16 Април, 2020 17:05 9 545 15

Авиокомпания реши проблема с коронавируса

  • easyjet-
  • авиокомпания-
  • коронавирус-
  • пътници-
  • самолет

EasyJet оставя средните седалки празни

Авиокомпания реши проблема с коронавируса - 1
Снимка: М. Богданова ©

Нискотарифната авиокомпания EasyJet реши проблема със спазването на социалната дистанция между пътниците. „Правим това, тъй като смятаме, че то ще насърчи клиентите и сме на мнение, че те го искат. Всяко мнение на властите и на пътниците е от значение за нас”, каза изпълнителният директор на авиопревозвача Джон Лундгрен.

Мярката може да бъде приложена до момента на пълно възстановяване на полетите.

При конфигурация на седалките от 3 места, пътниците ще заемат тези, които са до прозореца и до пътеката, като средното ще остане празно. „Така или иначе в началото на възобновяването на полетите, машите едва ли ще бъдат пълни. За съжаление, никой не знае колко време ще продължи фазата на връщане към нормален ритъм на работа”, допълва Лундгрен.

EasyJet прилага политика на презаверяване на билетите по същата или друга дестинация, както и връщане на средствата. Клиенти обаче се оплакват, че имат затруднения при връщането на парите.

Подобно на други авиокомпании и нискотарифния превозвач предприема мерки за намаляване на разходите. Така например, той отложи с 24 месеца доставките на самолети от производителя Airbus. Предварителни изчисления сочат, че загубите преди данъци през първата половина на текущата финансова година (бел. ред. 1 април 2020 г.-31 март 2021 г.) могат да бъдат в размер на 360-380 млн. паунда. Сред най-големите пера в графа „разход” са тези за гориво. Авиокомпанията вече е купила значително количество керосин, който е на склад.


Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дельо хайдутин

    60 2 Отговор
    Предлагам да не затварят вратите, да става проветрение.

    Коментиран от #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 мерки и теглилки

    34 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дельо хайдутин":

    Баш! Щот тя вентилацията вътре хич не е една и съща в затворена вакум система ;)) Пунта Мара и филтри, както би казал Неземния Спасител! Интересно е и друго, как този пред или зад теб няма да те заразят,а точно тизи до теб ?

    Коментиран от #7, #9

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Парадайс

    16 2 Отговор
    Аз им предлагам да летят на ниска височина с минимална скорост от 400 км и вкарване на свеж въздух отвън. Така пътниците няма да дишат компресиран въздух и да се заразяват. Някои ще кажат да ама много ще се удължи времето на летене. Да а по бързо ли щее с влак автобус или с автомобил.
  • 6 Нещата

    33 0 Отговор
    Това е все едно да разделиш хората в басейна на пикаещи и не пикаещи в него!
  • 7 гост

    21 3 Отговор

    До коментар #3 от "мерки и теглилки":

    В самолета се вкарва постоянно свеж въздух от компресора на двигателя през климатичната система(така наречените пакове) и излиза през outflow valve!!! Едва 50% от въздуха се филтрира и се вкарва обратно а ако се сложат климатиците на висок режим, процена спада. Самолета не е затворена вакуум система!!! Защо пишете глупости, като не разбирате?

    Коментиран от #8, #11

  • 8 Интересно

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Благодаря за уточненията, сега само ако може да ми кажеш каква е връзката на входящия въздух с "високо настроените" климатици ? Мен ми звучат като 2 независими системи, просто им се преплитат някъде тръбите. Извинявам се за невежеството ако не е така.

    Коментиран от #14

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Стига де

    3 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Мярката може да бъде приложена до пълното момента на пълно възстановяване на полетите.

    Факти, айде щаго напишете нещо ПОНЕ го прочетете!
  • 11 доктор Менгелийски

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    В този затворен обем, дори над всяко място да има смукателен колектор и въздухът веднага да се изхвърля на вън, пак няма спасение. Ако има болен в активна фаза, всички са за курбан. Ако има само вирусоносител, който не кашля, не киха, не се движи, пак си е руска ролетка. И това при полети до час. А има поледи по -8, 12 и повече часа. Ползва се обща тоалетна, хората се раздвижват, ядат, спят, и освен да са с ИП / изолиращ противогаз / през цялото време, което е невъзможно технологично, пак са всички с двата крака са вътре.
  • 12 идват весели времена

    6 1 Отговор
    Пеша с каруците по калдъръмите.
  • 13 ГГГ

    0 0 Отговор
    Автрора: четете си какво сте написали. Редакцията е лесна.
    Публикувано във факти.бг: Така или иначе в началото на възобновяването на полетите, машите едва ли ще бъдат пълни.
  • 14 гост

    12 1 Отговор

    До коментар #8 от "Интересно":

    През компресорите на двигателите сгъстен въздух с температура около 200 градуса, се подава към климатиците-паковете(два на брой). Там в тях, така нареченият турбо хладилник го охлажда до около 3 градуса балгодарение на разширението на въздуха(използва се само разширението на газа(въздуха от двигателя) за намаляне на температурата, няма фреон или нещо подобно). След като климатиците направят въздуха с подходяща температура, той се подава в кабината и я надува, за да се поддържа налягане вътре близко до това на малката височина, където хората могат да дишат нормално(за да не получат хората вътре хипоксия). Но самолета не може да се надува до безкрай и за да се поддържа диференцялното налягане в безопасни лимити, част от този въздух се изпуска през изпускателен клапан на кабината. Така и въздуха в самолета постоянно се обменя, като част от този, който остава вътре се филтрира през HEPA филтри, които пречистват повече от предпазна маска дори. Та ако хората са на два метра един от друг с маски, риска не е по-голям от този в магазина, даже обратното.
  • 15 Ник

    6 1 Отговор
    Евала на Гост