Японците от Toyota започнаха продажби на автомобил с повишена проходимост, носещ наименованието Etios Cross. Новият компактен кросоувър се базира на стандартния Etios и на този етап е предназначен само за пазарите в Аржентина.
Цената му е 115 000 аржентински песо, което се равнява приблизително на 26 000 лева. Това е едно от най-евтините предложения на Toyota и по цена може да се сравни с тази на румънския аналог Dacia Sandero Stepway. Все пак Stepway си остава по-евтиното предложение.
Иначе компактният кросоувър на Toyota е снабден с 1.5-литров бензинов двигател, който притежава мощност от 90 к.с. Този агрегат работи съвместно с петстепенна механична скоростна кутия и предава въртящия момент само на предните колела.
Toyota Etios Cross се предлага в едно-единствено ниво на оборудване XLS, като прави впечатление, че то не е никак лошо. В базовата екипировка влизат екстри като мултифункционален волан, ABS и EBD, предни въздушни възглавници, ел. пакет и др.
В Аржентина Etios Cross се предлага с тригодишна гаранция. Очаква се този кросоувър да се появи и на други пазари от т.нар. развиващи се страни. Става дума за Латинска Америка, Индия, Индонезия и ЮАР. У нас обаче едва ли ще видим евтиния Etios Cross.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бате Цецо
09:30 10.12.2013
2 аноним
Коментиран от #3
09:51 10.12.2013
3 Благовест Стефанов
До коментар #2 от "аноним":
В Ърбън крузър имаше нащо симпатично, но тук предницата е ужасна.Все пак се прави за Латинска Америка, Индия, Индонезия и ЮАР, а там явно си харесват такъв тип коли. В Индия, Индонезия грозните коли са на почит.
Коментиран от #4
10:11 10.12.2013
4 аноним
До коментар #3 от "Благовест Стефанов":
прав си - онова нещо "Ърбън крузър" беше полуприемливо..това е дизайнерско престъпление
тези хора още не искат да приемат ,че ако Имотите са коригирали с 50 % Надолу
Корекцията при колите ще е Мин 50 %
с нови модели не става - трябват Нови Цени .
и догодина можем да видим РАВ-4 на цени ДО 40 000 лв -
за Хай оборудваните версии
10:32 10.12.2013
5 триста итридесети
Коментиран от #6, #8
12:26 10.12.2013
6 Виктор Георгиев
До коментар #5 от "триста итридесети":
i krila trqbva da i slojat da preletish s neq do Evropa :)Коментиран от #7
13:15 10.12.2013
7 триста итридесети
До коментар #6 от "Виктор Георгиев":
той тоз двигател позволява крила :)13:21 10.12.2013
8 I'm back
До коментар #5 от "триста итридесети":
Малките деца на големи двигатели се хвърлят.А този модел не е правен за Европа => дизел няма да има.Навън никой не е.ава дизела за слива.Коментиран от #10
14:17 10.12.2013
9 Пацо Пацов
P.S. Аз лично карам Опел
14:19 10.12.2013
10 триста итридесети
До коментар #8 от "I'm back":
Там е работата че на децата им се вижда голям, това си е класиката в жанра, за мен е нормален, още повече че на разход на пари ще е същото като този 1.5 бензинов, даже в някои ситуации ще е и по-икономичен, и още мнооого "по"-та.Коментиран от #11, #15
17:46 10.12.2013
11 Благовест Стефанов
До коментар #10 от "триста итридесети":
Муахахаха хахаха хахах . То ако беше така всички щяха да карат от 3.0д нагоре.18:13 10.12.2013
12 Киро Стоев
Коментиран от #13, #14
19:27 10.12.2013
13 ВИП АМГ
До коментар #12 от "Киро Стоев":
ti si mnogo zle,toota e marka dokazala se prez godinite a dacia e totalen klozet20:15 10.12.2013
14 ВИП АМГ
До коментар #12 от "Киро Стоев":
[ardon toyota iskah da napishaКоментиран от #16
20:15 10.12.2013
15 Easy ryder
До коментар #10 от "триста итридесети":
Да бе тоя 330 направо е вездесъщ.По малко гори от малолитражка и по бърз от ГТР.На теб трябва да ти дадат награда за 330 глупости които си успял да измислиш за възхвала на баварските боклуци.
Коментиран от #21
20:19 10.12.2013
16 EMSKI
До коментар #14 от "ВИП АМГ":
Много си пил вече...лягай си!!!Коментиран от #18
23:25 10.12.2013
17 Иван Господинов
Коментиран от #19
04:02 11.12.2013
18 ВИП АМГ
До коментар #16 от "EMSKI":
ti po sebesi li sadish.chicho emski pak ne znae kade se namira.07:09 11.12.2013
19 ВИП АМГ
До коментар #17 от "Иван Господинов":
07:09 11.12.2013
20 Николай Колев
13:06 11.12.2013
21 триста итридесети
До коментар #15 от "Easy ryder":
"Вездесъщ" - Така е! Една правилна приказка да видя и от тебе!
Айде сега нова задача: Тази кола от статията, и 330d от София за Бургас, скоростта е - 140-150 км/ч,
Въпроса е: кой ще изгори по-малко пари?
Коментиран от #22
14:58 11.12.2013
22 The Bear
До коментар #21 от "триста итридесети":
Може ли аз да отговоря? .... ще го направя!:330д на БМВ (предпоследния модел) независимо от това ръчка ли е или автоматик (при постоянна скорост е да кажем еднакво, с постоянна скорост 140-150 км/ч има разход 6,5 - 6,8 литра на 100 км. Това малкото нещо (по данни от други коли с двигатели 1,5 дм3 и мощност 90 к.с.), само с предно предаване се предполага, че при постоянна скорост 140-150 км/ч ще гори около 7,5 - 8 литра на 100 км. Бензина обаче е по-евтин от нафтата, такаа че в крайна сметка "изгорените" пари ще са малко по-малко при БМВ отколкото при това чудо. Само че пътят София - Бургас излиза около 4-5 пъти по-скъп с БМВ отколкото с тази количка. ... Ха-сега - задачата за теб е да отговориш ЗАЩО?! И още един анекс към задачата: Защо в България е по-скъпо да караш БМВ отколкото в Германия например, въпреки, че цената му от магазина е по-ниска от тази в Германия за едно и също ниво на оборудване? ......... аз имам отговорите на тези въпроси - ако ти не отговориш правилно, ще ги напиша:)
Коментиран от #23, #25
18:32 11.12.2013
23 Easy ryder
До коментар #22 от "The Bear":
Как ще ти отговори като в мозъка му се върти само бяло синьо кръгче.Той горкия даже не знае какво означава,но фанатизирано повтаря как щял да изпревари всички до морето и да изгори най малко нафта.Такъв трябва да го сложат в зоопарка с надипс "фен на БМВ".
19:53 11.12.2013
24 триста итридесети
Коментиран от #27
05:00 12.12.2013
25 триста итридесети
До коментар #22 от "The Bear":
Ами може да се пробвам, за да видим колко ще ми излезе с моята?Обачееее ако не е вярно това което твърдиш ?
05:23 12.12.2013
26 кара Лада
11:54 12.12.2013
27 Благовест Стефанов
До коментар #24 от "триста итридесети":
Няма как да прегрее, тъй като на Тойота стрелката не температурата е закована в средата. Как го правят? Ти ми кажи?Коментиран от #28
15:17 12.12.2013
28 триста итридесети
До коментар #27 от "Благовест Стефанов":
3.0 дизел от БМВ ще погребе ъмнайсе такива малолитражки бе колега, няма как да ги сравня двата двигателя, няма по-какво, а за стрелката - мислиш ли че няма прегрели тойоти, още повече 1.5 бензин?ти ми кажи кое ще прегрее по-бързо при натоварване?
Коментиран от #29
17:41 12.12.2013
29 Easy ryder
До коментар #28 от "триста итридесети":
Ще погребе като му смениш два пъти главата 5 пъти дюзите и два три компютъра.БМВ само Ауди може да го бие по трошливи двигатели.
Коментиран от #30, #31
22:26 12.12.2013
30 триста итридесети
До коментар #29 от "Easy ryder":
Нали знаеш за успехите на БМВ и хонда във Ф1И какво става с гтра като тръгне към морето.
И през 1998 хондата с 3.8л разход как ще вдигне 200.
Да не говорим за Е46 М3 345 коня, че там пък разхода е като на акорд 3.0 с 240 коня
Коментиран от #32
22:50 12.12.2013
31 триста итридесети
До коментар #29 от "Easy ryder":
и не на последно място:тоз акорд е с повече коне от моето 330i, а има по-слабо ускорение до 100 и по-слаба макс.скорост, и по-висок разход, а е по-нов като модел
абе - ужасна кола
22:56 12.12.2013
32 Easy ryder
До коментар #30 от "триста итридесети":
Не не знам за успехите на БМВ във Формула1 защото такива НЯМА.Единствената фирма която не е печелила титла.
А ГТР а като тръгне към морето ще му погледнеш задницата само веднъж на тръгване и после ще те чака във Варна докато баварския ти таралясник го кара пътна помощ с гръмнал мотор.
Абе въобще най трошливите мотори са на БМВ а пък от Хонда могат само да се учат как се правят надеждни двигатели.
Айде много здраве и чети повече че много простотии говориш
19:02 13.12.2013
33 Easy ryder
20:59 13.12.2013
34 Easy ryder
20:59 13.12.2013
35 Easy ryder
Следващия път когато си помислиш че с дизелова печка произведена от едни от най некадърните двигателостроители ще изпревариш този звяр си спомни за филмчето.
Приятно гледане
21:01 13.12.2013
36 Easy ryder
21:04 13.12.2013
37 Easy ryder
21:06 13.12.2013
38 триста итридесети
14:31 14.12.2013
39 триста итридесети
Коментиран от #40
15:07 14.12.2013
40 Easy ryder
До коментар #39 от "триста итридесети":
КПД на дизела е добър но при отдаване на пълна мощност дълго време БМВ прегрява.Понеже явно не си карал и не знаеш а ГТР при 250 не му трябват повече от 200 коня поради много по добрата си аеродинамика от баварската тухла.Тоест ти ще пъхтиш с последни сили с баварската коруба с трошливия и мотор а нисана ще си карана 3000 оборота спокойно.При пълна мощност на бавареца ще му трябва зареждане на 300 километра някъде.Така че ГТР а пак ще е на морето преди теб.Смятай малко преди да говориш глупости.А като тръгнат по завои баварската щайга съвсем ще загине и нисана ще има време не за едно ами и за две зареждания плюс кафе
18:40 14.12.2013
41 триста итридесети
Щял да загрява! Измисли нещо друго - това не става
Коментиран от #42
22:38 14.12.2013
42 Easy ryder
До коментар #41 от "триста итридесети":
Това "слагане в джоба" е факт само във фантазиите ти.Както и да смяташ дори да имаш късмета да не ти гръмне скапания баварски двигател при дълга работа на максимални режими ще спреш да зареждаш най много след 300 километра така че нямаш шанс дори с това да изпревариш нисана.А тези измислици за поне 270 километра скорост на бмв то не са верни.С такава слаба аеродинамика му трябва доста по голяма мощност за да поддържа такава скорост.
А иначе съвсем проста сметка показва че дори нисана да се движи с 20км по висока скорост от максималната на БМВ то (250) за един час ще има преднина 5 минути достатъчна да зареди и отново да е отпред.
Така че мисли някаква друга кола за конкурент на нисана БМВ още не произвеждат такава.
23:20 14.12.2013
43 триста итридесети
При 270 нисана нисана ще припадне за по-малко от 150 км, което че рече че ще има преднина: при 270 км/ч 150 км са 33.33 минути път, и 20 км разлика за час ===> около 11 километра, които се изминават при 250 км/ч за около 2.6 минути, така чееее НЕ СТАВА, няма да е слязъл още от колата когато баварията ще профучи.
23:58 14.12.2013
44 триста итридесети
00:40 15.12.2013
45 триста итридесети
Кое влияе най-много за увеличаването на разхода на една кола при висока скорост?
Да ти помогна - самата скорост!
Айде пии нещо за главоболие и си лягай
Коментиран от #46
00:57 15.12.2013
46 Easy ryder
До коментар #45 от "триста итридесети":
Понеже си неук баварски фен да ти обясня че два са факторите които влияят на съпротивлението на въздуха.Първият естествено е скороста а вторият този коефициент който така ти се иска да омаловажиш.Всяка стотна по малко се постига с голяма борба в аеродинамичния тунел и е много важна.Производители които са достигнали 0,26 се броят на пръсти.И за да разбереш разликата ще ти кажа че една стара лада имаше около 0,35 а съвременно БМВ 0,3 .Ти си смятай колко различни са двете коли и сметни колко по добър е нисана от БМВ то.А при скорости над 200 този коефициент играе огромна роля.Така че не се мъчи и не си мечтай на нисана да му свърши бензина след 150 километра на прав път.Това са си твои измислици.Дори да гори 30 на сто пак ще мине 250 километра.
А ако той гори 30 БМВ то с лошата аеродинамика ще е поне на 25 така че и ти ще спреш да зареждаш.
Смятай ги тези неща не са трудни дори за баварски ултрас.
08:38 15.12.2013
47 триста итридесети
дължи се на повечето отвори отпред за охлаждане, и не само, така че вероятността да прегрее при екстремно натоварване е при гтра, но тая разлика от 0.26 /на книга/ до 0.30 е пренебрежима, само 2-3 !!!! километра по-висока скорост за гтра - и съпротивлението за него от въздуха е по-голямо, а ти искаш да са 20 повече, масата и скоростта са важни, като скоростта е водеща, има и други по-важни фактори от аеродинамиката - понеже коеф. са "изравнени": като трафик /трудно се кара постоянно с 250 и 270 - даже невъзможно/ почват се едни постоянни изпреварвания, ускорения до следващата "бавна кола" - малко спирачки, и така, а тогава с просто око се вижда как стрелката на бензиномера пълзи надолу, докато при дизела съвсем не е така,
иначе по-спомен един модел на мерцедес от 80-те !!! имаше коефициент 0.24 !!! или 0.26, така че не си мисли че е било голяма борба, просто такава незначителна разлика е допустима от "спокойствието" на по-добрата охладителна система.
Коментиран от #48
11:46 15.12.2013
48 Easy ryder
До коментар #47 от "триста итридесети":
Въобще не е пренебрежима разлика 4 стотни е като разликата между стара Лада и ново БМВ.Сега нова песен запя.Ама той нямало да може да кара с 270 щото имало коли по пътя.
Ами дай тогава си вземи една кола 80 коня тя и без това ще си поддържа 140 щото и без това не е позволено да се кара по бързо.
И не коментирай неща които не разбираш.Охладителната система и спойлерите при спортните коли са основен фактор за повишаване на челното съпротивление.За да имаш добър притискащ ефект влошаваш коефициента.За да имаш добро охлаждане понеже имаш много мощен мотор ти трябва голям радиатор и пак губиш.Ей за това е борбата.
Едно е да направиш баварска щайга която нито има изисквания за
притискащ ефект нито кой знае колко мощен двигател.Друго екстремна кола като ГТР.И въпреки това са успели да направят много по добра кола от БМВ.
Пак ти казвам за да издържиш на ритъма който ще наложи нисана по пътя ще работиш на границата на възможностите на дизела а там той не е толкова добър както при средни натоварваия.
Ако въобще издържи разходът му ще е такъв че ще ти се наложи междинно зареждане и тогава гарантирано губиш.
Коментиран от #50
00:52 16.12.2013
49 триста итридесети
Коментиран от #53
11:50 16.12.2013
50 триста итридесети
До коментар #48 от "Easy ryder":
И понеже както винаги извърташ, нагласяш, измисляш както в случая да те светна за съпротивлението на стара лада - 0.4315:51 16.12.2013
51 триста итридесети
16:56 16.12.2013
52 триста итридесети
17:11 16.12.2013
53 Easy ryder
До коментар #49 от "триста итридесети":
Както и да караш Нисана има време за едно зареждане в повече от баварската щайга.Ако караш бързо и ти ще трябва да зареждаш.Ако караш бавно за да стигнеш без зареждане нисана ще натрупа такава преднина че да зареди не един ами два пъти.Каквато и песен да пееш БМВ не произвежда кола която да е по бърза от GTR. Трябва да си много наивен за да го вярваш.
Колкото до въздушните съпротивления на ладите
ВАЗ 2110 една доста стара вече лада има 0,34
ВАЗ 2111 0,37
2112 0,32
Оказва се че ладите не са никак далеч от БМВ като аеродинамика.
Ако искаш си го провери за да не кажеш после че те лъжа.
07:42 20.12.2013
54 триста итридесети
За разлика от теб, аз знам колко гори бензинова кола по икономична от гтра при 220 км/ч която е далеч от максималната ми скорост, нещо повече съвсем да се окориш, нали знаеш че съм с два резервоара, всеки стоков гтр, няма шанс на същото разтояние.
00:58 22.12.2013
55 Alexander Alexandrov
16:53 08.01.2014