Volkswagen обяви кампания за отзоваването на 2.64 млн. автомобила по различни причини. В сервизите на марката трябва да се явят около 800 000 кросоувъра Tiguan, произведени между 2008 и 2011 г. заради дефектни бушони. Собствениците на 239 000 пикапа Amarok пък ще трябва да ги закарат за проверка на горивната система, за която има риск от течове.
Най-много коли ще бъдат отзовани заради проблеми със 7-степенната трансмисия DSG с двоен съединител. Синтетичното масло в тези скоростни кутии ще бъде заменено от минерално. Инженерите на Volkswagen се надяват това да реши злополучно известните проблеми с тази трансмисия. Кампанията засяга и автомобили от други марки с DSG - Audi, Skoda и Seat.
16 Ноември, 2013 11:37 40 899 34
VW отзовава 2.6 млн. коли заради трансмисиите DSG
Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Iaroslav Stanchev
Коментиран от #2
13:11 16.11.2013
2 Енцо Енцо
До коментар #1 от "Iaroslav Stanchev":
Те не са се спирали...13:38 16.11.2013
3 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
Коментиран от #10
15:16 16.11.2013
4 Shmeker
16:46 16.11.2013
5 comment
Коментиран от #21
17:02 16.11.2013
6 Димо Димов
18:01 16.11.2013
7 Красимир Димитров
Коментиран от #8
18:15 16.11.2013
8 Shmeker
До коментар #7 от "Красимир Димитров":
Ами DSG_то е ОК, сега VW ще си оправят нещата и няма проблем. Просто един ден всяко DSG ще иска смяна на съединителите, което не е евтино.А все пак ръчната кутия си е по-добре.
19:09 16.11.2013
9 ВИП АМГ
20:43 16.11.2013
10 ВИП АМГ
До коментар #3 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
20:44 16.11.2013
11 Easy ryder
Освен с трансмисиите вагенистите имат проблеми и с чести дефекти по двигателите.За сравнение при Мерцедес те са 3 пъти по малко.
Стремежа да се бълват огромни количества с максимални печалби води до такива резултати.
Коментиран от #15
21:36 16.11.2013
12 Христо Димитров
Коментиран от #14
23:11 16.11.2013
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 comment
До коментар #12 от "Христо Димитров":
Дет' се вика - да не дава господ!!!09:12 17.11.2013
15 The Bear
До коментар #11 от "Easy ryder":
Ауди имат проблемен мултитроник - това е безстепенна скоростна кутия, или още в други марки позната като вариатор.... и няма нищо общо със скоростната кутия с два съединителя освен че служи за предаване на въртящ момент от двигател към колела. .... Въобще - хубаво е човек като се изказва за нещо, ако не го познава в детайли, моне малко техническа култура да има в областта....Коментиран от #16, #18
09:23 17.11.2013
16 Easy ryder
До коментар #15 от "The Bear":
Audi имат проблеми с класическата автоматична трансмисия още след 2000 година.Отиди в някой читав сервиз за автоматици и поразпитай за техните скоростни кутии и ще видиш какво ще ти кажат.Може и да ти обяснят колко "лесно" се сваля кутия на А8 и колко дни отива ремонта.Не смятам да ти обяснявам повече.
Хубаво е преди да познаваш някого и знанията му за автомобилите в частност да не коментираш техническата му култура.
09:39 17.11.2013
17 маляка
До коментар #13 от "VIPBUMERKAMORAMG":
GINKO PRIM MAX09:45 17.11.2013
18 Easy ryder
До коментар #15 от "The Bear":
"По време на първия продължителен тест, който auto motor und sport проведе с Audi А6 във вариант 2.5 TDI, впечатленията не бяха само позитивни.Второто поколение на модела в изпълнение 3.0 TDI се представи доста по-добре по време на 100 000-километровото изпитание. Само че и тук няма как да се говори за безпроблемно преминаване на теста – след 58 000 километра при активиране на режим „D” на автоматичната трансмисия автомобилът се движеше назад вместо напред. Съвсем скоро след това цялата трансмисия отаза тотално.
Разкачен капак на двигателя беше причина за второ непланирано посещение в сервиз."
За да не бъдем голословни ето и някои впечатления при тестовете на ново Ауди А6.
Надявам се че не смяташ и тези хора за технически неграмотни
09:49 17.11.2013
19 Георги Александров
10:00 17.11.2013
20 Iaroslav Stanchev
Тойота и Дженерал мотърс да не би да не връщат коли?Даже мащабите на джапанките са още по-забележителни от швабските.
Просто след настъпването на новото хилядолетие,настъпи и нова идеология в автомобило-производството.Никой не иска да прави здрави и евтини коли,обаче правят все по-скъпи и големи боклуци.Печалбата е по-важна от авторитета.
Затова,като си карам дъртата Б4-ка и мина покрай някой модерен сервиз,пълен с ултра модерни коли,качени на подемника,за да се погледне,"ко стана пак,че не ще да върви",много се кефя.Отивам в магазина,купувам си "Загорка" и луканка на "Орехите", пийвам и апвам,за здравето на германските инженери,направили желязното Ауди 80,през далечната 1993г. И пускам по една молба до дядо Боже,да не ми се налага още дълго време да се качвам в модерен,съвременен,самоходен компютър,правен от млади меринджейове и 20-годишни софтуерни специалисти.
Коментиран от #22, #23
12:00 17.11.2013
21 Iaroslav Stanchev
До коментар #5 от "comment":
Какви инженери,мен? Сега всичко се прави от мениджъри,маркетингови специалисти и компютърни хакери.Тези хора са учили,за да могат да продават,а не да произвеждат.Китайците произвеждат,а горните ни го продават за хубаво.
Коментиран от #25
12:31 17.11.2013
22 Благовест Стефанов
До коментар #20 от "Iaroslav Stanchev":
Ти понеже си тарикат си карай невероятното ауди 80, а ги остави простите да си карат нови автомобили.Коментиран от #32
19:08 17.11.2013
23 EMSKI
До коментар #20 от "Iaroslav Stanchev":
Много точно казано..по-малко електроника....по-малко кахъри!!!! При над 60 километра в час,никаква електроника не те спасява!!! Всички измислици са само за гъзари...забравихте "двойния амбреаж".....70% процента не знаят за какво говоря!!!Коментиран от #26
19:21 17.11.2013
24 ВАСИЛ ДИМЧЕВ
20:33 17.11.2013
25 comment
До коментар #21 от "Iaroslav Stanchev":
Прав си, ще снаеш. Адмирации. Един от малкото незаблудени хора!20:36 17.11.2013
26 Easy ryder
До коментар #23 от "EMSKI":
Хората не са карали газка и ЗИЛ за да помнят двоен амбреаж.Що се отнася до електронните системи един ABS и въздушна възглавница могат да ти спасят живота при много над 60 километра в час.Проблемът е че разни мениджърчета карат инженерите да залагт 7 години живот на повечето детайли за да могат после да продават части и нови коли.Особено застъпено е това при германците,които и без това никога не са били много силни в електрониката.Ауди е пример освен за вечни проблеми с електрониката така и за кашкавалени окачвания и скъпа поддръжка.За съжаление не могат да се карат вечно коли от преди 90-та все някога ще попаднете в мелницата на новите генерации.
21:02 17.11.2013
27 Бхд БхД
21:40 17.11.2013
28 kabin40
Коментиран от #29
22:53 17.11.2013
29 кара Лада
До коментар #28 от "kabin40":
Точно така е! И ако те виждат че си технически инвалид с пари шоуто може да бъде много голямо.А това че във тия сервизи не гледат и половината от това за което си плащаш, в общия случай ти сменят маслото и пооглеждат да не е тръгнало да се откача някое колело... за друга регулярна диагностика само на хартия се изписва. И накрая ти отиваш преждевременно с оплаквания които може да не се случват ако си гледат работата когато пише по книга.
09:53 18.11.2013
30 Бхд БхД
11:42 18.11.2013
31 PROFESIONALISTA
Коментиран от #33
12:58 18.11.2013
32 Iaroslav Stanchev
До коментар #22 от "Благовест Стефанов":
Е аз нали това правя-карам.Като не ще да се разваля и да гние,дъртия гюнтер,какво да правя?Да го хвърля за скрап и да си купя нова,пластмасова играчка,с която да вися в сервизите ли?14:22 20.11.2013
33 ВАСИЛ ДИМЧЕВ
До коментар #31 от "PROFESIONALISTA":
За някои проблеми помагат и хапчета, но трябва да се пият редовно.21:06 20.11.2013
34 Гостт
17:18 12.08.2019