ФАКТИ.БГ

Джо Байдън сменя колите на цялата администрация с електрически

Сега автомобилният парк на администрацията на САЩ включва повече от 600 хиляди автомобила с двигатели с вътрешно горене

Публикувана: 26 Януари, 2021 10:20
78 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6882
Джо Байдън сменя колите на цялата администрация с електрически
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 15 гласа.

Новият президент на САЩ Джо Байдън обяви замяната на правителствения автомобилен парк с електрически автомобили. Освен това всички тези "зелени" автомобили трябва да са от американско производство, съобщава Car and Driver, което ще облагодетелства основно Tesla.

Байдън обеща да прехвърли длъжностните лица на електрически автомобили по време на предизборната си кампания. Подписвайки съответния указ, той каза, че електрификацията на превозните средства ще създаде много работни места и че това ще бъде "най-голямата публична инвестиция в инфраструктура за обществени поръчки, изследвания и развитие от Втората световна война насам".

Въпреки това, както беше отбелязано, самият указ не споменава пряко подмяната на автомобилния парк, като той е многозначителен, но по-странното е, че United Auto Workers, General Motors и Ford излязоха с изявления в подкрепа на указа на новия президент на САЩ.

Не е известно колко време може да отнеме преминаването от бензинови към електрически автомобили. Вероятно, пише Car and Driver, това ще отнеме няколко години. Сега американският автомобилен парк на администрацията включва 645 хиляди автомобила, а защо от евентуалното решение ще се облагодетелства Tesla?

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
член на бкп
1 Отговор
Комунистите сме против :)

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-22 +13

Факт
2 Отговор
Дърт джендьо!

Коментиран от #35


Оценка:
-14 +44

сила
3 Отговор
ЯСНО НА КОЕ ЛОБИ СЕ Е НАВЕЛ....

Оценка:
-13 +53

Ужасонн
4 Отговор
Илън мъск рязко стана най-богатия човек преди по-малко от месец, явно е дал някой долар за спечвлване на джо баймун....и сега отплатата, тези сме ги играли в бг преди 25години...западняци...

Коментиран от #13, #16


Оценка:
-17 +37

Комунистите
5 Отговор
сте 100% членКИ!!!!!

Оценка:
-10 +6

6
Този коментар е премахнат от модератор.
мислещ
7 Отговор

До коментар #1 от "член на бкп":


Приятелски огън, интересно

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +5

Сатъра на Хана
8 Отговор
Джо Брежнев почна да плаща на тия които го избраха :))

Оценка:
-7 +34

член на бкп
9 Отговор

До коментар #7 от "мислещ":


Либералите не са ни никакви приятели. Те са наш най-голям враг!

Оценка:
-6 +10

DrivingPleasure
10 Отговор
Ами нормално е да облагодетелстват Тесла, той Илонч си е тяхно момче, рептилче - наливат му милиарди държавна пара за Спейс Х, що да не напомпат някой милиард и за т'слата?

Коментиран от #48


Оценка:
-10 +29

ДОКО
11 Отговор
БРЕ БРЕ ПАК ОБСЛУЖВА НЕЧИИ ЛОБИТА..НЕ Е ТУКО ТАКА ЕЛЕМЕНТАРНА РАБОТАТА..

Оценка:
-5 +11

12
Този коментар е премахнат от модератор.
Ретроспективно
13 Отговор

До коментар #4 от "Ужасонн":


Джо байдън води този курс още отпреди Илон Мъск да е чувал за компания наречена Tesla!

Освен това, не знам защо решихте, че Тесла ще спечели повечето държавни поръчки, след като тези схеми се въртят между производителите и чиновниците още отпреди Илон Мъск да се роди и схемите ще продължат по същия начин, със същите фирми, но просто ще се избират измежду електрическите им модели.

Нима забравихте за онзи паркинг с 500 toyota prius, които бяха купени като държавна поръчка, но за повече от година никой не беше им се качил. Просто бяха взети едни комисионни.

Коментиран от #17


Оценка:
-4 +17

14
Този коментар е премахнат от модератор.
ооох
15 Отговор
Стареца пак нещо не е разбрал. Това ще са коли само за Вашингтон и администрацията за градско ползване.

Оценка:
-6 +0

Аврам
16 Отговор

До коментар #4 от "Ужасонн":


Тез на Запад ги играт от ПСВ

Оценка:
-1 +2

Кънчо
17 Отговор

До коментар #13 от "Ретроспективно":


Аве амсалак , кой измежду GMC, Форд и Стиланис има капацитета за електрички на Тесла . Ни един от 3те гиганта няма завод за ел бараки само и единствено , събери 2 и 2 и ще вденеш на кого ще поръчат най-много ви*****ри за администрацията

Коментиран от #18


Оценка:
-7 +5

А де? Събери две плюс две!
18 Отговор

До коментар #17 от "Кънчо":


Ако нямат пазара на Тесла, дали няма да си го създадат чрез държавни поръчки, както направиха от Volkswagen, опитвайки се да покрият емисиите?

Даже открито бяха заявили, че ще си продават електромобилите на дъщерна фирма, която да ги дава под наем, ако нямат пазар.

При сигурни държавни поръчки, дори да нямат производствен капацитет, ще си го разширят. Пък и колко да нямат, като става въпрос за под 100 хиляди бройки годишно, разпределени между динозаврите?

Оценка:
-3 +5

Ееееее
19 Отговор
Не нормално ли е, човек да търси да диша чист въздух? Трябва ли, човек да диша пушек, за да е мъж? За джендьовците, които нямат деца им е все тая, а тези които имате деца-приятно ли ви е да гледате детето си на 1-5-10 години, как не може да си поеме въздух, защото някой с издухан дизел е минал пред вас? Това не са ли вашите деца? Въобще, колко трябва да е ограничен човек, че да се радва на нещо, което го трови?

Коментиран от #20, #68


Оценка:
-7 +14

Притежател
20 Отговор

До коментар #19 от "Ееееее":


Прав си за старите изтърбушени дизели. От друга страна удобно пропускаш вредните емисии, които се отделят при производство на батериите. Водорода е горивито на бъдещето.

Коментиран от #21, #22


Оценка:
-14 +12

Ееееее
21 Отговор

До коментар #20 от "Притежател":


Стига с тези вредни емисии, от производство на батерии! Издухали са ви главите! Фабрика за батерии, до колкото знам ще се отваря и в Норвегия, която произвежда единствено Зелен ток и с доста строги норми за замърсяване! Ако замърсяването беше голямо, нямаше да се натискат!

Коментиран от #26


Оценка:
-6 +13

Да поговорим за живот
22 Отговор

До коментар #20 от "Притежател":


Над 80% от населението на развитите страни живее в градовете, където автомобилите отделят вредните си емисии и убиват над 400 хиляди европейци всяка година по статистика, но вероятно са повече.

В момента се строи най-голямата фабрика за производство на батерии в света, която при пълен капацитет ще произвежда повече, отколкото е било световното производство на батерии през 2018 година. Тази фабрика се строи в столицата на Германия. Колко човешки живота смяташ, че ще отнема годишно и смяташ ли, че въобще може да получи екологично разрешително, ако това е така, при положение че преди няколко месеца спряха строежа за да защитят живота на няколко змии и гущери?

Коментиран от #36


Оценка:
-5 +10

23
Този коментар е премахнат от модератор.
шумчо
24 Отговор

До коментар #23 от "Е как са "членки",":


Ти комунист ли си, че се вълнуваш толкова?

Оценка:
-0 +3

гост
25 Отговор
Малко четиво за тия с опорките за мръсния ток в Европа !!!
ВЕИ изпревариха изкопаемите горива като основен източник на енергия в ЕС през 2020 г. Възобновяемите енергийни източници са произвели 38% от електроенергията на ЕС през 2020 г., изпреварвайки въглищата и природният газ, като станат основният източник на електроенергия за първи път в Европа. Това сочи нов доклад, публикувани в понеделник от от мозъчните тръстове Ember и Agora Energiewende.
Делът на изкопаемите горива в електроенергийния микс е спаднал до 37%, докато останалите 25 на сто идват от ядрената енергетика, сочи проучването, цитирано от Euractiv. Както вятърната, така и слънчевата енергия увеличиха капацитета си през 2020 г., произвеждайки съответно 14% и 5% от електричеството в ЕС. Заедно те генерираха една пета от електроенергията на общността.
Останалият дял от възобновяеми енергийни източници (19%) се доставя главно от ВЕЦ и биомаса. Те обаче са останали стабилни през последните години и са спрели растежа си. „В началото на десетилетие за глобални климатични действия е задоволително, че Европа вече е достигнала тази точка на преобръщане на зелената енергия. Бързият растеж на вятърната и слънчевата енергия принуди въглищата да намаляват, но това е само началото“, смята Дейв Джоунс, старши анализатор на електроенергийните пазари в Ember Climate. Ръста на ВЕИ и намаляването на въглищата и газа означава, че производството на електроенергия в Европа е било с 29% по-чисто в сравнение с 2

Коментиран от #29


Оценка:
-5 +6

Притежател
26 Отговор

До коментар #21 от "Ееееее":


Също и до 22: А защо не водород, като е по-добрата алтернатива? Електрическата мобилност има много минуси и проблеми за решаване.
А това че отварят фабрика за батерии в немско, за мен не е показателно- определен кръг хора имат интерес от преминаването към ел.автомобили и не ги интересуват здравето на хората или околната среда. (Псевдо)екологията на ел.автомобилите е само предтекста.

Коментиран от #28, #34


Оценка:
-7 +8

werewrew
27 Отговор
Всички дето защитават пушилниците го правят за пари! Няма как да ги убедите да не ви тровят децата и ще се напъват под всяка статия. На останалите ни е пределно ясно кое е по-добре.

Оценка:
-5 +10

сдггсдгдс
28 Отговор

До коментар #26 от "Притежател":


Разбрахме те - пазиш си хлебеца. Дай си почивка малко вече.

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +7

гост
29 Отговор

До коментар #25 от "гост":


. Ръста на ВЕИ и намаляването на въглищата и газа означава, че производството на електроенергия в Европа е било с 29% по-чисто в сравнение с 2015 г ! „Европа разчита на вятърната и слънчевата енергия, за да гарантира, че не само въглищата ще бъдат поетапно премахнати до 2030 г., но и ще заменят производството на природен газ, ще заменят затварящите се атомни електроцентрали и ще отговорят на нарастващото търсене на електричество от електрически автомобили и термопомпи“, добави Джоунс. Междувременно въглищата продължават да се сриват, потъвайки с 20% през 2020 г. и намалявайки наполовина от 2015 г. насам.

Оценка:
-5 +10

Край
30 Отговор
Няма значение кое и еко и кое не - ще купят колите на Мъск.
Няма занечение кой ни вози космонафтите по евтино - руснаците или Мъск - ще ги вози Мъск.
Няма значение, че кола на метан е по-екологична от електричка - колите с ДВГ ще ги забранят.
Няма значение дали маските и стоенето в къщи ви пазят или не - ще ги носите и ще стоите в къщи и ще потребявате интернет и ще пазарувате с куриери.
Така иска Новия ред.

Коментиран от #32


Оценка:
-12 +5

Притежател
31 Отговор

До коментар #28 от "сдггсдгдс":


Работата ми няма общо с автомобилите. Просто се опитах да предложа точка за дискусия извън вашият мироглед, което явно не е във възможностите ви.

Коментиран от #33


Оценка:
-7 +4

Притежател
32 Отговор

До коментар #30 от "Край":


Точно това е въпроса, някои хора на инат не искат да го проумеят.

Оценка:
-4 +2

Като искаш да се води дискусия
33 Отговор

До коментар #31 от "Притежател":


Говори с факти! Колко грама въглероден диоксид се отделя на километър от метанов автомобил?

За изминат километър с водород се изисква два пъти повече електрическа енергия, следователно два пъти по-голям въглероден отпечатък. Каква е логиката ти, че водородните автомобили са по-екологични от тези на батерии?

Коментиран от #38


Оценка:
-5 +3

Не ми отговори на въпроса
34 Отговор

До коментар #26 от "Притежател":


Колко човека ще убие на година фабриката за батерии в столицата на Германия? По какъв начин ще им навреди?

Оценка:
-6 +4

ГоуГъл
35 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Не. Лакей на Гоъгул и Китай. Познай откъде ще идват батериите за "американското" производство.

Коментиран от #41


Оценка:
-4 +2

ГуъГол
36 Отговор

До коментар #22 от "Да поговорим за живот":


А колко души годишно убиват тия които си сменят телефоните с Андрошит и тротинетките и т. н. електрически еднодневки всяка година и изхвърлят хиляди тонове тежки метали в почвата? Колите на бензин с катализатор са почти безвредни а тежките метали ще останат да тровят с хилядолетия!

Коментиран от #37, #42


Оценка:
-6 +5

37
Този коментар е премахнат от модератор.
Притежател
38 Отговор

До коментар #33 от "Като искаш да се води дискусия":


Новите автомобили изпускат около 100гр CO2/км. За производството на една батерия се отделят от 11 до 15 тона CO2. После зареждай ток от ТЕЦ и карай еко

Коментиран от #39, #43, #44, #62


Оценка:
-7 +8

вефссдф
39 Отговор

До коментар #38 от "Притежател":


ти още ли не си налапал ауспуха бе - ще дишаш чист планински въздух само със 100гр CO2/км. айде бегай, какво само пишеш!

Коментиран от #45


Оценка:
-5 +5

Сив Кардинал
40 Отговор
Общо взето най голямата корупция на света е в щатите, дойде този дядо на власт и се почна да си прави ремонти в Белия дом, това онова, килими сменя сега колите сменя на цялата администрация утре друго ще сменя ще се харчат парите на данъкоплатците.. И то не е само с него предполагам ама този само с това се занимава в първите си дни според медиите. Харесвам Америка обаче хората са мега глупави не виждат ли какво са си избрали и с какви глупости се занимава.. Окей екология с колите, ама едва ли колите са по стари от 3 - 5 години сегашните

Оценка:
-2 +3

Избери си
41 Отговор

До коментар #35 от "ГоуГъл":


Към момента батериите на Тесла се произвеждат в Невада, но се строи нов завод за батерии и в Тексас. Досега само батериите за Тесла модел S и Тесла модел Х се внасяха от ... Япония. Къде намеси Китай?

Оценка:
-2 +7

Защо биете негрите
42 Отговор

До коментар #36 от "ГуъГол":


Недей да изместваш темата! По какъв начин ще навреди на германците фабриката в столицата им, която ще е най-голямата в света, след като твърдиш че производството на батерии е по-вредно от дишането на дизелови сажди?

Оценка:
-4 +5

Дрън-дрън
43 Отговор

До коментар #38 от "Притежател":


Хайде покажи по новото изследване на този същия институт и после пак ще приказваме. С микса от 2018 година, за батерията на Тесла модел 3 същите бяха изчислили, че се отделят 6,5 тона въглероден диоксид. В Берлин Тесла ще използва 100% чиста енергия. Ще остане само отпечатъкът на добива и транспорта на материалите, но при пълно електрифициране на транспорта благодарение на същите тези батерии, и той ще се изчисти. Тогава откъде ще дойде замърсяването?

Забележи, че освен за парникови емисии говоря и за замърсяване, защото парниковите емисии не са замърсяване и по никакъв начин не влияят на здравето на хората!

Както виждаш в най-лошия сценарий, след 65 хиляди километра електромобилът вече е по-чист от който и да е автомобил с ДВГ още през 2018 година. Сега вече на по-малко километри.

Оценка:
-5 +2

Въпросче
44 Отговор

До коментар #38 от "Притежател":


Кой е този автомобил с ДВГ, който без помощта на батерия (не е хибрид) отделя 100 грама въглероден диоксид на километър? Ако въобще съществува такъв автомобил, защо го сравняваш с Тесла модел S с най-голямата батерия, който има мощност 700 коня и тежи над 2 тона? Колко емисии отделя подобен автомобил с ДВГ?

Коментиран от #46


Оценка:
-4 +5

Притежател
45 Отговор

До коментар #39 от "вефссдф":


Какво ще правя си е моя работа, а ти отивай да се кланяш на Илончо и повтаряш колко е велик :D

Коментиран от #52


Оценка:
-6 +5

Притежател
46 Отговор

До коментар #44 от "Въпросче":


Почти всеки нов двигател до 2литра обем, без значение от горивото е около 100гр, че и по-малко.
Друг факт е че освен CO2 почти няма други вредни газове, а CO2 се абсорбира от всяко зелено разстение.

Коментиран от #47


Оценка:
-5 +5

Марка и модел
47 Отговор

До коментар #46 от "Притежател":


Може ли? И да кажеш колко точно и какви емисии отделя? Азотни окиси NOX, въглероден оксид, който е отрова СО?

Би ли оставил детето си в половин час в затворен гараж с работещ двигател с този автомобил?

Аз бих оставил моето в гараж с работещ електромобил за колкото кажеш време.

Коментиран от #49, #50, #57


Оценка:
-4 +3

Bace
48 Отговор

До коментар #10 от "DrivingPleasure":


не говори такива неща. сега ще наскачат родните тролове да обясняват как илончо е гений и по големо от т'слата нема. ще замаскират коментарите с нещо от сорта "електрическото ауди пак харчи масло"

Оценка:
-3 +6

Притежател
49 Отговор

До коментар #47 от "Марка и модел":


VW Golf 2,0tdi 150hp- 97-99гр, 1,5TSI- 108-112гр
Това данни на НЕхибриди

Оценка:
-1 +5

sfwsfw
50 Отговор

До коментар #47 от "Марка и модел":


За 5 лева ще изтрови децата тоя смешник. И не го прави за милиони, сипва бензин на колите за 350 лв на месец и е готов да си ги брани с нокти и зъби.

Коментиран от #51


Оценка:
-8 +2

Тинтири-минтири
51 Отговор

До коментар #50 от "sfwsfw":


Та той да не е шарлатанин като теб бе??

Коментиран от #53


Оценка:
-3 +3

3433244
52 Отговор

До коментар #45 от "Притежател":


Ама нали щото ти каза какъв свеж въздух ти излиза от ауспуха и за това си помислих че редовно си го дишаш. Не че насила те карам. Все пак в София е много замърсен въздуха от ел-тротинетките, по добре да си дишаш от ауспуха само чист 100гр CO2!!

Оценка:
-4 +2

32рврев
53 Отговор

До коментар #51 от "Тинтири-минтири":


Титнири - ти от къде изкочи бе хахахаха!!! Сега ако Дошо, RRE и КЛАСИКА пуснат по 1 коментар ще си отворя ена бира :)

Коментиран от #54, #55, #56, #58


Оценка:
-3 +2

54
Този коментар е премахнат от модератор.
55
Този коментар е премахнат от модератор.
56
Този коментар е премахнат от модератор.
45656
57 Отговор

До коментар #47 от "Марка и модел":


явно за старт стоп с-ма не си чувал

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +2

Тинтири-минтири
58 Отговор

До коментар #53 от "32рврев":


Е па ти от къде изкочи бе?...хехехе...

Оценка:
-0 +2

Чувал съм и още как
59 Отговор

До коментар #57 от "45656":


Казват че били особено ефективни при минусови температури. Палиш автомобила, тръгваш на третата секунда, а след 30 секунди и 100 метра на светофара старт-стоп системата гаси двигателя докато си на червено и така през минута на всеки светофар. и емисиите са направо отрицателни при студен двигател. При качване на баир също. то сигурно затова не са включили тези сценарии в тестовете, в които измерват емисиите, но се очаква и и тези случаи да включат при следващите тестове.

Освен това, как точно старт стоп системата ти намалява емисиите за изминат километър, след като докато чакаш на червено, не минаваш и метър? Единственото което може да ти намали е разхода на гориво в реални условия.

Оценка:
-3 +1

Браво! Точно така се прави!
60 Отговор
"Подписвайки съответния указ, той каза, че електрификацията на превозните средства ще създаде МНОГО РАБОТНИ МЕСТА и че това ще бъде "най-голямата публична инвестиция в инфраструктура за обществени поръчки, изследвания и развитие от Втората световна война насам".


А не като европейците, само да се оплакват, че заради електромобилите трябвало да се съкратят работници от поточните линии за ДВГ. На практика при преминаване към електромобили ще се създадат повече работни места за години напред!

Оценка:
-3 +2

qwerty
61 Отговор
Сага да даде инфо в кои компании, производителки на електромобили е инвестирал порите от Украйна синът му!

Оценка:
-1 +1

type-R
62 Отговор

До коментар #38 от "Притежател":


Въглеродният диоксид дори не е вреден за човека. Вредни са саждите на дизелаците и въглеводородите, но КОРПОРАЦИИТЕ търсят начини да продължат със свръхпроизводството на некачествени стоки за ЕДНОКРАТНА употреба за сметка на колите на хората. В това е цялата далавера около СО2.

Коментиран от #63


Оценка:
-1 +2

Абсолютно си прав
63 Отговор

До коментар #62 от "type-R":


Дори китайците се стремят да произвеждат електромобили, чиито батерии издържат 2 милиона километра. За тебе това е еднократна употреба. Колко издържат новите автомобили с ДВГ за многократна употреба? Много обичам когато говорите, колкото да не заспите без грам логика в казаното.

Коментиран от #64


Оценка:
-4 +1

type-R
64 Отговор

До коментар #63 от "Абсолютно си прав":


Абе, да ти кажа те и за електрониката си така говорят, а после друго се оказва. Китай е най-големият и почти единствен производител на батерии в света! Това че Тесла я сглобявали в САЩ или Германия няма никакво значение, те само я СГЛОБЯВАТ там. Китай и оня, шарения с лупите имат гигантски интереси тук, които всячески се стараят да прикрият. Само помислете, тоя дядко Байдън, който толкова обича класически Корвети и спортни коли, дали по собствена воля е дал заповедта за електрифицирането? Защо набързо-набързо изгониха Тръмп, който толкова отявлено говореше против корпоративната мафия и Китай и го смениха с дядка който вече е с единия крак в гробището? Тук играят сили, на които президентчетата и правителствата са им пешки в ръцете! Същите ония които ви пуснаха и Ковид-19, а вече ви готвят и втората версия на вируса!

Коментиран от #65, #66


Оценка:
-3 +6

Ееееее
65 Отговор

До коментар #64 от "type-R":


Защо намесвате предпочитанията на някой? Човека е президент, той няма право да управлява по собствени предпочитания, защото управлява много милиони хора! За това е важна, политиката, пътя по който поеме всяка страна! Екологията, няма да стане ако няколко човека си купят ел. коли. Тук трябва политиката на всяка страна, да е за намаляне на замърсяването, тогава ще се получи някакъв ефект!

Оценка:
-2 +2

Изтъркаха се тези опорки
66 Отговор

До коментар #64 от "type-R":


Само допреди три седмици, всички вие разправяхте как Тръмп давал милиарди субсидии на Тесла, а сега стана тъкмо обратното, Тръмп не дава ама Байдън щял да дава.

И да ми кажеш кой основен възел на Тесла се прави в Китай или поне се прави от външен доставчик? И батериите и цялото задвижване заедно с електродвигателите и електрониката се произвежда в гига фабриките в Щатите. Дори при първоначалното производство на Тесла модел 3 в Китай, доставяха частите от Щатите. Като казвате нещо поне проверявайте фактите!

Коментиран от #67


Оценка:
-4 +2

Да,да,прав си
67 Отговор

До коментар #66 от "Изтъркаха се тези опорки":


Само,че никой не е твърдял за Тръмп,че давал милиарди субсидии за ел.автомобили. Ето това е лъжа!

Оценка:
-2 +4

Turbo
68 Отговор

До коментар #19 от "Ееееее":


Иди дишаш чистия въздух на горяща Тесла!Газовете са много полезни и екологични като планински въздух.

Коментиран от #70


Оценка:
-1 +6

Браво
69 Отговор
Нали са най-големите въглищари.Време е да минат на ток.

Оценка:
-2 +1

Ееееее
70 Отговор

До коментар #68 от "Turbo":


Една Тесла се пали по-рядко от една ДВГ кола! Статистиките са такива, без значение дали ти харесват!

Коментиран от #71, #72


Оценка:
-5 +2

4648
71 Отговор

До коментар #70 от "Ееееее":


Да да, друг път

Оценка:
-1 +5

Turbo
72 Отговор

До коментар #70 от "Ееееее":


При над 2 милиарда автомобила с ДВГ и 1 милион Тесли в движение по пътищата,като брой запалвания е възможно автомобилите с ДВГ да са повече.Все пак автомобилите с ДВГ са 2000 пъти в повече.Я сметни в проценти,резултата е друг!

Коментиран от #73, #77


Оценка:
-1 +4

Ееееее
73 Отговор

До коментар #72 от "Turbo":


Не в брой, а в проценти! Статистики! Хубаво е да се четат!

Оценка:
-2 +2

type-R
74 Отговор
Теслѝ в България няма да видите още 20 години след като Меркел изхвърли и последният си долен дизелак в страни като България, Сърбия и Румъния! Да не мислите че просто ще ги хвърлят на бунището? НИЕ сме тяхното бунище! Ще ги докарат тези вонящи печки тук, със задръстени ДПФ, ще ги купуват като топъл хляб! А някой майстор набързо ще резне запушения ДПФ и ще почнат да димят като Кремиковци! Това Ви чака! Вместо да ревете срещу ДВГ бъдете благодарни на всеки един като мен който кара на газ или на бензин ИСТИНСКА кола, а не Трактор, защото в държава където дори метрото като възможно най-сигурния транспорт се Разпада, друго няма и да има!

Оценка:
-1 +5

type-R
75 Отговор
Теслѝ в България няма да видите още 20 години след като Меркел изхвърли и последният си долен дизелак в страни като България, Сърбия и Румъния! Да не мислите че просто ще ги хвърлят на бунището? НИЕ сме тяхното бунище! Ще ги докарат тези вонящи печки тук, със задръстени ДПФ, ще ги купуват като топъл хляб! А някой майстор набързо ще резне запушения ДПФ и ще почнат да димят като Кремиковци! Това Ви чака! Вместо да ревете срещу ДВГ бъдете благодарни на всеки един като мен който кара на газ или на бензин ИСТИНСКА кола, а не Трактор, защото в държава където дори метрото като възможно най-сигурния транспорт се Разпада, друго няма и да има!

Коментиран от #76


Оценка:
-2 +4

TSLA
76 Отговор

До коментар #75 от "type-R":


Така е. Газокарите са единствените МПС-та, разрешени в полузатворени складове с хора. Народа обаче смени газта с бракувани кюнци и ги карат на кюмюр и метат черни турлуци отзаде... Оно е СМРАД момчее! Ако се спазваше закона и се сваляха номерата на всеки без катализатор и филтър за твърди частици, нямаше да сме на тоя хал.

Оценка:
-1 +4

Смятай ти
77 Отговор

До коментар #72 от "Turbo":


Защо смяташ че като сметнем пожарите в проценти, ще е нещо по-различно? Дари без да смятам в проценти, се вижда че в България автомобилите се палят десетки пъти по-често, отколкото електромобилите.

По българските пътища се движат приблизително същия брой автомобили, но за седмица се палят повече автомобили отколкото автомобили Tesla горят за година, при положение че теслите изминават повече километри, отколкото автомобилите в българския автопарк. Ако говорим в проценти, българските автомобили горят 3000 - 4000% по-често от Тесла. Харесват ли ти процентите и българската действителност, та да се подиграваш на Tesla?

Оценка:
-2 +3

Бай Дрън
78 Отговор
Пък производството на батерии колко трови природата не е за разправяне направо, а и като се произвеждат и зареждат автомобилите от ток, произведен чрез горивни процеси файда за екологията никаква и от цялото това усилие ще остане само протекционизма върху американското производство, а пък нали Илончо напълни космоса със сателити в опит да го дигитализира и вероятно му правят четки по този начин. Като вземат да падат тези сателити ела да видиш тогава!

Оценка:
-2 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Стефан Шарлопов
Бизнесменът Стефан Шарлопов отхвърля обвиненията
Не разрушавам фиорди, защитавам имота си"

Още бисери
ТОП 5