ФАКТИ.БГ

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

Публикувана: 27 Ноември, 2020 16:52
74 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7977
PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 13 гласа.

Луксозната марка на Citroen DS започна подажбите на най-големия си и престижен модел в Европа. Базовата цена на дългия почти пет метра седан е €47 700, а топ модификацията с хибридно задвежване E-Tense 4x4 360 струва €80 000.

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

DS 9 е построен на платформата EMP2 V2.3 на PSA, която лежи в основата на Peugeot 508. Оборудва се с 1.6-литров бензинов двигател с мощност 225 к.с. и максимален въртящ момент 300 или 360 Нм.

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

В хибридните версии с 225 или 360 к.с. двигателят с вътрешно горене е допълнен от електромотор, като след време ще бъде достъпна и модификация с 250 коня. Скоростната кутия е 8-степенен автоматик.

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

PSA обяви европейските цени на флагманския DS 9

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
ГРАД КОЗЛОДУЙ
2 Отговор
има шофьори глухонеми
има шофьори индвалиди

Оценка:
-16 +3

zeus
3 Отговор
1.6 турбо миксер 225 коня, това като го настъпиш и малките буталца ще излязат през капака да питат кой е измислил това недоразумение :)

Коментиран от #7, #74


Оценка:
-44 +72

Седемте джуджета
4 Отговор
Не знам обаче вътре дизайна кърти..маже ,маже.Евала на юнаците.

Оценка:
-9 +91

Хо хо хо
5 Отговор
Последният пирон в ковчега на японо-корейците.

Коментиран от #9, #13


Оценка:
-32 +26

2020
6 Отговор
Разкошна е колата ама как ще сложиш на това нещо 1,6 двигател 😨

Това плаче за мощен 8 ак 4 L

Коментиран от #8, #17


Оценка:
-4 +53

Ха ха ха
7 Отговор

До коментар #3 от "zeus":


Нали не мислиш че някой ще позволи на немците да правят повече в8 630 коня.Свърши тая свиквай.

Оценка:
-12 +22

zeus
8 Отговор

До коментар #6 от "2020":


Прав си, обаче измислената екология уби истинските двигатели.

Оценка:
-5 +52

Факт!
9 Отговор

До коментар #5 от "Хо хо хо":


Смея да твърдя че скоро време японо-корейски клзети ще се виждат одновно по автоморгите в Европа.

Коментиран от #10


Оценка:
-31 +13

10
Този коментар е премахнат от модератор.
Факт!
11 Отговор

До коментар #10 от "Хо хо хо":


Така е жълтите пигмеи трябвя да са благодарни на цганите и нгрите в Сащ които им купуват евтините бклуци.Американският тумор ако изчезне ще бъде прекрасно.

Коментиран от #57


Оценка:
-21 +14

PSA
12 Отговор
Еми могат си го и това си е!

Оценка:
-10 +22

13
Този коментар е премахнат от модератор.
Тошко
14 Отговор
За всички, които не им харесва двигателя. Тази година вече изтече гратисния период, и влязоха новите еко норми за 95 грама при стандартните модели. От другата влизат още по-ниски стойности. Трябва някак си да влязат в тях. Има коментар на шефа на PSA, че от другата година много компании ще бъдат принудени да се откажат от двигателите с гориво, защото няма да могат да изкарат двигател, който да отговаря на тях

Оценка:
-4 +37

Дъ Плейър
15 Отговор
Тия някой брои ли ги за живи освен бакшишите и ушевите. Мур и за двете гилдии .!.

Коментиран от #16


Оценка:
-26 +4

Дъ Плейър
16 Отговор

До коментар #15 от "Дъ Плейър":


Тва беше за коментар 5.

Оценка:
-4 +2

Без име
17 Отговор

До коментар #6 от "2020":


Може би защото това е автомобил за Европа и има еко норми.
Никой не те спира да си купиш v8 4.7L.
Невежеството е даденост.
Интелигентността е всекидневна борба.

Коментиран от #69


Оценка:
-12 +14

ти новия стингър виждал ли си го
18 Отговор

До коментар #10 от "Хо хо хо":


или само така си дрънкаш. Че е номер едно в момента в америка, а както се знае при техните разстояния и пробег, американците нищо не разбират от коли, нали?
Айде погледни и после ще говорим.

Коментиран от #19, #21, #30


Оценка:
-9 +18

забравих само да допълня, че
19 Отговор

До коментар #18 от "ти новия стингър виждал ли си го":


гаранцията му е 10 г или 100000 км.

Оценка:
-5 +20

Я само влез и погледни
20 Отговор
Hyundai G70, G80, G90
Хубаво ги виж. Отвътре, отвън, характеристики и отзиви на собственици. И тогава вземай отношение. Тези които могат да си ги позволят и не страдат от болестно състояние на фанатизъм по дадена марка или държава производител, винаги биха избрали това пред мерцедес ес класа

Оценка:
-8 +32

21
Този коментар е премахнат от модератор.
22
Този коментар е премахнат от модератор.
23
Този коментар е премахнат от модератор.
Жива да не бях
24 Отговор
80 евра за Цитронада, пфбахахахааааааахахх
Побесняли франсета, мвахаха, кой ще ви купува варела за толкова пари, лошо ли ви е?

Коментиран от #25


Оценка:
-25 +15

Тихо уе катунар
25 Отговор

До коментар #24 от "Жива да не бях":


Те ще си го купуват ти купуваш Дачия пак френска ама за 15 к лева щото немаш повече лшперче малко

Оценка:
-8 +26

26
Този коментар е премахнат от модератор.
Хе хе
27 Отговор
Повечето от тук, вие сега ли виждате DS? Не сте ли виждали до сега? DS 7, е на пазара от 2 години, интериора е същия!

Оценка:
-5 +4

28
Този коментар е премахнат от модератор.
29
Този коментар е премахнат от модератор.
30
Този коментар е премахнат от модератор.
31
Този коментар е премахнат от модератор.
извинявай приятел
32 Отговор

До коментар #10 от "Хо хо хо":


Ти "Елхичка" ли караш, че така си се застъпил, за тях и подскачаш радостно.
Ако обичаш иглолистни дръвчета, ела да те повозя на моето борче.

Коментиран от #34


Оценка:
-4 +17

33
Този коментар е премахнат от модератор.
Хо хо хо
34 Отговор

До коментар #32 от "извинявай приятел":


Не брат стъпвам по вратовете на германофили и японофили.Нещо като полицая на врата на мнгала Флойд.Явно и ти си мнгал?Що кво ше направиш?Т.п клоун?Не бе верно кво?

Коментиран от #37


Оценка:
-22 +2

35
Този коментар е премахнат от модератор.
Факт!
36 Отговор
З.eби го тоя бе не виждаш ли че дори заеква пдала му с амбреаж

Оценка:
-2 +3

щот съм тъп
37 Отговор

До коментар #34 от "Хо хо хо":


Ко да напрая, ко?
Ми освен да взема да държа едно пиронче в джоба и като видя нещо френско, да му рисувам един български Х..
Ей така, заради тебе. Дано да си от печалившите.

Коментиран от #45


Оценка:
-3 +13

Случаен
38 Отговор
Като дизайн 7/10, интериор 8/10, ама двигател и трансмисия 3/10. Поне 2л да беше, 2.5-3 още подобре, ама 1.6 е за Ц4/Голф/308,не за 5 метра лимузина

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +19

Корейчин
39 Отговор
Не купувам нищо корейското, даже и техника. Баща ми има пежо 508, за мен това е надценена кола, един тромав леген.

Оценка:
-2 +13

40
Този коментар е премахнат от модератор.
Хе хе
41 Отговор

До коментар #38 от "Случаен":


Колко пъти вече, се пише тук? Няма значение кубатурата, имат значение изходящите данни от мотора! И по-важно е въртящия момент да се постига от ниски обороти! Турбинираните мотори си дават това, не е проблем че е 1.6! Това не е атмосферен 1.6! Друг е въпроса за надеждността, но за вървене, върви! В грешка сте, ако мислите друго!

Коментиран от #42, #53


Оценка:
-7 +13

с малък турбомотор
42 Отговор

До коментар #41 от "Хе хе":


Върви в града. От светофар, до светофар, защото няма голямо челно съпротивление със скорост по-малка от 100. Но извън града, с това моторче, на тая тежката кола, ако искаш да изпревариш някой бус, който ти закрива видимостта, ще ти трябва доста време, за да ускориш от 140 на 180. За над 200 да не говорим. Няма начин.
А ако сега ще ми говориш, за максимално разрешената скорост по магистралите, явно съм си загубил времето, да пиша.

Коментиран от #50, #51, #52


Оценка:
-4 +6

43
Този коментар е премахнат от модератор.
Хо хо хо
44 Отговор

До коментар #40 от "не бе,":


Ууу верно ли бе да ви го тра и на 10-те че и на бащите ви.И кво? И кво ше направиш бе Не бе верно и КВО.импoтентeн пeдep.Все едно нещо ще направиш беззъби помиapи лаят.Хаха клoyн ай лека.

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +1

Хо хо хо
45 Отговор

До коментар #37 от "щот съм тъп":


Уу колко си страшен певал ето казвам ти певал и кво?Кво ше направиш тпак?

Коментиран от #48


Оценка:
-2 +1

Зигмунд
46 Отговор
Кучетата си лаят, Ситроена си върви! Всичките, защото сте големи разбирачи, обсъждайте българските марки автомобили - аааааааа, няма такива, няма и да има! Цървулите станаха много в Бг, скрити зад компютъра се правят на мъже, навън в обществото - мишки! Когато стигнем нивото на френската икономика и автомобилостроене, тогава коментирайте, дотогава нямате моралното право да критикувате постиженията на французите.

Оценка:
-4 +18

яж ла.на
47 Отговор

До коментар #44 от "Хо хо хо":


Франкофръцла. лакираш ли пръстчетата на краченцата, мадмоазел. Хахаха к р е т е н

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +2

ми ще ти надера оранжевата
48 Отговор

До коментар #45 от "Хо хо хо":


бръкма. да видя бачка ли ония защитния слой дето я намаза.

Оценка:
-0 +0

Едмонд Дантес
49 Отговор
Всеки българин може да си купи такава . 80 000 евра. При заплата 10 000 лев, няма проблем. .

Оценка:
-2 +3

Хе хе
50 Отговор

До коментар #42 от "с малък турбомотор":


Кое няма шанс бе, момче? Знаете ли за какво говорите? Ситроен Гранд Ц4 Пикасо с 1.2 мотор, вдига 200! 130 коня е, а Ситроена е малък Ван! Разбирате, хвърчило! Важни са изходящите данни от мотора, а не какъв е размера! Графиката е важна!

Оценка:
-4 +9

Хе хе
51 Отговор

До коментар #42 от "с малък турбомотор":


Ds7 с 1.6 мотора, 225 коня, 239 км/ч! СУВ!


Оценка:
-0 +6

Хе хе
52 Отговор

До коментар #42 от "с малък турбомотор":


Отгоре е коментар с видео на DS7 със 1.6 мотор, 225 коня, 239 максимална скорост! Това е СУВ! За висока скорост ти трябва мощност, която мотора ти дава! Дали ще е от хиляда кубика или от 3 хиляди, няма значение след като графиката на мощност и въртящ момент е същата! Даже тогава малкия е по-бърз заради ниското тегло!

Коментиран от #59


Оценка:
-2 +6

Случаен
53 Отговор

До коментар #41 от "Хе хе":


Нищо подобно. 2.5 атмо>1.6 турбо със същите коне и като вървеж и като всичко

Коментиран от #54


Оценка:
-7 +2

Хе хе
54 Отговор

До коментар #53 от "Случаен":


Давай го? Къде е?

Оценка:
-1 +4

55
Този коментар е премахнат от модератор.
56
Този коментар е премахнат от модератор.
57
Този коментар е премахнат от модератор.
58
Този коментар е премахнат от модератор.
много ясно, че може да ги направи
59 Отговор

До коментар #52 от "Хе хе":


Въпросът е за колко време. И като намалиш зад някой дядо, колко време ще ускоряваш пак. А като трябва да изрежеш на проходите 3 тира в колона по нанагорнището, какво правим.

Коментиран от #60, #62


Оценка:
-2 +2

60
Този коментар е премахнат от модератор.
Грешка
61 Отговор
Ми тука обърка. Същата гад съм и на улицата. Разликата е че ги разрошвам пръдльовците, а не им говоря.

Оценка:
-1 +0

Хе хе
62 Отговор

До коментар #59 от "много ясно, че може да ги направи":


Какво прави? Не виждаш ли ускорението? Не виждаш ли? СУВ, не малък с 1.6 мотор, за 8.3 секунди до 100! Какво не схващаш? Ускорение, доускорение, на всичко е по-добро! Казах ти, важна е графиката, там виждаш с какво и кога разполагаш! Знаеш ли, колко е при Пежо 508 с този мотор? 7.3 секунди до 100! Имаш и тестове на доускорения, да не пишем само 0-100 защото наистина не е най-важното. Но ти показва, че моторите не са умрели и вървят, на повече от много атмосферни мотори! И то при ниски обороти, защото имат висок въртящ момент от ниски обороти, което атмосферния няма!

Оценка:
-0 +7

Хе хе
63 Отговор

До коментар #60 от "Хе хе":


Айде почна да се пише с чужди никове!

Оценка:
-0 +0

моите даянят
64 Отговор

До коментар #60 от "Хе хе":


а твоите?

Оценка:
-0 +1

Виж, дурт съм вече и не съм във форма
65 Отговор

До коментар #60 от "Хе хе":


И много емемейци се навъдихте. За това под ръка флакон винаги флакон прорив мечки и сатъра от кланницата дето работя, между седалките. 40 санта, кован. За две бройки прая теле на пържоли и филета.
Така че внимавай с чичковците. Совите може и да не са това.което са.

Оценка:
-0 +11

66
Този коментар е премахнат от модератор.
Шоферхофер
67 Отговор
по-добре 1.6 бензин в норми, отколкото електрическо недоразумение

Оценка:
-4 +6

vankicha
68 Отговор
Отвън си е А5 отвсякъде

Оценка:
-4 +1

2020
69 Отговор

До коментар #17 от "Без име":


Ми аз си купих ,да ти кажа . Месец Март ми пристигна колата 4,2 L 550 к.с. постигнати с двойно турбо ,10 степенен автомат скорости ,Брембо спирачки ,0-100 3,9 сек. И много други. За аудиото -не мога да го опиша . И не мога да и се наситя
2пъти качнах видео ,два пъти го изтриха

Оценка:
-0 +1

Софиянец
70 Отговор
На база на 30 годишен личен опит и впечатления с десетина коли смея да твърдя, че само германци, японци и англичани могат да правят хубави коли. Най-лошите, които съм карал са Фиат и Ситроен. Дори Трабанта е по кола от италианското и френското недоразумение.

Коментиран от #72


Оценка:
-12 +2

DS Automobiles
71 Отговор
Citroen?!? DS е самостоятелна премиум марката на Groupe PSA, заглавието не е коректно,както и аналогията с марката.

Оценка:
-0 +3

Майтапчия
72 Отговор

До коментар #70 от "Софиянец":


Очевидно колите не са ти сила.

Коментиран от #73


Оценка:
-0 +5

Шофьор
73 Отговор

До коментар #72 от "Майтапчия":


Хич не си майтапчия, приятел,ама на тоя софиянец "в повече",и писането не му е сила. Че кой кара една кола 10 години?

Оценка:
-2 +1

type-R
74 Отговор

До коментар #3 от "zeus":


И да не забравяме 8-те степени на автомата. Този двигател надали някога ще вдигне над 1500 оборота = сигурно задръстване с въглеродни отлагания само след 100к км

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Николай Бареков
Евродепутатът Николай Бареков с позиция за фалшивите новини по време на дискусия в УНСС.
Бойко Борисов и Ахмед Доган са най-големите жертви на фалшивите новини."

Още бисери
ТОП 5