ФАКТИ.БГ

Нужен е железопътен превоз за транзитните камиони

Положителните ефекти за България от подобен ход ще са няколко

Публикувана: 11 Април, 2020 09:34 Обновена: 11 Април, 2020 09:38
35 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2051
Нужен е железопътен превоз за транзитните камиони
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 13 гласа.

Възникналата пандемия от коронавирус е много сериозен повод на територията на България да се въведе задължително претоварване на всички транзитно-преминаващи камиони на железопътни вагони.

Положителните ефекти ще са следните:

* Понеже влаковете с камионите няма да спират никъде в страната, шофьорите на камионите няма да могат да заразяват българския народ с всякакви болести.

* Шосета и магистралите в България няма да се повреждат от многото тежки камиони.

* Няма да има смъртоносни катастрофи, причинени от бързащи и недоспали шофьори на тежки камиони.

* Българските държавни железници ще имат значителни печалби.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
габровец от варна
1 Отговор
То локомотиви за пътническите влакове няма!Кой я изцепи тая велика простотия😂😂

Коментиран от #5, #11, #17, #18, #26


Оценка:
-30 +18

SARS
2 Отговор
БЦЖ И БДЖ две хубави СОЦ неща ! :)

Коментиран от #15, #30


Оценка:
-2 +34

русенец
3 Отговор
На теория звучи добре, а на практика откъде ще вземете локомотиви и вагони, а?:) Продадохте ги! Нарязахте ги! Затворихте ремонтните заводи, личният ви състав се разпиля. Само с намерения няма да се получи, а пари нямате.

Оценка:
-3 +41

Pob Halford
4 Отговор
Браво! Сетихте се, но дали ще стане

Оценка:
-0 +39

Тиберий
5 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


Поредния болен мозък

Оценка:
-20 +5

drago
6 Отговор
Най накрая едно разумно решение , дано се осъществи

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +28

гост
7 Отговор
Идеята не е лоша, но дай ще огладнее !

Оценка:
-1 +12

Баро Вкаров
8 Отговор
Спокойно!Бочко и с камили ше превозва товари,само стабилност да има!

Оценка:
-1 +16

Гост
9 Отговор
Ами толаджиите? Тогава стават излишни. Кой тогава ще гласува за гроб? Нали затова ги създават такива паразитни служби. За гласове. Тц. Няма да стане това с влаковете. Освен ПИМК ако не купи още една къща на баце

Оценка:
-4 +26

КОНТРАТА
10 Отговор
Тировете на влака, влака на самолета и да отлитат!

Оценка:
-4 +16

Наблюдател
11 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


Е как да няма, PIMK имат мисля че по два влака на ден, за Турция.

Оценка:
-1 +13

Манго
12 Отговор
Ще ги превозвам с каручката.

Оценка:
-2 +7

незнайко
13 Отговор
БРАВО, ТРЯБВАШЕ ДА СТАНЕ ТАЗИ ЗАРАЗА, ЗА ДА РЕШАТ КАК ДА НАТОВАРЯТ И ПОЛЗВАТ УПАДАЩАТА НИ ЖЕЛЕЗНИЦА ! Перфектно решение , остава реализацията му .

Оценка:
-0 +17

Бого
14 Отговор
А къде спахте 30 години и ликвидирахте товарните превози ? Защо беше нужно да се ликвидират БДЖ товарни превози за да се качи каргото на тирове и сега ривете ?

Оценка:
-0 +24

Червени боклуци.
15 Отговор

До коментар #2 от "SARS":


БЦЖ е задължителна ваксина от 1927 година в царство България.

Оценка:
-2 +6

Tate
16 Отговор
Сетиха се идиотите ,20 вагона са 40 камиона 2 човека в локомотива не са 40 шофера !! Бахти загубената държава

Оценка:
-2 +17

17
Този коментар е премахнат от модератор
ХХХХ
18 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


То остави дали има влаковете и вагони.
Много по интересно ми е как ще ги съберат полуремаркетата на вагоните. Стандартната дължин на полу ремарке е 13,6 м. Стандартната дължина на ЖП вагон платформа е 12,7 м.
Много ми е интересно как ще го качат като излиза извън габарита на вагона. Освен ако няма по дълги вагони.
Макар, че идеята не е лоша.
Качваш на композицията влекача и товара. Композицията със спални вагони и вагон ресторант. По едно купе на камион и да вървят.
Така и хората ще са починали и ще са спазени нормите.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +8

габровец от варна
19 Отговор

До коментар #17 от "Tate":


Много,сър!Благодаря!

Оценка:
-0 +3

Госあ
20 Отговор
И без това така трябва да бъде. Международния транспорт трябва да бъде само с влакове на електричество. Вътрешните доставки биха могли да се извършват с камиони и то по малки. Освен по екологично и безопасно (щото тировете праат мазало по шосетата) ще бъде и по евтино. Гаранция.

Оценка:
-1 +12

ХХХХ
21 Отговор

До коментар #18 от "ХХХХ":


Имало и по дълги 18,5 м платформата.
Явно тях имат в предвид.

Оценка:
-0 +7

Курбанколи Пардимогамедов
22 Отговор

До коментар #6 от "drago":


Всичко хубаво на книга,но не знам дали останаха държани товарни превози,или товарите ще минат през една наша фирма?Ами тола кой ще го пълни?След няколко месеца ще писнат ,че няма приходи и ще увеличат таксите на км и оттам и цени нагоре на всичко.А как ти звучи винетка 200лв?.

Оценка:
-0 +4

Ушеф е виновен
23 Отговор
за голямата катастрофа с тирове

Оценка:
-0 +5

БашБанка за Разграбване
24 Отговор
Кандидатствайте за кредит и ако преценим че изглеждате симпатични а не маргинали ще ви отпуснем,лихвата не я мислете оставете я на нас.

Оценка:
-0 +4

Ще има ли осъдени за катастрофата
25 Отговор
с десетки тирове и 2 загубени човешки живота

Оценка:
-0 +2

Ум умува
26 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


Аааа СЕТИХТЕ ЛИ СЕ , транзита а и не само той на влака +ве, не троши пътища, шофьорите почиват в ресторанта или кабината, по малко страшни катастрофи и огромна икономия на гориво (вмисто 50 двигателя 1), бизнес и за ЖПто. Минуси при добра организация няма. И друго оня ЕС пакет за превозвачи в кошчето (принципа на пътеката на Хо Ши Мин) :)

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +3

Петролната мафия нема да позволи
27 Отговор
Тва са милиони литри нафта винетки толове даяйжииски и милиционерски грабежи 😂😂😂😂как ше изпуснат тея грабежи не ми е ясно

Оценка:
-0 +3

СтарТИРаджия
28 Отговор
Браво Миче, изкара мисъл - ся разбрах, че не било Ухан, а с колегите разнасяме бацили 'секакви! По избор.
ПП Не се сещам за по-изолирана професия от тази на шофьорите за дълги разстояния!

Оценка:
-1 +1

Guest
29 Отговор

До коментар #26 от "Ум умува":


Така, така, шопите и майните лятоска и тях може да ги товарим по гарите, с колите на платформи и ги изсипваме на морето. Така де, вместо да правят всекидневни мазалаци по пътищата!

Оценка:
-0 +2

стоян
30 Отговор

До коментар #2 от "SARS":


До 2 ком -По тъп коментар не бях чел -Другарю БДЖ е от преди 120 години -какъв соц сънуваш

Оценка:
-0 +2

Кой68
31 Отговор
Нали заради тия превозвачи ликвидираха ЖП-пътни превози за да не фалират?Та унищожиха кано цяло железниците.Да не реват,а да си понасят последствията..

Оценка:
-0 +3

Иван
32 Отговор
Абсолютно задължително и така трвябва да бъде. И товарните превози имат локомотиви, само пътническите превози имат недостиг. Нали ги разделиха на две отделни фирми. От тогава пътническите нямат достатъчно локомотиви.

Оценка:
-0 +2

ПАРАГРАФ 22
33 Отговор
ТО НЯМА И ВАГОНИ ЩОТО ГИ НАРЯЗАХА И ИЗЯДОХА НО ЗАСЕГА НЯМА ЛОКОМОТИВИ КОИТО ДА ТЕГЛЯТ ВАГОНИТЕ ДЕТО ГИ НЯМА

Оценка:
-0 +1

бивш железничар
34 Отговор
Най накрая им светна лампата на някой за блок влаковете. Някой най накрая разбра защо бяха правени терминалите в София, Пловдив и ддр. Но проблема е в:
- няма вагони, ВРЗ Септември произвежда но за чужбина;
- няма локомотиви които да са многосистемни за да возят влака от край до край а не само в границите на България.
- механизацията в пункта трябва да бъде най съвременната а не старите кранове.
Въобще умряла работа. Най-доброто е Дойче Бан да влезе и всичко е решено.

Оценка:
-0 +1

бивш железничар
35 Отговор
До 18 - всички вагони за превоз на ремаркета са ниско подови и с по-малък диаметър на колосите. това да ти е проблема.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Иван Костов
Гореща размяна на реплики между лидера на ДСБ Иван Костов и Цветан Цветанов, който нападна опозицията, че политизира криминални случаи
Имаме един страхливец за министър на вътрешните работи."

Още бисери
ТОП 5