ФАКТИ.БГ

Нови ограничения по магистралите у нас от 1 януари 2020 г.

За улеснение на трафика и за повишаване на безопасността през летните месеци

Публикувана: 18 Ноември, 2019 08:25
71 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 102186
Нови ограничения по магистралите у нас от 1 януари 2020 г.
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 27 гласа.

През 2020 г. при официални празници и в определени дни през лятото, както е и в момента, ще се спира движението на камионите над 12 т по автомагистралите и най - натоваренитe пътища.

Това предвижда проект на заповед за временна организация на движението на моторните превозни средства над 12 тона по участъци от републиканската пътна мрежа, която ще е в сила от 1 януари 2020 г.

Съвместната заповед ще бъде на председателя на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура“, директора на ГД "Национална полиция“ и изпълнителния директор на ИА "Автомобилна администрация“. Проектът е публикуван за обществено обсъждане на интернет страницата на АПИ, в секция "Нормативна база“, подсекция "Проекти на нормативни актове“.

Както и досега през 2020 г. при повече от два почивни и празнични дни, трафикът на тежкотоварните автомобили ще се ограничава в последния работен ден от 16 ч. до 20 ч. и в последния почивен ден - от 14 ч. до 20 ч. Целта е повишаване на безопасността на движение, когато много хора тръгват на път, и на пропускливостта на пътната инфраструктура. За първи път спирането на тежкотоварните превозни средства ще бъде само в посоката с очакван засилен трафик за следните участъци:

АМ "Тракия“ – в последния работен ден в участъка от София до Пловдив за пътуващите към Пловдив и в последния почивен ден в отсечката Пловдив - София за пътуващите към София;

АМ "Хемус“ – в последния работен и последния почивен ден за участъка от София до пътната връзка при кръстовището с път I-4 (при 87-ми км) в двете посоки;

АМ "Струма“ – в последния работен ден в участъка от София до Симитли за пътуващите към ГКПП "Кулата“ и в последния почивен ден за отсечката от Сандански до Кресна за пътуващите към София;

АМ "Марица“ - в последния почивен ден за пътуващите от Харманли до АМ "Тракия“;

път I-1 с. Ребърково - Ботевград;

път I-1 – от етапна връзка на лот 2 на АМ "Струма“ при Благоевград до Кресна;

път I-4 – от п. в. "Коритна“ през Велико Търново до Шумен;

път I-5 Русе - Бяла;

път I-8 ГКПП "Калотина“ - София;

път I-9 Варна - Бургас;

път II-18 Околовръстен път на София;

път II-99 Бургас - Царево.

За улеснение на трафика и за повишаване на безопасността през летните месеци се предвижда от 15 юни до 15 септември 2020 г. всеки петък от 18 ч. до 20 ч. и всяка неделя от 16 ч. до 20 ч. да се спира движението на тежкотоварните автомобили над 12 тона по най-натоварените автомагистрални отсечки, както следва:

АМ "Тракия“ – в петък за участъка от София до Пловдив за пътуващите към Пловдив, а в неделя за отсечката Пловдив - София за пътуващите към столицата;

АМ "Хемус“ – в петък и неделя за участъка от София до пътната връзка при кръстовището с път I-4 (при 87-ми км) в двете посоки;

АМ "Струма“ – в петък за участъка от София до Симитли в посока ГКПП "Кулата“ и в неделя от Сандански до Кресна за пътуващите към София;

АМ "Марица“ – само в неделя за пътуващите от Харманли до АМ "Тракия“.

От 15 юни до 15 септември 2020 г. всеки петък от 17 ч. до 20 ч. и всяка неделя от 14 ч. до 20 ч. в двете посоки ще се ограничава движението на МПС над 12 тона по следните участъци от републиканската пътна мрежа :

път I-1 с. Ребърково - Ботевград;

път I-1 – от етапна връзка на лот 2 на АМ "Струма“ при Благоевград до Кресна;

път I-5 Русе - Бяла;

път I-9 Варна - Бургас;

път II-99 Бургас - Царево.

Ограничението не важи за МПС, превозващи бързоразвалящи се хранителни продукти и товари на температурен режим, живи животни и опасни товари (ADR).

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1234
1 Отговор
Така става в държава, която бдж не съшествува като транспорт нито пътнически нито товарен! Транзитните тирове през италия иншвейцария се качват на влакове, а масовия гражданин ползва влак за разстояние над 50 км. Тук купихме 8 морално остарели самолета вместо 71 бр нови влакове ИЦЕ2 с 369 места о макс скорост 280! Но герб са продажници при това късогледи еничари. След тях и потоп

Коментиран от #3, #6, #22, #48, #54


Оценка:
-27 +349

Димов
2 Отговор
МАЛУМИЕ БЕЗ ГРАНИЦИ!!!! Тия камиони ще почнат да карат през селата, по обиколните пътища, вместо по магистралите, чиято функция беше имено да не се минава през селата. Кой олигофър го измъдри това?

Коментиран от #12


Оценка:
-20 +184

куку руку ку
3 Отговор

До коментар #1 от "1234":


БДЖ нарочно бе доведен до състояние на кома, за да може едни автобусни и товарни автопревозвачи да се нагушат. Стани депутат и убий конкуренцията, е девизът им.

Коментиран от #40


Оценка:
-15 +258

Герасимов
4 Отговор
Дае не си спал тая вечер на дивана. Жена ти май те е изгонила, та си толкова черноглед рано-рано. Кои самолети са морално остарели ? Може би МИГ, СУ, само защото си чувал марките като дете ? Същото е и с F-16. Друг е въпросът ако си комунист. Тогава всичко е ясно. Да си комунист не е партийна принадлежност а диагноза. И вземи се сдобри с жена си, вместо да се изявяваш там, където си бос като малко цигане.

Коментиран от #8, #13, #14, #56


Оценка:
-187 +31

007
5 Отговор
Какви ще са санкциите, който не спазва забраната, или пак по старо му.Спират го полиция и му казва чакай тук до края на забраната. Нали има камери на АПИ, придвижва ли се по време на забраната да се глобява, а не да се забие патрул на полицията на едно място 6 часа. Полицаите не са падари, трябва да се спазва.

Оценка:
-9 +48

Бачо Киро
6 Отговор

До коментар #1 от "1234":


Те 30 години плюс толкова милиарди от Европа не са вързали магистрали от най-важните точки в страната, ти ICE искаш да купят... Къде ще го карат? С 40-60 между Троян и Левски ли? 😂😂😂

Оценка:
-5 +69

нормален
7 Отговор
Трябва ограничение на скоростта и строг контрол над бричките и опасните шофьори. Трябва видоки данъци, по-високи винетки, застраховки, така че Сульо и Пульо и всякакви лилави субекти да не могат да си позволят да карат трошки опасни за всички.

Коментиран от #61


Оценка:
-84 +39

Бачо Киро
8 Отговор

До коментар #4 от "Герасимов":


Ало, самолетния специалист... Върви се повози малко на новите ни самолети, предварително платени на добри дебели цени, които налагат бъдещи покупки дори на гориво от вън, понеже не се произвежда у нас. Всичко се прави с цел у нас - бъдещо връзване към различни фирми, които с години да смучат. Ма нали сте 80+%..... То ако въобще получим самолети след 5 години, хеле пък ако не поискат доплащане (цената не е окончателна, пише го в договора, че ако сметнат за нужно, могат да я променят по всяко време).... Кой идиот сключва такива договори и то при предплата 100%.... А, да, нашите наведени олигофрени, кой друг...

Оценка:
-17 +137

mediator37
9 Отговор
Кметът на Бургас миналата година обеща Бургас - Царево да стане изцяло четирилентов, а не само до Созопол. И тая магистрала Черно море кога ще я направят? За сега от нея има построени само 7 км. на излизане от Варна.

Коментиран от #10, #46


Оценка:
-6 +62

любопитен
10 Отговор

До коментар #9 от "mediator37":


Вожда седем пъти ли ряза лентички на този участък?

Оценка:
-9 +42

JJеко
11 Отговор
ХАХАХАХА МАГИСТРАЛИТЕ НА БОКУ СА КАТО ЛОКУМ!

САМО ДЕТО НЕ МИРИШАТ НА РОЗА И НЕ СТАВАТ ЗА ЯДЕНЕ!

ХАХАХАХ, ПИТАМ СЕ А ТИЯ ДЕТО СА В ПУСТИНЯТА, ТАМ СИГУРНО САМО ВЕЧЕР СЕ ДВИЖАТ!

Коментиран от #35


Оценка:
-6 +62

КАК КОЙ
12 Отговор

До коментар #2 от "Димов":


ДРУГАРЯ ТИ БОЙКО!

Оценка:
-5 +20

Бай ганя
13 Отговор

До коментар #4 от "Герасимов":


И за какво ни е туй хвърчило, нямаме си други по важни проблеми ли, кой ще бомбардираш, ще руждясат тез хвърчила пари на вятъра, а не в джоба на тръмп.

Оценка:
-5 +35

ДО ГЕРАСИМОВ
14 Отговор

До коментар #4 от "Герасимов":


КВИ КОМУНИСТА СА ТИ В ГЛАВАТА БЕ ДУША?
ЧОВЕКА РАЗСЪЖДАВА КАКВО ПЕЧЕЛИМ И КАКВО ГУБИМ С ПОКУПКАТА НА Ф16!
КОМУНИЗМА Е ИДЕОЛОГИЯ!
ЩО НЯМАМ ЛИ ПРАВО ДА КАЖА ЧЕ КАПИТАЛИЗМА Е УНИЩОЖИТЕЛЕН СТРОЙ?!

Коментиран от #64


Оценка:
-10 +78

Кучето си лае Японеца
15 Отговор
Няма кой да контролира!

Оценка:
-3 +12

H&H
16 Отговор
Навсякъде по Европа има забрани но и има цели магистрали, а най важното е че има и големи паркинги където да спреш и да спазваш забраните!

Оценка:
-4 +50

kak
17 Отговор
Безопасността на първо място. Винаги гласувам за Герб с 2 ръце.

Оценка:
-74 +9

ИВАН
18 Отговор
И неродените бебета знаят, че релсовия транспорт е най-екологичен и с най-голямо КПД, а за магистралите е точно обратното - около всяка магистрала е екологична катастрофа - въздух, почва, природа, дървета - всичко под ножа ... и уж се грижим за човека, за природата. май всичко е престъпно лицемерие

Оценка:
-3 +84

gggw
19 Отговор
що не направят аварийната лента - нормална лента за движение. ако има по-начесто отбивки проблем няма да има според мен.. така или иначе ако аварийната стане редовно, едно ограничение от 80км/ч по нея ще може и да се спира на аварийки за крайно нуждаещите се

Оценка:
-22 +8

Трол полиция
20 Отговор
Я да си купувате винетки и да не мрънкате много, щото иначе - глоби!

Оценка:
-4 +19

Голям Слон
21 Отговор
Така или иначе цистерни, взривоопасни, радиоактивни и стоки на температурен режим няма да се спират. Тъй че някаква особена полза от тази забрана няма. Трябва да забранят на откровени идиоти да карат, без оглед на категорията, но виждам, че не само не се прави. Те просто се увеличават с геометрична прогресия.

Оценка:
-4 +25

KUKU
22 Отговор

До коментар #1 от "1234":


Няма инфраструктура бе гений. Ти кога се вози последно на влак? като почнете да философствате сте ми много смешни.

Коментиран от #25


Оценка:
-17 +5

Мдааа
23 Отговор
Дошъл на Земята представител на интелигентните раси във вселената да ни запише и хората като интелигентни същества. Разходил се по Земята говорил с всякакви хора, и след дългата си и подробна обиколка попитал представителите на Земята - Защо има толкова бедни, и мнооого нещастни хора ?
Отговорили му - Те нямат пари , за това са тооолкова бедни и нещастни.
Посланника попитал - А защо има такава голяма престъпност, толкова убийства, гражежи.
Отговори ли му - Заради пари, опитват се да се снабдят с много пари затова е толкова голяма престъпноста.
Посланника попитал - А защо има толкова гладни хора.?
Отговорили му - Нямат пари да си купят храна.
Посланника попитал - А какво са това пари, кой ги прави.
Отговорили му -
АМИ НИЕ СИ ГИ ПЕЧАТАМЕ САМИ.
Посланника отговорил - Яснооо.
И зачекнал хората от списъка на интелигентните същества.

Оценка:
-1 +26

hmhmhm
24 Отговор
сложете на цялата ТРАКИЯ - 80 км/ч - макс скорост - какво си играете да слагате 2000 табели ...

Коментиран от #27


Оценка:
-3 +25

Голям Слон
25 Отговор

До коментар #22 от "KUKU":


Инфраструктура да искаш... Специално за превоз на товари никога не е имало проблеми. Да, пасажерите може да искат луксозни влакове и бързи скорости, но всяко нещо си има цена. Аз преди 10-ина година пътувах няколко пъти от Бургас до Пловдив с първа класа. Няма да казвам, че ми миришеше на селски кенеф в целия вагон, а цената беше 12 лева. Е, какво се очаква за толкова пари? От друга страна задлъжняват БДЖ, правят ужким някакви ремонти и някой ден, може би много скоро, ПИМК-аджиите ще са собственици на държавните железници за символичен 1 лев. С ангажимента да изплатят дълговете...

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +21

гощо
26 Отговор
Не съм забелЕзал да ги спират! То 50градуса жега изпокрили се всички полицай,кой ще ги спира?!?!

Оценка:
-2 +9

ТОЧКАТА
27 Отговор

До коментар #24 от "hmhmhm":


а още по добре да кажат , че по нея трябва да се движат МПС отпреди бойната!!/КОЯ война е друг въпрос и поле за глоби/....А, и освен това да се движат само коли трета употреба!!!Кво е туй...ЛУКС!!!коли втора употреба!!!!!

Оценка:
-3 +1

ДАПАДЖИЯ ПСИХОЛОГ
28 Отговор
ШИЗОФРЕНИЯТА ВСЕ ПОВЕЧЕ СЕ ЗАДЪЛБАВА И СЕГА КАМИОНИТЕ ЩЕ ИМА ДА СЪБИРАТ ОГРАДИ ИЗ СЕЛАТА И ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ МОНТИРАТ СВЕТОФАРИ В СЕЛАТА

Оценка:
-3 +13

нервен ( разбивача на тролове )
29 Отговор
А кога ще ми махнете ограничението в лявата лента питам аз ??? Писна ми щуротии как да си крия номерата че ми разказахте играта с тия камери !!! Как не разбрахте че бързам ,нямам време да се моткам

Оценка:
-15 +6

Мечо Грух
30 Отговор

До коментар #25 от "Голям Слон":


Целта да не се кара в празничните дни, почивните, през летните определени дни е Софиянците и други хайлази да пътуват спокойно на почивчица по магистралката, че само двулентов е пътя, какво ще се мандахерцат някви си камиончета и дръгели по пътя, горкия "турист" да се ядосва, че му се изпотява дъто вмества да разпуска на някой курорт.

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +18

Грую
31 Отговор
Добре че няма ограничение за скорост, че с Москвича някой път на нанадолнище вдигам до 90!

Оценка:
-4 +16

Кратун
32 Отговор
Дека са тия магистрали бре?А събудете се най после.Хахаха.4745

Оценка:
-3 +15

Голям Слон
33 Отговор

До коментар #30 от "Мечо Грух":


Да, ясно е за кого е това удобство. Само че, както вече написах, голяма част от транспорта ще продължава да се движи. Просто защото ограниченията него не го касаят. Все пак тези хора също имат семейства. И, най-вече, не са тръгнали с тия камиони по екскурзии, молове и кина. А да вършат работа. От която и самата държава има полза. Някак обаче това до калинките не стига.

Коментиран от #60


Оценка:
-3 +14

Мразим ТИРаджии
34 Отговор
Само така ! ТОЛ таксите за камиони да станат невъзможни за плащане от транспортните фирми, ТИР-аджийте и без това са най-големите убийци по пътищата. Професионалните шофьори по интелект, възпитание и образование са на дъното на социалната стълбица, т.е. те са измета на обществото, каквито са и полицаите и охранителите. Да ги разкарат от по-хубавите пътища и нещата ще се нормализират. Ще ревнете как било в ЕС и по света ?! Да, ама там магистралите са с по 4-6 платна, и камионите не пречат. Да не говорим, че в Европа по един маршрут има 3-4 равностойни магистрали.....

Коментиран от #37, #42


Оценка:
-12 +14

Димов
35 Отговор

До коментар #11 от "JJеко":


Но поне се дъвчат постоянно по новините.

Оценка:
-0 +2

36
Този коментар е премахнат от модератор
Водач
37 Отговор

До коментар #34 от "Мразим ТИРаджии":


Ей мразещия,една седмица да спрат камионите и ще ви спре живота.Кой мислиш ти доставя стоките,дето ги ползваш.

Оценка:
-2 +23

Простак
38 Отговор
с глупости се занимават 240 тъпанари

Оценка:
-3 +5

Фалшив герой
39 Отговор
Някой е за обесване на пл.Александър Невски. Ама кой? Строи магистрали, икономически растеж, пълно с тирове. НО не може да карат събота и неделя. Ще минават през селото на баба ми. Абе за идиоти ли ни вземате? Бойкооооо? Къде го има това в Европа. Затова се правят магистралите с три ленти. Аз предлагам това ББ ойко да го съобщи по телевизията. После да обясни за плана Макрон, после за таралясниците ф16 дето може и да дойдат. Някога

Оценка:
-2 +16

гост
40 Отговор

До коментар #3 от "куку руку ку":


Да, съгласен съм. Единствените редовни линии са на превозвачи с автобуси. А те от своя страна подмениха големите автобуси с билети от по 20тина лева като сега ползват бусчета с 18-20места и билета в двете посоки до столицата е 35лв. Кое се е променило толкова? Вероятно само тяхната доминация, че стигат до столицата по магистралата за малко над 2 часа, а влака се клати двойно повече и не се знае дали ще простигнеш навреме или ще останеш на някоя гара понеже нямало локомотив, или някой друг влак бил закъснял и твоят трябвало да изчака. Какво като струва 20лв в двете посоки като е мизерия и ужасно бавно? По време на конумизма влаковете бяха по-точни и надеждни, кое му е развитието на Боко? С какво нашата страна е заприличала на ЕС? Само по цените май?

Оценка:
-1 +15

Мартин
41 Отговор
Евала на политиците, без камиони по магистралите - много по безопасно е камионите да минават по еднолентовите пътища с много селце и завойчета. Много са мъдри тия политици ве, ама много!

Оценка:
-0 +9

Голям Слон
42 Отговор

До коментар #34 от "Мразим ТИРаджии":


Представям си един свят, в който няма "измет": чистачи, метачи, водопроводчици, шофьори, склададжии, проститутки, полицаи... Един свят, в който има само "преуспели" началници. Умът ми не ражда как ще живеете без цялата тази измет. Да ти кажа честно, излъгали са те. Лентите не са 6, а 16. Във всяка посока. Явно толкова си и излизал извън страната, успели ми българино. Тогава може би щеше да знаеш, че в Европа само около големите градове има по три, рядко по четири ленти в посока. Обикновено магистралите са ти по две в посока. Максимум по три. Та, така.

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +18

Бай Никой
43 Отговор
Не е проблем камионите да се движат по магистралите във въпросните времеви интервали, проблемът е движението им по останалата пътна мрежа, защото не могат да бъдат изпреварени поради насрещните автомобили и поради това създават задръствания.

Оценка:
-0 +9

Бай Никой
44 Отговор
Не е проблем камионите да се движат по магистралите във въпросните времеви интервали, проблемът е движението им по останалата пътна мрежа, защото не могат да бъдат изпреварени поради насрещните автомобили и поради това създават задръствания.

Оценка:
-0 +7

Бай Коко
45 Отговор
Още Иван Костов като беше във вихъра си го каза.,че на България железница не й трябва. И това беше началото на края.

Оценка:
-1 +7

Зайко Байко многознайко
46 Отговор

До коментар #9 от "mediator37":


Обещанието не е като завещанието, не забравяй, че мечтите са винаги по-големи от възможностите. Само кражбАта у нас е по-голяма от всичко, затова ще имаме четрилентови пътища само в сънищата. Герберугите, ще си крадат необезспокоявани, ще си правят апартаменти с тераси и асансьори а ние ще си трошим колите в четридупкови пътища в една лента!

Оценка:
-0 +5

Чума
47 Отговор
1,2 и 3 са обяснили нещата достатъчно ясно! Не е нужно да се повтаря или оспорва. Ако има отлично БДЖ, много от проблемите ще намалеят и няма да има толкова стрес и ПТП по пътищата предизвикани от тирове. но и контрабандата и трафика на нелегални емигранти ще пострада! което е лошо за нечий бизнес.

Оценка:
-2 +5

Иво
48 Отговор

До коментар #1 от "1234":


1234 - и КАК ще я вдигнеш тази скорост от 280 км/ч.? На кои релси ще се движат ИЦЕ 2 влаковете, за да не ,, хвръкнат " в близките ниви при такава скорост? Или - дай да пишем нещо, важното е накрая да анатемосаме ГЕРБ !Тъпо, пич, много тъпо и плоско !

Оценка:
-4 +2

zeza
49 Отговор
убиха железницата за да се гушат разни превозвачи, избиха свинете за да могат вносителите на свинско да правят 100% печалби, единия бил на Баце зетя....

Оценка:
-2 +11

50
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
51 Отговор

До коментар #42 от "Голям Слон":


Сложих ти минус без да искам

Оценка:
-1 +1

Едо
52 Отговор
НЕОБХОДИМИ СА РАДИКАЛНИ МЕРКИ, ЗА ДА ЗАПАЗИМ ПЛАНЕТАТА ЗА ГРЯДУЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ! СТАВА ДУМА, ЧОВЕЧЕСТВОТО ДА ОСЪЗНАЕ, КАК СЕ САМОУБИВА ВМАНИАЧЕНО С ТЕЗИ ЛИЧНИ МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА! ТОВА ШВЕДСКО МОМИЧЕ Е ПО-МЪДРО ОТ ВСИЧКИТЕ ПОЛИТИЦИ И АВТОМОБИЛОПРОИЗВОДИТЕЛИ, И БАНКЕРИ, ЗАЕДНО С ВСИЧКИ ХЕДОНИСТИ ПО СВЕТА, КОИТО ЖИВЕЯТ В НЕБИВАЛ РАЗКОШ, ВЪОБРАЗЯВАЙКИ СИ, ЧЕ ИЗКУСТВЕНИТЕ НЕЩА, СЪЗДАВАНИ ОТ ЧОВЕКА, СА ДАДЕНОСТ! НЕ СА ДАДЕНОСТ! ПРЕКАЛИХТЕ ВЪВ ВСИЧКО! ПРЕНЕБРЕГВАТЕ ПРИМЕРА НА ГОСПОД ИИСУС, КОЙТО ПОКАЗА ЧИСТ И СКРОМЕН ЖИВОТ, КОЙТО ДА СЛЕДВАМЕ! НОВИЯТ ЗАВЕТ БЕШЕ НАПИСАН ОТ АПОСТОЛИТЕ, ВДЪХНОВЕНИ ОТ БОЖИЯ ДУХ СВЕТИ, КАТО ПО-ДОБЪР ОТ СТАРИЯ ЗАВЕТ! ЗАТОВА КАЗВАМЕ: Стария Завет е скрития Нов Завет, а Новият Завет е открития Стар Завет! СРЕДСТВАТА, КОИТО ГОСПОД НИ ДАВА, СА НЕ ДА РАЗКОШЕСТВАМЕ, А ДА ПОМАГАМЕ НА ВДОВИЦИТЕ, СИРАЦИТЕ, БОЛНИТЕ, БЕЗДОМНИТЕ, ИЗГОНЕНИТЕ, ОНЕПРАВДАНИТЕ! Господ Иисус Христос ще търси строга сметка от всеки един от нас, какво сме правели в тялото си! ,,Защото с цена сте били купени! Вие не сте свои си! Затова прославете Господа с душите си и с телата си, които са Божии!"! ПЪЛНА ЗАБРАНА НА ДВГ ЗА ЛИЧНИ ЦЕЛИ, ПОЕТАПНО! СПРЕТЕ ХАЙМАНОСВАНИЯТА И ДА СЕ ПРЕУСТРОИ ИКОНОМИКАТА ТАКА, ЧЕ ЖИВОТЪТ НА КОЛЕЛА, КОЙТО Е СУЕТЕН, ДА СЕ ПРЕКРАТИ! Да построим трамвайни линии,метра, влакове стрели,велоалеи! В ИМЕТО НА ОТЦА И СИНА И СВЕТИЯ ДУХ! АМИН!

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +3

въх въх
53 Отговор
най-добре камионите да не се движат изобщо! да минават през гърция :) или боко да направи специални пътища само за камиони :)

Оценка:
-0 +1

Димитър
54 Отговор

До коментар #1 от "1234":


По принцип си прав, НО причината за това е, че всичко изброено от теб е допуснато от действието, или бездействието на маси от изключително прости и неграмотни българи. Ти приятелю, си изключително точен и типичен пример за неграмотни и прости българи.

Оценка:
-1 +0

Европа
55 Отговор
Идеята не е лоша и в Европа има забрана за камионите на официални празници както и събота и неделя да не пътуват,НО някой в тая измислена държава мисли ли КЪДЕ ще спират тези камиони,къде ще правят тези шофьори тяхната полагаща почивка???Както всичко само се гласуват закони и после се почват глобите,защо някои от правителството не отиде на Русе,Видин и Свиленград да види по колко часа,по колко дни тия шофьори чакат да минат митница???Как седят,без да мигнат и една минута,как нямат елементарни условия,нарушават часове на каране,часове на почивка и т.н и след това ТРЯБВА да "гонят" срок доставка,а по Европа глобите са сериозни за неспазване на часовете на почивка и каране!!!И това също е една от причините за тежки катастрофи с ТИР-ве по прекрасните ни аутобани!!Подсигурете първо паркинги,а пък после вкарвайте този закон!!!!

Оценка:
-0 +4

Герасимов
56 Отговор

До коментар #4 от "Герасимов":


Не те знам от коя партия си нито от каде си.Първо няма пътища а да не говорим че една държава я направиха в 4 градове.и някои от чужбина да решават калво се случва в държава в която не живеят не мисля че дали комунисти или гербаджии ще оправят нещо.виж дл колко години са живеели през комунизма като го наричаш и до колко живеят сега.

Оценка:
-0 +0

Шишо Бакшишо
57 Отговор
Нека първо да премахнат старите ограничения - като пешеходните пътеки и светофари на изхода на София

Оценка:
-0 +1

Магистрална дива
58 Отговор
Защо няма "ограничения" за спрели в аварийната и пикаещи по магистралата - може би това е още един начин за приемане на благодарност за качеството на настилката и създадените удобства на местата за почивка

Оценка:
-1 +3

hmhmhm
59 Отговор

До коментар #52 от "Едо":


Мисля че трябва да посетиш лечебно заведение.

Оценка:
-1 +2

Въйко
60 Отговор

До коментар #33 от "Голям Слон":


Хората казват да правим магистрали за да се развива икономиката, но някой не е разбрал, че икономиката е търговия и оборот(повече камиони.. Повече пари)..но те помислили, че са почивките и тнт....

Оценка:
-3 +2

61
Този коментар е премахнат от модератор
Водач
62 Отговор
Вярно е,в Европа също има забрани,но те са плътни от петък надвечер до неделя вечер и като те хвани забраната си правиш почивката,а тук е пълен фалш,тук от толко до толко ,там от там насам

Оценка:
-0 +0

Изпълнител
63 Отговор
Пуска се някаква заповед и пионките изпълняват. Спират се камионите по път II-99 Бургас - Царево, но къде? / На пътното платно/. ЗАЩОТО няма обособени паркинги. При спряни повече от два камиона става задръстване. Шофьорите започват да недоволстват и да ти се карат сякаш ти си измислил тази малоумщина. Държиш ги на тридесет и кусур градуса, без осигурена вода, тоалетна и т.н. На зададен въпрос на ръководен кадър, същия ти казва "Пускай ги, прави се, че не виждаш". Е аз питам тогава: Защо се прави нещо, от което няма смисъл. Да не говорим, че и на подчинените им се разказва играта да висят с часове на жегите.

Оценка:
-0 +3

Иванов
64 Отговор

До коментар #14 от "ДО ГЕРАСИМОВ":


Можеш, ама за нашето не важи туй нещо, щото не е и капитализъм. То и до комунизъм не стигнахме. Макар, че това си е много добра идеология,но няма начин да победи. Щото ако стане, плювачите няма да могат да крадът. И нашия вожд е още с партийната си книжка ама и демократ бил по душа и крадец по призвание. По голямо падение надали има за нас като народ, да ни управлява един бивш пъдарин и настоящ мафиот(то не е и мафиот това, просто крадец и патологичен лъжец)

Оценка:
-0 +3

Иванов
65 Отговор
Ми примерно се изграждат съответните жп пътища. Щото преди няколко години подменяха линии и изровиха всичко. Но просто изкараха гранитния насип и вкараха варовиков такъв. А да и подмениха релсите, ама скороста не се увеличи съществено. Обаче виж разходите сериозно попълниха нечии банкови сметки.

Оценка:
-0 +1

66
Този коментар е премахнат от модератор
67
Този коментар е премахнат от модератор
68
Този коментар е премахнат от модератор
69
Този коментар е премахнат от модератор
Maryboync
70 Отговор
generic elimite

Оценка:
-0 +0

Paulboync
71 Отговор
permethrin cream for sale

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Тодор Танев
В книгата си „Държавничеството”, подалият оставка като министър на образованието проф. Тодор Танев пише:
Големият въпрос е съществува ли изобщо системно понятие за държавничеството като нещо отделно и нещо важно, или е вярно, че става дума просто за похвален епитет?"

Още бисери