Прекалено бавното шофиране и неоправдано ниските ограничения на скоростта стават причина за все повече пътнотранспортни произшествия, сочи проучване на британското Министерство на транспорта. Редица английски експерти изтъкват и факта, че водачите, които се влачат по пътищата на Острова, изнервят останалите участници в движението и така застрашават безопасността, съобщава Daily Star.
Според статистиките на транспортното министерство на Великобритания през последните пет години броят на загиналите и ранените вследствие на катастрофи, предизвикани от водачи, които карат със скорост далеч под ограниченията, е нараснал със 75%. Прекалено бавното шофиране става причина за средно три сериозни катастрофи по пътищата на страната седмично.
"Изобщо не съм изненадан от тази тревожна статистика", коментира Хю Бладън, основател на Алианса на британските водачи. "Прекалено бавното шофиране е егоистично и откровено глупаво и води до катастрофи. Отдавна твърдя, че такова поведение дразни останалите на пътя и ги принуждава да предприемат рисковани изпреварвания".
Бладън смята, че причина за нарастващия брой на катастрофите са и безсмислено ниските ограничения на скоростта. Според експерта те трябва да съответстват на реалните пътни условия, а не да са просто резултат от пожелателно мислене.
"Налагането на по-реалистични ограничения, които отговарят на условията в конкретния пътен участък, а не на представите на разни доброжелатели, определено може да помогне за справянето с проблема", отбелязва Бладън.
Шофирането със скорост далеч под ограничението без основателна причина е наказуемо по британския закон за движение по пътищата. Глобата за водачи, които карат опасно бавно, е £100 (€117).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 daдада
На магистралата - дясна лента с 60, лява с 180...
По главни пътища се кара с 50-60, всеки се напъва да изпреварва..
Коментиран от #6, #13, #22, #114
15:21 23.12.2019
2 Гост
Коментиран от #11, #113
15:26 23.12.2019
3 Батката
Коментиран от #5, #71, #101
15:26 23.12.2019
4 черен хумор
Коментиран от #90
15:27 23.12.2019
5 Луд
До коментар #3 от "Батката":
Батко,чети ли статията за нивото на интелигентност.Освен въглерод двуокис пише, че и феновете на чипосани Е60 допринасят за намаляване на интелектаКоментиран от #17
15:30 23.12.2019
6 Гост
До коментар #1 от "daдада":
Прав си. Опитвал съм се да се движа със скорост от около 120 км./ч. по магистралите ни, ами не се получава. Започвам да се движа на зиг-заг от едната в другата лента. Настигам движещи се МПС-та с 80-90 км./ч., които трябва да изпреваря, в същият момент в лявата лента летят с по 160-180 км./ч., което пък ме прави опасен за тях. Не дай Боже да има и засилен трафик /по празници или уикенд/ - става пълна лудница! В тези случаи влизам в лява лента и с колкото кара този пред мен, с толкова карам и аз! В Рим като римляните! :)Коментиран от #19, #25, #40
15:30 23.12.2019
7 гост
Но пожарникару пътума с ескорт на НСО и не му дреме за народа!
Няма такава държава!
Коментиран от #80
15:34 23.12.2019
8 бегачка
15:40 23.12.2019
9 niko
Коментиран от #35
15:50 23.12.2019
10 Хасан с БМВту
Коментиран от #12, #29, #116
15:51 23.12.2019
11 Браво
До коментар #2 от "Гост":
Точен коментар. Не трябва бързо, не трябва и бавно. С 5 км/ч над ограничението и в колона, а не да се тръгва с едни изпреварвания.Коментиран от #94
15:55 23.12.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Ооо
До коментар #1 от "daдада":
По мен си ако гледам - като няма движение - карам с 130 по магистралата - постоянна скорост.. като има движение - 140 дори 150 на места! Нищо ново не казва статията. Сума изнервени водачи в резултат на други които се влачат, особено като видиш че не карат безопасно... гледаш да избягаш да си по далече че си личи че не внимават.. като добавим и тия дето са решили да самораздават правосъдие, щото сега са се почувствали силни и щото трябва да влезеш с 90 в лявара лента на магистралата за да изпревариш друг дето кара с 85... и щото сега ще му покажеш на тоя дето кара със 130 - кон боб яде ли..... и как да няма проишествия? Не на всеки му издържат нервите и си страдат после!Коментиран от #14
16:09 23.12.2019
14 Ооо
До коментар #13 от "Ооо":
На фона на всичко това прелитат дачии и 20 годишни опели и рена с над 160. И се чудиш каква е тая смелост ???Коментиран от #41
16:10 23.12.2019
15 Рошко
16:10 23.12.2019
16 Чичо Тони
Коментиран от #77, #89
16:12 23.12.2019
17 Батката
До коментар #5 от "Луд":
Виж сега Пешо бързия дето ми постави чипа ми обясни,че това е допълнителен интелект за електрониката на Бавареца ми което значи увеличение а не намаляване.За нивото на въглероден двуокис смятам,че е намалено защото най много минавам през тунела и газовете си остават там.Коментиран от #56, #66, #108
16:19 23.12.2019
18 КИРО
16:19 23.12.2019
19 Точно така
До коментар #6 от "Гост":
се получава, ако искаш да се движиш със скорост около 120. Чувстваш се като слаломист. Ако всички караха с над 90 в дясната и с под 140( каквото е ограничението) в лявата лента, потока щеше да е равномерен и без излишни конфликти. "Ремонтите" тук ще ги оставим на страна, защото е видно, че са безумно организирани. По пътната мрежа, ограниченията в повечето случаи са абсолютно несъобразени с реалната обстановка и доста често опасни, ако се съобразяваме безусловно с тях. "Контролните органи" пък ги ползват за "хранилки" вместо да вземат отношение за коригирането на явни безумия.16:27 23.12.2019
20 gdf
Коментиран от #100
16:38 23.12.2019
21 много ясно
Коментиран от #53, #60, #64, #78
16:41 23.12.2019
22 type-R
До коментар #1 от "daдада":
И къде пък видя някой да кара извънградско със 60? Освен ако не е трактор, който пък ВЪОБЩЕ няма място на пътя! И аз се изнервям когато тръгнат да намаляват на 15 км/ч за завой след светофар, а аз съм на 2-ра и колата си иска 25-30, и аз съм търсил как да изпреваря пушилник, но нека първо полицията си свърши работата да разкара тракторите от пътя и тролеите и те да спрат да заемат И ТО НАРОЧНО по две ленти! + това накърпените пътища и лошо поставените шахти понякога принуждават да намаляш. И те също са виновни за катастрофите.16:50 23.12.2019
23 Nekrologa
16:51 23.12.2019
24 type-R
16:55 23.12.2019
25 Куртизанка Куртен
До коментар #6 от "Гост":
Затова хората имат магистрали с 3 и повече ленти17:00 23.12.2019
26 Пъпъгал
17:06 23.12.2019
27 onq s konq
Коментиран от #48, #95
17:11 23.12.2019
28 Иванов
17:26 23.12.2019
29 Audi
До коментар #10 от "Хасан с БМВту":
Заради такива като тебе ми се налага да скачам непрекъснато на спирачките ,като ги настигам! Защото си мислят ,че няма по бързи от тях. 😂17:40 23.12.2019
30 Каруцаръ
Коментиран от #43
17:48 23.12.2019
31 Кико
17:50 23.12.2019
32 Иве
17:51 23.12.2019
33 Каруцаръ
18:03 23.12.2019
34 Хасан4о
18:05 23.12.2019
35 Ranc
До коментар #9 от "niko":
Как да няма магистрали ,има разбира се ,не виждаш ли тази година се режат лентички за някой си километър ,другата година почват ремонтите !!18:41 23.12.2019
36 9689
19:00 23.12.2019
37 Шаран БГ
Коментиран от #44
19:10 23.12.2019
38 комшията
Коментиран от #52
19:15 23.12.2019
39 Steks
19:23 23.12.2019
40 Гост
До коментар #6 от "Гост":
Тия дето карат с 90 по магистралата го правят защото пътя е разбит. А онези които карат със 180 на същата магистрала или са с големи коли като танкове или със служебни или не са с всичкия си.19:27 23.12.2019
41 Гост
До коментар #14 от "Ооо":
Не е смелост а е глупост19:29 23.12.2019
42 8888
Коментиран от #51
19:30 23.12.2019
43 Гост
До коментар #30 от "Каруцаръ":
Акъл от каруцар нищъ!19:35 23.12.2019
44 Гост
До коментар #37 от "Шаран БГ":
За джигита всичко останало е опасно бавно. И с 200 да си той ще те настигне внезапно и нервно ще ти свири да не му се пречкаш.19:40 23.12.2019
45 Гост
19:48 23.12.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Хахаха
20:05 23.12.2019
48 Ивайло Пенев
До коментар #27 от "onq s konq":
Без да си бил в Англия и Америка не говори! Максималната скорост в САЩ е различна в Западните и в Източните щати. На Запад е между 110 и 130 км/час, на Изток е 100-105. Има и изключения като Тексас, където достига и 140 км/час. Американците ги уважавам заради това, че е трудно някой да нарушава ограниченията на скоростта, защото веднага ще бъде спрян и глобен от полицейски екип - дали за прекалено висока, дали за прекалено ниска скорост. Автомобилите не са нагъчкани, освен в близост до големите градове и то в час пик, когато всеки пътува от/до работа, но това е обичайна гледка и в Германия, Франция и Великобритания. А у нас тепърва се създава магистрална полиция, при положение, че и лентите за движение в посока са 2, ще трябват и хеликоптери за проследяване на бегълци и отделно наистина бързи автомобили - все проблеми за решаване и доста пари за инвестиции... За "спасяването" през Терминал 1 и 2 мога да кажа само, че това е лично решение и няма нищо, ама нищо общо със скоростта по пътищата. Ако ти смяташ за предимство това да не платиш няколко глоби от по хилядарка, то друг ще предпочете развитата социална инфраструктура в Западна Европа и спокойния начин на живот там...20:18 23.12.2019
49 Тираджия
20:43 23.12.2019
50 vasik atanasova
КАТО КАРАШ БАВНО ДОРИ И ДА КАТАСТРОФИРАШ ЩЕ СИ ОБЕЛИШ НОСА
А КАТО Е БЪРЗО ЩЕ СЕ РЕЖАТ ЛАМАРИНИ
А КОЙТО ИСКА ДА ИЗПРЕВАРВА ТО СИ Е ЗА НЕГОВА СМЕТ
Коментиран от #54, #61, #107, #115
20:55 23.12.2019
51 Глупости👀
До коментар #42 от "8888":
Глупости карал с ограничението и все бързаците са с мене на светофара, трябва да се правиш на фитипалди и ще спестиш едни 10 тина минути дето не си заслужават. Едно че кола се чупи, замърсява, а и като те гепат си е за твоя снимка, трябва да взимаме пример от съзтезателите, които като са в градски условия си спазват всичко като искаш да се вживяваш си има места за това.🙃21:09 23.12.2019
52 type-R
До коментар #38 от "комшията":
Защо, хората с висше образование нямат ли право на кола?21:24 23.12.2019
53 ясно Много!
До коментар #21 от "много ясно":
Трябва на Такива утайки', като теб-Проверовечен или както си го издраскал тука проверочен' ...Всяка година ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!Аман от Кретени
Коментиран от #98
21:43 23.12.2019
54 Фиксинг
До коментар #50 от "vasik atanasova":
Право казваш. Не бавната скорост е проблема, а бясното каране. И неподходящи знаци. Добре е на магистралите да има три еднопосочни платна. С до 90, от 90-130, от 130-до кожното място и скорост. Всеки ще е доволен. Така лудите ще се изпотрепят сами....22:26 23.12.2019
55 ГЕРБ
Например: Карате в града и при позволена скорост 50 км/ч, вие карате с да кажем 40. Глобата да е 200 лв. без ДДС за първо нарушение. Ако карате с 30км/ч, тия 200 лв. да се умножават по 3.14, слад което да се умножат по ЕГН-то на водача.На полученият резултат да се сложи 35% ДДС и при невъзможност на водача да плати на място, да му се отрежат и двете ръце, че да се научи на РЕД и ЗАКОН!
22:27 23.12.2019
56 Луд
До коментар #17 от "Батката":
Тук вече няма каква да кажа.Браво!22:34 23.12.2019
57 кючук чобан Калитко
22:39 23.12.2019
58 Гражданин
23:28 23.12.2019
59 hmhmhm
23:47 23.12.2019
60 Остап Бендер
До коментар #21 от "много ясно":
Нищо не ти е ясно,на 76 съм и карам перфектно,с малко по голяма скорост от разрешената,ако обстановката разрешава-градско~60,извънградско~100.На магистрали карам на круиз контрол без превишение и също се възмущавам от прекалено бавно каращите.Карам кола с 420 НМ въртящ момент ,позволяващ ми бързии по безопасни изпреварвания.Имам камера за задно виждане и други екстри,които да компенсират неизбежните възрастови изменения .И най важното-имам чувство за отговорност,което не зависи от възраста. Ограниченията от 60 км преди всяка пресечка с второстепенен път,скапана кебапчийница или бензиностанция са абсурдни,трябва да се заменят със знак за повишино внимание.Има и стотици ограничителни знаци,които стоят забравени с години след като е свършил ремонта и предизвикват недоумение у водачите.Никакъв контрол и санкции за безумните изпреварвания и S-образни лавировки от самозабравили се простаци,мутри,парвенюта със сръхмощни двигатели и охраняващите ги дебеловрати безмозъчни орангутани.Пътна полиция,хитро прикрита зад безсмислен ограничителен знак.Бащинско затваряне на очите пред циганската напаст от неграмотници с купени книжки или без.Магистралите са само в повредените мозъци на Боко и глашатаите му,защото само с 2 ленти за движение-т.е. не са никакви магистрали.И после 70-годишните ви са виновни,дето сме най дисциплинирани,а за келешите,дето и в казарма не са ходили и нямат елементарно чувство за отговорност и дисциплина си затваряме очите,нали?
Коментиран от #68, #97
23:55 23.12.2019
61 Милен
До коментар #50 от "vasik atanasova":
Въпросът не е в това, какво ще стане с теб при катастрофа с ниска скорост, а в това, да не пречиш на скоростните пътища с прекалено ниската си скорост. Не може да излезеш на магистрала с 2 ленти в посока и да караш с 80, защото създаваш предпоставки за катастрофа. Как ли?! С това, че шофьорите зад теб не могат да излязат в лявата лента и изпреварят, защото там са тези, които шофира със 120 - 140 и при интензивно движение лявата лента се блокира за тези отдясно. Именно така се получават колони автомобили, не всеки разполага с твоето безкрайно време, много хора бързат и при нервиране ще изскочат в лявата лента, където някой ще ги помете. Остават трупове и ранени, а ти си продължаваш като невинно агънце, щото си шофирал с 80 и не си даваш сметка, че на хората зад теб им е писнало от ниската скорост и именно заради теб са предприели опасен и рискован опит за изпреварване. За това става дума!Коментиран от #106
00:11 24.12.2019
62 Крали Марко
Вдигане на поне 70 км/ч като минимална скорост на "магистралите "ни.Глоби за "тападжиите(тападжийките) и неотбиващите пълзящи претоварени мпс. Преди в нормалната България имаше огромни табели по пътищата, най-вече планинските с надпис:"ОТБИЙ !ПРОПУСНИ КОЛОНАТА!"А нашите "магистрали" са пътно недоразумение в бълхария !!! Магистралата е пътно съоръжение с минимум ТРИ (3) ленти за движение и 1аварийна лента и непрекъснати заграждения по протежение на пътя.Ясна и видима маркировка.
00:24 24.12.2019
63 време е
00:29 24.12.2019
64 Още от Остап Б.
До коментар #21 от "много ясно":
Що се отнася до "пенсиите",първо-по добре не показвай публично,че ти липсват пърите 7 години на семейно възпитание и второ, не забравяй,че календара много бързо бяга доказано еднопосочно,докато се огледаш и си станал за пенсия,пожелавам ти да я доживееш,не е толкова страшно.Впрочем,поради Боковия геноцид спрямо пенсионерите, на 76 г.още работя една от най инфарктните професии в света и не застрашавам колегите,даже ме уважават и благодарят за това,че безкористно ги обучавам професионално и с личен пример.Е,някои не се сещат да благодарят,може би от липсата на ония 7 години.Коментиран от #83
00:33 24.12.2019
65 Крали Марко
00:34 24.12.2019
66 само да ти кажа
До коментар #17 от "Батката":
че нищо не си разбрал от коментара на "луд"чипа дето си го сложил на "Е60-та" наистина "качва интелекта" на "Бавареца" ти,но много рязко е понижил твоя интелект,което се вижда и от отговора ти!По твоите разсъждения,че "газовете оставали в тунела" ,то този тунел или си го объркал с крачолите на панталона си,или от преминаването и на другите автомобили,смогът(извинявай-газовете) ще са толкова гъсти,че "бавареца ти ще се разплеска като в стена
сега всички разбраха,че чип-осания ти автомобил има повече интелект от теб
поздрави или....по-здрави-което си избереш
00:44 24.12.2019
67 Hellish
00:46 24.12.2019
68 Hellish
До коментар #60 от "Остап Бендер":
Аз не съм от твоето поколение, на 33 съм, но няма една не на място казана дума в коментара ти. Общо взето всичкото е до акъл.Както стреснатите бавно каращи така и вярващите си кретени с мощна "нова" 18 годишна бегачка са опасни на пътя.Братята роми всичка са с коли а не могат да си напишат името, да не говорим, че повечето нямат умствен капацитет да разберат нещо не наред има ли с автомобила и най-вероятно нищо никога не се подържа.Положението си е зле и реалистично погледнато ще става все по-зле00:53 24.12.2019
69 Age
01:37 24.12.2019
70 Age
01:41 24.12.2019
71 Ако баба ти беше мъжка
До коментар #3 от "Батката":
Приложи и 2 лопати лански сняг.За да е сигурно възражението ти .Успех.05:19 24.12.2019
72 МП4
05:22 24.12.2019
73 любо
09:01 24.12.2019
74 Бургазъ
Коментиран от #81
09:07 24.12.2019
75 Мислителя
09:14 24.12.2019
76 ИВАН
09:31 24.12.2019
77 Тъй се дава път
До коментар #16 от "Чичо Тони":
Лятото целия път Батак-Пещера огромна колона се движеше с 20 км/ч заради един добрички папардак. Очевидно в региона им идеята да се спазва Правилника за движение е недостижима09:42 24.12.2019
78 Жив да си
До коментар #21 от "много ясно":
И да доживееш тази възраст. Искам тогава пак да се изкажеш по въпроса. Защото едва ли ще хващаш автобуса, за да не пречиш на останалите водачи по пътя.10:15 24.12.2019
79 Баба Меца
10:31 24.12.2019
80 Домакин
До коментар #7 от "гост":
А фатмака сам да кара само борисов ли кара с нсо и кои отговаря за нсо за малоумниците борисов е виновен за всичко10:36 24.12.2019
81 Сл бряг
До коментар #74 от "Бургазъ":
Когато борисов основа град бургас през 2век пр н е нямаше малоумници тои беше виновен за падането на българия под турско иго и т н10:44 24.12.2019
82 факт
10:48 24.12.2019
83 Ново
До коментар #64 от "Още от Остап Б.":
Защо автора е снимал бсп в колата тя си отива10:48 24.12.2019
84 Хайл
До коментар #12 от "Aсан":
Той е гледал километража на някое БМВ 315 от 72 г-то е до 200 😄😄😄10:52 24.12.2019
85 Димов
10:53 24.12.2019
86 гощо
11:43 24.12.2019
87 Чума
12:16 24.12.2019
88 Шопо
12:26 24.12.2019
89 hienata
До коментар #16 от "Чичо Тони":
Съгласен на 100% . Само не ми е ясно кой или по точно какво (деби..лче) ти е поставил минус, както и на коментари 20 , 30 и др.12:31 24.12.2019
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 НИЕ КМЕ ГО КАЗАЛИ ПЪРВИ
13:45 24.12.2019
92 3924
14:53 24.12.2019
93 Чичо
15:21 24.12.2019
94 Колона
До коментар #11 от "Браво":
Да, ама много често колоната се движи с 60-70, при ограничение от 90 и добри пътни условия. Как да не започнеш изпреварване ? Нормалното поведение на шофьор от колоната е, някой като иска да се възползва от възможностите на пътя, да го улесни, спазвайки правилника и заемайки най-дясната част на платното. А правилото е да се забият с 60 км/час на осевата линия и ето идеалната предпоставка за ПТП.16:42 24.12.2019
95 Тагадък
До коментар #27 от "onq s konq":
Струва ми се логично при ограничение 112 км/час да се нагъчкват колите.16:50 24.12.2019
96 висок
16:57 24.12.2019
97 много ясно
До коментар #60 от "Остап Бендер":
Здравей дядо, нямам нищо против възрастта ти, да си жив да столетиш но не се ли усещаш че излизаш извън контекста на статията и темата. Ако ти си още жизнен и можеш да въртиш геврека до 90(дай Боже всеки му) не би трябвало да се косиш от това което съм казал, а то е да има над 70 годишните шофьори изпит всяка година, ако си ок не виждам от какво се притесняваш, а щом се притесняваш значи си знаеш че има за какво, защото голяма част от наборите ти вече не са между живите а др не са въобще способни да шофират така че ако ти си изключение ок, ще го докажеш на изпита. Нямам нищо против възрастта а това че с напредването на годините организма прогресивно отслабва и не се знае дали няма да ти се случи зад волана и да станеш виновен за смъртта на др хора. Знаеш ли че 72 годишен беше заспал на сфетофар докато чака да светне зелено? А що се отнася до възпитанието ми мисля че всеки здравомислещ може сам да си прави извода от това което съм написал. На 35 съм с 17 годишен опит като професионален шофер със над 100000 км опит в различни пътни условия, със златен талон и без нито едно сериозно птп, така че айде със здраве и не се коси толкова колко си способен, пак ти казвам ако си защо се косиш и ти ако си такъв няма да имаш проблеми а наборите ти които вече не са ок ще бъдат ограничени, сиреч по-малко птп-та и за да не бъда пак погрешно разбран пак казвам както и бях написъл в първия си пост че възрастта не е основен виновник за птп-та, преди нея има др причини: 1.самКоментиран от #99, #118
17:49 24.12.2019
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 много ясно
До коментар #97 от "много ясно":
извинявам се написал съм погрешно, пише се СВЕТОФАР, а не сфетофар18:06 24.12.2019
100 Бахура
До коментар #20 от "gdf":
Ние нямаме пътища за да се кара бързо,да не говорим за тировете където стават голяма пречка за рисковано изпреварване,затова стават доста катастрофи които повечето са фатални при челен удър!18:25 24.12.2019
101 Георги
До коментар #3 от "Батката":
Батката вика ахахахахаха абе ей льольо19:29 24.12.2019
102 мани мани
а и да дразня комплексарите дето все бързат! 'щоту мноу обичам да дразня :)
21:00 24.12.2019
103 мани мани
21:01 24.12.2019
104 Бръм
С две ръце съм "ЗА" да се глобяват спъващите трафика, но силно се съмнявам на "територията" това да стане! По същество движението по пътищата е силно дискриминиращо кадърните шофьори. Всеки трябва да се съобразява с най- нефелните... Тъпо, но факт!
23:08 24.12.2019
105 водач на мпс
23:18 24.12.2019
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 &&&&
До коментар #50 от "vasik atanasova":
Никой не ти казва, че ти ще катастрофираш. Ще катастрофира този дето в един момент ще предприеме рисковано изпреварване защото си му скъсал нервите да се влачиш с 20км под ограничението без видима причина.Коментиран от #112, #119
10:12 25.12.2019
108 machete
До коментар #17 от "Батката":
При съмнение от страна на органите на реда те пращат за експертиза в ТИАТ и след установяване на софтуерна или хардуерна намеса (чипосване), автомобилът се спира от движение поради несъответствие с фабричните параметри. Това е редът.Друг въпрос е, че се прилага само в провинцията. В Софето -не....
10:26 25.12.2019
109 Той
Искам да попитам защо на влизане в Бургас от Сарафово има ограничение 50 ( което никой не спазва) Мисля че всички бургазлии са наясно защо.Ако всички го спазваха нямаше тези които отиват на гробищата да правят задръстване в кръговото и преди него.За това пак са виновни ограниченията нали?
Относно така наречените магистрали и скороста по тях предполагам че доста от вас не знаят какво е да караш товарен или лекотоварен автомобил на ръба на разрешения товар или малко претоварен по тези "магистрали" с повече от 90-100км/ч повярвайте ми страшно е дискомфортно .
Затова призовавам за малко толерантност на пътя да се спазват ограниченията колкото и малоумни да са те на някой места и да се влиза в положение на по бавните автомобили защото не всички сме с бързи коли а някой просто си изкарват прехраната с по бавни и тежки автомобили
10:32 25.12.2019
110 Някой
13:03 25.12.2019
111 Умен
Тъкмо да не ви дразним, след като освободите света от присъствието си!
21:00 25.12.2019
112 vasik atanasova
До коментар #107 от "&&&&":
това е слаба и неуравновесена психикамене не ме дразянт шофьори които си карат бавно и си спазват знаците
най големи предпоставики за катастрофи на първо място е високата скорост
ако кара с 60 ще имам време да реагирам но ако е с 160
ще ми дойде изневиделица
01:58 26.12.2019
113 Елф
До коментар #2 от "Гост":
В България пътищата са перфектни. В Англия са тясни и разбити малките магистрали са с по една лента на посока и там трябва по някакъв начин да могат да се поберат две коли ако някой иска да изпреварва пълен ужас е02:31 26.12.2019
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Pesho
До коментар #50 от "vasik atanasova":
Ако ти караш с 50, а аз с 200 и те застигна и ударя ще съм се ударил в теб със 150 км/ч, както и ти във мен със 150 км/ч. Продължавай да си мислиш, че заради твоите 50 км/ч ще останеш с обелен нос.Коментиран от #117, #120
10:56 27.12.2019
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 vasik atanasova
До коментар #115 от "Pesho":
проблема е в главата ти !ако искаш и с 300 карай
живота си е твой
БОГ ДА НИ ПАЗИ
21:06 27.12.2019
118 ФауВе
До коментар #97 от "много ясно":
И ти ще остарееш.12:15 28.12.2019
119 ФауВе
До коментар #107 от "&&&&":
Лекувай си нервите! Нервни хора книжка не бива да имат. Опасни са не само зад волана, а въобще навсякъде.12:17 28.12.2019
120 ФауВе
До коментар #115 от "Pesho":
Но вината ще е твоя, защото си се помислил за състезател, единстве на пътя. Съобразявай се!12:20 28.12.2019
121 ФауВе
Коментиран от #122
12:21 28.12.2019
122 ВАГ
До коментар #121 от "ФауВе":
Новото поколение ще е със сигурност по-добро от старото , което се състои от страхливци,доносници,мижитурки,неграмотници,мръсни и завистливи комсомолци.21:48 30.12.2019
123 волен сидеров
12:31 31.12.2019