Last news in Fakti

11 Април, 2020 09:34, обновена 11 Април, 2020 09:38 6 079 35

Нужен е железопътен превоз за транзитните камиони

  • нкжи-
  • бдж-
  • железопътен транспорт-
  • транзитни камиони-
  • транзит-
  • железници

Положителните ефекти за България от подобен ход ще са няколко

Нужен е железопътен превоз за транзитните камиони - 1

Възникналата пандемия от коронавирус е много сериозен повод на територията на България да се въведе задължително претоварване на всички транзитно-преминаващи камиони на железопътни вагони.

Положителните ефекти ще са следните:

* Понеже влаковете с камионите няма да спират никъде в страната, шофьорите на камионите няма да могат да заразяват българския народ с всякакви болести.

* Шосета и магистралите в България няма да се повреждат от многото тежки камиони.

* Няма да има смъртоносни катастрофи, причинени от бързащи и недоспали шофьори на тежки камиони.

* Българските държавни железници ще имат значителни печалби.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 габровец от варна

    18 31 Отговор
    То локомотиви за пътническите влакове няма!Кой я изцепи тая велика простотия😂😂

    Коментиран от #5, #11, #17, #18, #26

  • 2 SARS

    34 2 Отговор
    БЦЖ И БДЖ две хубави СОЦ неща ! :)

    Коментиран от #15, #30

  • 3 русенец

    42 3 Отговор
    На теория звучи добре, а на практика откъде ще вземете локомотиви и вагони, а?:) Продадохте ги! Нарязахте ги! Затворихте ремонтните заводи, личният ви състав се разпиля. Само с намерения няма да се получи, а пари нямате.
  • 4 Pob Halford

    39 0 Отговор
    Браво! Сетихте се, но дали ще стане
  • 5 Тиберий

    5 20 Отговор

    До коментар #1 от "габровец от варна":

    Поредния болен мозък
  • 6 drago

    28 1 Отговор
    Най накрая едно разумно решение , дано се осъществи

    Коментиран от #22

  • 7 гост

    12 1 Отговор
    Идеята не е лоша, но дай ще огладнее !
  • 8 Баро Вкаров

    16 1 Отговор
    Спокойно!Бочко и с камили ше превозва товари,само стабилност да има!
  • 9 Гост

    26 4 Отговор
    Ами толаджиите? Тогава стават излишни. Кой тогава ще гласува за гроб? Нали затова ги създават такива паразитни служби. За гласове. Тц. Няма да стане това с влаковете. Освен ПИМК ако не купи още една къща на баце
  • 10 КОНТРАТА

    16 4 Отговор
    Тировете на влака, влака на самолета и да отлитат!
  • 11 Наблюдател

    13 1 Отговор

    До коментар #1 от "габровец от варна":

    Е как да няма, PIMK имат мисля че по два влака на ден, за Турция.
  • 12 Манго

    7 2 Отговор
    Ще ги превозвам с каручката.
  • 13 незнайко

    17 0 Отговор
    БРАВО, ТРЯБВАШЕ ДА СТАНЕ ТАЗИ ЗАРАЗА, ЗА ДА РЕШАТ КАК ДА НАТОВАРЯТ И ПОЛЗВАТ УПАДАЩАТА НИ ЖЕЛЕЗНИЦА ! Перфектно решение , остава реализацията му .
  • 14 Бого

    25 0 Отговор
    А къде спахте 30 години и ликвидирахте товарните превози ? Защо беше нужно да се ликвидират БДЖ товарни превози за да се качи каргото на тирове и сега ривете ?
  • 15 Червени боклуци.

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "SARS":

    БЦЖ е задължителна ваксина от 1927 година в царство България.
  • 16 Tate

    17 2 Отговор
    Сетиха се идиотите ,20 вагона са 40 камиона 2 човека в локомотива не са 40 шофера !! Бахти загубената държава
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 ХХХХ

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "габровец от варна":

    То остави дали има влаковете и вагони.
    Много по интересно ми е как ще ги съберат полуремаркетата на вагоните. Стандартната дължин на полу ремарке е 13,6 м. Стандартната дължина на ЖП вагон платформа е 12,7 м.
    Много ми е интересно как ще го качат като излиза извън габарита на вагона. Освен ако няма по дълги вагони.
    Макар, че идеята не е лоша.
    Качваш на композицията влекача и товара. Композицията със спални вагони и вагон ресторант. По едно купе на камион и да вървят.
    Така и хората ще са починали и ще са спазени нормите.

    Коментиран от #21

  • 19 габровец от варна

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Tate":

    Много,сър!Благодаря!
  • 20 Госあ

    12 1 Отговор
    И без това така трябва да бъде. Международния транспорт трябва да бъде само с влакове на електричество. Вътрешните доставки биха могли да се извършват с камиони и то по малки. Освен по екологично и безопасно (щото тировете праат мазало по шосетата) ще бъде и по евтино. Гаранция.
  • 21 ХХХХ

    7 0 Отговор

    До коментар #18 от "ХХХХ":

    Имало и по дълги 18,5 м платформата.
    Явно тях имат в предвид.
  • 22 Курбанколи Пардимогамедов

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "drago":

    Всичко хубаво на книга,но не знам дали останаха държани товарни превози,или товарите ще минат през една наша фирма?Ами тола кой ще го пълни?След няколко месеца ще писнат ,че няма приходи и ще увеличат таксите на км и оттам и цени нагоре на всичко.А как ти звучи винетка 200лв?.
  • 23 Ушеф е виновен

    5 0 Отговор
    за голямата катастрофа с тирове
  • 24 БашБанка за Разграбване

    4 0 Отговор
    Кандидатствайте за кредит и ако преценим че изглеждате симпатични а не маргинали ще ви отпуснем,лихвата не я мислете оставете я на нас.
  • 25 Ще има ли осъдени за катастрофата

    2 0 Отговор
    с десетки тирове и 2 загубени човешки живота
  • 26 Ум умува

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "габровец от варна":

    Аааа СЕТИХТЕ ЛИ СЕ , транзита а и не само той на влака +ве, не троши пътища, шофьорите почиват в ресторанта или кабината, по малко страшни катастрофи и огромна икономия на гориво (вмисто 50 двигателя 1), бизнес и за ЖПто. Минуси при добра организация няма. И друго оня ЕС пакет за превозвачи в кошчето (принципа на пътеката на Хо Ши Мин) :)

    Коментиран от #29

  • 27 Петролната мафия нема да позволи

    3 0 Отговор
    Тва са милиони литри нафта винетки толове даяйжииски и милиционерски грабежи 😂😂😂😂как ше изпуснат тея грабежи не ми е ясно
  • 28 СтарТИРаджия

    1 1 Отговор
    Браво Миче, изкара мисъл - ся разбрах, че не било Ухан, а с колегите разнасяме бацили 'секакви! По избор.
    ПП Не се сещам за по-изолирана професия от тази на шофьорите за дълги разстояния!
  • 29 Guest

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Ум умува":

    Така, така, шопите и майните лятоска и тях може да ги товарим по гарите, с колите на платформи и ги изсипваме на морето. Така де, вместо да правят всекидневни мазалаци по пътищата!
  • 30 стоян

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "SARS":

    До 2 ком -По тъп коментар не бях чел -Другарю БДЖ е от преди 120 години -какъв соц сънуваш
  • 31 Кой68

    3 0 Отговор
    Нали заради тия превозвачи ликвидираха ЖП-пътни превози за да не фалират?Та унищожиха кано цяло железниците.Да не реват,а да си понасят последствията..
  • 32 Иван

    2 0 Отговор
    Абсолютно задължително и така трвябва да бъде. И товарните превози имат локомотиви, само пътническите превози имат недостиг. Нали ги разделиха на две отделни фирми. От тогава пътническите нямат достатъчно локомотиви.
  • 33 ПАРАГРАФ 22

    1 0 Отговор
    ТО НЯМА И ВАГОНИ ЩОТО ГИ НАРЯЗАХА И ИЗЯДОХА НО ЗАСЕГА НЯМА ЛОКОМОТИВИ КОИТО ДА ТЕГЛЯТ ВАГОНИТЕ ДЕТО ГИ НЯМА
  • 34 бивш железничар

    1 0 Отговор
    Най накрая им светна лампата на някой за блок влаковете. Някой най накрая разбра защо бяха правени терминалите в София, Пловдив и ддр. Но проблема е в:
    - няма вагони, ВРЗ Септември произвежда но за чужбина;
    - няма локомотиви които да са многосистемни за да возят влака от край до край а не само в границите на България.
    - механизацията в пункта трябва да бъде най съвременната а не старите кранове.
    Въобще умряла работа. Най-доброто е Дойче Бан да влезе и всичко е решено.
  • 35 бивш железничар

    2 0 Отговор
    До 18 - всички вагони за превоз на ремаркета са ниско подови и с по-малък диаметър на колосите. това да ти е проблема.