В близко бъдеще транспортирането на пътници далеч няма да е основната дейност, с която ще се занимават авиокомпаниите. Ожесточената конкуренция кара все повече от участниците в сегмента да предлагат допълнителни услуги с цел привличане на повече клиенти. Скоро те ще се превърнат в агрегат на услуги като изземат функциите на туроператорите.
„Парите от авиационния бизнес нарастват. Самолетът все повече се оценява като услуга. Необходимо е да се достигне до пътника, независимо дали целта на пътуването му е почивка или командировка. Той не иска да се занимава с туристически агенции и хотели. Иска да натисне копчето и да получи всичко наготово, както сега правим с поръчката на пици, а Uber е най-яркият пример за това. И това време съвсем скоро ще настъпи” убедени са от Boeing.
В близко бъдеще авиокомпаниите ще престанат да са отделен сектор от икономиката. „Услугата ще бъде на първо място. И Boeing ще бъде напълно обслужваща компания, а самолетът ще е само част от цялата структура”, допълва специалист от авиокомпанията.
В следващите 20 години на гражданската авиация ще са й необходими 44 000 самолета, чиято обща цена ще е 6.8 трлн. USD. Секторът нараства със 7% на година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА