Възникналата пандемия от коронавирус е много сериозен повод на територията на България да се въведе задължително претоварване на всички транзитно-преминаващи камиони на железопътни вагони.
Положителните ефекти ще са следните:
* Понеже влаковете с камионите няма да спират никъде в страната, шофьорите на камионите няма да могат да заразяват българския народ с всякакви болести.
* Шосета и магистралите в България няма да се повреждат от многото тежки камиони.
* Няма да има смъртоносни катастрофи, причинени от бързащи и недоспали шофьори на тежки камиони.
* Българските държавни железници ще имат значителни печалби.
Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 габровец от варна
Коментиран от #5, #11, #17, #18, #26
09:41 11.04.2020
2 SARS
Коментиран от #15, #30
09:42 11.04.2020
3 русенец
09:43 11.04.2020
4 Pob Halford
09:43 11.04.2020
5 Тиберий
До коментар #1 от "габровец от варна":
Поредния болен мозък09:44 11.04.2020
6 drago
Коментиран от #22
09:44 11.04.2020
7 гост
09:44 11.04.2020
8 Баро Вкаров
09:44 11.04.2020
9 Гост
09:44 11.04.2020
10 КОНТРАТА
09:44 11.04.2020
11 Наблюдател
До коментар #1 от "габровец от варна":
Е как да няма, PIMK имат мисля че по два влака на ден, за Турция.09:47 11.04.2020
12 Манго
09:48 11.04.2020
13 незнайко
09:49 11.04.2020
14 Бого
09:58 11.04.2020
15 Червени боклуци.
До коментар #2 от "SARS":
БЦЖ е задължителна ваксина от 1927 година в царство България.09:58 11.04.2020
16 Tate
10:01 11.04.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 ХХХХ
До коментар #1 от "габровец от варна":
То остави дали има влаковете и вагони.Много по интересно ми е как ще ги съберат полуремаркетата на вагоните. Стандартната дължин на полу ремарке е 13,6 м. Стандартната дължина на ЖП вагон платформа е 12,7 м.
Много ми е интересно как ще го качат като излиза извън габарита на вагона. Освен ако няма по дълги вагони.
Макар, че идеята не е лоша.
Качваш на композицията влекача и товара. Композицията със спални вагони и вагон ресторант. По едно купе на камион и да вървят.
Така и хората ще са починали и ще са спазени нормите.
Коментиран от #21
10:12 11.04.2020
19 габровец от варна
До коментар #17 от "Tate":
Много,сър!Благодаря!10:18 11.04.2020
20 Госあ
10:19 11.04.2020
21 ХХХХ
До коментар #18 от "ХХХХ":
Имало и по дълги 18,5 м платформата.Явно тях имат в предвид.
10:25 11.04.2020
22 Курбанколи Пардимогамедов
До коментар #6 от "drago":
Всичко хубаво на книга,но не знам дали останаха държани товарни превози,или товарите ще минат през една наша фирма?Ами тола кой ще го пълни?След няколко месеца ще писнат ,че няма приходи и ще увеличат таксите на км и оттам и цени нагоре на всичко.А как ти звучи винетка 200лв?.10:47 11.04.2020
23 Ушеф е виновен
10:57 11.04.2020
24 БашБанка за Разграбване
11:02 11.04.2020
25 Ще има ли осъдени за катастрофата
12:02 11.04.2020
26 Ум умува
До коментар #1 от "габровец от варна":
Аааа СЕТИХТЕ ЛИ СЕ , транзита а и не само той на влака +ве, не троши пътища, шофьорите почиват в ресторанта или кабината, по малко страшни катастрофи и огромна икономия на гориво (вмисто 50 двигателя 1), бизнес и за ЖПто. Минуси при добра организация няма. И друго оня ЕС пакет за превозвачи в кошчето (принципа на пътеката на Хо Ши Мин) :)Коментиран от #29
12:16 11.04.2020
27 Петролната мафия нема да позволи
12:55 11.04.2020
28 СтарТИРаджия
ПП Не се сещам за по-изолирана професия от тази на шофьорите за дълги разстояния!
13:00 11.04.2020
29 Guest
До коментар #26 от "Ум умува":
Така, така, шопите и майните лятоска и тях може да ги товарим по гарите, с колите на платформи и ги изсипваме на морето. Така де, вместо да правят всекидневни мазалаци по пътищата!13:04 11.04.2020
30 стоян
До коментар #2 от "SARS":
До 2 ком -По тъп коментар не бях чел -Другарю БДЖ е от преди 120 години -какъв соц сънуваш13:59 11.04.2020
31 Кой68
14:40 11.04.2020
32 Иван
15:35 11.04.2020
33 ПАРАГРАФ 22
16:22 11.04.2020
34 бивш железничар
- няма вагони, ВРЗ Септември произвежда но за чужбина;
- няма локомотиви които да са многосистемни за да возят влака от край до край а не само в границите на България.
- механизацията в пункта трябва да бъде най съвременната а не старите кранове.
Въобще умряла работа. Най-доброто е Дойче Бан да влезе и всичко е решено.
17:23 11.04.2020
35 бивш железничар
17:27 11.04.2020