ФАКТИ.БГ

Нужен е железопътен превоз за транзитните камиони

Положителните ефекти за България от подобен ход ще са няколко

Публикувана: 11 Април, 2020 09:34 Обновена: 11 Април, 2020 09:38
35 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2358
Нужен е железопътен превоз за транзитните камиони
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.

Възникналата пандемия от коронавирус е много сериозен повод на територията на България да се въведе задължително претоварване на всички транзитно-преминаващи камиони на железопътни вагони.

Положителните ефекти ще са следните:

* Понеже влаковете с камионите няма да спират никъде в страната, шофьорите на камионите няма да могат да заразяват българския народ с всякакви болести.

* Шосета и магистралите в България няма да се повреждат от многото тежки камиони.

* Няма да има смъртоносни катастрофи, причинени от бързащи и недоспали шофьори на тежки камиони.

* Българските държавни железници ще имат значителни печалби.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
габровец от варна
1 Отговор
То локомотиви за пътническите влакове няма!Кой я изцепи тая велика простотия😂😂

Коментиран от #5, #11, #17, #18, #26


Оценка:
-30 +18

SARS
2 Отговор
БЦЖ И БДЖ две хубави СОЦ неща ! :)

Коментиран от #15, #30


Оценка:
-2 +34

русенец
3 Отговор
На теория звучи добре, а на практика откъде ще вземете локомотиви и вагони, а?:) Продадохте ги! Нарязахте ги! Затворихте ремонтните заводи, личният ви състав се разпиля. Само с намерения няма да се получи, а пари нямате.

Оценка:
-3 +41

Pob Halford
4 Отговор
Браво! Сетихте се, но дали ще стане

Оценка:
-0 +39

Тиберий
5 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


Поредния болен мозък

Оценка:
-20 +5

drago
6 Отговор
Най накрая едно разумно решение , дано се осъществи

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +28

гост
7 Отговор
Идеята не е лоша, но дай ще огладнее !

Оценка:
-1 +12

Баро Вкаров
8 Отговор
Спокойно!Бочко и с камили ше превозва товари,само стабилност да има!

Оценка:
-1 +16

Гост
9 Отговор
Ами толаджиите? Тогава стават излишни. Кой тогава ще гласува за гроб? Нали затова ги създават такива паразитни служби. За гласове. Тц. Няма да стане това с влаковете. Освен ПИМК ако не купи още една къща на баце

Оценка:
-4 +26

КОНТРАТА
10 Отговор
Тировете на влака, влака на самолета и да отлитат!

Оценка:
-4 +16

Наблюдател
11 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


Е как да няма, PIMK имат мисля че по два влака на ден, за Турция.

Оценка:
-1 +13

Манго
12 Отговор
Ще ги превозвам с каручката.

Оценка:
-2 +7

незнайко
13 Отговор
БРАВО, ТРЯБВАШЕ ДА СТАНЕ ТАЗИ ЗАРАЗА, ЗА ДА РЕШАТ КАК ДА НАТОВАРЯТ И ПОЛЗВАТ УПАДАЩАТА НИ ЖЕЛЕЗНИЦА ! Перфектно решение , остава реализацията му .

Оценка:
-0 +17

Бого
14 Отговор
А къде спахте 30 години и ликвидирахте товарните превози ? Защо беше нужно да се ликвидират БДЖ товарни превози за да се качи каргото на тирове и сега ривете ?

Оценка:
-0 +24

Червени боклуци.
15 Отговор

До коментар #2 от "SARS":


БЦЖ е задължителна ваксина от 1927 година в царство България.

Оценка:
-2 +6

Tate
16 Отговор
Сетиха се идиотите ,20 вагона са 40 камиона 2 човека в локомотива не са 40 шофера !! Бахти загубената държава

Оценка:
-2 +17

17
Този коментар е премахнат от модератор.
ХХХХ
18 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


То остави дали има влаковете и вагони.
Много по интересно ми е как ще ги съберат полуремаркетата на вагоните. Стандартната дължин на полу ремарке е 13,6 м. Стандартната дължина на ЖП вагон платформа е 12,7 м.
Много ми е интересно как ще го качат като излиза извън габарита на вагона. Освен ако няма по дълги вагони.
Макар, че идеята не е лоша.
Качваш на композицията влекача и товара. Композицията със спални вагони и вагон ресторант. По едно купе на камион и да вървят.
Така и хората ще са починали и ще са спазени нормите.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +8

габровец от варна
19 Отговор

До коментар #17 от "Tate":


Много,сър!Благодаря!

Оценка:
-0 +3

Госあ
20 Отговор
И без това така трябва да бъде. Международния транспорт трябва да бъде само с влакове на електричество. Вътрешните доставки биха могли да се извършват с камиони и то по малки. Освен по екологично и безопасно (щото тировете праат мазало по шосетата) ще бъде и по евтино. Гаранция.

Оценка:
-1 +12

ХХХХ
21 Отговор

До коментар #18 от "ХХХХ":


Имало и по дълги 18,5 м платформата.
Явно тях имат в предвид.

Оценка:
-0 +7

Курбанколи Пардимогамедов
22 Отговор

До коментар #6 от "drago":


Всичко хубаво на книга,но не знам дали останаха държани товарни превози,или товарите ще минат през една наша фирма?Ами тола кой ще го пълни?След няколко месеца ще писнат ,че няма приходи и ще увеличат таксите на км и оттам и цени нагоре на всичко.А как ти звучи винетка 200лв?.

Оценка:
-0 +4

Ушеф е виновен
23 Отговор
за голямата катастрофа с тирове

Оценка:
-0 +5

БашБанка за Разграбване
24 Отговор
Кандидатствайте за кредит и ако преценим че изглеждате симпатични а не маргинали ще ви отпуснем,лихвата не я мислете оставете я на нас.

Оценка:
-0 +4

Ще има ли осъдени за катастрофата
25 Отговор
с десетки тирове и 2 загубени човешки живота

Оценка:
-0 +2

Ум умува
26 Отговор

До коментар #1 от "габровец от варна":


Аааа СЕТИХТЕ ЛИ СЕ , транзита а и не само той на влака +ве, не троши пътища, шофьорите почиват в ресторанта или кабината, по малко страшни катастрофи и огромна икономия на гориво (вмисто 50 двигателя 1), бизнес и за ЖПто. Минуси при добра организация няма. И друго оня ЕС пакет за превозвачи в кошчето (принципа на пътеката на Хо Ши Мин) :)

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +3

Петролната мафия нема да позволи
27 Отговор
Тва са милиони литри нафта винетки толове даяйжииски и милиционерски грабежи 😂😂😂😂как ше изпуснат тея грабежи не ми е ясно

Оценка:
-0 +3

СтарТИРаджия
28 Отговор
Браво Миче, изкара мисъл - ся разбрах, че не било Ухан, а с колегите разнасяме бацили 'секакви! По избор.
ПП Не се сещам за по-изолирана професия от тази на шофьорите за дълги разстояния!

Оценка:
-1 +1

Guest
29 Отговор

До коментар #26 от "Ум умува":


Така, така, шопите и майните лятоска и тях може да ги товарим по гарите, с колите на платформи и ги изсипваме на морето. Така де, вместо да правят всекидневни мазалаци по пътищата!

Оценка:
-0 +2

стоян
30 Отговор

До коментар #2 от "SARS":


До 2 ком -По тъп коментар не бях чел -Другарю БДЖ е от преди 120 години -какъв соц сънуваш

Оценка:
-0 +2

Кой68
31 Отговор
Нали заради тия превозвачи ликвидираха ЖП-пътни превози за да не фалират?Та унищожиха кано цяло железниците.Да не реват,а да си понасят последствията..

Оценка:
-0 +3

Иван
32 Отговор
Абсолютно задължително и така трвябва да бъде. И товарните превози имат локомотиви, само пътническите превози имат недостиг. Нали ги разделиха на две отделни фирми. От тогава пътническите нямат достатъчно локомотиви.

Оценка:
-0 +2

ПАРАГРАФ 22
33 Отговор
ТО НЯМА И ВАГОНИ ЩОТО ГИ НАРЯЗАХА И ИЗЯДОХА НО ЗАСЕГА НЯМА ЛОКОМОТИВИ КОИТО ДА ТЕГЛЯТ ВАГОНИТЕ ДЕТО ГИ НЯМА

Оценка:
-0 +1

бивш железничар
34 Отговор
Най накрая им светна лампата на някой за блок влаковете. Някой най накрая разбра защо бяха правени терминалите в София, Пловдив и ддр. Но проблема е в:
- няма вагони, ВРЗ Септември произвежда но за чужбина;
- няма локомотиви които да са многосистемни за да возят влака от край до край а не само в границите на България.
- механизацията в пункта трябва да бъде най съвременната а не старите кранове.
Въобще умряла работа. Най-доброто е Дойче Бан да влезе и всичко е решено.

Оценка:
-0 +1

бивш железничар
35 Отговор
До 18 - всички вагони за превоз на ремаркета са ниско подови и с по-малък диаметър на колосите. това да ти е проблема.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Петро Порошенко
Украинският президент го удари на спомени във Вашингтон
Мечтая да посетя Пентагона още от времето, когато служех в Съветската армия"

Още бисери
ТОП 5