ФАКТИ.БГ

Citroen представи новия C5 като 3 в 1

Моделът е смесица между седан и комби с леки нотки на SUV

Публикувана: 12 Април, 2021 15:04
37 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7145
  • Citroen представи новия C5 като 3 в 1 - 1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.5 от 19 гласа.

    След като преди няколко месеца от Citroen представиха обновеното C4, което коренно се различава от предходното поколение, то днес френската компания показа и новото поколение на C5, което също доста се различава от предшествениците си.

    Като за начало можем да видим предница, идентична с тази при новото C4 и останалите обновени модели на „борчетата“, като отличаващи са фаровете, разделени на две секции и LED дневните светлини със специфична форма.


    Подобни промени виждаме и при задницата, където отново наблюдаваме подобен дизайн на светлините и интересно решение при багажника. Именно тук идва и една от най-големите промени при C5Х, която го описва като 3 в 1.

    В страничната линия можем да определим новото C5Х като седан, но поглеждайки в задницата то високата линия на тавана доста напомня при тази на комби моделите, но пък издълженият заден капак отново ни връща към сегмента на седаните. Ако това пък не е достатъчно объркващо, моделът предлага по-висок клиренс и декоративни пластмаси при броните, калниците и праговете при които се долавя и лека SUV нотка.

    Размерите на новото C5Х са по-малки от тези на немските му конкуренти в лицето на A6, E-Klasse и 5-Series, като дължината на френското возило достига 4.8 метра, а ширината 1.86 метра. Височината е 1.48 метра, а обемът на багажника достига 1640 литра при сгънати седалки и 545 литра при стандартната конфигурация.

    Интериорът също е подобен на този при последните модели на Citroen, можем да отличим 12-инчов дисплей на инфотеймънт системата в средната част, физически контроли на климатика, екран пред водача и хед-ъп дисплей с виртуална реалност, който е една от интересните новости при френския производител.

    Citroen представи новия C5 като 3 в 1

    От компанията споменават, че новото C5Х ще се предлага с редица различни задвижвания, като в прессъобщението е акцентирано върху хибидния модел, който предлага 1.6-литров бензинов двигател, който заедно с електромотор, генерира сумарна мощност от 225 конски сили, а батерия ще осигурява около 50 км пробег с едно зареждане.

    Стандартно при хибрида и опционално при останалите версии ще може да се поръча адаптивно окачване, което ще разполага с три различни настройки, които според Citroen ще осигуряват меко возене когато е нужно и прецизно, и динамично управление в останалите случаи.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.5 от 19 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Пежо 308 2011
    1 Отговор
    Каквото искате говорете за френските коли, може да не са толкова мощни ама поне не са скучни като средностатистическите японски немски бангясници. Дори корейските са по-интересни вътре и вън по-дизайн от тях.

    Оценка:
    -15 +65

    Вальоо
    2 Отговор
    Слаба работа.. Един Citroen, няма ли сфери в окачването не е Citroen, а просто едно пежо с друга емблема. Жалко,че отличителните черти на всяка марка биват затрити с всеки един ден.

    Коментиран от #5


    Оценка:
    -13 +51

    така така
    3 Отговор
    грозен СУВ.

    Оценка:
    -31 +5

    onq s konq
    4 Отговор
    Моито беенве е 87-ма година правено па е сто пати по убаво от тва

    Оценка:
    -54 +3

    Jack Bauer
    5 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":


    ...Cтaндaртнo при хибридa и oпциoнaлнo при ocтaнaлитe вeрcии щe мoжe дa ce пoръчa aдaптивнo oкaчвaнe, кoeтo щe рaзпoлaгa c три рaзлични нacтрoйки, кoитo cпoрeд Сitrоеn щe ocигурявaт мeкo вoзeнe кoгaтo e нужнo и прeцизнo, и динaмичнo упрaвлeниe в ocтaнaлитe cлучaи...

    И аз съм на твоето мнение, но да беше прочел статията до край. Може да не са сфери, но си мисля че няма да е по-лошо от старата им система HydroActive.

    Коментиран от #6


    Оценка:
    -2 +21

    Вальоо
    6 Отговор

    До коментар #5 от "Jack Bauer":


    Това адаптивно окачване дето го 'хвалят' са просто едни амортисьори с възглавници който да омекотяват ударите при неравности. Нищо ново и иновативно. А комфорта изобщо няма да може да се доближи до този на Хидроактива. Отделно че не получаваш предимствата на сферите. И за финал, няма да са с толкова дълъг живот,а цената им със сигурност ще е по-скъпа от тази на една сфера.

    Оценка:
    -6 +24

    Случаен
    7 Отговор
    Доста добре изглежда, по-добре от 99% от гадните сувове.

    Оценка:
    -3 +33

    Фак ми
    8 Отговор
    Френска може, но само любов!

    Коментиран от #9, #11, #18


    Оценка:
    -36 +4

    Чичо
    9 Отговор

    До коментар #8 от "Фак ми":


    Ти си бил голям шегаджия,я кажи още нещо забавно,да се посмеем тука всички. Ама да е нещо ново и оригинално,не изтъркано

    Коментиран от #23


    Оценка:
    -3 +28

    Госあ
    10 Отговор
    Супер е. А най хубавото е, че е хибрид. Японците са го измислили. До пълното навлизане на водорода.

    Оценка:
    -3 +10

    Глупе
    11 Отговор

    До коментар #8 от "Фак ми":


    А немска направо бягай далеч та дори да е любов

    Коментиран от #14


    Оценка:
    -4 +16

    вес
    12 Отговор
    Пазара и само пазара определя, а Ситроен не се продават добре. Ама никак даже!

    Коментиран от #16, #26


    Оценка:
    -23 +3

    йдбхафг
    13 Отговор
    " Моделът е смесица между седан и комби с леки нотки на SUV"- А едва доловим нюанс на индийско орехче нещо да има, а?
    Ганев, "борчетата" са шеврони. Борчета са само в главите на други Ганьовци.'
    На външен вид ми харесва повече от ДС7. Дано са запазили двулитровия дизел в гамата двигатели.

    Оценка:
    -0 +20

    Komapak
    14 Отговор

    До коментар #11 от "Глупе":


    ЩО бе? Много хубава реклама имат😁

    Оценка:
    -0 +0

    Фен на Сектанта
    15 Отговор
    Прилика с Порше Панамера.

    Оценка:
    -8 +3

    Язе
    16 Отговор

    До коментар #12 от "вес":


    Грешиш.Миналата година С3 беше най-продаван малък автомобил а сега Пежо е с най-много продажби като цяло в Европа.

    Оценка:
    -0 +20

    Язе
    17 Отговор
    С5 никога не е бил в класа на Ауди А6,БМВ 5 и т.н.Той е в класа на А4,БМВ 3.Едва ли това окачване ще се доближи до хидроактива.Ще го гледам след 10год,втора ръка🤣

    Коментиран от #19, #32, #36


    Оценка:
    -10 +10

    Фак ю
    18 Отговор

    До коментар #8 от "Фак ми":


    Добре, че франсетата много не се допитват до Ганьо какво иска.

    Оценка:
    -1 +22

    Тизе
    19 Отговор

    До коментар #17 от "Язе":


    С5 винаги е бил класа над А6 и БМВ 5.
    Единствено са с по-слаби двигатели, но за гонки си има други коли, това е клас за комфортно возене, не за селски джигити.

    Коментиран от #29, #37


    Оценка:
    -7 +23

    Рено ентусиаст
    20 Отговор
    Феноменална кола

    Оценка:
    -4 +16

    Дачия фен
    21 Отговор
    Колата е СУПЕР!!!Купувам!!

    Оценка:
    -1 +11

    До борчетата ...
    22 Отговор
    Бил съм из цяла Европа и Америка, сутиени много не съм виждал да карат! Освен някое объркано девойче или чичак плешак стигнали му паричките да си купи нещо оригинално....хахах..

    Коментиран от #24, #25


    Оценка:
    -19 +1

    До чичо скрудж
    23 Отговор

    До коментар #9 от "Чичо":


    Смешки ако искаш има вестник" стършел" от твойто време! После можеш и за друго да го ползваш!За косопад натриваш скалпа с вестник! Аз толкова години се бърша отзад, що косми имам...

    Оценка:
    -3 +0

    КонТрол
    24 Отговор

    До коментар #22 от "До борчетата ...":


    Да бе то и Мазерати така не го карат...

    Оценка:
    -0 +6

    Хо хо хо
    25 Отговор

    До коментар #22 от "До борчетата ...":


    Ти не ги мисли.Ситроен са най продаваната кола в Бг не е нужно да ходиш до америка излез навън и ги виж.

    Коментиран от #27


    Оценка:
    -3 +10

    Да да ама не
    26 Отговор

    До коментар #12 от "вес":


    Този пазар, дето го дрънкаш, нищо не определя. И това е от доста време насам. Единствено и само налага. Корпоративни, капиталистически интереси.

    Оценка:
    -2 +3

    Не мерси
    27 Отговор

    До коментар #25 от "Хо хо хо":


    Най продавани друг път! То и дачията я продават много е и? То и велосипеди и тротинетки се продават с хиляди по твойта логика.

    Коментиран от #28


    Оценка:
    -4 +1

    Вальоо
    28 Отговор

    До коментар #27 от "Не мерси":


    Еми да,продават се,и какво от това? Хората гледат да купят най-доброто за най-ниска цена. Като ти предложат добра конфигурация на сгодни пари,купуваш! VW или бендве кога ще ми предложат читава кола с екстри под 30 хил лева? Освен ако не е употребявана и върната от лизинг-Никогиш.

    Коментиран от #30


    Оценка:
    -2 +5

    Язе
    29 Отговор

    До коментар #19 от "Тизе":


    Бъркаш се.В класа на А6,БМВ 5 е Ситроен Ц6.Ц5 е позициониран в по-ниския клас.Какво обаче предлага за парите си е друга тема.Това което го има в него при другите го получаваш срещу една "скромна"сума.За возия....нямат шанс

    Коментиран от #31


    Оценка:
    -1 +5

    Дечкоооо
    30 Отговор

    До коментар #28 от "Вальоо":


    Няма такова нещо най-добро за най-ниска цена!!! Има пластмасови щайги с двигател на сешоар,за две чанти пари, и обезценка на полвина за първата година..

    Оценка:
    -3 +1

    Тизе
    31 Отговор

    До коментар #29 от "Язе":


    Епа ти се бъркаш.
    С6 е в класа на БМВ7, Ауди А8.
    Сигурно ги сравняваш по цените им, така да ги бъркаш, аз ги сравнявам по размерите.

    Коментиран от #34


    Оценка:
    -3 +3

    10 години ли
    32 Отговор

    До коментар #17 от "Язе":


    Щом можеш да си позволиш само нещо над 10 години, по-добре ни спести ЕКСПЕРТНОТО си мнение.

    Коментиран от #33


    Оценка:
    -0 +2

    Язе
    33 Отговор

    До коментар #32 от "10 години ли":


    Как разбра,че мога да си го позволя след 10 год?Казах,че ще го гледам след толкова защото сегашната ми кола е достатъчно нова за да я сменявам.Мога и нова от магазина да си взема но не ми е нужна.

    Оценка:
    -1 +0

    Моето обективно мнение
    34 Отговор

    До коментар #31 от "Тизе":


    Не знам но Ц5 е класа на Умрелия пасат по големина. Тоест по-голям от бмв3, ауди4 и бенц Ц класа, и по-малък от бмв5, алди6 и мерц Е класа

    Коментиран от #35


    Оценка:
    -0 +1

    Тизе, обективни данни
    35 Отговор

    До коментар #34 от "Моето обективно мнение":


    Умряло БМВ 5, 2013-2016:
    Дължина 4907 мм Широчина 1860 мм
    Умрял Пасат:
    Дължина 4777 мм; Широчина 1832 мм
    С5:
    Дължина 4779 мм Широчина 1860 мм
    Умряло БМВ 3:
    Дължина 4633 мм ; Широчина 1811 ММ.
    Т.е. С5 е по дълъг и доста по-широк от умрелите БМВ3 и Пасата, широко колкото БМВ 5, по-късо от БМВ, щото не се изхвърля с грандомански коне и няма нужда от толкова дълъг преден капак.
    А един умрял Cadillac Brougham от 1990 г. ги слага в малкото джобче всичките:
    Дължина 5615 мм, Широчина 1940 мм

    Оценка:
    -1 +0

    Maksi
    36 Отговор

    До коментар #17 от "Язе":


    Аз, като бивш собственик и дори вманиачен и интересуващ се Ситроен фен, мога да кажа обаче обективно - Ситроен С5 е в сегмент D по европейската категоризация, там са C-Klasse, A4, 3-serries, единствено С6 е в по-високия сегмент E на Е-Klasse 5-цата и А6, и дори и тя не е от класа на S-Klasse, нищо, че президента на Франция се возеше дълго време в такава.

    Оценка:
    -0 +1

    Макси
    37 Отговор

    До коментар #19 от "Тизе":


    Aз, кaтo бивш coбcтвeник и дoри вмaниaчeн и интeрecувaщ ce Cитрoeн фeн, мoгa дa кaжa oбaчe oбeктивнo - Cитрoeн C5 e в ceгмeнт D пo eврoпeйcкaтa кaтeгoризaция, тaм ca С-Klаssе, А4, 3-sеrriеs, eдинcтвeнo C6 e в пo-виcoкия ceгмeнт Е нa E-Klаssе 5-цaтa и A6, и дoри и тя нe e oт клaca нa S-Klаssе, нищo, чe прeзидeнтa нa Фрaнция ce вoзeшe дългo врeмe в тaкaвa.

    Оценка:
    -1 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    Куиз
    Куиз: Познайте марката на колата по ключа за запалване

    В последните години традиционните ключове за запалване изчезнаха и е почти невъзможно да се намери нов модел, който да не е оборудван с така ...

    КЪМ КУИЗА

    ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Делян Пеевски
    Депутатът от ДПС Делян Пеевски излезе с позиция по спора между президента Румен Радев и премиера Бойко Борисов
    Каквито и проблеми премиерът и президентът да имат помежду си, лични или институционални, да ги решават занапред като големи момчета"

    Още бисери
    ТОП 5