26 Март, 2020 19:51 3 449 9

Целта не е да летите, а да може да се върнете у дома

  • wizz air-
  • авиокомпания-
  • полети
Целта не е да летите, а да може да се върнете у дома - 1
Снимка: М. Богданова ©

Близо 10% е делът на полетите, които се извършват от и до летище „София” през последните дни. Броят им е намален максимално. Читател (бел. ред. български гражданин) на ФАКТИ сигнализира, че една от нискотарифните авиокомпании не връща парите му за полет до Ница. Причината е, че въпросният полет ще бъде реализиран. Той обаче не може да се възползва от пътуването поради наложеното извънредно положение. В подобна ситуация на ден попадат по няколкостотин души.

ФАКТИ се свърза с Wizz Air за коментар по казуса. В действителност въпросните полети имат за цел да върнат в родината хората, които в момента се намират зад граница (бел. ред. съответно българи в България и французи във Франция).

„В момента Wizz Air продължава да оперира съкратен брой полети, за да улесни връщането у дома на клиентите. За да може авиокомпанията да продължи да изпълнява тези необходими основни полети за пътници, които трябва да се завърнат безопасно в родните си страни, тя няма да има възможност да предложи пълно възстановяване на заплатените суми за билети на пътници, чиито полети не са отменени. Когато пътниците не са сигурни, че искат да пътуват, те трябва да закупят услугата WIZZ flex, за да могат да променят резервациите си. Wizz Air искрено благодари на своите клиенти за разбирането и търпението през тези предизвикателни и безпрецедентни времена за всички”, уточняват от авиопревозвача.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой си

    6 12 Отговор
    Хич не ми пука, баварката си лети по разписание!
    Кво сте ревнали за тия аероплани бре?
    От баварката на немски аутобан по-бързо нема, нема и да има!
    Ай ше ви се не видят и дърветата без корен аааааааа :)
  • 2 Меджнун

    11 0 Отговор
    Аз съм си у дома, пуша и летя
  • 3 Бенковски

    7 5 Отговор
    ЗАТВОРЕТЕ ГРАНИЦИТЕ

    Коментиран от #4

  • 4 Gerdantasak

    17 7 Отговор

    До коментар #3 от "Бенковски":

    За сънародници не трябва да се затваря границата ни. Когато получавахме милиарди от сънародниците ни, бяхме горди с тях. Сега заради вируса трябва да се отричаме ли от тях.
  • 5 Анонимен

    3 8 Отговор
    И защо се връщат всички на куп, там нали беше по- хубаво!?

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Ганьо

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Анонимен":

    Много ясно,че е по-хубаво,тъп ли си или да?
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Хххх

    0 0 Отговор
    Вече е късно да ги връщат. Нека си стоят където са. Заради такива полети увеличаваме карантината и заразите. Аи стига кой дошъл дошъл. Трябва все пак и да се работи. Гастърите ще си дремят вкъщи а другите вече ще изкукуригаме!
  • 9 Караджова

    0 0 Отговор
    Тази статия е далеч от реалността. Ето фактите: 1. За много полети услугата WIZZ Flex е изчерпана. 2. При опит да се свържеш с WIZZ Air по телефон плащаш по 0.96 без ДДС, за да слушаш музика, защото операторите са заети. 3. Опцията да се анулира полет поне 14 дни по-рано, с такса от 120 лв, беше отложена, защото 16 дни по-рано, WIZZ Air изпрати официално писмо, че до 72 часа ще ни информират допълнително. Е чакайки 72 часа, изпуснах и този вариант, а второто, официално заявено писмо, така и не беше изпратено! Това е последният билет, който съм закулила от тази авиокампания, най-некоретната от всички!