Last news in Fakti

12 Февруари, 2019 14:27 7 905 11

Запознайте се с новото Mitsubishi

  • автомобили-
  • салон-
  • mitsubishi-
  • asx
Запознайте се с новото Mitsubishi - 1

Световната премиера на новата моделна година на компактния SUV ASX (RVR или Outlander Sport на някои пазари) от Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ще се състои по време на 89-ия Международен автосалон в Женева*1 , който ще се проведе между 5-17 март.

От представянето му през 2009 г. досега продажбите на ASX възлизат на около 1.32 милиона бройки в 90 страни. Най-големите пазари за модела са Северна Америка, Европа, Австралия и Китай. В момента той е третият по продажби автомобил на MMC и ключов модел за глобалната стратегия на компанията.

Екстериорът на модела е преминал през значителна промяна, продиктувана от дизайнерската философия „солиден и прецизен” – израз на слогана на MMC “Drive your Ambition.”

ASX е компактен SUV, проектиран за града, предлагащ набор от екстри, които го правят идеален, както за ежедневна употреба, така и за вълнуващи приключения в края на седмицата. Леката му и компактна конструкция, съчетана с възможностите на SUV автомобил, превръщат шофирането в сигурно удоволствие.

Запознайте се с новото Mitsubishi

На европейските пазари ASX ще бъде с 2.0L MIVEC*2 16-клапанов двигател с 5-степенна ръчна скоростна кутия или INVECS*3-III CVT с 6-степенен спортен режим. Автомобилът ще се предлага както във вариант с предно предаване, така и с 4x4 задвижване.

ASX предлага сигурност и безопасност, благодарение на функции като подсилената RISE конструкция и системата за ограничаване опасността от челен удар - Forward Collision Mitigation (FCM).

Основни промени в дизайна
Концепция
Дизайнерската концепция на модела е ”Impact and Impulse.” Освен че e с подчертано солидно присъствие, усъвършенстваният дизайн подканва водача да се впусне в едно ново приключение.
Изглед отпред
В новия ASX традиционната предна решетка DYNAMIC SHIELD еволюира.
Бронята сякаш обгръща централната част от двете страни, а хоризонталните и вертикалните линии на решетката и маската отдолу вдъхват усещането за сила и мощ. Отличителното разположение на LED светлините – мигачите и фаровете за мъгла са в квадратни панели в двата края на предницата, сякаш „отпечатва“ типичната Mitsubishi визия върху автомобила.

Запознайте се с новото Mitsubishi


Изглед отзад
ASX е със задни LED светлини (с изкл. на мигачите) с изострен дизайн, които се разполагат по широчината на автомобила, акцентирайки върху масивната му стойка.
Цвят
ASX се предлага в наситения, брилянтен Red Diamond, спортен и енергичен Sunshine Orange и изискан Oak Brown.

Подобрения в Smartphone-link Display Audio (SDA) системата
Подобренията в Smartphone-link Display Audio (SDA) позволяват по-добра свързаност на автомобила с околния свят.
Размерът на дисплея е увеличен от 7“ на 8“. Видео файлове, записани на USB, могат да се гледат на екрана на SDA*4.
Най-високото ниво на оборудване идва с Tom Tom*5 навигационна система. Информация за трафика в реално време може да бъде получавана чрез интернет връзка от смартфона.
В момента се разработва приложение, което използва данни от инструментите на автомобила – километраж, оборотомер и др., за да извежда информация за състоянието му. То ще проверява наличното гориво и ще навигира до най-близката бензиностанция, както и ще дава съвети за по-добра поддръжка и следващото препоръчително обслужване.
*4: Само при спрял автомобил
*5: Компания, базирана в Холандия, която произвежда навигационни и картографски артикули.

Запознайте се с новото Mitsubishi


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Готин ама не съвсем

    14 9 Отговор
    Бива си я!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 троши

    9 9 Отговор
    това пежо изобщо не е лошо
  • 4 Баш майстора

    3 2 Отговор
    След 10 години производство очаквах нов модел, а не фейслифт. Интересно как не пуснаха нещо ново на базата на Рено-Нисан, или може би първо трябва да излезе новото поколение на Кашкай-Каджар...

    Коментиран от #10

  • 5 Трифонов

    5 7 Отговор
    Не се лъжете и не си купувайте японски коли. От всички, те са най-скапани. Имах преди години Лансер, чисто нов си го взех, и го обявих за продажба на 6тия месец. Това беше най-скапаната и зле изработена кола, за която бях чувал и първата, която видях с очите си. В нея нямаше нито един детайл, който да не се местеше с милиметър, два във всички посоки. На третия месец прокапа масло от един маркуч, който беше наденат на пластмасовата тръба накриво. Не беше срещу маркера. Намира се точно пред радиатора и като се включи перката, разнася маслото към ДВГ и като отвориш капака изтръпваш - целият ДВГ отпред омаслен. И не можеш да вденеш откъде е проблемът. Всички дизелови Лансери Х, бяха сглобени така. И има много собственици на такива, които и до днес не знаят откъде е това и на какво се дължи. Зле измислен, зле сглобен, зле конструиран - висок център на тежестта, нестабилен - спирачките са за красота, пълна отврат. А Лансер Х бе модел, който се сглобяваше изцяло в Япония. Проверете го това, ако не вярвате. Не се хващайте на маркетинговите трикове за надеждността на японските коли - митове и легенди от 80 години на миналия век.

    Коментиран от #6, #11

  • 6 Бензин

    6 4 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Абсолютно вярно е, че половината свят кара дизел но също така е вярно, че другата половина им се смее!

    Коментиран от #7

  • 7 Трифонов

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Бензин":

    Това ми беше първият и последен дизелов автомобил. Но истината е, че единственото нещо, което работеше добре в тая кола, беше двигателят... Защото не беше на Митсубиши!!!

    Коментиран от #9

  • 8 hmhmhm

    1 0 Отговор
    Славчев, иди, ако обичаш , до колегата ти Касабов и му обясни какви са приликите и разликите между този "СУВ" и "баничарката" от вчера...
  • 9 945

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    хейтърче , един път бил проблемен двигателя , после пък бил най доброто в колата ! сам не си вярваш пич .
  • 10 BG citizen

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Баш майстора":

    До Баш Майстора

    Много точен коментар! Правилно си забелязал колега, нищо че са освежили предната и задна част, общият силует не е мръднал като цяло, таблото и др. неща. Само фейслифт.... и нова цена може би? :-)))
  • 11 лекси

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    не така Трифонов, не така. Купил си несполочлив модел или бройка и правиш заключение за японското автомобилостроене. То и аз така де - един път ме удари тока и от тогава за Тесла неща й да чуя.