Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Така изглежда CLK на 1 млн. километра

Публикувана: 12 Юни, 2019 10:33
90 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 39061
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 46 гласа.

Времената, когато Mercedes-Benz произвеждаше "вечни" автомобили, изглеждат безвъзвратно отминали. През 70-те и 80-те години на миналия век клиентите на компанията можеха да разчитат, че ще карат колите по две десетилетия и след това купувачи няма да липсват.

Дори и най-фанатизираните почитатели на марката обаче признават, че през 90-те всичко се промени и то не в добра посока. Тогавашните "мерцедеси" не можеха да стъпят на малкия пръст на W124 или W126 като надеждност, качество и издръжливост, макар че изключения винаги има.

Доказателство за това е тъмносиньото CLK от снимките, което е навъртяло 930 842 км и все още се държи. Купето е купено през септември 1999 г., има 2.0-литров бензинов двигател с мощност 136 к.с. и автоматична трансмисия.

Максимална скорост от 205 км/ч и ускорение от 0 до 100 за 11.5 сек. не са характеристики на спринтьор, а по-скоро на маратонец, и пробегът го доказва. Интериорът с текстилна тапицерия изглежда захабен, но това е закономерно предвид навъртените километри.

За съжаление прокобата на всички "бенцове" от края на миналия и началото на новия век - ръждата - не е подминала и този бегач на дълги разстояния. Корозията е обхванала почти цялата долна част на каросерията. За сметка на това цената е само €2 950.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 46 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
123
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Мойта дачика е на 800 хиляди и изглежда по добре

Коментиран от #4, #18, #21, #32, #41, #48, #78, #84


Оценка:
-159 +59

Рамбо
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "Townboy":


Муахахахаааааааа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка:
-12 +41

Баш Батка
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #2 от "123":


Хаха едва ли, тея кошници минат ли 150 и са за вторични.

Коментиран от #5, #35


Оценка:
-66 +82

123
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "Баш Батка":


ти нормален ли си даже мисля да ходя на ринга с нея да поставчм рекорди :)

Коментиран от #12


Оценка:
-33 +22

Аз бре
(гост)

Неутрално
6 Отговор
И всичката таз ръжда само заради една икономия на боя ... Или поне до колкото знам по това време % на водата в боята е бил увеличен, и ей го на .

Коментиран от #16, #22


Оценка:
-12 +59

Clk
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Сега ме е яд че продадох моето clk 230 kompressor.

Оценка:
-11 +47

Трънчо
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Като го гледам този как изглежда отвътре,тея на горубляне явно са по на 2 000 000.

Коментиран от #56


Оценка:
-2 +290

124
(гост)

Неутрално
9 Отговор
мойта дачия вече е на 861000 нищо не барам само карам

Коментиран от #10


Оценка:
-80 +39

10
Този коментар е премахнат от модератор
директор
(гост)

Неутрално
11 Отговор
аз ако съм директор на Мерцедес ще пусна нов модел като някогашните издръжливи и класни автомобили, само не знам да ли в момента има такива инженери, които да могат да направят подобни автомобили. Вярно то и политиката вече е друга производителите правят умишлено трошливи автомобили с измислени екстри за да могат да ти продават резервни части, и на 200-300000км. нов автомобил.

Коментиран от #17


Оценка:
-12 +67

Баш Батка
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #5 от "123":


Ъъъъ добре...

Оценка:
-12 +6

123
(гост)

Неутрално
13 Отговор
На 20 години, на 1 милион, и изглежда като половината от колите по нашите пътища! Браво, добро качество....

Коментиран от #66


Оценка:
-10 +110

s7un7
(гост)

Неутрално
14 Отговор
хахаха само 2000 евро, че то вече в БГ има същите на по-малко километри и по-запазени за по 2000-4000лв

Коментиран от #85


Оценка:
-12 +52

111
(гост)

Неутрално
15 Отговор
търговците изядоха инженерите.

Оценка:
-4 +63

ккк
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #6 от "Аз бре":


Вярно е това. По това време в Даймер са правили първи проби с боя на водна основа и резултатът от тази "рационализация" цапа подовете на гаражите и паркингите.

Оценка:
-5 +38

Roskata
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #11 от "директор":


Колега, инженери има и могат да го направят. Друг е въпроса кой би позволил този "лукс". За политиката на фирмите си прав. Едно време колите се правеха от инженери, сега се правят от маркетолози и счетоводители/финансисти... тъжно, но факт.

Оценка:
-3 +62

Петър
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #2 от "123":


Датчията не е кола, тя е религия, секта, начин на мислене и живот.
Да си купиш нещо, което сам знаеш колко е смотано и скалъпено, но и сам да се убеждаваш, че си постъпил правилно, това е секта.

Оценка:
-25 +126

Пост на гост
(гост)

Неутрално
19 Отговор
С тая ръжда как е взел технически не ми е ясно. Или е някое аби или е баш див холандски селяк. Ако изкара и пална сервизна книжка ,няма да му липсват мераклии да я вземат.

Оценка:
-9 +20

Св.хуу
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Хвали старо карай ново са казали хората

Оценка:
-15 +51

Бай УРко
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #2 от "123":


Единствената конкуренция на Дачия е Лада и Пьонг Фа от Северна корея

Оценка:
-21 +30

Plameni
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #6 от "Аз бре":


Не е от боята ,а от икономията на антикорозоционното покритие.

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +45

W202
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Преди 8 години имах Ц-класа с такъв двигател но харчеше много,а нямаше динамика оправдаваше разхода.Сега имам Хонда Сивик 2008-ма бензинова 140кс която харчи почти на половината и върви прилично.

Коментиран от #29


Оценка:
-16 +39

W202
(гост)

Неутрално
24 Отговор
пардон-оправдаваща

Оценка:
-3 +5

koko
(гост)

Неутрално
25 Отговор
И като ги внесат в БГ изведнъж стават на 162000 РЕАЛНИ км.. и после като ги купят и псуват как може кочините им да се разпадат на толкова малко километри.. Но това е реалността, клиентите на толкова стари кочини са прости и имат нужда да вярват че са им на малко км..

Оценка:
-5 +39

Jack Bauer
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Имах абсолютно същото CLK и наистина е доста добър автомобил. Единственият проблем ми беше безкрайната ръжда по прагове, калници и врати, както се вижда и от снимките в статията.

Оценка:
-5 +23

гнида
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Кола няма има ръжда , пробвайте на части да го продавате , всяка е на милион километра ! Инак към 550 еуро бих платил ! Повече не !

Коментиран от #57


Оценка:
-3 +14

Гошо Горублянския
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Давайте го, от утре е на 163 хиляди, лъснат с вакса, напарфюмиран. Колата е на пенсиониран лекар, карана само в малко градче, всичко сменено, качваш се караш, само за 10 хил.

Оценка:
-2 +42

W 208
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #23 от "W202":


По-малко се изхвърляй. Няма как твоята Хонда да гори 4л. на100 км.Недей сравнява автомобили който имат 10 год .разлика

Оценка:
-13 +17

Холандия
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Един кит, пране на седалките, смяна на стелките и кожа на волана, малко пастиране и да отива за нов внос на 167 000 реални в Горубляне...

Оценка:
-2 +34

Анонимен
(гост)

Неутрално
31 Отговор
И после идва в България и я пишат на 165000 Реални

Оценка:
-3 +24

321
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #2 от "123":


Да си жив и здрав ,цял живот да си я караш

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +11

123
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #32 от "321":


ох дано чул те господ много си я обичам старичка е ама как върви

Коментиран от #46


Оценка:
-6 +7

34
Този коментар е премахнат от модератор
gosho xaxa
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #4 от "Баш Батка":


ти сигурно си бавараджия щом приказваш глупости

Оценка:
-1 +10

W124
(гост)

Неутрално
36 Отговор
W124

Оценка:
-3 +11

37
Този коментар е премахнат от модератор
Random
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #22 от "Plameni":


Минават на водна основа, а ел. инсталацията е био-разградима. От там и много проблеми. Това е още от последните години на 124 и 140

Коментиран от #39


Оценка:
-5 +12

Гост 5
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #38 от "Random":


Метала ако е поцинкован или обработен добре антикорозоционно и без боя няма да ръждяса

Оценка:
-1 +18

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Карал съм такъв шлеп за малко , 15 литра градско не ги разваляше в никъв случай, мудна реакция на волана, доста тромав. Стабилен при по висока скорост, отлични спирачки и комфорт.

Оценка:
-2 +20

41
Този коментар е премахнат от модератор
Жоро К.
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Инсталацията на този мотор започва да се разпада около десетата година... Дава на късо...не работят цилиндри...двигателя се тресе...горят комутатори... Най-големия ми КОШМАР бе с прехваления 124CE 93г. Пълен УЖАС !!!

Коментиран от #52


Оценка:
-4 +20

Дачия
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #41 от "Съвременник":


На тези километри е с по-малко ръжда и с по тънка ламарина .

Оценка:
-2 +5

много
(гост)

Неутрално
44 Отговор
ръжда бате иначе вървят

Оценка:
-3 +10

SAAB
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Нищо му няма.......баба го е карала веднъж седмично до "пазара ":)

Оценка:
-3 +18

Московский комсомолец
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #33 от "123":


Аве пич , тя да не е возила Елена и Николае Чаушеску? 😂🤣😂🤣😂🤣

Оценка:
-3 +3

AdiBas
(гост)

Неутрално
47 Отговор
Перфектен "нов внос" в Горубляне. Не на 980000,бре, на 98 хил км. е. Малко карана, само трЕБЕ да се обслужи, малко кит и хайде на тех. преглед. НЕкой горд "нов внос софиЕнец" ще надува бузите вътре и ще говори по айфона 5s, последен модел, ГОЛД, ббхахахаха:)

Оценка:
-2 +16

48
Този коментар е премахнат от модератор
Селянин
(гост)

Неутрално
49 Отговор
И после казват че колите от германия , холандия,англия гният много,еми като са на един и не рядко на над един милион километра как няма да гният

Оценка:
-2 +8

Empty
(гост)

Неутрално
50 Отговор
Пак изглежда по добре от колкото уникатите на по 150-250 хил. км.

Оценка:
-0 +16

Гост
(гост)

Неутрално
51 Отговор
Нашите автокъщи веднага ще я прилапат.....Ще я стегнат и ще я врътнат на 100 хиляди километра...Карана от богата баба в Холандия...

Оценка:
-0 +12

Plameni
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #42 от "Жоро К.":


Имал съм два Е 200 136 кс. Изминал съм 380 000 км.общо с двата .Никакви проблеми освен ръждата. Може да имаш проблем с някоя бобина или лула след 300 000 км и 20 години Купуваш нова за по -малко от 100 лв Bosch за два цилиндъра и нямаш проблеми за следващите 20 години

Оценка:
-3 +14

майстора
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Какво да ви кажа ...и w220 320cdi съм виждал на 3 000 000 повтарям 3 милиона километра съм виждал така че правете си сами извода кой колко здрави коли прави

Оценка:
-3 +12

Excrement
(гост)

Неутрално
54 Отговор
По онова време хората са правили коли за да се докажат. Сега всичко е пара. А отностно коментарите за тукашните автомобили, все пак сме 20 години назад от северна Европа и нормалбо, като стъпи кола на българска земя се "подмладява" от 500000 трошка става на 170000 гаражна кола на баба германка дето само до магазина е ходила и ДАЖЕ си забравила чадъра който още стои в купето. И последно, срещнах 7 8 коментара за дачии над 800к километра, абе мойки, дори бакшишите дето карат дачии на около 450-500к ги бракуват, как вашите стават милионерки и само "наливате и карате" смешници.

Коментиран от #59


Оценка:
-5 +17

Баце
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Най-грозния и нефелен модел на Мерцедес - "Очиларката" и нейните производни = Ширпотреба.

Оценка:
-10 +14

56
Този коментар е премахнат от модератор
57
Този коментар е премахнат от модератор
Q4 00
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #56 от "АLFA Q 4":


Виждали сме статии за Мерцедес ,Тойота , Волво и други на по 1 000 000 км.,само за Фиат и Алфа няма.Защо ли?

Оценка:
-6 +13

Някой
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #54 от "Excrement":


То купето бе не мотора сменен от катастрофира че нов немое си го позволи

Оценка:
-2 +3

Docenta
(гост)

Неутрално
60 Отговор
Точно този модел на мерцедес не от вечните,нито мотора нито купето

Коментиран от #70


Оценка:
-4 +8

Италиански внос
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Ако този е на 1 милион, значи онези в автокъщите в България са на по 2 - 3 милиона км, съдейки по видът им.

Оценка:
-0 +12

Зайко Байко многознайко
(гост)

Неутрално
62 Отговор
W 123 - 240D и W 124 - E300D, По здрави коли от тези не съм имал. Седемслойно покритие на купето , поради което купето не корозира. Освен това ламарината е по- дебела от колкото на W 210 и W 211. Очиларките се произвеждаха в джоинтвенчър с Крайслер в ерата на водноразтворимите лакови покрития, Chrysler е най-нефелната от трите автопроизводители в Щатите. Номер едно е GMC, номер две е Ford и на последно място е Chrysler. Мерцедес успя да се отърве от тях с голям зор и загуба на много клиенти.

Оценка:
-1 +12

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
63 Отговор
ще изкара още 1 000 000 км

Оценка:
-1 +4

Секуро
(гост)

Неутрално
64 Отговор
В бачкането имаме над 10 дачии мсв, и до една са над 500 000 км. А най караната е на 800 хил км. Товаренето е чудовищно! Масло се сменя кой кога се сети. Поддръжка нула. Ама ей на, вървят. Малко потропват и отвън са доста издрани, понеже няма кой да им завежда щетите, но моторите им са бетон. Имаме и няколко зафири, които след 150 хил никой не иска да ги кара, че не се знае къде ще те оставят.

Оценка:
-3 +7

Стефан фарашев
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Значи тези в мобилето са над 2 000 000 килеметера

Оценка:
-0 +5

vlk
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #13 от "123":


da ama ako e v karan v bg tolkova km dali 6te izglejda taka?

Оценка:
-0 +1

пръч
(гост)

Неутрално
67 Отговор
да пробват тоз бегач из бг пътища да видим дали няма през ден да е у сервиз

Оценка:
-1 +1

локомотива
(гост)

Неутрално
68 Отговор
От повечето коментари на разбирачи за километрите и споменаването на горубляне усещам че са ебани по този параграф с бабата и нейното ходене само до магазина.А ми елате и към хасковския регион че и ние да ви по-бем малко де.Айде че отивам да върна едни километри.

Коментиран от #73


Оценка:
-2 +6

Нонстрадамус
(гост)

Неутрално
69 Отговор
ЪПСУРТ: "Вземи CLK - то, ела на Какао бийч"...

Коментиран от #82


Оценка:
-0 +2

Слушай мен
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #60 от "Docenta":


Явно никога не си имал такъв

Оценка:
-1 +1

Фред
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Тук CLK вървят по 500-1000 евра. При това на 120 - 160 хил. км.

Оценка:
-3 +2

clk
(гост)

Неутрално
72 Отговор
очаквайте скоро да го видите в мобиле.бг на реални 163000км хахах

Коментиран от #80


Оценка:
-1 +0

Булдозера
(гост)

Неутрално
73 Отговор

До коментар #68 от "локомотива":


Върни и на жена си километража.

Коментиран от #77


Оценка:
-0 +7

Jen
(гост)

Неутрално
74 Отговор
Имам CLK 230,197к.с. от 2002г. и на всички "разбирачи" мога да кажа само едно :Страхотна е! Няма и точица рьжда,динамична,отзивчива и не на последно място достатьчно комфортна. Едни от последните качествени автомобили! А на колегите с Дачиите....!Колеги Дачия не е автомобил.😂

Оценка:
-2 +10

BgCarsUnited
(гост)

Неутрално
75 Отговор
Като собственик на C/W208 200 kompressor, но придобит от Италия, мога да кажа, че нова кола трудно ще ме поблазни дори в близките 5, 10 години. Първоначалната инвестиция беше смешна, а насреща получавам непретенциозна кола с прилична механика и макар 20-те си години - привлича окото. В YouTube може да видите клипове с автомобила в канала на Bg Cars United.

Коментиран от #79, #88, #90


Оценка:
-1 +11

гощо
(гост)

Неутрално
76 Отговор
Аз съм имал 124-ка купе! Много си ме кефеше,но в никакъв случай не може да се каже,че е НЕ разрушим автомобил!

Оценка:
-2 +3

77
Този коментар е премахнат от модератор
Бенц
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #2 от "123":


Твоята глава е проблема а не автомобила

Оценка:
-0 +1

Рудозем
(гост)

Неутрално
79 Отговор

До коментар #75 от "BgCarsUnited":


Моят w203 е на 230к км и се държи по същият начин както беше и на 80к км.

Оценка:
-1 +4

Джамбаз
(гост)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #72 от "clk":


Това си го търсите вие играчите с 5лв в джоба!

Оценка:
-1 +3

Като нова
(гост)

Неутрално
81 Отговор
Като нова е!Може и бартер за апартамент в София-обзаведен,,

Оценка:
-0 +0

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #69 от "Нонстрадамус":


SLK-то...

Оценка:
-0 +0

83
Този коментар е премахнат от модератор
Данчо
(гост)

Неутрално
84 Отговор

До коментар #2 от "123":


Твойта кофа и нова не изглежда добре .. камо ли след 800к.. хаха

Оценка:
-1 +1

Razbiracha 14
(гост)

Неутрално
85 Отговор

До коментар #14 от "s7un7":


Da te nai dobrite ot evropa nie gi karame. Shti pokaja benz na 75hil km da vidim kolko defekta shte namerish i na edin na na 400k samo redovno obslyjvan. Varvaite che babi sa hodili nedelq na carkva zatova sa na malko km i mn godini

Оценка:
-0 +2

Фернандо Алонсо
(гост)

Неутрално
86 Отговор
Извинявай, че на ти се обръщам,но се надявам да прочетеш какво ще ти кажа и да го осмислиш.1. Абонирам съм за канала ти. 2. Личи си, че се интересуваш от автомобили и имаш някакви знания и/или знаеш от къде да се информираш. 3. Доста от нещата, които говориш са верни, но трябва да решиш, дали наистина искаш да помагаш на хората или просто искаш да генерираш пари за себе си. Рекламите с бързи кредити са гаднички, меко казано. Съветът ми е да обясняваш на хората, че трябва да живеят в рамките на доходите си, да могат да си правят сметка, а не да влизат в безумни кредити с безумни лихви, само за да си купят италиански"безгрижен" кош за 5000 лв. на кредит и после да нямат пари за гуми, дискове и накладки, обслужване, с премахнат катализатор(нещо което трови децата ни на първо място, нас и родителите ни). Тези хора са опасни за себе си, но и за нас. Купуват си, както и ти също кола за 5000 лева, с близо 200 конски сили, харчеща 15 л. На 100, но се чудите, защо ще ви вземат пари, за да си паркирате кошовете пред блока. Ще ви вземат, защото нямате собственост, никоб не е длъжен да Ви осигурява къде да си паркирате тоалетните. Ще съветваш хората, че във всеки голям град в ЕВРОПА, трябва да се помисли за екология, за това къде ще си паркирате автомобила, колко струва поддръжката, колко гори, а не 200 к. С. На 20 години и няма къде да паркирам, съсипаха я тая държава. Мога да нагледно и простои да ти обясня, колко "по-скъпо" излиза да

Оценка:
-1 +2

Фернандо Алонсо
(гост)

Неутрално
87 Отговор
Притежаваш чисто нов автомобил, вместо 10 -15 годишен кош с 200 и кусур к. С. Нямало да погледнеш 5 или 10 години нов автомобил, Ок карай си боклука със някакво гърне вместо катализатор, но на село без деца наблизо. Моля те ,не трови децата ни. Автомобилът не е задължителен за всеки, автомобилът е лукс и ако ти искаш да притежаваш автомобил youngtimer, добре, но или ще си плащаш за това, че ни тровиш и си опасен или просто няма да го караш, ама и да не го оставиш пред блока, като паметник БЕЗПЛАТНО. Имаше и едно видео, за данъците и доходите на хората, моля те изтрий го, защото говориш пълни глупости за това как държавата, трябвало да се съобразява с доходите, че и да ги вдигала, моля излезте от комунизмът!

Оценка:
-2 +3

Фернандо Алонсо
(гост)

Неутрално
88 Отговор

До коментар #75 от "BgCarsUnited":


Горенаписаното се отнася за BGCARSUNITED

Оценка:
-0 +0

Не глеам таувизия
(гост)

Неутрално
89 Отговор
Типичен нов внос преди намесата на джамбазите:D

Оценка:
-0 +0

Силвио
(гост)

Неутрално
90 Отговор

До коментар #75 от "BgCarsUnited":


Съгласен съм със вас. Аз преди 2 години си взех 2009 w209 CLK 550 . Рядък модел 5.5 литра на 150000 километра . Обожавам техническите характеристики на тази немска машина . Имах възможността да тествам този звяр и бях изумен от постижението. До 100 км/ч за 4.41 секунди . Две години по късно не съм имал никакви ремонти или разходи по нея. И както вие казахте колата сме още изглежда много привлекателно. А това което обожавам как много от съвременните скъпи коли остават зад мен без шанс да ме настигнат. 15000 Това беше чудесна покупка . Всеки път зад кормилото пулса ми скача със скоростта на оборотовера.

Оценка:
-2 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Близнашки
Бившият служебен премиер Георги Близнашки с коментар за идеите на Лозан Панов
Идеята на Лозан Панов за прокуратурата е ретроградна"

Още бисери