Last news in Fakti

10 Декември, 2013 08:52 29 873 55

Toyota пусна кросоувър с цена на Dacia

  • toyota-
  • etios cross

 

Японците от Toyota започнаха продажби на автомобил с повишена проходимост, носещ наименованието Etios Cross. Новият компактен кросоувър се базира на стандартния Etios и на този етап е предназначен само за пазарите в Аржентина.
Цената му е 115 000 аржентински песо, което се равнява приблизително на 26 000 лева. Това е едно от най-евтините предложения на Toyota и по цена може да се сравни с тази на румънския аналог Dacia Sandero Stepway. Все пак Stepway си остава по-евтиното предложение.
Иначе компактният кросоувър на Toyota е снабден с 1.5-литров бензинов двигател, който притежава мощност от 90 к.с. Този агрегат работи съвместно с петстепенна механична скоростна кутия и предава въртящия момент само на предните колела.
Toyota Etios Cross се предлага в едно-единствено ниво на оборудване XLS, като прави впечатление, че то не е никак лошо. В базовата екипировка влизат екстри като мултифункционален волан, ABS и EBD, предни въздушни възглавници, ел. пакет и др.
В Аржентина Etios Cross се предлага с тригодишна гаранция. Очаква се този кросоувър да се появи и на други пазари от т.нар. развиващи се страни. Става дума за Латинска Америка, Индия, Индонезия и ЮАР. У нас обаче едва ли ще видим евтиния Etios Cross.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Цецо

    1 2 Отговор
    Изглежда ми по-малък от Сандерото. Трябва да намеря повече данни за да коментирам
  • 2 аноним

    2 4 Отговор
    Ърбън крузър беше същото - Непродаваемо

    Коментиран от #3

  • 3 Благовест Стефанов

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "аноним":

    В Ърбън крузър имаше нащо симпатично, но тук предницата е ужасна.
    Все пак се прави за Латинска Америка, Индия, Индонезия и ЮАР, а там явно си харесват такъв тип коли. В Индия, Индонезия грозните коли са на почит.

    Коментиран от #4

  • 4 аноним

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Благовест Стефанов":

    прав си - онова нещо "Ърбън крузър" беше полуприемливо..

    това е дизайнерско престъпление

    тези хора още не искат да приемат ,че ако Имотите са коригирали с 50 % Надолу

    Корекцията при колите ще е Мин 50 %

    с нови модели не става - трябват Нови Цени .
    и догодина можем да видим РАВ-4 на цени ДО 40 000 лв -
    за Хай оборудваните версии
  • 5 триста итридесети

    0 6 Отговор
    Да и слагат 3 литровия дизел от БМВ и я взимам.

    Коментиран от #6, #8

  • 6 Виктор Георгиев

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "триста итридесети":

    i krila trqbva da i slojat da preletish s neq do Evropa :)

    Коментиран от #7

  • 7 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "Виктор Георгиев":

    той тоз двигател позволява крила :)
  • 8 I'm back

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "триста итридесети":

    Малките деца на големи двигатели се хвърлят.А този модел не е правен за Европа => дизел няма да има.Навън никой не е.ава дизела за слива.

    Коментиран от #10

  • 9 Пацо Пацов

    1 3 Отговор
    това е бъдещето на автомобилостроенето - мини СЮВчета! тази обаче е грозна в сравнение с Пежо 2008, Нисан Джук, Рено Капчър и Ситроен ДС4(последната е произведение на изкуството - ШЕДЬОВЪР!), че дори и Сандеро Степуей е по-красива. Опел Мока е дизайнерска трагедия!
    P.S. Аз лично карам Опел
  • 10 триста итридесети

    0 4 Отговор

    До коментар #8 от "I'm back":

    Там е работата че на децата им се вижда голям, това си е класиката в жанра, за мен е нормален, още повече че на разход на пари ще е същото като този 1.5 бензинов, даже в някои ситуации ще е и по-икономичен, и още мнооого "по"-та.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 Благовест Стефанов

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "триста итридесети":

    Муахахаха хахаха хахах . То ако беше така всички щяха да карат от 3.0д нагоре.
  • 12 Киро Стоев

    0 10 Отговор
    Тойота да ми подаряват няма да взема. Голям боклук

    Коментиран от #13, #14

  • 13 ВИП АМГ

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Киро Стоев":

    ti si mnogo zle,toota e marka dokazala se prez godinite a dacia e totalen klozet
  • 14 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Киро Стоев":

    [ardon toyota iskah da napisha

    Коментиран от #16

  • 15 Easy ryder

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "триста итридесети":

    Да бе тоя 330 направо е вездесъщ.По малко гори от малолитражка и по бърз от ГТР.
    На теб трябва да ти дадат награда за 330 глупости които си успял да измислиш за възхвала на баварските боклуци.

    Коментиран от #21

  • 16 EMSKI

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "ВИП АМГ":

    Много си пил вече...лягай си!!!

    Коментиран от #18

  • 17 Иван Господинов

    2 1 Отговор
    Ми то Сандерото е по-яко

    Коментиран от #19

  • 18 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "EMSKI":

    ti po sebesi li sadish.chicho emski pak ne znae kade se namira.
  • 19 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Иван Господинов":

  • 20 Николай Колев

    2 1 Отговор
    Ако искам такова нещо ше си купя дачия,ако искам тойота ще си купя ланд круизер.
  • 21 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Easy ryder":


    "Вездесъщ" - Така е! Една правилна приказка да видя и от тебе!
    Айде сега нова задача: Тази кола от статията, и 330d от София за Бургас, скоростта е - 140-150 км/ч,
    Въпроса е: кой ще изгори по-малко пари?


    Коментиран от #22

  • 22 The Bear

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "триста итридесети":

    Може ли аз да отговоря? .... ще го направя!:
    330д на БМВ (предпоследния модел) независимо от това ръчка ли е или автоматик (при постоянна скорост е да кажем еднакво, с постоянна скорост 140-150 км/ч има разход 6,5 - 6,8 литра на 100 км. Това малкото нещо (по данни от други коли с двигатели 1,5 дм3 и мощност 90 к.с.), само с предно предаване се предполага, че при постоянна скорост 140-150 км/ч ще гори около 7,5 - 8 литра на 100 км. Бензина обаче е по-евтин от нафтата, такаа че в крайна сметка "изгорените" пари ще са малко по-малко при БМВ отколкото при това чудо. Само че пътят София - Бургас излиза около 4-5 пъти по-скъп с БМВ отколкото с тази количка. ... Ха-сега - задачата за теб е да отговориш ЗАЩО?! И още един анекс към задачата: Защо в България е по-скъпо да караш БМВ отколкото в Германия например, въпреки, че цената му от магазина е по-ниска от тази в Германия за едно и също ниво на оборудване? ......... аз имам отговорите на тези въпроси - ако ти не отговориш правилно, ще ги напиша:)

    Коментиран от #23, #25

  • 23 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "The Bear":

    Как ще ти отговори като в мозъка му се върти само бяло синьо кръгче.Той горкия даже не знае какво означава,но фанатизирано повтаря как щял да изпревари всички до морето и да изгори най малко нафта.
    Такъв трябва да го сложат в зоопарка с надипс "фен на БМВ".
  • 24 триста итридесети

    0 1 Отговор
    Една друга ситуация: това "чудо" "фърлило" водата и прегряло на 196-я километър щото сте били четирима и лееко понанагорнище, пак нали трябва да поддържаш 140-150 и ще трябва пътна помощ, недей ги смята - много са.

    Коментиран от #27

  • 25 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "The Bear":

    Ами може да се пробвам, за да видим колко ще ми излезе с моята?
    Обачееее ако не е вярно това което твърдиш ?
  • 26 кара Лада

    0 0 Отговор
    Това "нещо" като се казва че ще е евтино не беше нужно и да е грозно чак толкова. Спокойно може да влезе в конкурса най грозна кола на света!
  • 27 Благовест Стефанов

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "триста итридесети":

    Няма как да прегрее, тъй като на Тойота стрелката не температурата е закована в средата. Как го правят? Ти ми кажи?

    Коментиран от #28

  • 28 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Благовест Стефанов":

    3.0 дизел от БМВ ще погребе ъмнайсе такива малолитражки бе колега, няма как да ги сравня двата двигателя, няма по-какво, а за стрелката - мислиш ли че няма прегрели тойоти, още повече 1.5 бензин?
    ти ми кажи кое ще прегрее по-бързо при натоварване?

    Коментиран от #29

  • 29 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "триста итридесети":

    Ще погребе като му смениш два пъти главата 5 пъти дюзите и два три компютъра.
    БМВ само Ауди може да го бие по трошливи двигатели.

    Коментиран от #30, #31

  • 30 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    Нали знаеш за успехите на БМВ и хонда във Ф1

    И какво става с гтра като тръгне към морето.
    И през 1998 хондата с 3.8л разход как ще вдигне 200.
    Да не говорим за Е46 М3 345 коня, че там пък разхода е като на акорд 3.0 с 240 коня


    Коментиран от #32

  • 31 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Easy ryder":

    и не на последно място:
    тоз акорд е с повече коне от моето 330i, а има по-слабо ускорение до 100 и по-слаба макс.скорост, и по-висок разход, а е по-нов като модел
    абе - ужасна кола
  • 32 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    Не не знам за успехите на БМВ във Формула1 защото такива НЯМА.

    Единствената фирма която не е печелила титла.

    А ГТР а като тръгне към морето ще му погледнеш задницата само веднъж на тръгване и после ще те чака във Варна докато баварския ти таралясник го кара пътна помощ с гръмнал мотор.

    Абе въобще най трошливите мотори са на БМВ а пък от Хонда могат само да се учат как се правят надеждни двигатели.

    Айде много здраве и чети повече че много простотии говориш
  • 33 Easy ryder

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=6bGeXOmJn8g
  • 34 Easy ryder

    0 0 Отговор
  • 35 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Гледай филмчето,то е за такива неуки момчета с бмв-та като теб.
    Следващия път когато си помислиш че с дизелова печка произведена от едни от най некадърните двигателостроители ще изпревариш този звяр си спомни за филмчето.

    Приятно гледане
  • 36 Easy ryder

    0 0 Отговор
  • 37 Easy ryder

    0 0 Отговор
    И малко за Хонда погледай.За кратката си история тази фирма е направила много повече от прехвалените баварски смешници.
  • 38 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Първо поработи, изкарай пачка, купи си 2-3-4 литров бензинов мотор, покарай го известно време, и после ела ми давай мнения, таз ламя (гтра) е способна да изгори един резервоар бензин за по-малко от 150 км на магистрала на последната си предавка, въпреки 76 /по спомен/ литра резервоар, ама то няма как да стане от коментиране по форумите
  • 39 триста итридесети

    0 0 Отговор
    КПД на дизела е мнооого по добър при отдаване на цялата мощност, разликата е около и повече от двойна, а 300 коня са достатъчни за едно подържане на поне 250 км/ч, от там нататъка гтра колкото повече вдига толкова и още повече губи, демек ако кара с 250 - губи, ако е с повече още повече губи, понеже едно зареждане на бензиностанцията не е като при Ф1

    Коментиран от #40

  • 40 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "триста итридесети":

    КПД на дизела е добър но при отдаване на пълна мощност дълго време БМВ прегрява.Понеже явно не си карал и не знаеш а ГТР при 250 не му трябват повече от 200 коня поради много по добрата си аеродинамика от баварската тухла.Тоест ти ще пъхтиш с последни сили с баварската коруба с трошливия и мотор а нисана ще си карана 3000 оборота спокойно.При пълна мощност на бавареца ще му трябва зареждане на 300 километра някъде.Така че ГТР а пак ще е на морето преди теб.Смятай малко преди да говориш глупости.
    А като тръгнат по завои баварската щайга съвсем ще загине и нисана ще има време не за едно ами и за две зареждания плюс кафе
  • 41 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Прегрява ти главата от абсурдния факт, че една печка на малко дълъг път слага в джоба си великата ламя, и то за 100 лева по-малко, а при пълна мощност бавареца ще се движи поне със 270 на равен път, но не е необходимо 250 км/ч са достатъчни за да разклати спрялата да зарежда ламя!
    Щял да загрява! Измисли нещо друго - това не става

    Коментиран от #42

  • 42 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "триста итридесети":

    Това "слагане в джоба" е факт само във фантазиите ти.
    Както и да смяташ дори да имаш късмета да не ти гръмне скапания баварски двигател при дълга работа на максимални режими ще спреш да зареждаш най много след 300 километра така че нямаш шанс дори с това да изпревариш нисана.А тези измислици за поне 270 километра скорост на бмв то не са верни.С такава слаба аеродинамика му трябва доста по голяма мощност за да поддържа такава скорост.

    А иначе съвсем проста сметка показва че дори нисана да се движи с 20км по висока скорост от максималната на БМВ то (250) за един час ще има преднина 5 минути достатъчна да зареди и отново да е отпред.
    Така че мисли някаква друга кола за конкурент на нисана БМВ още не произвеждат такава.
  • 43 триста итридесети

    0 0 Отговор
    И това не става:
    При 270 нисана нисана ще припадне за по-малко от 150 км, което че рече че ще има преднина: при 270 км/ч 150 км са 33.33 минути път, и 20 км разлика за час ===> около 11 километра, които се изминават при 250 км/ч за около 2.6 минути, така чееее НЕ СТАВА, няма да е слязъл още от колата когато баварията ще профучи.
  • 44 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Да ти кажа кога гтра ще изпревари баварията до Бургас, да не се мъчиш, че съвсем прегря: когато му сложиш един голям допълнителен резервоар в багажника, ама много голям, и пак не е много сигурно
  • 45 триста итридесети

    0 0 Отговор
    И за лека да ти кажа че разликата в аеродинамиката е нищожна, още повече че това 0.26 на нисана е само на хартия, един въпрос на който не знаеш отговора:
    Кое влияе най-много за увеличаването на разхода на една кола при висока скорост?
    Да ти помогна - самата скорост!
    Айде пии нещо за главоболие и си лягай

    Коментиран от #46

  • 46 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "триста итридесети":

    Понеже си неук баварски фен да ти обясня че два са факторите които влияят на съпротивлението на въздуха.Първият естествено е скороста а вторият този коефициент който така ти се иска да омаловажиш.Всяка стотна по малко се постига с голяма борба в аеродинамичния тунел и е много важна.Производители които са достигнали 0,26 се броят на пръсти.И за да разбереш разликата ще ти кажа че една стара лада имаше около 0,35 а съвременно БМВ 0,3 .Ти си смятай колко различни са двете коли и сметни колко по добър е нисана от БМВ то.А при скорости над 200 този коефициент играе огромна роля.
    Така че не се мъчи и не си мечтай на нисана да му свърши бензина след 150 километра на прав път.Това са си твои измислици.Дори да гори 30 на сто пак ще мине 250 километра.
    А ако той гори 30 БМВ то с лошата аеродинамика ще е поне на 25 така че и ти ще спреш да зареждаш.
    Смятай ги тези неща не са трудни дори за баварски ултрас.
  • 47 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Понеже неукия си ти, -- аеродинамиката е различна за един модел с различни двг, като за по-големия е "по-зле" така например по-старото е46 320i има 0.29, 320d от 1998 има 0.28, моята 330i също е 0.30,
    дължи се на повечето отвори отпред за охлаждане, и не само, така че вероятността да прегрее при екстремно натоварване е при гтра, но тая разлика от 0.26 /на книга/ до 0.30 е пренебрежима, само 2-3 !!!! километра по-висока скорост за гтра - и съпротивлението за него от въздуха е по-голямо, а ти искаш да са 20 повече, масата и скоростта са важни, като скоростта е водеща, има и други по-важни фактори от аеродинамиката - понеже коеф. са "изравнени": като трафик /трудно се кара постоянно с 250 и 270 - даже невъзможно/ почват се едни постоянни изпреварвания, ускорения до следващата "бавна кола" - малко спирачки, и така, а тогава с просто око се вижда как стрелката на бензиномера пълзи надолу, докато при дизела съвсем не е така,
    иначе по-спомен един модел на мерцедес от 80-те !!! имаше коефициент 0.24 !!! или 0.26, така че не си мисли че е било голяма борба, просто такава незначителна разлика е допустима от "спокойствието" на по-добрата охладителна система.

    Коментиран от #48

  • 48 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "триста итридесети":

    Въобще не е пренебрежима разлика 4 стотни е като разликата между стара Лада и ново БМВ.
    Сега нова песен запя.Ама той нямало да може да кара с 270 щото имало коли по пътя.
    Ами дай тогава си вземи една кола 80 коня тя и без това ще си поддържа 140 щото и без това не е позволено да се кара по бързо.
    И не коментирай неща които не разбираш.Охладителната система и спойлерите при спортните коли са основен фактор за повишаване на челното съпротивление.За да имаш добър притискащ ефект влошаваш коефициента.За да имаш добро охлаждане понеже имаш много мощен мотор ти трябва голям радиатор и пак губиш.Ей за това е борбата.
    Едно е да направиш баварска щайга която нито има изисквания за
    притискащ ефект нито кой знае колко мощен двигател.Друго екстремна кола като ГТР.И въпреки това са успели да направят много по добра кола от БМВ.
    Пак ти казвам за да издържиш на ритъма който ще наложи нисана по пътя ще работиш на границата на възможностите на дизела а там той не е толкова добър както при средни натоварваия.
    Ако въобще издържи разходът му ще е такъв че ще ти се наложи междинно зареждане и тогава гарантирано губиш.

    Коментиран от #50

  • 49 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Песента ми е същата, а именно: при скорост на която бмв-то ще му свърши горивото в Бургас, гтра няма шанс, тия коефифициенти, спойлери и други, си ги гледай ти, да не говорим че никой не ме задължава баварията да е 4х4, аз го предлагам, щото може да е и 330д с 270 коня само на задно, но тогава ще се хванеш че видиш ли нисана е 4х4 и затова губи. НЯМАШ СИ ИДЕЯ колко му е разхода на нисана при "само" 220-230 км/ч

    Коментиран от #53

  • 50 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Easy ryder":

    И понеже както винаги извърташ, нагласяш, измисляш както в случая да те светна за съпротивлението на стара лада - 0.43
  • 51 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Интересно, оказва се че "по-новите" лади от 1982-1989 /2105/ имат коефициент 0.47
  • 52 триста итридесети

    0 0 Отговор
    А любимата ми 1500S имала 0.49 горката
  • 53 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "триста итридесети":

    Както и да караш Нисана има време за едно зареждане в повече от баварската щайга.Ако караш бързо и ти ще трябва да зареждаш.Ако караш бавно за да стигнеш без зареждане нисана ще натрупа такава преднина че да зареди не един ами два пъти.
    Каквато и песен да пееш БМВ не произвежда кола която да е по бърза от GTR. Трябва да си много наивен за да го вярваш.

    Колкото до въздушните съпротивления на ладите

    ВАЗ 2110 една доста стара вече лада има 0,34
    ВАЗ 2111 0,37
    2112 0,32
    Оказва се че ладите не са никак далеч от БМВ като аеродинамика.
    Ако искаш си го провери за да не кажеш после че те лъжа.
  • 54 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Песента вече е от "стара Лада" на "доста стара" - колко стара ? 10 годишна или по-нова!
    За разлика от теб, аз знам колко гори бензинова кола по икономична от гтра при 220 км/ч която е далеч от максималната ми скорост, нещо повече съвсем да се окориш, нали знаеш че съм с два резервоара, всеки стоков гтр, няма шанс на същото разтояние.
  • 55 Alexander Alexandrov

    0 0 Отговор
    Изглежда хубав!