Last news in Fakti

10 Май, 2020 19:24 5 995 111

Ген. Мутафчийски: Отварянето на детските градини сега е опасно

  • венцислав мутафчийски-
  • коронавирус-
  • генерал мутафчийски-
  • генерал-
  • болни-
  • детски градини

Здравната ни система не може да издържи, ако на ден има по нови 300 случая

Ген. Мутафчийски: Отварянето на детските градини сега е опасно - 1
Снимка: БГНЕС

Отварянето на детските градини в момента е опасно действие. Първо трябва да изчакаме и да видим какъв е резултатът от разхлабването на мерките. През това време ще имаме достатъчно натрупан опит в Германия и Дания, за да видим какво се случва. Това заяви председателят на Националният оперативен щаб ген. Венцислав Мутафчийски.

В предаването "120 минути" по Би Ти Ви той подчерта, че заразяването с коронавирус у нас е с изразена тенденция – то става във формата на клъстери и има ясно проследима линия откъде е дошла заразата. По думите му няма данни за дифузно разпространение – т.е да не може да се разбере източникът на болестта.

„Покрай Великден имаме ясен и проследим пик. След това, също по закономерност, след 1 седмица имахме пик и в починалите пациенти. Прогнозата се сбъдна, но в ниски граници. Това е добре“, уточни ген. Мутафчийски. Според него страната ни не може да поставя критерии като в Германия за затягането на мерките. Той беше категоричен, че здравната ни система не може да издържи, ако на ден има регистрирани по нови 300 случая.

„Не само бройката на болните трябва да се гледа. Важен е и капацитетът на болниците. Имаме ръст в броя на настанените в болница и в интензивни отделения“, допълни той. Мутафчийски обясни, че границата за български граждани не е затваряна и всеки, който е в чужбина, може да се прибере, но трябва да спазва 14-дневна карантина.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Падай за 10

    13 6 Отговор
    Бутай плочките

    Коментиран от #24

  • 4 Свръзка кой?

    32 6 Отговор
    Борисов!Кой?Аз редник Мутафчийски!

    Коментиран от #61

  • 5 Terenski

    49 13 Отговор
    Явно е по-важно да се отворят заведенията за да могат да се изнудват от държавните институции,а от детските градини никой няма полза,освен обикновенния родител разбира се!
  • 6 Обикновен човек

    43 9 Отговор
    Абе Корончо ,Ами тези дечица да тормозят пра бабите си човешко ли е бе ?????
  • 7 Когато

    38 11 Отговор
    казваш "А" кажи и "Б" ! Щом сега е опасно , кажи на хората какъв е плана - стъпка по стъпка ! Ако ти стиска , де !

    Коментиран от #10

  • 8 Подкрепям

    17 56 Отговор
    Мутафчийски е прав. Самодисциплина му е майката. И търпение.

    Иначе знаете за оня, който се върти. Повече му влиза.

    Коментиран от #11, #15, #20, #37

  • 9 Бат Бойко

    26 9 Отговор
    Аз тоя нали го разжалвах?! Да си затваря човката.!!

    Коментиран от #102

  • 10 Банов 86

    14 17 Отговор

    До коментар #7 от "Когато":

    Той достачтъчно прави човека, другото е работа на държавата - министрите трябва да говорят са плановете

    Коментиран от #45

  • 11 Истината

    21 5 Отговор

    До коментар #8 от "Подкрепям":

    Търпиш като примерен роб, а за другото знаеш от опит
  • 12 Свръзка кой?

    14 4 Отговор
    Мутафчийсйи,отвори за гардероб!ЛУМБУУРРРР.....
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Българин

    34 8 Отговор
    Отварянето на детските градини е опасно за шайката, а спеца по карантии е смъртоносен за българския народ!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 4321

    42 3 Отговор
    Няма ли един умен в тая държава да каже какво да се прави защо трябва да чакаме какво ще направи Германия или някоя друга страна само прости хора ли са в тоя щаб
  • 17 Българка

    38 2 Отговор
    Какво ще гледаш ГЕРМАНИЯ, БЕЕ, я виж какви протести сега има там, но германците щяха да ви посочат вратата до сега. КОЙ ЩЕ МИ ГЛЕДА И ХРАНИ ДЕТЕТО,? "ТИ ЛИ?
  • 18 Ей лъжец

    45 4 Отговор
    а не е ли опасно майките на децата да преживяват с по 300 лв на месец подаяния от тиквата докато ти си взимаш 30 бона заплата без да роботиш изобщо. Слагай бялата престилка и марш към Видин!
  • 19 Школникь

    17 1 Отговор
    Точно така приоритет трябва да бъде отварянето на публичните домове.

    Коментиран от #27

  • 20 124

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "Подкрепям":

    Ми недей да се въртиш
  • 21 big

    15 3 Отговор
    Aбе и ти си опасен, но не се махаш!
  • 22 Българка

    20 4 Отговор
    Да ти изпратим ли децата, щото и без работа ще останем?
  • 23 Гост

    20 3 Отговор
    Вижте какъв гаф сътвориха със семейставта във село Осина, всички от щаба се правят на ощипани моми, ако наистина са сгрешили, защо не се извиняват, а не е само със село Осина, ами с една от починалите лекарки ту била заразена, ту пък отрицателни тестове... за съжаление всичко се прави в движение,целта е щаба да не се опетни, а тий не е опетнен, а мирише отбвсякъде...
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 А сега де?

    25 5 Отговор
    Който е решил да излиза на протест срещу партията да си вземе и детето със себеси! Така вероятноста да яде бой от милицията е нулева. Айде стопли се.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Реалност

    22 4 Отговор

    До коментар #19 от "Школникь":

    Публичните домове никога не са били затваряни - виж брифингите само проститутки събрани там, и от мъжки и от женски пол
  • 28 Благой от Софстрой

    16 7 Отговор
    Този е за трепане
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 от факултето

    22 0 Отговор
    Въпрос към щаба - До кога, че си миеме ръцете, вече не се издържа?
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Юсуффф

    29 5 Отговор
    Този агитатор на грандиозната измама що не си влезе у мишата дупка вместо да ни впечатлява неприятно.По закон би следвало да го съдят веднага за насаждане на страх и за лансиране на лъжи.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 тулуп

    10 7 Отговор
    Така ще се научите да си гледате децата,както правят богатите
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Радка

    14 5 Отговор

    До коментар #8 от "Подкрепям":

    Мишоците винаги се подкрепяте.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Тулуп

    8 30 Отговор
    Един ден ще бъдете благодарни на тоя генерал,който по нестандартен начин се опита да ви обедини а вие не се възползвахте.Вместо това се уплашихте,забулихте и до там.Амен
  • 40 хахаха

    18 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: ако на ден има по нови 300 случая

    Ключовата дума тук е АКО... а ако не се случи?
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Гостю Гостев

    15 2 Отговор
    а ако на генерала баба му беше мъжка, щеше ли да го има него? :)))
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Алфа Ромео

    22 3 Отговор
    Гениално Женерале, нека още хора да загубят работата си щото няма кой да им гледа децата, гениален сте, няма значение че вируса е доказано безопасен най-вече за децата, адмирации.....

    Коментиран от #92

  • 45 селянин 1

    19 4 Отговор

    До коментар #10 от "Банов 86":

    Тоо като му видя черепа-все едно работи в 7/8 при слави,днес пак един коремен хирург,бивш мин.на здравеопазването,проф.гайдарски каза..през 2006г.изготвихме пандемичен план,с действие до 2020 г.в него бяха разписани всички най дребни детайли,който съвместява усилята на няколко министерства,двама в щабо кунчев и кантарджиев знаеха за него,но защо не го изкараха наяве,..ами питайте муфтич и тиквич.
  • 46 Безсрамници

    30 6 Отговор
    2000 заразени и 300000 безработни, 10 милиарда откраднати, как не ви е срам да се появявате изобщо

    Коментиран от #60

  • 47 Петров

    25 4 Отговор
    тези мерки се въведоха, за да няма бум като в другите страни и ние нямаме такъв бум.



    Ами, ето го отговорът на въпроса от другата дописка. Кого обслужваше "нямането на бум". Излиза, че вирусът все така ще си премине през циклите, но без "бум". А "бумът" не предпазва хората, а здравната система. И сега, без бум и тряс, пак ще си имаме по 50 открити заразени всеки ден. А системата се успокои, защото се видя, че не е толкова страшно. Но Мангъров правилно го каза : не можеш да управляваш ако нямаш топки да поемаш отговорности. Когато си шубелия, създаваш само хаос.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Петров

    23 4 Отговор
    Стига с тази дезинформация.В България всеки ден умират средно около 300 човека по различни причини.Досега имаме около 90 случая с летален изход за 2 месеца.и това включва жертвите на масовата психоза,докарани до инфаркт,инсулт,черепно мозъчни травми с показан позитивен тест.Нали на тестове не може да се вярва и затова не се правят масово?Тогава как точно установихте,че тези 90 жертви са починали от вируса?Ами ако теста е фалшив или на всички правихте аутопсии?Стига залъгалки.Има вирус,заразен е,но не е толкова смъртоносен.Всичко е за да не лъсне истината,че при по-сериозна вирусна вълна,ще стане ясно,че в България има здравеопазване само за богоизбраните богаташи!Всички го знаем още от преди вируса.
  • 50 Бай Коце

    23 4 Отговор
    Мутафче, прибирай се удома, че като то гледам голото и лъскаво теме му идва да ти ударя един чембер. Много лъжеш бе кестен, лъжеж нагло и безсрсмно. Сигурен съм, че си видял изказването на президента на Танзания как от СЗО манипулират пробите. Дали положителна проба на хлебно дърво и папая?????? Ти на тези сутрешни брифунги колко фалшиви данни съобщи??? Много, кестен, много. И кво сега, президент ще ставаш?!?!?! За тази работа се иска да имаш топки с не цепка, разбра ли? Ти нямаш. Ето защо те е подбрал Тулупа. Ско не беше толкова жалък щеше да си смешен!

    Коментиран от #51

  • 51 Браво

    11 1 Отговор

    До коментар #50 от "Бай Коце":

    Точно така много точно.
  • 52 Торбалан

    24 1 Отговор
    Стига лъгахте бе кавали! Докога ще козирувате на соросоидните милиардери? Всичко се знае, продажни тъпаци.
  • 53 сггсгс

    4 5 Отговор
    По опасни са махалите!!!
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Един

    13 2 Отговор
    Най добре- затворете детските градини и училищата завинаги !това е абсурдна логика!!!
  • 56 Манолов

    8 2 Отговор
    Клоун, мутрафона го използва и после ще го захвърли. В началото друга песен пееше, преди да се подчини на СИК-адията и да стане маша в ръцете му. Срам и позор!
  • 57 Димо Йорданов

    11 3 Отговор
    Докторче, хайде да спрем с тези лъжи!!!! Трябва да си наистина безсрамник за да слугуваш на Тулупов от Б!! Без чест и достойнство, с едната мисъл за власт и пари. А хората те разбраха, нема кой да гласува за теб за да станеш президент. Ще трябва да се молиш на Тулупа да пазарува гласове, да хваща онова джудже математика да ти слага гласове но Радев ще те отвее като пролетен вятър глухарче!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Asdfg

    8 2 Отговор
    Какви 300 на ден бре МАЛ...УМНИК!!!

    Коментиран от #65

  • 60 Asdfg

    5 3 Отговор

    До коментар #46 от "Безсрамници":

    👍👍 Браво, много точно!
  • 61 Стейхоумовци и „диагностиката“ на COVID

    14 0 Отговор

    До коментар #4 от "Свръзка кой?":

    Президентът на Танзания е истински политически мъж – взел проба от папая, дал и женско име и я изпратил за анализ – отговорът бил, че папаята е заразена с корона вирус. Изводът му е, че папаята, хлебното дърво (наречено Елизабет) и овцата трябва да бъдат изолирани. Чернокoжият мъж казва: „Нещо става?/Somthing happens”?
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Ссс

    6 4 Отговор

    До коментар #54 от "ИВАН":

    Точно така ще стане,но няма да им се разминеееее!!!!Оставкааааааа!!!!!
  • 65 SSSsss

    13 4 Отговор

    До коментар #59 от "Asdfg":

    На ден в България умират м/у 272-300 човека.Смъртност от статистика на здравното министерство.Какво не ти е ясно.А от Ковид 19 ,досега няма смъртност(здрав човек не е умрял).Така че манипулацията е в ръцете на власта

    Коментиран от #77

  • 66 От Народа

    10 0 Отговор
    Пълни нещастници има в тази държава. Как така всеки може да се връща и по всяко време. Аз да попитам тези внесли ли са нещо в здравната система или в НАП или НОИ за да имат сега претенции? Управниците не си уважат хората, които ги издържат. Факт е!
  • 67 BGBG

    7 5 Отговор

    До коментар #58 от "pepy":

    Ти,и другите тролчета,може да организирате контрапротест на 14-ти за да може да си излеем на някой ядът,понеже мафията и тулупа ще се скрият.Там може да ви разрешим и мегафони да ползвате,за да ви ги завреме от зад.
  • 68 123456

    9 4 Отговор
    Опасно е да продължим да се връзваме на манипулациите им. Хора, събудете се! Искат да унищожат независимият малък бизнес, да лишат хората от доходи извън големите корпорации и държавните структури. Нашите така наречени управляващи служат за интересите на шепа самовъзприели се за богове. Техните психопатски мозъци са приготвили цифров концлагер за всички нас. Пропускат факта, че сме много и силни, ако се обединим и им се противопоставим кулата им ще рухне. Разчитат на страха, който ни внушават и на принципа- разделяй и владей. Време е! Те или ние.
  • 69 Kiko

    7 3 Отговор
    Чудя се какво ли предизвиква видът на този измислен генерал в хората.При мен се получават спазми в корема и ми иде да повръщам.Снимката му е пълна измама.Генерал, без генералщабна академие и без казарма(левите резби не ги приемаха по негово време).Санитар на бърза помощ´в Германия назначен от тулупа за шеф на ВМА,както и Плевнелиев от събирач на отпадъци по паркнгите на Германия назначен от тулупа за президент.Не знам дали е смешно или е жалко но е голата истина.Такива клоуни са на ръководни постове в България или Тикволандия
  • 70 Професор

    8 1 Отговор
    Вижте сега, генерал Му сам ви го каза -- той ГЛЕДА какво прави Швабия и ще прави като тях. Същото прави и бате ви Бойко -- ГЛЕДА неомарксистка Швабия и й се подмазва за да продължи да му плаща. Неомарксистка соросоидна Швабия в момента си разрушава СОБСТВЕНАТА НАЦИОНАЛНА ДЪРЖАВА. И Бойко, и генерал Му работят за да стане същото и с нашата страна. Това е положението. Ако не целяха това, България отдавна да се е присъединила към Вишеградската Четворка и да прави като Унгария или Словакия, а не като пропадаща Швабия. Та -- с една дума -- историята се повтаря като фарс: отново с Швабия, отново на губещата страна...
  • 71 Цецо

    7 1 Отговор
    Изтресе Тулупа някоя простотия, и целокупното народонаселение се юрва да търси що ли пък значи тая чисто нова и неподозирана простотия. И понеже простотията на Баце е по-импозантна от катедрала, народонаселението тръгва да я изучава и разглежда като туристическа забележителност. Ако мерим Баце според простотията му (а то няма според какво друго), на него Еверест му е до коляно, а Марианската бездна – до глезен.

    Безгранична е тя, на Тулупа простотията, необятна, мистична някак, почти отвъдна, необозрима за човешкото око, недостъпна за човешкия ум и разум, неразбираема, величествена, страховита, дълбинна…
  • 72 Петров

    3 0 Отговор
    По данни на ООН.Вижте дата,часа и минутата на тези данни,а има още 2 часа до полунощ.
    Брояч на населението на България
    6 907 898
    Настоящо население
    3 337 187
    Мъжко население (48.3%)
    3 570 711
    Женско население (51.7%)
    23 441
    Раждания за тази година
    164
    Раждания за днес
    37 595
    Смъртност за тази година
    263
    Смъртност днес
    -3 402
    Нетната миграция за тази година
    -24
    Нетната миграция за днес
    -17 556
    Ръст в популацията за тази година
    -123
    Ръст в популацията днес

    10-05-2020 21:57:08
    Източник : Департамент по икономически и социални въпроси на ООН
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Петров

    5 1 Отговор
    А сега изчислете разликата между 37600 от началото на годината и 90 по данни на щаба НОЩ и колко е %?
  • 75 В.В.

    3 1 Отговор
    Мутафа е добро момче,сговорчиво...Дайте да го турим за президент,че да е доволен..Б.Б...Да почнат да обединяват славната ни нация...Мутаф,...Тъй вярно ,другарю,Генерал. .Ай ,сега почвай да говориш!!Ей там седни,,,
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Професор

    0 7 Отговор

    До коментар #65 от "SSSsss":

    Не е точно така. Виж общата смъртност в Европа на euromomo dot eu. Смъртността от КОВИД-19 е с много ясно различима динамика в страните, където мерките не бяха адекватни.

    Коментиран от #87

  • 78 зулус

    6 0 Отговор
    Като коремен хирург би трябвало да знаеш как се лекува нечиста съвест...постъпи като самурай.
  • 79 Този

    3 0 Отговор
    Е най-тъжният генерал не земното кълбо.
  • 80 Госあ

    0 1 Отговор
    "коронавирус у нас е с изразена тенденция – то става във формата на клъстери и има ясно проследима линия откъде е дошла заразата." Ами това е добре, а баце кинти за тестове ще извади ли покрай некачествения асфалт или не ? Французите точно това ще направят с предвидената колосална бройка pcr 'и ,които ще пускат паралелно с разхлабване на мерките. Япония през цялото време прилагаше тази стратегия- клъстерно проследяване, пък макар и не толкова масово. За Южна Корея, повече няма какво да се коментира. Направиха показно ! Брилянтна реакция.
  • 81 Петров

    5 1 Отговор
    Дори при по-високо ниво на заболеваемост има решение.Просто и ясно.Задължават се всички частни болници да приемат заболели,при отказ,да им се прекратяват договорите със Здравната каса.Да минават на самоиздръжка и да спрат източването.Но за това се иска политическа воля,а когато всички са навързани като свински черва,няма как.Защото всичко е шайка,глутница и спонсориращи гугутки на Вожда на глутницата и на придружавате го хиени от така наречената опозиция,хранещи се от мършата,оставане с Неговото Благоволение.Начини има,топки няма!
  • 82 Един

    5 1 Отговор
    Продължава генералът да прави внушения за Великден и сбъднатите прогнози на щаба. Ами, не! Нищо подобно не се случи, освен многото заразени лекари и персонал в болницата във Видин. Но за там мълчат или нагло лъжат, защото са много виновни. Дали си мислят, че ако едно нещо го кажат 100 пъти, то ще се превърне автоматично в истина? Не сме идиоти, господа, е, поне не всички сме тъпи. Разбираме какво се случва и отговорността за това, в което превърнахте държавата, е само и единствено ваша! Дано спите спокойно!
  • 83 000

    4 0 Отговор
    Някой да е чул новини за Гешев и хазартната далавера? Чудя се Гешев да не е в неплатен отпуск до края на извънредното положение?
    Извинявам се ,че не е по темата,ама като няма тема, не мога да питам където трябва.

    Коментиран от #85

  • 84 Бай кОр

    5 1 Отговор
    Млъкни плешив П ******т
  • 85 зулус

    6 0 Отговор

    До коментар #83 от "000":

    И той кат оня дето докара фурмите-в карантина е!
  • 86 Мария

    4 2 Отговор
    Този чичко май си няма работа и му се гледат деца. Ми да си направи и да се скрие накрая!
  • 87 SSSsss

    7 2 Отговор

    До коментар #77 от "Професор":

    Аз чета всичко и селектирам между редовете.Има доказателства,че ако се тества обикновен плод,той показва положителна проба.Италиански депутат направи изказване,че правителството е манипулирало броя на починалите,като им е лепвало диагноза"Коронавирус" и според него няма нито един умрял от самия вирус.В Италия на ден умират по 1929 човека,но не от вирус.Същото положение е и в Испания.Досега нито една държава не си е увеличила смъртноста в сравнение с миналата година,когато не е имало вирус.Къде според теб е истината.Аз вярвам на статистиката а не на научна фантастика или световна паника от манипулации.Има една доктрина,която се използва от властите в цял свят.За да манипулираш едно общество,трябва да разбереш от какво се страхува.Облъчвай го периодично,че страховете му могат да се сбъднат и паниката е на лице а манипулацията е на 100%.Човека ,има най голям страх от смърта.

    Коментиран от #97, #98

  • 88 Не ми давай акъл, а пари

    6 3 Отговор
    Скиори дават акъл на футболисти, а хирурзи на епидемиолози. В детските градини винаги е опасно. Там мойте рожби прихванаха и изкараха какво ли не, много преди covid-19. Сега са мъже "та дрънкат". Имаш ли деца, гологлавия (полу президент)?
  • 89 Защо ли

    0 0 Отговор
    Замисля ли се някой, защо само във "факти"-те остана желаещи да имат изява - да публикуват мнение. Независимо какво? Какъв е отговорът? Вид демокрация? Преднамерена провокация? Или предизвикване към ... ляляне.
  • 90 Петров

    3 0 Отговор
    История на населението на Италия
    2016 59 835 629 0.07 %
    2017 59 878 112 0.07 %
    2018 59 920 625 0.07 %
    2019 59 963 169 0.07 %
    2020 60 005 743 0.07 %
    Всички данни в тази таблица са дадени за 1 януари от съответната година.
    И какво излиза...,че прирастът на Италия само за 4 месеца тази година е над 12000 души,въпреки огромните подадени данни за починали от вируса,а прирастът си е един и същ от няколко години. Изводите са за вас!Данните са от countrymeters.
  • 91 Петров

    3 0 Отговор
    Поправям се,42000,не 12 000,погрешно го написах!
  • 92 До 44

    1 4 Отговор

    До коментар #44 от "Алфа Ромео":

    Как стигна до извода , че е безопасен? Последните данни не са такива....
  • 93 Спрете с просташките коментари и обиди

    4 5 Отговор
    Престанете с обидите, когато не сте съгласни с нещо или някого. Така няма да звучите по-аргументирано. Аз подкрепям проф.Мутафчийски. Децата не могат да спазват дистанция и мерки за безопасност. Просто трябва за задължат работодателите /както беше по време на извънредното положение/ да пускат платен /който има/ или неплатен/който желае/ отпуск рродители на малки деца. Няма какво да ги правим иначе, не можем да ги водим с нас на работа нали?

    Коментиран от #96, #111

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Професор

    1 2 Отговор

    До коментар #87 от "SSSsss":

    Това не е верно. Виж общата смъртност в редица европейски страни за последните 5 години на euromomo dot eu и после ще говорим.

    Коментиран от #99

  • 98 Петров

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "SSSsss":

    Радвам се,че все още има хора,четящи м/у редовете,защото мислещите първосигнално застрашително се увеличават!
    Бъдете здрав!
  • 99 Петров

    1 0 Отговор

    До коментар #97 от "Професор":

    А на вас препоръчвам да погледнете постовете ми 90 и 91 да проверите данните и да ме опровергаете,ако можете!
    Бъдете здрав!

    Коментиран от #100

  • 100 Професор

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Петров":

    Г-н Петров, има директни обективни данни за общата снъртност в Италия за последните 5 години, няма нужда от никакви индиректни индикатори и усложнения.

    Коментиран от #101

  • 101 Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "Професор":

    Успяхте да не разсмеете,поздравления! Значи според Вас заради взетите карантинни мерки в Италия,рязко се е увеличила раждаемостта.Има логика,ако не сметнем факта,че родените тази година за заченати миналата.Иначе няма обяснение,как 5 г наред прирастът е един и същ. Уважавам мнението Ви,но не мога да го приема,защото във фактите е истината,всичко останало е бутафория и негативна нагласа за приемането на реални данни,предпочитайки мненията на "Специалисти" Не визуализирам Вас лично,а всички безумци,които вярват на всяка публикация!
    С уважение:Петров

    Коментиран от #103

  • 102 АУУУУУ

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бат Бойко":

    Че кой да дойде .... доктор Менгеле - Мангъров ????
  • 103 Професор

    0 0 Отговор

    До коментар #101 от "Петров":

    Г-н Петров, Вие ЕИДЯХТЕ ли данните за смъртността в Италия? Това са НЕОСПОРИМИ ДАННИ. Защо да коментирам прираста на населението, като имам съвсем ясни и надеждни данни за смъртността? Изобщо не твърдя, че Италия е взела правилни епидемиологични мерки. Даже твърдя, че понеже не е взела правилни мерки, има увеличение на смъртността. Не знам дали това временно увеличение ще се отрази на общата средна смъртност за годината. Прираста на населението не мога да коментирам, защото не знам на колко имигранти е раздадено италианско гражданство, колко нови мигранти са родили бебета на италианска земя след като са акостирали на остров Лампедуза и ред други фактори,. Но общата смъртност мога да коментирам -- това мога, това правя. Нямам намерение да Ви убеждавам в каквото и да било, просто Ви казвам как стоят нещата.

    Коментиран от #104

  • 104 Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Професор":

    Разбирам доводите Ви г-н Професор.Но не знам защо се сещам за вица за песимиста и оптимиста в гробищата:
    Песимист и оптимист вървели в непознат град и стигнали до едно гробище, песимиста казал:
    - Виж брат, колко много кръстове.
    - Не брат, това са плюсове. - отговорил оптимиста.
    Така,че не смъртността е причинена само от вируса,а има много плюсове преписани на него.Извинявам се за шеговития тон,но вярвам на фактите,а не на изгодните някому данни.Според мен щом за 5 поредни години прирастът е един и същ,смъртността е от значение само на близките на починалите.Не знам колко пришълци са родили и колко бременни са избягали оттам заради паника,но не мисля,че е от огромно значение.

    Коментиран от #105

  • 105 Професор

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "Петров":

    Вижте, тези данни са за ОБЩАТА смъртност, от вирус или не -- без значение. Статистиката е официална и се води от над 10 години. Никой не я оспорва. Тя представлява абсолютен и доказан ФАКТ. Просто разгледайте графиките по държави.

    Коментиран от #106

  • 106 Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "Професор":

    Може би сте с тъмни очила,докато моите са обикновени с диоптър.Вие гледате само черното,само смъртността,а не виждате,че дори там дали толкова висока смъртност ,прирастът им е положителен,а при нас в България въпреки крутите мерки е отрицателен.Кое е по-важно според Вас,Дали въпреки високата смъртност в Италия имат положителен прираст или при нищожната смъртност у нас е отрицателен.Нека гледаме реално на нещата.И най вече на избори да избираме по съвест,а не по пристрастия разни политически,религиозни и пр. Да не наричаме медиците си терористи,а да бъдат оценявани,за да могат да ни служат на нас,а не на италиански и гръцки баби.

    Коментиран от #107

  • 107 Професор

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "Петров":

    За какво изобщо говорим? Ако погледнете динамиката на смъртността, ще видите, че нов вирус има. Има ясна динамика. Причинява рязко нарастване на смъртността в страни с неправилни противоепидемиологични мерки. Вижда се ясно кога е почнал да върлува в отделните страни, че вече е ограничен, и че смъртността се е върнала или се връща на базисни нива. Ако сметнете лицето на получения триъгълник, ще видите и точно колко е. Ако искате да сравнявате правилни и неправилни мерки, сравнете Испания и Португалия. По останалите въпроси -- аз с политически агитации не се занимавам, само казвам как стоят нещата.

    Коментиран от #108

  • 108 Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "Професор":

    Ваша воля,следете сайтове с изоставащи данни със седмици,сами си го пишат с пример Ирландия,аз предпочитам данни в реално време.Лека и спокойна нощ...и повече оптимизъм!

    Коментиран от #109

  • 109 Професор

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Петров":

    Специално ви информират, че Ирландия не е включена. Защо ви интересува точно и само Ирландия? Освен това, данните постъпват и трябва да се обработят, преди да се публикуват. Така е било повече от 10 години. Какъв е проблемът? Да се съмнявате в данните за общата смъртност е тежка патология. Не мога да помогна.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Да еааа!

    1 0 Отговор

    До коментар #93 от "Спрете с просташките коментари и обиди":

    Тоя с многото прякори "професор","Петров", "Афродита" ....пак се е наплюскаш с нещо и го е подгонила логореята. Няма спирачки, докато не вземе пурогатив.