Луксозната марка на Citroen DS започна подажбите на най-големия си и престижен модел в Европа. Базовата цена на дългия почти пет метра седан е €47 700, а топ модификацията с хибридно задвежване E-Tense 4x4 360 струва €80 000.

DS 9 е построен на платформата EMP2 V2.3 на PSA, която лежи в основата на Peugeot 508. Оборудва се с 1.6-литров бензинов двигател с мощност 225 к.с. и максимален въртящ момент 300 или 360 Нм.

В хибридните версии с 225 или 360 к.с. двигателят с вътрешно горене е допълнен от електромотор, като след време ще бъде достъпна и модификация с 250 коня. Скоростната кутия е 8-степенен автоматик.












има шофьори индвалиди
-16 +3
Коментиран от #7, #74
-44 +72
-9 +91
Коментиран от #9, #13
-32 +26
Това плаче за мощен 8 ак 4 L
Коментиран от #8, #17
-4 +53
До коментар #3 от "zeus":
Нали не мислиш че някой ще позволи на немците да правят повече в8 630 коня.Свърши тая свиквай.
-12 +22
До коментар #6 от "2020":
Прав си, обаче измислената екология уби истинските двигатели.
-5 +52
До коментар #5 от "Хо хо хо":
Смея да твърдя че скоро време японо-корейски клзети ще се виждат одновно по автоморгите в Европа.
Коментиран от #10
-31 +13
До коментар #10 от "Хо хо хо":
Така е жълтите пигмеи трябвя да са благодарни на цганите и нгрите в Сащ които им купуват евтините бклуци.Американският тумор ако изчезне ще бъде прекрасно.
Коментиран от #57
-21 +14
-10 +22
-4 +37
Коментиран от #16
-26 +4
До коментар #15 от "Дъ Плейър":
Тва беше за коментар 5.
-4 +2
До коментар #6 от "2020":
Може би защото това е автомобил за Европа и има еко норми.
Никой не те спира да си купиш v8 4.7L.
Невежеството е даденост.
Интелигентността е всекидневна борба.
Коментиран от #69
-12 +14
До коментар #10 от "Хо хо хо":
или само така си дрънкаш. Че е номер едно в момента в америка, а както се знае при техните разстояния и пробег, американците нищо не разбират от коли, нали?
Айде погледни и после ще говорим.
Коментиран от #19, #21, #30
-9 +18
До коментар #18 от "ти новия стингър виждал ли си го":
гаранцията му е 10 г или 100000 км.
-5 +20
Хубаво ги виж. Отвътре, отвън, характеристики и отзиви на собственици. И тогава вземай отношение. Тези които могат да си ги позволят и не страдат от болестно състояние на фанатизъм по дадена марка или държава производител, винаги биха избрали това пред мерцедес ес класа
-8 +32
Побесняли франсета, мвахаха, кой ще ви купува варела за толкова пари, лошо ли ви е?
Коментиран от #25
-25 +15
До коментар #24 от "Жива да не бях":
Те ще си го купуват ти купуваш Дачия пак френска ама за 15 к лева щото немаш повече лшперче малко
-8 +26
-5 +4
До коментар #10 от "Хо хо хо":
Ти "Елхичка" ли караш, че така си се застъпил, за тях и подскачаш радостно.
Ако обичаш иглолистни дръвчета, ела да те повозя на моето борче.
Коментиран от #34
-4 +17
До коментар #32 от "извинявай приятел":
Не брат стъпвам по вратовете на германофили и японофили.Нещо като полицая на врата на мнгала Флойд.Явно и ти си мнгал?Що кво ше направиш?Т.п клоун?Не бе верно кво?
Коментиран от #37
-22 +2
-2 +3
До коментар #34 от "Хо хо хо":
Ко да напрая, ко?
Ми освен да взема да държа едно пиронче в джоба и като видя нещо френско, да му рисувам един български Х..
Ей така, заради тебе. Дано да си от печалившите.
Коментиран от #45
-3 +13
Коментиран от #41
-1 +19
-2 +13
До коментар #38 от "Случаен":
Колко пъти вече, се пише тук? Няма значение кубатурата, имат значение изходящите данни от мотора! И по-важно е въртящия момент да се постига от ниски обороти! Турбинираните мотори си дават това, не е проблем че е 1.6! Това не е атмосферен 1.6! Друг е въпроса за надеждността, но за вървене, върви! В грешка сте, ако мислите друго!
Коментиран от #42, #53
-7 +13
До коментар #41 от "Хе хе":
Върви в града. От светофар, до светофар, защото няма голямо челно съпротивление със скорост по-малка от 100. Но извън града, с това моторче, на тая тежката кола, ако искаш да изпревариш някой бус, който ти закрива видимостта, ще ти трябва доста време, за да ускориш от 140 на 180. За над 200 да не говорим. Няма начин.
А ако сега ще ми говориш, за максимално разрешената скорост по магистралите, явно съм си загубил времето, да пиша.
Коментиран от #50, #51, #52
-4 +6
До коментар #40 от "не бе,":
Ууу верно ли бе да ви го тра и на 10-те че и на бащите ви.И кво? И кво ше направиш бе Не бе верно и КВО.импoтентeн пeдep.Все едно нещо ще направиш беззъби помиapи лаят.Хаха клoyн ай лека.
Коментиран от #47
-2 +1
До коментар #37 от "щот съм тъп":
Уу колко си страшен певал ето казвам ти певал и кво?Кво ше направиш тпак?
Коментиран от #48
-2 +1
-4 +18
До коментар #44 от "Хо хо хо":
Франкофръцла. лакираш ли пръстчетата на краченцата, мадмоазел. Хахаха к р е т е н
Коментиран от #55
-2 +2
До коментар #45 от "Хо хо хо":
бръкма. да видя бачка ли ония защитния слой дето я намаза.
-0 +0
-2 +3
До коментар #42 от "с малък турбомотор":
Кое няма шанс бе, момче? Знаете ли за какво говорите? Ситроен Гранд Ц4 Пикасо с 1.2 мотор, вдига 200! 130 коня е, а Ситроена е малък Ван! Разбирате, хвърчило! Важни са изходящите данни от мотора, а не какъв е размера! Графиката е важна!
-4 +9
До коментар #42 от "с малък турбомотор":
Ds7 с 1.6 мотора, 225 коня, 239 км/ч! СУВ!
-0 +6
До коментар #42 от "с малък турбомотор":
Отгоре е коментар с видео на DS7 със 1.6 мотор, 225 коня, 239 максимална скорост! Това е СУВ! За висока скорост ти трябва мощност, която мотора ти дава! Дали ще е от хиляда кубика или от 3 хиляди, няма значение след като графиката на мощност и въртящ момент е същата! Даже тогава малкия е по-бърз заради ниското тегло!
Коментиран от #59
-2 +6
До коментар #41 от "Хе хе":
Нищо подобно. 2.5 атмо>1.6 турбо със същите коне и като вървеж и като всичко
Коментиран от #54
-7 +2
До коментар #53 от "Случаен":
Давай го? Къде е?
-1 +4
До коментар #52 от "Хе хе":
Въпросът е за колко време. И като намалиш зад някой дядо, колко време ще ускоряваш пак. А като трябва да изрежеш на проходите 3 тира в колона по нанагорнището, какво правим.
Коментиран от #60, #62
-2 +2
-1 +0
До коментар #59 от "много ясно, че може да ги направи":
Какво прави? Не виждаш ли ускорението? Не виждаш ли? СУВ, не малък с 1.6 мотор, за 8.3 секунди до 100! Какво не схващаш? Ускорение, доускорение, на всичко е по-добро! Казах ти, важна е графиката, там виждаш с какво и кога разполагаш! Знаеш ли, колко е при Пежо 508 с този мотор? 7.3 секунди до 100! Имаш и тестове на доускорения, да не пишем само 0-100 защото наистина не е най-важното. Но ти показва, че моторите не са умрели и вървят, на повече от много атмосферни мотори! И то при ниски обороти, защото имат висок въртящ момент от ниски обороти, което атмосферния няма!
-0 +7
До коментар #60 от "Хе хе":
Айде почна да се пише с чужди никове!
-0 +0
До коментар #60 от "Хе хе":
а твоите?
-0 +1
До коментар #60 от "Хе хе":
И много емемейци се навъдихте. За това под ръка флакон винаги флакон прорив мечки и сатъра от кланницата дето работя, между седалките. 40 санта, кован. За две бройки прая теле на пържоли и филета.
Така че внимавай с чичковците. Совите може и да не са това.което са.
-0 +11
-4 +6
-4 +1
До коментар #17 от "Без име":
Ми аз си купих ,да ти кажа . Месец Март ми пристигна колата 4,2 L 550 к.с. постигнати с двойно турбо ,10 степенен автомат скорости ,Брембо спирачки ,0-100 3,9 сек. И много други. За аудиото -не мога да го опиша . И не мога да и се наситя
2пъти качнах видео ,два пъти го изтриха
-0 +1
Коментиран от #72
-12 +2
-0 +3
До коментар #70 от "Софиянец":
Очевидно колите не са ти сила.
Коментиран от #73
-0 +5
До коментар #72 от "Майтапчия":
Хич не си майтапчия, приятел,ама на тоя софиянец "в повече",и писането не му е сила. Че кой кара една кола 10 години?
-2 +1
До коментар #3 от "zeus":
И да не забравяме 8-те степени на автомата. Този двигател надали някога ще вдигне над 1500 оборота = сигурно задръстване с въглеродни отлагания само след 100к км
-1 +0