Всеки един служител е изпитвал потребност да се обади в офиса и да каже, че е болен – въпреки че не е. И докато експертите съветват да се избягва тази практика, то са направили анализ кое е най-подходящото време за този телефонен разговор.
„Метро“ се позовава на изследване на компанията „Attest“. Идеалният ден да бъдат излъгани служителите във фирмата е вторник, а най-правдоподобната причина – стомашни болки.
Този ден е най-подходящ, защото ако изберете понеделник или петък, ще е прекалено подозрително. И двата дни могат да бъдат съчетани с уикенда.
Най-подходящият час пък е 06:38 сутринта. Месеците ноември и декември са най-честите за взимане на болничен, докато януари буди по-малко подозрения.
И още веднъж, експертите не съветват служителите да лъжат, че са болни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА