ве...демек буламач ! Това е една историческа глупава грешка на японците да си слижат емблемата върху някакво нещастно бе еН ве и да съсипят името на една легенда !?!?
  • 9 Каратупанов

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Ти вече ги беше ги карал всичките, сега пробва и Супрата имаш мнение? Защото аз още не съм я пробвал, но една жена каза че е много по хубава от Алпина
  • 10 асддса

    10 7 Отговор
    Как решихте че не е успешна след като още не е излязла ? По мненията на 12 годишни и хора без една стотинка ли ?
  • 11 Антон

    11 7 Отговор
    Японците яко изостават в спортните коли, ама направо към дъното са тръгнали. ГТ-Р е с концепция повече от 10 години и нищо ново, нсх-а е на цената на премиум спортни коли, естествено продажбите са му жалки на фона на другите марки с такава динамика. Нямам идея на какво се дължи това, ама нещо определено им куца в цялата индустрия. Сега ще се появат дежурните защитници на жълтите, да ми обясняват за велики модели от преди 15-20-30 год. Господа все пак сме 2019 год.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 Алфа Ромео

    6 4 Отговор
    Тя е катастрофална направо, не просто не дотам успешна!
  • 13 Kirumo

    12 8 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Да 2019 година сме и Мерцедес почти достигнаха до нивото на Мицубиши отпреди 14 години. Справка : Mitsubishi Evo 8 FQ400 модел : 2005г. Задвижване 4х4. Кубатура : 2.0 Мощност : 400 коня. Ускорение от 0 до 100 : 3.5сек. Най-новия Mercedes A45 AMG. Задвижване : 4х4. Кубатура : 2.0 Мощност : 375 коня. Ускорение от 0 до 100 : 4.2сек. Интересно ми е какво оправдание ще измислиш относно това, че немските инженери от Мерцедес не могат да достигнат японските инженери от преди 15 години.

    Коментиран от #15, #17, #23, #35

  • 14 селянин 1

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Тойота направи своя удар-придоби 51% от акциите на,,Панасоник,,до една год.ще пуснат,батерия с 50 пъти по голям капацитет,първо ще я усети,,Супра,,та,шестак-350 к.с.плъг-ин хибрид,с две моторчета от,,мацушита,,и 10-степенен автоматик от,,Лексус,,двг на,,БМВ,,спирачки,,Брембо,,гуми,,Мишелин,,..Супра-та,пазарува от Е.С.нема мита,такси,налози,а и завода е в Австрия..

    Коментиран от #16

  • 15 Антон

    9 11 Отговор

    До коментар #13 от "Kirumo":

    Като сте толкова велики щото пак ми говориш за кола била актуална преди 13 год и намесваш мерецедес, Кажи какво имат от митсубиши което да конкурира: s 65 amg, s 63 amg, e 63 amg s 2019, amg GT R, G 63 amg, G amg 6x6, Mercedes Vito. Когато това митсубиши е било актуално мерц са правели s клас с v12 , bi turbo над 600 коня.ОТ МИТСИБИШИ НЕ САМО НЯМАТ, ТЕ НИКОГА НЯМА ДА МОГАТ ДА ПРОИЗВЕДАТ НЕЩО ПОДОБНО.В момента сме 2019, жалки жалки защитници на японските недоносчета!!!!!

    Коментиран от #21, #26, #27

  • 16 Антон

    5 6 Отговор

    До коментар #14 от "селянин 1":

    Тебе кой те излъга че бъдещето е на ел.колите. След 5 год. примерно като измислят някакво друго задвижване, тоя завод фалира така както фалираха нефелните таката, правили дефектни еърбеци, заради които дефекти има десетки смъртни случаи. Най-големия корпоративен фалит на японска компания от края на световната война.

    Коментиран от #18, #20

  • 17 Антон

    4 8 Отговор

    До коментар #13 от "Kirumo":

    Абе какво ми даваш за пример фирма която към днешна дата има 4 модела, някои от които може би не се продават дори в Европа. Ходи им на сайта и виж, ако така продължават след 3-4 год. и те ше обявяват фалит.
  • 18 Антиелектрика

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Антон":

    Е как да не е бъдещето на миксерите - я питай многониковия трол, да видиш как с 3548 коментара ще те убеди :)))
  • 19 Julio

    7 2 Отговор
    Екстра е колата. Съвременен дизайн и вероятно ще върви отлично. Ма сульо бил разочарован, пульо бил предпочитал да си разпили двигателя и да и тури друга броня, пък било скъпо...
    Аре у лево...
    От това което са сложили отгоре само франсето може да й бъде конкуренция. Бавареца го изключвам щото си е технологичен близнак...
  • 20 селянин 1

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Антон":

    А,бе ти верно си цяла зима на картофи..чети,,14,,-плънг-ин хибрид,явно ти липсват витамините,че не можеш да различиш,хибрид от,,миксер,,
  • 21 селянин 1

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    А,бе..ти си бил много бос,не виждаш ли че швабите издишат..форд ще купят ваг,за жълти стотинки,още тази година.бенц са помолили Ли Шофу,да купи още 20% от акците им..Geely,притежава Волво,Лотус,а след 2-3 год.ще имат 51% от мерцедес,а ти шашавш ората с некакви възглавници,тва сме го чули,дай нещо ново, например за,,новия,,12 степенен автоматик на Лексус..

    Коментиран от #22

  • 22 Антон

    7 4 Отговор

    До коментар #21 от "селянин 1":

    Не знам дали швабите издишат, но продават все повече и повече. Какъв 12 степенен автоматик те гони, това е вариатор, който практически има безброй много предавателни числа, а няма предавки вив вид на зъбни колела. Може да го напишат че и сто степенен. Точно по тази причина CVT е евтина за производство, скъпа за поддръжка /тотална смяна на около 150-180 хил.км, не става за динамично шофиране, не харесва колата д абоксува в кал и сняг, категорично не обича качване на наклони.Перфектна за жълти безлични коли. Виж какво правят шкода и къде стигнаха, виж къде са митсубиши. Кажи ми серизоен спортен автомобил със вариатор

    Коментиран от #29

  • 23 hienata

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Kirumo":

    Имам някакъв спомен, че преди да ги купи Рено ,Мицубиши бяха в тесни връзки с Даймлер-Крайслер и по точно 37% бяха на Даймлер. Това някъде от 2000 до 2005г. Въпроса е на кого ли е този двигател 400 к.с на EVO , който толкова хвалиш :))

    Коментиран от #25

  • 24 CL500

    4 3 Отговор
    От всички изброени тука, ако не гледаме цената, то Кайманът няма конкуренция. Този Кайман е почти толкова як, като Карерата. Това е съвсем друг клас спортист, спрямо другите тук.

    Коментиран от #28

  • 25 Kirumo

    6 2 Отговор

    До коментар #23 от "hienata":

    Явно си много бос за да не знаеш толкова основно нещо. Всички Ево от 1 до 9 са с двигател 4G63T, може да го напишеш в гуугъл и да се образоваш преди да се опитваш да мислиш разни теории.

    Коментиран от #38

  • 26 Kirumo

    3 5 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Като поставим настрана безумните ти сравнения между коли от напълно различни класове с напълно различни предназначения и цени. Сериозно ли мислиш, че S-class с тегло от над 2200кг може да е по-динамична от Ево с тегло от 1480кг. Явно въобще не познаваш законите на физиката.

    Коментиран от #34

  • 27 Kirumo

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Кажи какво имат немците с което да конкурират старите Евота?
  • 28 Kirumo

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "CL500":

    А110 е по-добро от Кайман според 80 процента от авто журналистите които са карали и двете. Джеймс Мей толкова го хареса, че си купи един Алпин след като го тества.
  • 29 селянин 1

    4 3 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Не знам твоя вибратор,с колко степени е..но знам че Рено-Нисан,издухаха вагените от челното място,толкова завалиите се увлякоха да са първи,че сложиха и камьоните от ман,м/у колите.И тук не спират с манипулаците,а бе какво можеш да очакваш от дизелгеиии чета..
  • 30 гощо

    0 2 Отговор
    Който харесва такива спортни в кавички коли да си вземе едно Ауди ТТ куатро и да не се занимава с глупости!
  • 31 Ресми

    5 1 Отговор
    Тойота издишат сериозно, то им личи по новите модели. Компромис след компромис, само болните глави не ги виждат тия работи. Жалко господа, вашите икони изпадат в състояние и вид, който би се харесал само на хомосексуалисти. От горните алтернативи Z4 и Кайман имат най-добрите качества да доставят удоволствие!

    Коментиран от #32

  • 32 Дан

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Ресми":

    Z4 и Supra са идентични автомобили.

    Коментиран от #33

  • 33 Ресми

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дан":

    Те са една разработка, но не са една и съща кола. Това вътрешни прибори, тракция, скоростна кутия за нищо ги нямаш. Няма шанс в японския кошник да има 8 steptronic. Z4 ще се предлага поне с 3 двигатела и множество модификации, а тойотката ще се предлага със средна фаланга максимум. Мерси.

    Коментиран от #36

  • 34 Антон

    5 0 Отговор

    До коментар #26 от "Kirumo":

    Колега не сравнявам МЕРЦЕДЕС с жълтата кола, просто ти казвам да видиш едните какво правят и другите какво правят ! Ти започна да сравняваш МЕРЦЕДЕС с митсубишу, да сравняваш някакъв седан с малка градска кола. за справка твой пост с номер 13 ! Между другото нисан гт-р спортна кола ли е според теб. Ако да как може спортен автомобил да гони маса от почти 1800 кг ? Ако не е спортна кола, какво е. Та не знам на кой му куца физиката. Казвам ви хващайте ръчния багаж и бегом към Азия да ручате ориз.

    Коментиран от #37

  • 35 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Kirumo":

    Митсубишито е разработка на състезателното отделение ADR Motorsport и струва 60 000евро .За тая цена купуваш старото А45 AMG за 50 000 евро,защо новото ще излезе през пролетта на 2019 г .с над 400кс.и за 3900 паунда купуваш тунинг пакета на RENNTECH и става 460 кс.Ако са ти малко за 11 900 евро купуваш тунинг на Posaidon и става 485 кс.Имат и версия с 550кс.
  • 36 Kirumo

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Ресми":

    Интериорът, платформата, 8-степенната скоростната кутия на ZF и двигателите и на двете са идентични. Разликите са в окачването, настройките на геометрията на шасито и в това, че едното е купе, а другото роудстър.
  • 37 Kirumo

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Антон":

    Съгласен съм, че в момента японците имат недостиг на мощни спортни автомобили. Сравнявам два автомобила с почти еднакво тегло, мощ, задвижване и кубатура. GT-R е най-тежката спортна кола съществувала някога и това могат да ти го кажат и немците. Погледни какво казва господин Кристиан Менцел относно GT-R и теглото му и ще си отговориш на въпросите.
  • 38 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Kirumo":

    Обул съм се. Ти и аз продаваме хляб. Ти го месиш и печеш, аз обаче ти казвам колко брашно да сложиш и го продавам. На кого е хляба? Може да отговориш и на въпроса, защо след 2000г емблемата (диамантите) не са червени. Ако си отговориш на тези въпроси, ще разбереш, че и аз съм прав. Между другото спориш с фен на Мицубиши. Знам много за истинските ( с червените диаманти). Бях собственик на 3000gt