Last news in Fakti

4 Май, 2020 17:33 25 243 61

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

  • mazda-
  • 626-
  • обява-
  • продажба
Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км - 1

Mazda 626 с пробег едва 184 км очаква оферти от ценители на японските йънгтаймери в нидерландския град Бокстел. Хечбекът е произведен през 1987 г. и никога досега не е бил регистриран.

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

626-ицата е от луксозната модификация GLX с автоматична трансмисия. Под предния капак работи 2.0-литров четирицилиндров двигател с мощност 90 к.с.

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Подобно на много японски автомобили от онази епоха, седалките са тапицирани с велур в блед тъмночервен нюанс. В същия цвят са арматурното табло, корите на вратите и дори таванът.

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Както може да се очаква, цената не е никак ниска. "Маздата" струва €13 900, а бъдещият собственик ще трябва да плаща и солен данък заради ниския екологичен клас на колата.

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км

Продава се чисто нова Mazda 626 на 184 км


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ввв

    164 9 Отговор
    Красавица!

    Коментиран от #13

  • 2 Маздист

    143 7 Отговор
    Ех, някога имах такава, ръчни скорости. Страхотна беше.
  • 3 Някой си

    199 5 Отговор
    Колите никога няма да имат това качество на изработка, както е било едно време ...

    Коментиран от #6

  • 4 Фен

    139 7 Отговор
    Уникална,истинска!
  • 5 Японеца

    33 62 Отговор
    Те това гние като опел! Иначе цвета на салона кърти! Снимките са по оранжево тъмни, цвета е тъмно червен!
  • 6 Тиберий

    72 11 Отговор

    До коментар #3 от "Някой си":

    Истинска кола Ако беше ръчка още по добре
  • 7 turbocharged direct injection

    14 109 Отговор
    Мазда автоматик.

    Повърнах.

    Коментиран от #9, #29, #57

  • 8 бай Шиле

    68 3 Отговор
    В Ирак и Сирия този модел е от най масовите и до ден днешен е в употреба.Пежо 405 и 123,124 също.

    Коментиран от #37

  • 9 гого

    66 12 Отговор

    До коментар #7 от "turbocharged direct injection":

    Само на Мазда,заводите са в Япония.

    Коментиран от #11, #14

  • 10 qwerty

    59 5 Отговор
    Туй не ми харесва, но бях ученик и ми дадоха заради услуга една 323f със скитите фарове...черна. Много вървеше. И се изсипах с нея в междучасие. Всички мислеха, че е ферари някакво. Хубава кола. Качество!
  • 11 Божинов

    20 83 Отговор

    До коментар #9 от "гого":

    Има и такива, които се правят в Мексико. А и какво значи чисто нова, като е на 100 години. Това, че е на малко километри не я прави автоматично нова.
    Аз карам последната Мазда 6 и мога да кажа, че има доста забележки, но това е друга тема. Стига сте живяли в миналото. Прекрасна била, невероятна... бла-бла. Има си безброй кусури, като всяка друга кола.

    Коментиран от #30

  • 12 габровец от варна

    83 4 Отговор
    Тая кола има двигател да изкара две купета.Ако не е ръждицата тая Мазда е уникална.

    Коментиран от #15, #40

  • 13 Коmapak🆘️

    12 47 Отговор

    До коментар #1 от "Ввв":

    Бил съм в музея на Мазда в Аугсбург. Точно тази Мазда е най-грозната.
  • 14 Коmapak🆘️

    25 5 Отговор

    До коментар #9 от "гого":

    Освен това Субару, Инфинити, Лексус и Акура😊

    Коментиран от #16

  • 15 един от стадото

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "габровец от варна":

    точно, за това се спрях на теб.
  • 16 един от стадото

    2 6 Отговор

    До коментар #14 от "Коmapak🆘️":

    Акура каза нали, току що я погледнах моята от балкона.
  • 17 Инж Илич

    57 2 Отговор
    Тази Мазна Мазда е безсмъртна ако се подържа по каталог
  • 18 El Camionerro

    68 1 Отговор
    Когато бях млад,ми се наложи да докарам от Австрия до България такава Мазда.Много ми хареса тогава.По-късно един познат си купи същия модел и я направи такси.Кара я до 750 000км.Няма вече такива коли.
  • 19 Маноко

    41 3 Отговор
    Ей...само мрънкачи......Потърсете красотата .К'во да се кефим на пластмаси 20 качество?
  • 20 неДеля

    23 5 Отговор
    За това 5 бона може да се дадат , за оная лада дето я продаваха уж за без пари никога
  • 21 селтак

    41 1 Отговор
    Те тва нема трошене,носи и на кифли,и на сичко!
  • 22 Емил

    31 3 Отговор
    Жоре, с тая дума "йънгтаймери", спечели орден Кирил и Методи! Как успя да сътвориш тоя шедьовър?!
  • 23 JDM

    43 1 Отговор
    Тази е от времето, когато фаровете бяха стъклени...
  • 24 СТ332

    25 4 Отговор
    Само в Япония се прави субару и мазда
  • 25 Бивш собственик

    18 6 Отговор
    Голям сантимент ми е, защото ми беше първа кола в Америка. Беше над 10 г. но на много малко км и като нова. Но автоматикът е с 3 предавки вкл трета при 50 км в час и стигаше до 160, като над 120 обороти и шум бяха много високи. Много скърцаше и много уплътнения и гарнитури се бяха разтекли от дълго стояне в гараж без да се кара. Доливах й по половин литър на 1000 мили, защото много капеше под двигателя. Иначе не гореше масло и маслото й беше бистро, не почерняваше. Визията й беше добра, но много се клатеше
  • 26 дявола

    29 1 Отговор
    500 000 не и мърдат
  • 27 Някой

    40 5 Отговор
    Имах същата Мазда 2000кб.ръчни скорости 85 г.производство.92г. Баща ми я купи от Австрия.Беше голям самолет за времето много Мерцедеси и Бмв та разплаках.И беше много здрава много километри минахме с нея истинска японка.
  • 28 Пилот

    16 5 Отговор
    Мда, баба ми казваше : Дедо ти беше един такъв грозен, грозен, та чак убав ! Колата е страхотна и 13к хич не са много.

    Навремето, през 80-те, през ден обикалях служебно Дубай, Абу Даби, Шаржа, Доха, Багдад и т.н. и подобна японка, Мазда, Митсубиши или разбира се, Тойота, ми бяха мечта, разбира се пикапи... :-)

    После се влюбих в Шевролет Импала, такситата в Багдад бяха такива... Дадоха ми да карам Импала по пистата на летището в Аман, нещо страхотно беше.
  • 29 Петрова

    9 5 Отговор

    До коментар #7 от "turbocharged direct injection":

    Дано си повърнал върху себе си и в колата си ! :-)
  • 30 Петрова

    38 1 Отговор

    До коментар #11 от "Божинов":

    Между твоята чисто нова Мазда и тази, истинската, от старата школа, разликата е от земята до небето !
  • 31 Бивш собственик

    13 15 Отговор
    За мене е по-добре кола на малко години и много километри, отколкото обратното. От самото стоене, колата се скапва.
  • 32 Бивш собственик

    25 3 Отговор
    Тапицерията не е от велур, а от много хубав плат тип кадифе. Обстановката в салона е много луксозна, стелките бяха дебели и като килим.
  • 33 мъжкар

    11 57 Отговор
    Абе кво въздишате по тия японски ръждялници ве.Направо чак да ви се чуди човек.Единствено АУДИ БМВ ФОЛКСВАГЕН И МЕРЦЕДЕС могат да предложат качество което оправдава парите които даваш нищо друго.Някой път чак ме хваща яд като гледам в мобиле-то какви цени праскат на тия японски боклуци ама като има бунаци да си ги купуват що пък да не ги изпържат със цената.Един път имах нещастието да се накопая с такъв японски боклук и слава богу много бързо го продадох и се оттървах като вече никога повече няма да се набутам с такова нещо.

    Коментиран от #35, #46

  • 34 7777

    29 9 Отговор
    Mazda се правила само в Япония. Друг път. Имат си заводи из целия свят. Като ходих в Тайланд, в лаем чабанг- пристанището на бангкок имаше десетки хиляди СХ3 наредени чакащи за износ. Иначе като марка превъзхожда по качество всички немски премиуми, макар и да няма такъв имидж
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 ОПТИМИСТИЧНО

    7 9 Отговор

    До коментар #8 от "бай Шиле":

    За Ирак и Сирия става.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Лудогорец8

    18 1 Отговор
    Мазда са такава марка коли която е за масата от хора и цена качество е на едно от най-предните места. За това което струва дава много и то откъм качество и дизайн и двигатели особено когато за тия пари всички ти предлагат двигатвли 1.2 1.4 1.5 мазда ти дава 2.0 двигател или 2.5 литров!
  • 40 АLFA Q 4

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "габровец от варна":

    Вярно това. ТОЯ двигател е чук
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 YAMAHA

    12 1 Отговор
    Страхотна само да беше с черен салон ръчна кутия и 2.0i 120hp

    Коментиран от #53

  • 43 Торашко

    14 2 Отговор
    Мазда ми е слабост, навремето карах една 323 - 1985 г., преди 5 г. пак реших да се варна на Мазда, взех една бензинова 6- ца 2009 та година, но уви колаборацията с Форд откъм двигатели не е за предпочитане. Иначе ходовата част на 6 цата много здрава, три години я карах нищо не се разхлопа, нищо не се разтрака. Всичко отдолу се беше на Мазда оригинално.
  • 44 Дедо1

    12 1 Отговор
    Колицата кърти мифки
  • 45 ЯНКУЛОВ

    15 1 Отговор
    ТАЗИ КОЛА ЩЕ ИЗКАРА ПОНЕ 10 ГОДИНИ БЕЗ РЕМОНТИ
  • 46 filo

    3 13 Отговор

    До коментар #33 от "мъжкар":

    Подкрепям! Освен това тази кола много гние и затова никога не бих я купил.
  • 47 Япончик

    4 14 Отговор
    Ами грозна е бе, хора! Ръбеста, сякаш с теслата е дялана! И калпава като конструкция. Имал съм такава, не бях доволен и я смених с Митсубиши Галант, една във всяко отношение по-надеждна и красива кола.

    Коментиран от #51

  • 48 Дик

    14 2 Отговор
    Карай си твоята последна Мазда и не се меси в теми, които не разбираш! Между твоята и тази общото е само това, че са на 4 гуми.

    Коментиран от #49

  • 49 Дик

    1 3 Отговор

    До коментар #48 от "Дик":

    Това беше до #11.
  • 50 Българин

    2 11 Отговор
    Не съм убеден е радиото е оригинално, нещо доста нов модел ми се струва и доста е пластмасово таблото , прилича на лада самара и москвич алеко.
  • 51 Антонн

    5 0 Отговор

    До коментар #47 от "Япончик":

    През тези години дизайна е типичен,тогава се е произвеждал Галант 2
    (5G).Кое по точно и е калпаво на конструкцията?
    Такава Мазда говорим за модел до 87г. 626 (GC),освен че всичко е електрическо.Има модел с ел.хидравлично окачване регулира се или автоматично,или режим нормален и спорт.Дигитално табло и др.екстри,като чек за изгоряла крушка.
  • 52 type-R

    7 0 Отговор
    Тапицерията и винила са страхотни. Виждал съм същата комбинация в един стар Акорд купе и мога да потвърдя че наистина е супер луксозна. Материалите са в пъти по-удобни и по-дебели и качествени от днешните лъскави пластмаси.....
  • 53 type-R

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "YAMAHA":

    Мне. Тоя цвят го виж на живо, и тавана + това е тапициран с нещо като вълна, голям кеф е да седнеш вътре
  • 54 обективен

    13 0 Отговор
    ИСТИНСКА КОЛА, КОГАТО КОЛИТЕ СЕ ПРАВЕХА ОТ ИНЖЕНЕРИ, А НЕ ОТ СЧЕТОВОДИТЕЛИ.
  • 55 Тулуп

    2 8 Отговор
    През 1993-1998 карах такава с 2л. мотор и ръчна кутия...101к.с., карбуратор.Реално мнение-висок за 1200кг.купе разход на бензин,изключително слаба ходова част, двигател с теч на масло отвсякъде,ръждясва сериозно,доста сериозно.Хибави неща-прилична динамика,здрава ск.кутия, невероятно здрав плюшен салон,ел.съкла,страхотно парно...Оттогава съм сменил около 10 коли-никога повече японска...
  • 56 Алфа Ромео

    7 0 Отговор
    Мотора има шанс да изкара до 500 000 км., здрав и опростен двигател.
  • 57 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "turbocharged direct injection":

    Повръщай си спокойно,на нас не ни пука за теб
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 PlimP

    4 0 Отговор
    ех, ако беше купе
  • 60 Joo

    2 4 Отговор
    Ех, колко любители има на тази кола. Само не ми е ясно, като толкова много я харесвате и хвалите, нека поне един от вас да се появи и да каже, че ще изкара 14 К евро за тоя кошник на 33 години??? Тази кола нито е била класика, нито с годините ще става по скъпа!!!
  • 61 София

    0 0 Отговор
    имам същата, само че 89 г., желязна, автомат, ще ме зарови ....