Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Най-скъпата Niva

Публикувана: 12 Юли, 2019 18:08
82 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 42923
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 125 гласа.

Lada 4x4 Bronto е най-скъпата версия на ВАЗ-2121 и за това си има причини. Модификацията разполага със самоблокиращи диференциали отпред и отзад, усилен заден мост, специални амортисьори и по-яки пружини. Базовото оборудване включва ABS, климатик, подгряване на предните седалки, електрически стъкла, рейки или експедиционен багажник.

Въпреки това дори тази версия на съветската класика не може да се нарече автомобил за богаташи - за разлика от "бронтото" на снимките. Неговият 15-годишен (!) собственик е похарчил толкова пари за доработки, че всъдеходът вече струва 2 000 000 рубли (€28 146).

Двигателят е снабден с турбокомпресор Garrett GT17, благодарение на който мощността достига 135 к.с. Пружините са от Chevrolet Niva, клиренсът е увеличен с 5 см и са монтирани стъпенки.

Немалко пари са вложени в аудиосистемата Alpine с говорители Pride и събуфър DeafBonce. Фаровете и стоповете са сменени със светодиодни, а мигачите са секвенциални.

Най-солидната инвестиция обаче са джантите. Комплектът 22-цолови колела Vossen, обути в нископрофилни гуми Michelin Pilot 4S Sport, е струвал почти $10 000 (€8 890).

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 125 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Краси
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Колкото и да се тунингова тази Лада си остава високопроходим селски автомобил с никакъв комфорт...

Коментиран от #2, #14, #22, #31, #52


Оценка:
-96 +123

2
Този коментар е премахнат от модератор
Емил
(гост)

Неутрално
3 Отговор
А мотора?! Тунунгован автомобил с 82 к.с.!!! Младото поколение (в световен мащаб) е изперкало - озвучителна система по-скъпа от двигателя!

Коментиран от #19


Оценка:
-34 +103

Емил
(гост)

Неутрално
4 Отговор
И закакво са и такива джанти с такива гуми?! Цялата мощност на моторчето ще отива в генератора, за да захрани свирките! Като надуе музиката - колата ще спира - КРЕТЕНИ!

Коментиран от #33, #42


Оценка:
-34 +73

Краси
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #2 от "Götveran":


Виж ся... То хубаво да ми го смучеш, ако ти подаря такава Нива, ама не ми харесва мъжката любов така, че оставаш без подарък...

Коментиран от #64


Оценка:
-19 +33

Нико
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Трябва мозъка да ти е сериозно ампутиран да дадеш 20 хилядарки за тези железа.....

Коментиран от #20


Оценка:
-41 +42

Нива для турок
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Чтобы катать в этой Ниве болгарские пички.

Коментиран от #49, #56


Оценка:
-59 +8

Нико
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Сега очаквам това недоразумение Сектанта да се изтърси че Дачия Дъстър бил по-хубав и как свалял мацки с него...

Оценка:
-13 +31

хай буй
(гост)

Неутрално
9 Отговор
До номер 7 - Не разбираме защо се ядосваш човеко, това е БЪЛГАРСКИ сайд, ясно ....русначе...!

Оценка:
-9 +28

хай буй
(гост)

Неутрално
10 Отговор
До номер 7 - Не разбираме защо се ядосваш човеко, това е БЪЛГАРСКИ сайт, ясно ....русначе...!

Коментиран от #13, #15, #17


Оценка:
-10 +15

Алекс
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Браво му! Това е един много красив автомобил! И е патриот щом ги е вкарал тия пари в Русски автомобил!

Коментиран от #57


Оценка:
-20 +28

Borislav Popov
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Значи този човек трябва да як фен на руската джипка, изпипал я е от всякъде и не е кой знае за какви луди пари, на хубавото не можеш кажеш, че е лошо. Е точно в такъв вид тази кола трябва да се продава от завода и когато я поставят на поточната линия, няма да бъде и баш така скъпа, в смисъл ще бъде малко по евтиничка и съм сигурен, че ще се продава по добре от сегашното недоразумение.

Оценка:
-6 +38

Кремена
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #10 от "хай буй":


Я переоденусь в женскую одежду, надену красивое бельё.. Ты можешь называть меня Кремена...

Оценка:
-17 +8

Шаолина
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #1 от "Краси":


Що G class на Мерцедес повече комфорт ли предлага? И руснака е бил стиснат можеше още пари да вкара!

Коментиран от #43, #50, #63, #72


Оценка:
-22 +24

Пассив
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #10 от "хай буй":


Искам само тарикати
Писна ми от дубликати
Да ме мачкат в Мазерати!

Оценка:
-10 +5

хай буй
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Нивата е супер, тази кола няма претенции да е върховна технология в сегмента, така че, какво да искаме от нея, супер си е машинта, не изглежда по-зле от G-класата от към външност.

Оценка:
-11 +38

Да знаеш
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #10 от "хай буй":


Пич-това е сороски трол и нарочно провокира по форумите-и не само тук...Не му се врьзвай на джендьра

Коментиран от #18


Оценка:
-6 +9

18
Този коментар е премахнат от модератор
Random
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #3 от "Емил":


Чети бе чети соросоиде. Турбинирал го е до 135 коня. Може и повече, ама след джантите и музиката явно не са му останали пари.

Коментиран от #36


Оценка:
-7 +15

Random
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #6 от "Нико":


Имал - дал. Ти като нямаш си е твой проблем.

Оценка:
-3 +22

bmw
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Напомня ми на брабус Г класа.Същия грозен кашон,само че ладата ще е по-надеждна.

Коментиран от #24, #71


Оценка:
-16 +23

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #1 от "Краси":


Може да няма комфорт, ама извън пътя само Г-класа и то не от паркетните модификации а от старите работни кончета на 461 модификациите могат да я бият...

Коментиран от #67


Оценка:
-10 +15

23
Този коментар е премахнат от модератор
Random
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #21 от "bmw":


Е, чак пък по-надеждна... Като замисъл е вечна, проблемът е качеството на изработка на отделните детайли - криви мотовилки, нискокачествени сплави, кофти отливки и т. н. Ако се вземат чертежите и я направят японци или немци ще е вечна

Оценка:
-6 +22

25
Този коментар е премахнат от модератор
26
Този коментар е премахнат от модератор
filo
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Нема да си купя тоя боклук, а дори и да ми го подаряват, няма да го взема.

Оценка:
-23 +8

Радо
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Другарки и другари...таварищи - това не е паркетен джип, като Х5 или Кю7...това е настаящий джип - даже името му е такова - НИВА...за тия пари какво повече може да иска човек от един истински джип за лов, риболов и т.н.

Коментиран от #29, #34


Оценка:
-11 +23

29
Този коментар е премахнат от модератор
30
Този коментар е премахнат от модератор
Димитър
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #1 от "Краси":


На такъв селски бек като тебе, цял живот такива селски возила пожелавам. Като няма какво да кажеш защо трябва да плюеш, гнидо мъдна.

Коментиран от #41


Оценка:
-8 +7

боцмана
(гост)

Неутрално
32 Отговор
На откриването на риболова тази година времето ни разказа играта , дъжд и пак дъжд. На язовира вместо да вадя риби , извадих сума ти закъсали колеги. Така , че съм сигурен , повечето плюещи Нивата , дори не са се качвали на такъв автомобил. Може да няма вид , возия и удобства , но извън асфалта няма и конкуренция(имайки предвид , цена и поддръжка)

Оценка:
-6 +26

ХаХа
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #4 от "Емил":


Взимам го и влизаме в гората, ти ела с който искаш западен джип !
И ще ти покажа къде отива силата на моторчето , в чистачките, в гумите , при извънземните , при пияните лакеи на крал Дони ли ?

Оценка:
-7 +18

Random
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #28 от "Радо":


Не е Нива, а 4x4

Оценка:
-1 +8

Хи хи хи
(гост)

Неутрално
35 Отговор
МАЙ НИКОЙ НЕ Е КАРАЛ НИВА ? НЯМА ПО ГОЛЯМ БОКЛУК ОТ НЕЯ , УАЗ БЯХА ПО ДОБРИ !

Оценка:
-15 +11

Бай Яни
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #19 от "Random":


Само ми обясни, как на атмосферен двигател ще монтираш турбо. Знаеш ли колко да изпили цилиндрите за да се заменят буталата та да стигне тези коне🤔.. Явно и двигателя не е на АВТОВАЗ.

Коментиран от #39, #47


Оценка:
-14 +5

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Скоростната кутия нали издържа само до 90 коня, кво се случва там после...

Оценка:
-6 +8

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Турбина, 50коня над заводската мощност, джанти за 10 000$ и заводски спирачки, леле майко!!!

Оценка:
-2 +17

Всъщност
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "Бай Яни":


По-новите им модели са с ижекции.

Оценка:
-0 +5

40
Този коментар е премахнат от модератор
Краси
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #31 от "Димитър":


Извинявай много, но брат ми имаше преди години три Ниви. И имам какво да кажа. Нивата е боклук, който вдига 130 км/ч за около 140 секунди. Спор няма, че по пресечена местност е много по-добра от всички в нейния клас, но да я караш на друго място, освен в гората е смешно... И шофьора също изглежда смешно, като селски бек. А за разхода на гориво да не говоря... И колкото и да ми пожелаваш все такива боклуци да карам, винаги ще ти предоставя на теб това, съмнително удоволствие. Аз карам доста по-висок клас автомобил, който ти едва ли ще можеш да си позволиш някога... А за гнидата, която мръдна в широкото ти задниче не се притеснявай, пъхни си един самун хляб и стискай докато се спука...

П. С. Научи се да пишеш правилно, че отдалече си личи, какъв си неграмотник... с Нива...

Оценка:
-12 +9

Пещерен човек
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #4 от "Емил":


Кой е казал, че трябва да върви?
Това е братле колата, която требе да стои пред дискотеката, точно до чичката ‘дет продава семки и да дъни яко Алла Пугачова...

Оценка:
-4 +9

Геро
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #14 от "Шаолина":


Значи си се возил и на G класа и на Лада 4х4?
Обясни ми дали има разлика???:)))

Оценка:
-3 +7

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Тази кола е единствената създадена в СССР а не копирана, това е ако не първото едно от първите SUV в света. След 43 години още изглежда добре като се пипне малко.

Оценка:
-7 +19

Йозеф
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Тая дролила квото и да и правиш си остава кенеф.

Оценка:
-12 +6

lЛада Бостан
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Само искам да забележите гумата и джантата и после обърнете внимание на спирачният диск, размерите са му за велоколелета;)

Коментиран от #53


Оценка:
-5 +13

Random
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #36 от "Бай Яни":


Много си прост

Оценка:
-0 +4

Драйвър
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Ще повторя коментара си от друга подобна статия за опит за нормализиране на Руски автомобил:Да тунинговаш Руска кола е е все едно да полираш фекалий-напълно безсмислено занимание!И тази статия го доказва,накичени части на коптор,а увеличението на мощноста от 82 на 135 к.с. е направо умопотресаваща по Руските стандарти и смешно-жалка по Световните,на майка ми Голфа е по мощен ;)

Оценка:
-9 +5

49
Този коментар е премахнат от модератор
Путкин
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #14 от "Шаолина":


Шльоко, ти влизал ли си в Gклас та пишеш с гъзът си....

Оценка:
-4 +6

51
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Вълкът
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #1 от "Краси":


Едва ли може да се каже по-точно. Но с тоя тунинг е мега грозотията. Всякаш циганин е избирал цвета и джантите.

Оценка:
-6 +7

Алфа Вълкът
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #46 от "lЛада Бостан":


Ти остави спирачки, то ми е чудно с тази ниско профилна гума какъв ще го търсят в балкана?

Оценка:
-2 +9

Инж Илич
(гост)

Неутрално
54 Отговор
На собственика на тази Нива му трябва една Мотика осми номер и да ходи да копа

Оценка:
-3 +8

Ange
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Джантите и музиката винаги може да си ги свали, ако пожелае и да си ги инсталира в друга машина. Парите са си в тях.

Оценка:
-0 +2

56
Този коментар е премахнат от модератор
КОМсорг
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #11 от "Алекс":


Другарче ,само не разбрах ,кое е руското в този автомобил. Много добре ги познавам тези патриоти , само че логиката им куца ,както и твоята.

Коментиран от #62


Оценка:
-2 +4

TтТ
(гост)

Неутрално
58 Отговор
Започва ръждата да Я яде, завалиликата! Полезни изкопаеми имат от всички, а немога да направят една добре остойчева кола на корозия!!! Руска работа.

Оценка:
-2 +6

Чичо Сам
(гост)

Неутрално
59 Отговор
Тук не видях едно професионално мнение в защита на тази НИВА. Обаче минусите срещу критикуващите тази човешка глупост се трупат. Как става така ,бе аланкоолувци.

Оценка:
-1 +3

Експерт
(гост)

Неутрално
60 Отговор
Който сравнява Нива с Gкласа, Тойота ленд круизер, ленд ровър, Фероза, Витара, Нисан Патрол е Идиот.

Оценка:
-5 +9

Ккк
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Всеки нормален камион къса база има по добър радиус на завой от това нящу

Оценка:
-1 +4

Random
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #57 от "КОМсорг":


Всичко освен ск. кутия която е от фиат 124S

Оценка:
-0 +2

G 63 AMG
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #14 от "Шаолина":


Ти кога си карал последно такава и знаеш за нейния комфорт и характеристики?

Оценка:
-1 +2

Хаха
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #5 от "Краси":


Хаха

Оценка:
-1 +0

Павел
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Хаха

Оценка:
-1 +0

ПЕНКО
(гост)

Неутрално
66 Отговор
СВЕТОВНО ИЗВЕСТНО Е ,ЧЕ КЪДЕТО МОЖЕ ДА СЕ ИЗКАЧВА И ДА ВЪРВИ ДВУВРАТКАТА -"НИВА" , НЕ Е ПО СИЛИТЕ НА НИТО ЕДИН АВТОМОБИЛ ...КАТО ЗА НЕМСКИТЕ ТАНКОВЕ И КАМИОНИ ПРИ МИНУС 30 ГРАДУСА ВЪВ ВСВ !!!!! ДА НЕ СПОДЕЛЯМЕ ПОБЕДИТЕ НА "КАМАЗ" !

Коментиран от #73, #74


Оценка:
-6 +5

Хаха
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #22 от "Driving pleasure":


Явно не ходиш много,много на офроуд, нивите в гората не стига че нямат сила,ами и падат мостове,чупат полуоски и кво ли още не. Качи се на някой патрул и виж от къде минава и пак ще си говорим.

Оценка:
-4 +5

майстора
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Какво !?!??!?! 135 коня 4х4 с 22 цола ?!?!? Какво??? Да беше забил под капака някой компрсорен четирицилиндров на Мерцедес поне има резон до 250 коня спокойно да се надува ....

Оценка:
-2 +3

Bg citizen
(гост)

Неутрално
69 Отговор
стъпенки!

Ко? Не!

Оценка:
-0 +0

Хаха
(гост)

Неутрално
70 Отговор
Абе, т'ва е голям ташак.....колко мъка има по руската земя, Боже.....

Оценка:
-2 +5

71
Този коментар е премахнат от модератор
72
Този коментар е премахнат от модератор
73
Този коментар е премахнат от модератор
Стефан
(гост)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #66 от "ПЕНКО":


Знаеш ли този Камаз дето победил, с колко руски части е направен?

Коментиран от #76


Оценка:
-2 +2

Спиро
(гост)

Неутрално
75 Отговор
Най-точния барометър на това, колко хубав автомобил е тази Лада е потребителския интерес. Докато присъствието й по нашите пътища е под 1%, не се напъвайте толкова да ми я хвалите. Даже и руснаците не я купуват. Този пич е хвърлил една камара пари тази кола да НЕ Е офроудър а в същото време тук се обяснява какъв невероятен катерач била....
Купувайте си я бе. Минавайте “от там, откъдето другите не могат да минат” и си я поддържайте само с оригинални части. Ще видим колко време ще ви е необходимо да изтрезнеете;)))

Оценка:
-2 +3

Random
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #74 от "Стефан":


Всичките са руски, само са произведени по поръчка извън Русия. Важно е чий е инженера, не чий е инструмента

Коментиран от #80


Оценка:
-1 +2

Миро 13
(гост)

Неутрално
77 Отговор
Имах такава служебна.Задния диференця беше като на обикновенна жигула тоест говорим не за 4×4 а за 4×3 Разхода и беше около 20/100. Проходимост отлична. И не съм спиран от кат щото си мислеха че съм от нсбоб

Коментиран от #78


Оценка:
-1 +0

Random
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #77 от "Миро 13":


Задните мостове на 2101-2107 и 2121/2131 нямат много общо. Само това че са с отворен диференциал е общо. Мост от 4х4 стърчи 10 санта от двете страни на 2101-2107

Оценка:
-0 +1

Жоро
(гост)

Неутрално
79 Отговор
Имам къща в балкана. Черен път и як наклон. Карах Чероки, но то загни и се наложи да го сменя. Като за селска кола взех една Нива 1.7. Е, няма друга такава кола на кал и сняг! А цената на частите изобщо не подлежи на коментар.

Оценка:
-1 +3

Стефан
(гост)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #76 от "Random":


Като говориш за инженер, нали съзнаваш че говорим още за автомобилната индустрия?

Коментиран от #81, #82


Оценка:
-1 +0

Random
(гост)

Неутрално
81 Отговор

До коментар #80 от "Стефан":


Руснаците единствено външният вид са копирали, можеш сам да провериш размерите и да видиш разликата в двигателите. В момента АвтоВАЗ има само два модела базирани на чужди платформи, като са си с руски двигатели - Ларгус и ХРей. Веста си е на руска платформа с няколко чужди части- радиатор, рейка, спирачки от рено. Руски двигател, руска трансмисия(освен първите години) и руска платформа. Гранта е все още базирана на 2108(08->110->Приора->Гранта, еволюция на платформата). УАЗ се предлагат с двигател с два разпред. вала и 16 клапана. Имат опция и дизел cummins, която не се продава особено много.

Оценка:
-0 +0

Random
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #80 от "Стефан":


Чий са отделните компоненти няма значение. Почти всички коли в момента са с електроника бош и авт. трансмисия zf.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка