Last news in Fakti

5 Март, 2019 17:45 43 671 78

Кои автомобили навъртат най-голям пробег?

  • статистика-
  • класация-
  • рейтинг

Американският сайт за търговия с употребявани коли iSeeCars публикува класация на моделите, които изминават най-много километри. Рейтингът е съставен след анализ на данните за сделките с 13.8 млн. возила, произведени между 1981 и 2018 г. Подредбата отразява колко процента от автомобилите от даден модел са навъртели поне 200 000 мили (321 800 км).

Марки с пробег над 200 000 мили
Място Модел % от колите на над 200 хил. мили
1 Toyota 1.7%
2 Honda 1.5%
3 GMC 1.4%
4 Chevrolet 1.2%
5 Ram 1.1%
6 Ford 1.0%
Средно за категорията 0.8%
7 Acura 0.6%
8 Subaru 0.6%
9 Dodge 0.6%
10 Cadillac 0.5%
11 Volvo 0.5%
12 Jeep 0.5%
13 Chrysler 0.5%
14 Nissan 0.5%
15 Lincoln 0.4%

Абсолютен лидер при марките е Toyota, чиито коли изминават най-голям пробег, преди да бъдат продадени. Недостижим на върха остава всъдеходът Sequoia - 7.4% от представителите на модела са изминали над 200 хил. мили. Макар също да са впечатляващи маратонци, Chevrolet Suburban и Ford Expedition остават доста назад с по 5%.

Всъдеходи с пробег над 200 000 мили
Място Модел % от колите на над 200 хил. мили
1 Toyota Sequoia 7.4%
2 Chevrolet Suburban 5.0%
3 Ford Expedition 5.0%
4 GMC Yukon XL 4.0%
5 Toyota 4Runner 3.9%
6 Chevrolet Tahoe 3.8%
7 Toyota Highlander Hybrid 3.1%
8 GMC Yukon 2.8%
9 Lincoln Navigator 2.2%
10 Honda Pilot 1.9%
11 Dodge Durango 1.5%
12 Cadillac Escalade 1.5%
13 Acura MDX 1.4%
14 Toyota Highlander 1.4%
15 Cadillac Escalade ESV 1.3%
Средно за категорията 0.9%

Леки коли с пробег над 200 000 мили
Място Модел % от колите на над 200 хил. мили
1 Toyota Avalon 2.5%
2 Honda Odyssey 2.5%
3 Honda Accord 1.9%
4 Toyota Sienna 1.8%
5 Toyota Prius 1.7%
6 Chevrolet Impala 1.7%
7 Ford Taurus 1.6%
8 Toyota Camry 1.4%
9 Toyota Camry Hybrid 1.2%
10 Honda Civic 1.2%
Средно за категорията 0.6%

С най-висок процент автомобили на повече от 321 хил. км Toyota води също при леките коли и хибридите, отстъпвайки първото място на Honda Ridgeline само при пикапите. Японската марка няма представител и при спортните модели, където изненадващ лидер се оказва Audi TT. 4.3% от немските купета са навъртели над 150 000 мили (241 350 км), а 0.4% - над 200 000.

Спортни коли с най-голям пробег
Място Модел % от колите на над 150 хил. мили % от колите на над 200 хил. мили
1 Audi TT 4.3% 0.4%
2 Mazda MX-5 Miata 2.8% 0.6%
3 Ford Mustang 2.3% 0.3%
Средно за категорията 1.1% 0.2%
4 Mercedes-Benz SL-Klasse 0.9% 0.1%
5 Chevrolet Corvette 0.7% 0.1%
6 Chevrolet Camaro 0.6% 0.1%
7 BMW M6 0.6% 0.1%
8 Porsche 911 0.5% 0.1%

Пикапи с пробег над 200 000 мили
Място Модел % от колите на над 200 хил. мили
1 Honda Ridgeline 3.0%
2 Toyota Tacoma 2.6%
3 Toyota Tundra 2.6%
4 Chevrolet Silverado 1500 1.9%
5 Ford F-150 1.8%
Средно за категорията 1.8%
6 Nissan Titan 1.7%
7 GMC Sierra 1500 1.7%
8 Ram Pickup 1500 1.1%
9 Chevrolet Colorado 1.1%
10 Nissan Frontier 1.0%

Луксозни автомобили с пробег над 200 000 мили
Място Модел % от колите на над 200 хил. мили
1 Lincoln Navigator 2.2%
2 Cadillac Escalade 1.5%
3 Acura MDX 1.4%
4 Cadillac Escalade ESV 1.3%
5 Volvo XC90 1.0%
6 Volvo S60 0.6%
7 Mercedes-Benz S-Klasse 0.5%
8 Mercedes-Benz E-Klasse 0.5%
Средно за категорията 0.3%

"Зелени" коли с пробег над 200 000 мили
Място Модел % от колите на над 200 хил. мили
1 Toyota Highlander Hybrid 3.1%
2 Toyota Prius 1.7%
3 Toyota Camry Hybrid 1.2%
Средно за категорията 0.7%
4 Lexus RX 450h 0.1%
5 Lincoln MKZ Hybrid 0.1%
6 Toyota Prius c 0.1%


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    36 69 Отговор
    туруру ту ту ту тууу Гол Дъстър туруру тууу рууу Гол Дъстър

    Коментиран от #3, #4, #16

  • 2 sfdsfds

    170 14 Отговор
    От тези в България/Европа няма много.
    Защо ни е тази информация? :)

    Коментиран от #11, #62

  • 3 Haha

    58 9 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Тутуту бутай лайдъстара към сервиза тутуту
  • 4 Бисер

    59 12 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Чудна гледка ще бъде,Дъстър на 200000 мили........хаха

    Коментиран от #7, #8

  • 5 ттттттт

    48 8 Отговор
    Без да влизам в спорове-Нисан Х трел 2004 г. 2.0 -140 к.с. бензин -атмосверен--купил сьм го чисто нов от Австрия--572 000 км.Без никакви големи ремонти-само консумативи...

    Коментиран от #14

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 сектант

    4 11 Отговор

    До коментар #4 от "Бисер":

    https://www.youtube.com/watch?v=ZRNpVhoE-Uc ето и дъстър от вечните ни руски братя
  • 9 Тонката

    64 32 Отговор
    Какво сте го хваналитоя Дъстър, това е возило направено за 80 000км и да го подарите на някой бездомник да има покрив над главата...За сетен път се обеждавам че японското навърта най-много км-ри, немеца нема толкова здраво та да изпъне милионника, срива се на 250 000км сака си лагирите и гарнитурите ха-ха

    Коментиран от #13

  • 10 Va60

    35 23 Отговор
    Що за глупава класация е това?

    Коментиран от #55

  • 11 антрашпиц

    47 5 Отговор

    До коментар #2 от "sfdsfds":

    Незнам ве братче .Тез хора ко са луднали по американски класации все, незнам.Чи ко са 200хил за америка...то мойто рено е на над 500хил..
  • 12 ххх

    68 1 Отговор
    Хех, кви са тия смешни проценти ве, че то по родните автокъщи 75% от "новия внос" реално е над 300 000 км.
    Тук им навъртаме още по 200 000 км.......
  • 13 Plameni

    38 3 Отговор

    До коментар #9 от "Тонката":

    Това по скоро е класация :какво карат американците които нямат пари да си сменят колата след петата година ,а на началната снимка сложили километража от Mercedes W 210 фейслифт .Особено полезна класация за България
  • 14 Ицо Багера

    26 12 Отговор

    До коментар #5 от "ттттттт":

    Друг нагледен пример - наш служебен автомобил - Нисан Екстрейл 2.2 DCI производство 2005 година - в момента е на 535 500 км също купуван нов и с доказуеми километри, верно няма много визия в момента, но върви като куршум.
  • 15 Сектант

    10 24 Отговор
    А стария дъстър го продадох на 165 хиляди с оригиналната боя беше,сега го пукат от каране и нищо вече две години.
  • 16 Гост 5

    31 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Пали служебния Duster на енергото и идвай ,че има скъсани жици ,стига ръси глупости.

    Коментиран от #38

  • 17 бмв

    14 23 Отговор
    Моя авенсис е на 6 млн. км без ремонти, дори с оригиналните дискове .Само масло и на 100к накладки.
  • 18 sluchaen

    4 5 Отговор
    има една марка която не бара маслото на 999999 но нея виждам в американската класация защото вероятно да смениш маслото 50 пъти на ена кола им се вижда много и нараво сменят колата
  • 19 гост

    50 8 Отговор
    Тойота и Хонда са фаворити.Мисля.че и в БГ е така.
  • 20 селянин 1

    6 5 Отговор
    А бе що нема,,Venza,,ще скрие пасато на картошкин..там дека го не такова слънцето..
  • 21 Опелчето

    28 4 Отговор
    Всяка кола може да навърти солиден километраж с добра поддръжка .Навеемето (1992г)баща ми си купи Опел Кадет 1.3S,уж беше на 130 000км,което може и да са реалните км.,защото едва ли австиеца ще го връща.На майна му това,по-важното бе че след това той му навъртя още 400 000км и чак тогава получи проблем е мотора който беше лесно отстраними и измамна ище 200 000 км.Та идеята ми е,че щом тоя малолитражен 1.3 бензинов двигател може да мине 700 000 км какъв е проблема дизели и други бензинови мотори да не изминат по 500000 км.

    Коментиран от #34, #39

  • 22 filo

    13 22 Отговор
    И какво му е на Дъстъра! За парите си е супер.
  • 23 onq s konq

    19 2 Отговор
    В България няма как да се направи подобна статистика,защото автокъщите с превъртане на километража прецакват всичко.
  • 24 Роман Маверика Ценов

    19 16 Отговор
    Сина ми има БМВ 5er е60 на 130 000 км но много проблеми с колата има и иска да го продаде. Иска да вземе нещо по-добро. Харесал си е КИА. Но виждам че много хора тук са доволни от Дачия Дъстър ще му я предложа ако иска да си вземе такава. Аз карам Форд и съм много доволен. Жена ми има Фокус и тя е доволна.

    Коментиран от #37, #75, #76

  • 25 789

    5 10 Отговор
    Снимката в началото на статията от каква Хонда е?

    Коментиран от #29, #30

  • 26 Винету

    11 8 Отговор
    Съгласен съм, че голяма част от автомобилите не се карат в Европа, но от друга страна е достатъчно насочващо кой от производителите на какво ниво е по отношение на надеждността. Да не забравяме, че в УСА се преодоляват най-големи разстояния и на практика без автомобил си загубен..., същото е и ако колата ти дефектира често...Не се учудвам на американците, че бягат по японското, явно най-добре им отърва, не е лукс, като немското, но върши много добра работа. Както каза един приятел/американец, от Минеаполис, - няма непродадена Хонда или Тойота, втора ръка, изчезват за дни... Само се чудя - как бих си взел Тойота пред Хонда :)
  • 27 123

    7 7 Отговор
    Колеги, предвид факта че голяма част от нас купуват втора употреба на 'уж' 120 000, а след това правят по още 200 000 без проблеми, какво говори?
    Ами само едно, коректно поддържания двигател си прави по 500 000 без никакви 'драми'! А ако повечето са 'магистрални', то поне 750 000 ще си ги направи! Това при коректна смяна на консумативите, и то със правилните! Не се учудвайте, но и не хвалете 'чак толкова' отличниците в класацията! Ако при тези условия 'сложат' едно 2.0 TDI, HDI или TDCi, направо не ми се мисли! Упс, забравих, естествено и 1.5 DCI на Дачията😀
  • 28 Божо

    9 4 Отговор
    Абе боже какво глупости, къде е вечното Голфче в класациите
  • 29 Алекс

    7 0 Отговор

    До коментар #25 от "789":

    Аз мисля, че е от мерцедес.
  • 30 луд с винкел

    5 1 Отговор

    До коментар #25 от "789":

    От 124-ка.

    Коментиран от #59

  • 31 Капитана

    46 2 Отговор
    Японските автомобили са най здравите, няма спор в това. Примери мога да дам доста от преки наблюдения и лично ползване. Бил съм в доста държави по света. В арабските държави се купува и кара масово само японско, основно Тойота, също и от другите японски марки,здрави и непретенциозен коли със лесна поддръжка. Говорил съм със доста от местните в тези арабски държави, по точно в Тунис и Алжир, където съм бил по често и отговорът е, че освен японските коли няма друга марка, която да издържа на адски те жеги, без да хвърли антифриз от прегряване. Повярвайте жегите в тези държави са адски и нямат нищо общо с европейския климат. Колите рентакар са все японски, таксита, все японски, сафари автомобили все японски. Немски автомобили минимално присъствие в автопарка като цяло, френско нищожен процент,въпреки че и Тунис и Алжир са бивши френски колонии.Доста хора са почитатели на немските марки, но дефектите и проблемите при тях са повече от колкото при японските. През далечната 2009г.един познат Арабин в Тунис си поръча модерното за това време Ауди А4 Б8 2.0 тфси куатро е няма да ви казвам какъв боклук е това Ауди, още от ново със супер завишени разход на масло, гаранционен вървеше там акция за смяна на бутала и сегменти, пълен смях за нов автомобил. Три от брави те се изпочупиха и отвън няма отеавряне, проблем със някакви микроключета. Бъгове с електрониката, а бе все някакви недоразумения,на човека му омръзна да кара все заместващ автомобили. Пълен смях с това Ауди

    Коментиран от #77

  • 32 Q4 00

    4 12 Отговор
    Супер" здравите"италианки къде са? Алоуу оня с вагоня
  • 33 ванката

    11 2 Отговор
    отговора е много простичък но никой не се досеща разбира се че служебния автомобил навърта най-много километри ...
  • 34 С20хе

    13 4 Отговор

    До коментар #21 от "Опелчето":

    Скск....Кадета нали знаеш какво значи Войник.Та.....верно!!!Свидетел съм,че тези машини без със изгоряло масло сложен в мотора....върви ей....Опел GM. Само Немски ....машини!!!
  • 35 Кабинчо

    5 9 Отговор
    МВ 190; МВ 124 и никой друг
  • 36 646

    4 0 Отговор
    Не е въпрос на харесване а на удобство. практичност–утилитарност. ППС не е фетиш.
  • 37 сектант

    7 12 Отговор

    До коментар #24 от "Роман Маверика Ценов":

    от както имам дъстър на сервиз ходя САМО ЗА КОНСУМАТИВИ

    Коментиран от #50

  • 38 сектант

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гост 5":

    аз съм чезаджия
  • 39 краварчо

    17 0 Отговор

    До коментар #21 от "Опелчето":

    И аз мога да кажа добра дума за Кадет. Моят го купих на 385000км. Карах го 15 години. Навъртях малко над 200000 км.. от момента в който го купих до края го карах с BP Visco 3000-20w50 - така пишеше в сервизната му книжка и аз много неразбиращ продължих с това масло. До последно двигателчето не гореше масло и беше отлично.. Е купето изгни и затова се разделих с Кадет-а
  • 40 Алекс

    10 5 Отговор
    Кво става тука, няма една италианка някой да се похвали...
    За това ще го направя аз,от три години карам Lancia Thesis 2.4 170 к.с. бензин никаква АГУ вече е на 306 хил. км. двигателя работи като швейцарски часовник!!!!!!!!
    Пък вие си мислете каквото искате......!!
  • 41 Mr.BANKOFF

    10 0 Отговор
    От 5 год.карам Susuki-Liana хечбек с АГУ,много съм доволен от автомобила,апсолютно никакви проблеми, крушка не съм сменил,само консумативи,разход на гориво 8,5л смесено каране,няма съмнение Япония правят много издръжливи автомобили,сега съм си харесал новият Susuki-Vitara и ще го взема а Lianata ще я оставя на синът да си сбирка по кафенетата
  • 42 Христо

    4 5 Отговор
    Бе... Преди 7-8г видях голф 4 1.4 на 820 000км 😁

    Коментиран от #43

  • 43 Mr.BANKOFF

    4 3 Отговор

    До коментар #42 от "Христо":

    Сигурно са превъртяли километража наобратно
  • 44 vasik atanasova

    4 11 Отговор
    ауди тт номер 1
  • 45 646

    11 9 Отговор
    Не се косете! Няма по добро от японското! И корейското! факт! Не се морете! Вече сме там!
  • 46 Moa

    2 10 Отговор
    Нещо против френските коли ли имате? Къде са Ситроен и Пежо? :)

    Коментиран от #51

  • 47 Офффф

    7 16 Отговор
    Японско не искам, само немско лукс, красота, и история, и здравина. Които иска двигател който не се разваля, да си купува велосипед , тяхните двигатели са по здрави не се развалят, пък и не харчат нищо ни гориво ни масло.
  • 48 Ivan

    6 4 Отговор
    Карам меган 3.1.5 дци. 110 кс и е на 350 000км реални, не е създавал проблеми до сега само карам и сипвам нафта
  • 49 С20хе

    10 3 Отговор
    Ааа тка.....италианските са като ку.....те!!! Направо те оставят ей....там на магистралатаа...не беее просто инжинеро ги е мислил с газа си....за ремонт!!!Чупиш ръцете....таааа кола и жена на късмет.
  • 50 Обикновен човек

    14 2 Отговор

    До коментар #37 от "сектант":

    Скрий се с тоя дъстър че си смешен
  • 51 Ботев

    5 1 Отговор

    До коментар #46 от "Moa":

    В моргите
  • 52 Ивайло

    6 0 Отговор
    Моята шкода октавия е на 370000хл

    Коментиран от #53

  • 53 Гост 5

    4 1 Отговор

    До коментар #52 от "Ивайло":

    Завиждам ти,моята е на 37 000 км.
  • 54 гощо

    12 0 Отговор
    Подържаните коли изминават най много! Колата от каране не се плаши а от НЕ подържане!
  • 55 Сервиза

    9 6 Отговор

    До коментар #10 от "Va60":

    Е,хубава работа няма голф,бмв и класацията е глупава!Които иска да кара си взима Японско МПС,а които иска да пие кафе в сервиз и да го галят по простатата с пръст си взима немско МПС.Италянските и френските МПС-та изобщо няма да ги коментираме.

    Коментиран от #66

  • 56 ГостЪ

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Сергей":

    Имаме такова в семейството . На 15 000 е в момента и е 80% от времето счупено
    Никога не е направил и едно пътуване без
    да се строши . Това може да направи 200000 само ако го носиш .
  • 57 Ивайло

    3 1 Отговор
    Най-много километри минават служебните!!!
  • 58 Степан

    4 2 Отговор
    Тая статистика ще бъде вярна когато всички коли се карат от един и същ човек по един и същ начин и се поддържат еднакво с еднакви консумативи .така поднесена не значи нищо.И най -здравата кола ако попадне в грешните ръце ще се скапе ,което не в прави лоша кола.Примери бол.
  • 59 мерцедес

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "луд с винкел":

    от W210 феислифт,абе Е класа очиларка:) карам същата,показва 450 хил,а колко е реално не знам,сменят се само консумативи.
    Искам колегите с Дъстарите да си направят един тест,да шофират на дълаг път 500 км,и после да го направят същото и с Мерцедес....:)

    Коментиран от #60

  • 60 123

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "мерцедес":

    Да, действително да сравняваш Дачия с Мерцедес е нелогично. Но, все пак за по-новите модели говоря. Иначе, ако трябва да сравняваме сходни модели тези 500 км трябва да се минат поне с Флуенс. Но, ако сравняваш Флуенса или поне Мегана със стара Е класа, като тая за която си писал, разликите са очевидни. Пропаднали седалки, протрити тапицерии, мирише на старо и прашно, мека возия - всичко се е слегнало, лоша видимост, слаби фарове, муден двигател, голям разход, интериор като на автобус Чавдар. Ако имаш възможност направи друг тест - покарай 500 км някой по-нов Е класа, пък даже и друга марка идентична лимузина на не-повече от 5 години. После пак се качи на твоята. Ще ти се стори по-зле от каруца.
  • 61 Радев

    1 0 Отговор
    Опелчето добре си тръчка
  • 62 Sali

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "sfdsfds":

    Mnogo pravilno!
  • 63 КУЙЧО ВАНЧО

    4 1 Отговор
    Фиат пунто 1.1 187000км още не съм пипал предница!!!
    Чистак барсак от пещерско шосе от Плъвдив!!!
  • 64 Tony 70

    3 1 Отговор
    Много се извинявам , но киолметражът от снимката е от Мерцедес W210!
  • 65 Киро

    3 3 Отговор
    Имам алфа в момента 791000 аз я имам 17 години
  • 66 Va60

    6 4 Отговор

    До коментар #55 от "Сервиза":

    Голфовете и бмв-тата си ги носи у вас при май.. ти.Класацията е тъпа защото тия коли се карат в Щатите а не тука.Впрочем на японските коли като им видя пластмасата в купето и направо ми се драйфа.

    Коментиран от #67, #78

  • 67 Гледам и не вярвам на ушите си

    6 2 Отговор

    До коментар #66 от "Va60":

    Те пък на немските едни кожи и велури пълни кочини то поне в Германия да ги зглобяваха на 50 000 и таваните им падат за волана да не говорим много си назад в 19ти век чак

    Коментиран от #68

  • 68 Гост 5

    4 5 Отговор

    До коментар #67 от "Гледам и не вярвам на ушите си":

    Японските ги правят при комшийте Платовете на седалките все едно на дядоти потника ,таблото се свива от слънцето , за жалките имитации на алуминий и никел няма да говоря

    Коментиран от #71

  • 69 Шишо Бакшишо

    0 1 Отговор
    Жълтите.
  • 70 GMP

    4 3 Отговор
    Защо изобщо се хабим да коментираме при положение, че милионника от снимката е Мерцедес. Другите просто са от всички останали.
  • 71 Va60

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Гост 5":

    Много точно казано
  • 72 ТМВ

    3 1 Отговор
    До коментар#49
    Аз карам италианска кола от 9 години,на пътя не ме е оставяла включително в Румъния Молдова и Украйна!!!
    Но съм виждал други марки като Ауди БМВ Мерцедес.....
  • 73 Перник

    0 0 Отговор
    В Америка класациите от десетилетия едни и същи, с малки разлики от 3-то място надолу....
  • 74 ゴジラ

    1 0 Отговор
    Не е вярно ......голф2 и астра F
  • 75 Бай Шиле

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Роман Маверика Ценов":

    Семейство Адамс.
  • 76 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Роман Маверика Ценов":

    В момента в който даде парите за дъстър и му остава вечно негов,все едно има грозна жена-никой не я иска 😉
  • 77 сектант

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Капитана":

    дачия
  • 78 Iii

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Va60":

    Ромските нямат пластмаса в купето ли . Имат , но за разлика от японските сглобката и качеството е по зле и тракат и скърцат в студеното като маршрутка