Нискотарифната авиокомпания EasyJet реши проблема със спазването на социалната дистанция между пътниците. „Правим това, тъй като смятаме, че то ще насърчи клиентите и сме на мнение, че те го искат. Всяко мнение на властите и на пътниците е от значение за нас”, каза изпълнителният директор на авиопревозвача Джон Лундгрен.
Мярката може да бъде приложена до момента на пълно възстановяване на полетите.
При конфигурация на седалките от 3 места, пътниците ще заемат тези, които са до прозореца и до пътеката, като средното ще остане празно. „Така или иначе в началото на възобновяването на полетите, машите едва ли ще бъдат пълни. За съжаление, никой не знае колко време ще продължи фазата на връщане към нормален ритъм на работа”, допълва Лундгрен.
EasyJet прилага политика на презаверяване на билетите по същата или друга дестинация, както и връщане на средствата. Клиенти обаче се оплакват, че имат затруднения при връщането на парите.
Подобно на други авиокомпании и нискотарифния превозвач предприема мерки за намаляване на разходите. Така например, той отложи с 24 месеца доставките на самолети от производителя Airbus. Предварителни изчисления сочат, че загубите преди данъци през първата половина на текущата финансова година (бел. ред. 1 април 2020 г.-31 март 2021 г.) могат да бъдат в размер на 360-380 млн. паунда. Сред най-големите пера в графа „разход” са тези за гориво. Авиокомпанията вече е купила значително количество керосин, който е на склад.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дельо хайдутин
Коментиран от #3
17:08 16.04.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 мерки и теглилки
До коментар #1 от "Дельо хайдутин":
Баш! Щот тя вентилацията вътре хич не е една и съща в затворена вакум система ;)) Пунта Мара и филтри, както би казал Неземния Спасител! Интересно е и друго, как този пред или зад теб няма да те заразят,а точно тизи до теб ?Коментиран от #7, #9
17:17 16.04.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Парадайс
17:27 16.04.2020
6 Нещата
17:33 16.04.2020
7 гост
До коментар #3 от "мерки и теглилки":
В самолета се вкарва постоянно свеж въздух от компресора на двигателя през климатичната система(така наречените пакове) и излиза през outflow valve!!! Едва 50% от въздуха се филтрира и се вкарва обратно а ако се сложат климатиците на висок режим, процена спада. Самолета не е затворена вакуум система!!! Защо пишете глупости, като не разбирате?Коментиран от #8, #11
22:33 16.04.2020
8 Интересно
До коментар #7 от "гост":
Благодаря за уточненията, сега само ако може да ми кажеш каква е връзката на входящия въздух с "високо настроените" климатици ? Мен ми звучат като 2 независими системи, просто им се преплитат някъде тръбите. Извинявам се за невежеството ако не е така.Коментиран от #14
23:00 16.04.2020
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Стига де
Факти, айде щаго напишете нещо ПОНЕ го прочетете!
08:53 17.04.2020
11 доктор Менгелийски
До коментар #7 от "гост":
В този затворен обем, дори над всяко място да има смукателен колектор и въздухът веднага да се изхвърля на вън, пак няма спасение. Ако има болен в активна фаза, всички са за курбан. Ако има само вирусоносител, който не кашля, не киха, не се движи, пак си е руска ролетка. И това при полети до час. А има поледи по -8, 12 и повече часа. Ползва се обща тоалетна, хората се раздвижват, ядат, спят, и освен да са с ИП / изолиращ противогаз / през цялото време, което е невъзможно технологично, пак са всички с двата крака са вътре.09:21 17.04.2020
12 идват весели времена
09:40 17.04.2020
13 ГГГ
Публикувано във факти.бг: Така или иначе в началото на възобновяването на полетите, машите едва ли ще бъдат пълни.
17:06 17.04.2020
14 гост
До коментар #8 от "Интересно":
През компресорите на двигателите сгъстен въздух с температура около 200 градуса, се подава към климатиците-паковете(два на брой). Там в тях, така нареченият турбо хладилник го охлажда до около 3 градуса балгодарение на разширението на въздуха(използва се само разширението на газа(въздуха от двигателя) за намаляне на температурата, няма фреон или нещо подобно). След като климатиците направят въздуха с подходяща температура, той се подава в кабината и я надува, за да се поддържа налягане вътре близко до това на малката височина, където хората могат да дишат нормално(за да не получат хората вътре хипоксия). Но самолета не може да се надува до безкрай и за да се поддържа диференцялното налягане в безопасни лимити, част от този въздух се изпуска през изпускателен клапан на кабината. Така и въздуха в самолета постоянно се обменя, като част от този, който остава вътре се филтрира през HEPA филтри, които пречистват повече от предпазна маска дори. Та ако хората са на два метра един от друг с маски, риска не е по-голям от този в магазина, даже обратното.17:56 17.04.2020
15 Ник
20:48 17.04.2020