Областният управител на Пловдив Здравко Димитров и арх. Валентин Маринов направиха поредната инспекция на ремонтните дейности на пътищата Пловдив-Асеновград и Карлово - Баня. На инспекцията присъства и кметът на Асеновград Емил Караиванов.
В момента на обекта работи единствената по рода си в България асфалтополагаща машина VŐGELE, който областният управител тества. Тя е с ширина на работната площ 12.5 метра, което позволява трасето да се асфалтира едновременно, като по този начин се избягват надлъжните фуги и се постига изключително добро качество на настилката.
В момента се полага първия слой от основната настилка, който е с дебелина 12 см., след което ще бъде поставен 6 см. биндер асфалт и, ако метеорологичните условия позволят, новото трасе може да бъде пуснато в експлоатация до края на годината, след което ще започнат ремонтните дейности по старото платно. В началото на идната година ще бъде положен и последния 4 см. слой от устойчивата на износване настилка сплит-мастик.
Областният управител Здравко Димитров направи инспекция и на участъка от пътя Карлово-Баня , част от Републикански път II– 64 Пловдив-Карлово. Ремонтните дейности и там вървят по план, и до дни ще приключи полагането на втория асфалтов слой, след което ще бъде поставена износващата настилка сплит-мастик. Очаква се ремонтите дейности при добро време, да приключат да края на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Лост
Най-вероятно понеже милионите точени от държавата за пътища са малко и затова честните бизнесмени не са предвидили такива машинки по-рано или пък нови да ги купуват. Все пак път с фуги ще започне дасе ремонтира по-бързо от път без фуги.
Тоз асфалт златен, как изведнъж стана дефицит в последните 27 години и се полага само на определи места на десеторни цени с по-ниско качество!
16:41 30.11.2017
2 Antimediator
Да се върнат комунистите и ДПС и нищо да не правим, отделно и да ни спрат парите от Европа ?!
17:00 30.11.2017
3 Пижу
17:05 30.11.2017
4 Бенц
Коментиран от #10
17:18 30.11.2017
5 Чоки
17:31 30.11.2017
6 гост
17:48 30.11.2017
7 Да ама не
Всеки, който има и бегла представа как се изгражда един път, ще знае, че дефектите, причинени от по-тясна асфалтополагаща машина (снадката) са минимални. Това което не искат да си признаят, е че не машините, а основата им е проблема! Там пестят всички български фирми! Основния слой на пътя е десетки пъти по-скъп от асфалтирането, независимо с каква машина!
Коментиран от #8
17:55 30.11.2017
8 Анонимен
До коментар #7 от "Да ама не":
Да допълня #7: техническите проблеми на българските пътища се свеждат до лош битум, лош дренаж, лоша основа и липса на поддръжка.Коментиран от #9
20:21 30.11.2017
9 Анонимен
До коментар #8 от "Анонимен":
Икономията на битум при производството на асфалт.20:52 30.11.2017
10 СссереМ
До коментар #4 от "Бенц":
На комплексарите които вече не могат да крадат друто не им остава освен да плюят и обиждат успелите.21:12 30.11.2017
11 Х66Х
22:03 30.11.2017
12 Далаверата
03:18 01.12.2017
13 Висоцки
04:27 01.12.2017
14 Гого
09:05 02.12.2017