1 2040

PR: Професия на динамиката и промените

  • pr-
  • людмил каравасилев-
  • спонсорство-
  • корпоративна отговорност

Нашата професия е професията на иновациите, на новите технологии, на динамиката и промените, смята Людмил Каравасилев

През последните 14 години Людмил Каравасилев работи за PR, спонсорство и корпоративна социална отговорност в Обединена българска банка. Неговата успешна работа допринася затова банката да се обвърже трайно с проекти в областта на културно-историческото наследство в областта на спорта и спорта за деца. От януари 2012 година заема позицията на Съветник „Публични комуникации” в Комисия за финансов надзор.

 

Бихте ли ни разказали за Вас и Вашата работа.

В момента навлизам на ново поприще... А иначе посветих 14 години на комуникациите на ОББ. Смятам, че получих много – и като възможност за изява, и като доверие... Радвам се, че направеното от мен в областта на връзките с обществеността, спонсорството, рекламата има приемственост... Големите начинания, свързани с културно-историческите проекти – консервирането на колесницата и гробницата на тракийския аристократ в Караново, проектът „Български столици, твърдини и светини”, създал възстановки на свързани с важни за българската история места... Фестивалите като „Аполония”... Спортните начинания, позиционирали банката като подкрепяща големите ни атлети и олимпийци – в това число успехът ни с олимпийското спонсорство на Руми Нейкова и Българска федерация гребане преди Пекин 2008... Изведнъж се оказахме банката „познала” единственият ни олимпийски медалист... Детските ни спортни проекти, в подкрепа за деца в неравностойно положение и много други! Понякога минавайки покрай банкомат се заглеждам и си спомням – как е направено логото на АТМ системата, как е стартирал уеб сайта на банката... Кога стартира първата реклама за кредитни карти или жилищни кредити... ОББ и екипът ми бяхме първи във всичко... Спомням си и първата въобще банкова реклама в Интернет през 2001 година – хоризонтален банер за Western Union и ОББ в Dir.bg – за 1600 лева, с продължителност от 1 месец...

Какви са особеностите на работата Ви като Съветник „Публични комуникации” на Комисията за финансов надзор?

Ново предизвикателство, за което е още рано да говоря! Обикновено всекиму идва времето да опита нещо ново...

Какво е най-ценното, което Ви дава работата в областта на PR - а?

Удоволствието да реализирам идеите си в полза на кауза или институция, за която работя... По начина и със средствата, които аз съм избрал... Разбира се, никой не е защитен от провали... От провалите боли... Но затова пък успехът е винаги 2 пъти по-сладък – защото си изпълнил работата си успешно и защото си го направил по своя начин!

Каква е темата, която избрахте да представите на първото издание на семинар “PR Guru”?

„Силата да вълнуваш, умението да приобщаваш!”:

Организационният PR и добавената стойност на спонсорството и социалната отговорност

Един опит да обобщя натрупаното – успешно и неуспешно  - в областта на спонсорството и корпоративната социална отговорност като част от комуникациите на компанията или организацията... С конкретни примери и анализ за постигнатото  и непостигнатото...

Какво бихте посъветвали хората, които сега навлизат в PR професията?

Да не спират да търсят новото и да не оставят личностното си и професионално развитие в застой. Нашата професия е професията на иновациите, на новите технологии, на динамиката и промените. За да са успешни, трябва да разчитат на познание и интуиция, за това какво предстои...  

И за финал...

„Не нам, не нам, а имени твоему...”, пише на Руски паметник в центъра на София. Пи арът не трябва да забравя, че работи за организацията, а не за своето его. Смятам, че личното ти чувство за успех печели винаги, когато организацията ти се е справила, благодарение на теб... Но водеща остава винаги тя... Ние сме съветници – така пише в учебниците и по-добре да го помним! Опитът ми показва, че не трябва да забравяме това!

Людмил Каравасилев ще бъде сред лекторите на първото издание на семинар “PR Guru” - едно събитие за PR специалисти. Семинарът ще се проведе на 5 април 2012 година в Интерпред СТЦ, София и ще бъде посветен на тенденциите и добрите практики в PR професията у нас. Лектори ще бъдат доказани професионалисти като: Александър Дурчев - Изпълнителен директор на „All Channels Communication Group” и председател на БАПРА, Доц. д-р. Десислава Бошнакова - Собственик на „ROI Communication” и преподавател по PR в НБУ, Максим Бехар - Изпълнителен директор на M3 Communications Group и други.

За повече информация и регистрация, моля, посетете сайта на събитието -

http://www.prguru.eu/

Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА