16 Ноември, 2013 11:37 40 899 34

VW отзовава 2.6 млн. коли заради трансмисиите DSG

  • volkswagen-
  • vw-
  • dsg-
  • отзоваване

Volkswagen обяви кампания за отзоваването на 2.64 млн. автомобила по различни причини. В сервизите на марката трябва да се явят около 800 000 кросоувъра Tiguan, произведени между 2008 и 2011 г. заради дефектни бушони. Собствениците на 239 000 пикапа Amarok пък ще трябва да ги закарат за проверка на горивната система, за която има риск от течове.

Най-много коли ще бъдат отзовани заради проблеми със 7-степенната трансмисия DSG с двоен съединител. Синтетичното масло в тези скоростни кутии ще бъде заменено от минерално. Инженерите на Volkswagen се надяват това да реши злополучно известните проблеми с тази трансмисия. Кампанията засяга и автомобили от други марки с DSG - Audi, Skoda и Seat.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Iaroslav Stanchev

    4 4 Отговор
    Време беше и фауве да се ......

    Коментиран от #2

  • 2 Енцо Енцо

    6 8 Отговор

    До коментар #1 от "Iaroslav Stanchev":

    Те не са се спирали...
  • 3 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    4 9 Отговор
    конвейера за бръкми спря !

    Коментиран от #10

  • 4 Shmeker

    7 5 Отговор
    DSG - досадната кутия.. на кой истински шофьор му трябва тва?
  • 5 comment

    11 4 Отговор
    Надяват се?!? Тия инженери боб ли хвърлят при проектирането на ваг.ните?

    Коментиран от #21

  • 6 Димо Димов

    4 10 Отговор
    Тия така и няма да се научат да правят коли. Последните им престижни бяха Голф 3 и Венто. Оттогава насам само проблемни коли създават.
  • 7 Красимир Димитров

    8 3 Отговор
    Къде е отворкото дето коментираше за 10 степенната DSG ,че DSG от по старо поколение не правило проблеми.А относно проблемите всеки производител прави гафове.Чест прави на тези които правят кампании и отзовават автомобилите си за замяна или проверка на съмнителния възел или част ,а не да оставят клиентите си да страдат и след време да се носи славата на един кой си автомобил,че това му било слабо място.

    Коментиран от #8

  • 8 Shmeker

    4 8 Отговор

    До коментар #7 от "Красимир Димитров":

    Ами DSG_то е ОК, сега VW ще си оправят нещата и няма проблем. Просто един ден всяко DSG ще иска смяна на съединителите, което не е евтино.
    А все пак ръчната кутия си е по-добре.
  • 9 ВИП АМГ

    2 4 Отговор
    VAG pak s bokluci avtomatici
  • 10 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

  • 11 Easy ryder

    5 3 Отговор
    Отдавна са известни проблемите с трансмисиите на Ауди,но никой не си го признаваше.Сега вече няма на къде и ги връщат.Само не знам как като смениш синтетично масло с минерално ще решиш проблем.По скоро обратното може да стане.
    Освен с трансмисиите вагенистите имат проблеми и с чести дефекти по двигателите.За сравнение при Мерцедес те са 3 пъти по малко.
    Стремежа да се бълват огромни количества с максимални печалби води до такива резултати.

    Коментиран от #15

  • 12 Христо Димитров

    6 6 Отговор
    Ширпотребата на VAG стигна дотам че вече ще почнат да отзовават Бугатита и Ламборджинита. Боже опази от VAG.

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 comment

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Христо Димитров":

    Дет' се вика - да не дава господ!!!
  • 15 The Bear

    7 1 Отговор

    До коментар #11 от "Easy ryder":

    Ауди имат проблемен мултитроник - това е безстепенна скоростна кутия, или още в други марки позната като вариатор.... и няма нищо общо със скоростната кутия с два съединителя освен че служи за предаване на въртящ момент от двигател към колела. .... Въобще - хубаво е човек като се изказва за нещо, ако не го познава в детайли, моне малко техническа култура да има в областта....

    Коментиран от #16, #18

  • 16 Easy ryder

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "The Bear":

    Audi имат проблеми с класическата автоматична трансмисия още след 2000 година.Отиди в някой читав сервиз за автоматици и поразпитай за техните скоростни кутии и ще видиш какво ще ти кажат.Може и да ти обяснят колко "лесно" се сваля кутия на А8 и колко дни отива ремонта.
    Не смятам да ти обяснявам повече.
    Хубаво е преди да познаваш някого и знанията му за автомобилите в частност да не коментираш техническата му култура.
  • 17 маляка

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "VIPBUMERKAMORAMG":

    GINKO PRIM MAX
  • 18 Easy ryder

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "The Bear":

    "По време на първия продължителен тест, който auto motor und sport проведе с Audi А6 във вариант 2.5 TDI, впечатленията не бяха само позитивни.
    Второто поколение на модела в изпълнение 3.0 TDI се представи доста по-добре по време на 100 000-километровото изпитание. Само че и тук няма как да се говори за безпроблемно преминаване на теста – след 58 000 километра при активиране на режим „D” на автоматичната трансмисия автомобилът се движеше назад вместо напред. Съвсем скоро след това цялата трансмисия отаза тотално.
    Разкачен капак на двигателя беше причина за второ непланирано посещение в сервиз."

    За да не бъдем голословни ето и някои впечатления при тестовете на ново Ауди А6.
    Надявам се че не смяташ и тези хора за технически неграмотни
  • 19 Георги Александров

    5 0 Отговор
    Всички марки си имат проблеми.Разликата е че едни ги признават,други не.Какво ще кажем за N47 2.0d 177к.с. на BMW?100% засегнати мотори.Проблем с дефектен колянов вал,вериги,успокоители и ролки.Цената е умопомрачяваща на части и труд.Минал съм и знам!Късмет е ако изкара 140к км без да изтропа синджира.Ама никой не привиква коли от БМВ
  • 20 Iaroslav Stanchev

    8 3 Отговор
    Нормално,като правят боклуци,какво искат.
    Тойота и Дженерал мотърс да не би да не връщат коли?Даже мащабите на джапанките са още по-забележителни от швабските.
    Просто след настъпването на новото хилядолетие,настъпи и нова идеология в автомобило-производството.Никой не иска да прави здрави и евтини коли,обаче правят все по-скъпи и големи боклуци.Печалбата е по-важна от авторитета.
    Затова,като си карам дъртата Б4-ка и мина покрай някой модерен сервиз,пълен с ултра модерни коли,качени на подемника,за да се погледне,"ко стана пак,че не ще да върви",много се кефя.Отивам в магазина,купувам си "Загорка" и луканка на "Орехите", пийвам и апвам,за здравето на германските инженери,направили желязното Ауди 80,през далечната 1993г. И пускам по една молба до дядо Боже,да не ми се налага още дълго време да се качвам в модерен,съвременен,самоходен компютър,правен от млади меринджейове и 20-годишни софтуерни специалисти.

    Коментиран от #22, #23

  • 21 Iaroslav Stanchev

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "comment":

    Какви инженери,мен? Сега всичко се прави от мениджъри,маркетингови специалисти и компютърни хакери.
    Тези хора са учили,за да могат да продават,а не да произвеждат.Китайците произвеждат,а горните ни го продават за хубаво.

    Коментиран от #25

  • 22 Благовест Стефанов

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Iaroslav Stanchev":

    Ти понеже си тарикат си карай невероятното ауди 80, а ги остави простите да си карат нови автомобили.

    Коментиран от #32

  • 23 EMSKI

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "Iaroslav Stanchev":

    Много точно казано..по-малко електроника....по-малко кахъри!!!! При над 60 километра в час,никаква електроника не те спасява!!! Всички измислици са само за гъзари...забравихте "двойния амбреаж".....70% процента не знаят за какво говоря!!!

    Коментиран от #26

  • 24 ВАСИЛ ДИМЧЕВ

    5 3 Отговор
    Много неграмотни разбирачи ве. Не можахте ли да прочетете че се викат за смяна на маслото. Такава злоба и простотия, просто не е истина.
  • 25 comment

    5 0 Отговор

    До коментар #21 от "Iaroslav Stanchev":

    Прав си, ще снаеш. Адмирации. Един от малкото незаблудени хора!
  • 26 Easy ryder

    5 4 Отговор

    До коментар #23 от "EMSKI":

    Хората не са карали газка и ЗИЛ за да помнят двоен амбреаж.Що се отнася до електронните системи един ABS и въздушна възглавница могат да ти спасят живота при много над 60 километра в час.Проблемът е че разни мениджърчета карат инженерите да залагт 7 години живот на повечето детайли за да могат после да продават части и нови коли.
    Особено застъпено е това при германците,които и без това никога не са били много силни в електрониката.Ауди е пример освен за вечни проблеми с електрониката така и за кашкавалени окачвания и скъпа поддръжка.За съжаление не могат да се карат вечно коли от преди 90-та все някога ще попаднете в мелницата на новите генерации.
  • 27 Бхд БхД

    10 3 Отговор
    Чета ви тъпите коментари и не мога да разбера как така са боклуци новите коли на VW.Хората си викат коли от 2008-2011 коли дето може би ще имат проблеми с нещо си и искат да сменят от гаранцията.Според мен трябва да мислим кой ще ни оправи в тая забравена държава
  • 28 kabin40

    6 1 Отговор
    Еми май не е заради едната смяна на масло. Факт неоспорим е че народните автомобили станаха прекалено скъпи и още повече мухнати да не кажа чупливи. А пък фирмените им сервизи у БГ са ненадминати. Гледат не да ти оправят колата, ами да те одерат максимално.

    Коментиран от #29

  • 29 кара Лада

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "kabin40":

    Точно така е! И ако те виждат че си технически инвалид с пари шоуто може да бъде много голямо.
    А това че във тия сервизи не гледат и половината от това за което си плащаш, в общия случай ти сменят маслото и пооглеждат да не е тръгнало да се откача някое колело... за друга регулярна диагностика само на хартия се изписва. И накрая ти отиваш преждевременно с оплаквания които може да не се случват ако си гледат работата когато пише по книга.
  • 30 Бхд БхД

    5 1 Отговор
    Така е с Бг сервизите на народната кола.Мошеници
  • 31 PROFESIONALISTA

    8 2 Отговор
    Няма как смяната на едно масло от синтетично на минерално да реши какъвто и да било проблем. Същото е и за бушона- пълна измишльотина. Това е само реклама, или пък е някакъв начин да се привикат колите в сервиза и да им се направи нещо друго, което не се огласява...

    Коментиран от #33

  • 32 Iaroslav Stanchev

    3 2 Отговор

    До коментар #22 от "Благовест Стефанов":

    Е аз нали това правя-карам.Като не ще да се разваля и да гние,дъртия гюнтер,какво да правя?Да го хвърля за скрап и да си купя нова,пластмасова играчка,с която да вися в сервизите ли?
  • 33 ВАСИЛ ДИМЧЕВ

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "PROFESIONALISTA":

    За някои проблеми помагат и хапчета, но трябва да се пият редовно.
  • 34 Гостт

    0 0 Отговор
    Конвейр за трошки 😀 аз по лоши коли от ауди и vw несъм карал 😛