27 Август, 2018 9734

Кой е отговорен за фаталната отсечка?


  • Светослав Глосов Председател на УС на АПИ При изпълнението на проекта инженерът определя технологията на изпълнение, така и приема ограничителните средства, материалите, които се използват. Въз основа на сигнали, получени от органите на МВР, първите мерки, които АПИ е предприела е да предупреди за опасния участък на пътя – има ограничения на скоростта, указания, че пътят е хлъзгав и има опасност за ПТП. Този път е в гаранцията, тя изтича тази година. Към момента Агенцията е спазила всички процедури, които се изискват по закон. Следващата стъпка е по съдебен ред да принудим фирмата. Последният оглед на пътя е правен на 15 август. 10 дни по-късно получихме отговор, че дефектите не са отстранени.
  • Трейс холд груп Строител на пътна инфраструктура Пътят е пуснат в експлоатация две години преди формалното му приемане. Гаранционните срокове обаче, както е регламентирано в Наредбата започват да текат от датата на подписване на Акт 16, което се случи през 2016 г. Рехабилитацията е осъществена, без да бъде спирано движението по тежкото трасе. Агенция „Пътна инфраструктура” е избрала фирма, която да поддържа пътя в този период, а нашият ангажимент е свързан само с дефекти, които сa се появили в гаранционния срок. Длъжни сме да подчертаем, че цялото движение на тежкотоварни автомобили, след стартиране на ремонтите по АМ “Хемус“ се пренасочи през Искърското дефиле.

    488 гласа
    91%
    9%
    47 гласа

Коментари

  • 1 Пешо

    84 6 Отговор
    Тези двамата в комбина крадат от нас и ни избиват. По поръчение на мафията.
  • 2 Гарантирано от ГЕРБ !

    87 2 Отговор
    Колкото фирмата, която взриви Хитрино и изби хората толкова и Трейс, ще понесат последствия !
  • 3 бай Тодор

    18 94 Отговор
    От 50 години съм шофьор,за първи път чувам,че пътна настилка нямала сцепление и можела да доведе до ПТП !При всички положения,водачът е отговорен за несъобразяване с пътните условия !

    Коментиран от #4, #5, #6, #19, #27, #28, #32

  • 4 Илиян

    91 13 Отговор

    До коментар #3 от "бай Тодор":

    Щом не си чувал,че даден път (асфалт или друга пътна повърност) може да няма нужното сцепление с гумата ми става ясно какъв ШОФЕР си.....п.с. Готов си за министър по транспорта
    ПРОСТ НАРОД,СЛАБА ДЪРЖАВА

    Коментиран от #17

  • 5 Гербераси долни

    48 2 Отговор

    До коментар #3 от "бай Тодор":

    Каквото и да стане по пътя внушението е че е виновен водача ,аз съм имал ПТП което се опитах да избегна навлизайки на боядисан "остров за безопасност" но колата загуби всякакво сцепление на боята ,полицаят съставяйки ми акт ми каза че преди нас е имало още два случая с тази боя (боята по настилката не трябва да е гладка а да има грапавост за по добро сцепление) и така докато след месец и половина боята я отми дъжда ,но ние си платих ме глобите ,а някой прибра парите.

    Коментиран от #24, #40

  • 6 Милиционер

    37 5 Отговор

    До коментар #3 от "бай Тодор":

    Бай Тошо това говори колко шофьор си.

    Коментиран от #11


  • 7 Митко

    57 3 Отговор
    80% от пътищата в България се правят от тази фирма,защо ли ?
  • 8 Георги

    27 1 Отговор
    Ако не беше станала тази трагедия,дали щяхме ли да разберем такива подробности и да се обърне внимание на този път? Защо винаги чакат да се случи нещо и да има гласност,за да си свършат работата?!
  • 9 PANCH5

    9 1 Отговор
    асфалт нов асвалт нов асвалт
  • 10 Унуфри

    52 2 Отговор
    Тръгнете по пътя на Искърското дефиле до Елисейна да видите колко дупки са зейнали, по път който няма година от как е пуснат, какво сцепление да има асфалт дебел един пръст. Още една година и тоя път ще е гробище, за растрел са тия които подписват че пътя е изграден както трябва.
  • 11 бай Тодор

    10 25 Отговор

    До коментар #6 от "Милиционер":

    Деца мои,бай ви Тодор за 50 години е изминал повече от 1 млн. километра,при всякакви условия и няма нито едно произшествие,така,че като ви говори,слушайте,да не се извинявате после с настилката !
  • 12 1111

    24 2 Отговор
    Построен ( или ремонтиран) за 23 млн. с материали и труд примерно за 15 млн. И въпросът е построен път ли имаме или кражба на 7млн.?
    Разликата в качеството можете да видите в отсечката построена от същата фирма в Сърбия около Димитровград.
  • 13 Бесен

    22 6 Отговор
    Извинявайте, ама кой е тоя откачаник дето гласува за престъпния шеф на АПИ?!!! 1во, че той е взел маса пари рушвет от фирмата, второ, че е пуснал пътя както се разбра без всичко да е изрядно, а накрая не е извършил и елементарен контрол - след като е опасен пътя до отстраняването на забележките да се ограничи движението или изцяло да се спре... Тия от трейс сигурно не са цвете, в това може да се обзаложим, ама тоя мухъл от АПИ ги бие по всички параграфи!!!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 ууууууууу

    15 4 Отговор
    лъжеш Глосов - като Началника си лъжеш...мутрата банкянска!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 dragula

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Илиян":

    По скоро на регионалното развитие.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 гост

    15 0 Отговор

    До коментар #3 от "бай Тодор":

    Я си помисли пак!!!!Аз съм с категория"С" от 21.04.1982г изпадал в такива изненадващи ситуации заради сцеплението но без фатален край!!

    Коментиран от #41

  • 20 КОЧА

    12 1 Отговор
    НИКОГА НИКОИ НЕ Е ОТГОВОРЕН ЗАТОВА СИ ПОСЛЕДЕН В ЕВРОПАТА И СИ ПО НАДОЛО ОТ АФИКАНСКИТЕ ДЬРЖАВИ САМО ЧЕ НАШИТЕ ЕМИГРАНТИ НЕ ПЬТУВАТ С КОРАБИ КЬМ АНГЛИЯ .....МНОГО ПАРИ АМА НЯМА КАДЬРНИ ХОРА КОЙ ДА РАБОТИ ФЬЛШИВА ДЬРЖАВА ПЬЛНА С НЕГРАМОТНИ И ПИЯНИЦИ ВСЕКИ СЕ ПРЕСМИВА НА ДРУГИТЕ АМА ТОЙ ДА СЕ ВИДИ ИГОИСТА НА КАКВО Е ЗАПРИЛИЧАЛ КАРА ГОЛЯМА КОЛА И СИ ЧИСТИ НОСА КАТО ГО ПОГЛЕДНЕШШШШШШ...............
  • 21 Ейтией

    12 1 Отговор
    в СЪЩОТО СЪСТОЯНИЕ Е И НОВИЯТ АСФАЛТ НА пАМПОРОВО.нА ЕДНА ГОДИНА ПЪТ И ВЕЧЕ С ДУПКИ И ПРОПУКВАНИЯ, А ЗИМАТА ДОЙДЕ.
  • 22 шаолин

    17 1 Отговор
    Навсякъде е така след една година и леш.
  • 23 Селйо

    15 2 Отговор
    ха ха Трейс що ли не им вярвам нищо че асфалтират цяла България
  • 24 Nightrunner

    26 3 Отговор

    До коментар #5 от "Гербераси долни":

    Много си прав!
    Точно за това и "едни хора" вземат едни пари за едни пътища с неясно качество. После става някаква "по-дребна" злополука на тоя път- излезе информация, че на въпросната отсечка е имало и други ПТП-та с фатален край, ама са загивали един двама на веднъж и са били просто статистика в новините.
    Заради тия "дребните" случаи са потърсили фирмата дето е свършила работата, кат за едни пари, да дойде и да си опрай бакиите и те хората са ги оправили
    Сложили един знак за ограничение и готово.
    В цяла БГ така се оправят пътищата. Знак с ограничение и чакаме да дойде време за следващото усвояване на кинти и евентуално оправяме проблема. А през това време кат стане нещо- АААААА ам той водача бил с превишена или несъобразена скорост или там каквото си намерят.
    Водача на автобуса вече е с обвинение в убийство, преди да са излязли експертизите, преди да се е разбрало какво е станало тоя човек е осъден и ще плати и за некадърния път, а тия дет са лапали кинти ще продължат да строят същите калпави пътища
  • 25 Мемфис

    14 3 Отговор
    Като какъ път е сертифициран този, че може да му сложиш ограничение 40 км/чзс?
    Щом примерно един път има сертификат за магистрала, там скоростта е 120 км/час и тези, които го приемат трябва да гарантират, че по този път може да се движиш с тази скорост.
    Аз съм сигурен, че след този случай ще решат въпроса с този участък, като ограничат скоростта до 30 км/час.
  • 26 AZ123

    23 2 Отговор
    Като чуя фирма "Трейс" и веднага се сещам за ниско качество и скатани пари от стройтелството. Една от най-покровителстваните на високо ниво фирми, който си правят каквото искат. Не казвам, че вината е изцяло тяхна. Просто случилото се показва за пореден път, че проблема е отсъствието на държавата на всички нива.
  • 27 Бай Благой

    24 2 Отговор

    До коментар #3 от "бай Тодор":

    В България дами и господа се полага асфалт с много ниско качество (с много ниско сцепление с гумите).
    Мой приятел преди година някъде ми спомена нещо много интересно.
    В Германия трудно върти задница със спортно BMW 440...също като натисне рязко спирачки направо го залепя за предното стъкло....
    Тук в България каза че с най-малкото натискане на газта започва да се върти....
    На мен лично ми се е случвало с чисто нови гуми да ми се включва ABS на бул. България в сухо време!!
    Дами и господа истината, която скоро ще излезне на яве(ако има кой да го каже ясно и точно) е че в България новите пътища са скъпи, НО за сметка на това пък некачествени.
    Представете си какво КРАДЕНЕ на пари пада.
    Дано на повече хора им проговори съвестта и да заглуши шума на парите.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 селянин от софийско

    27 2 Отговор
    Жалко за хората. Ало, Тиквата, не ти ли светва лампичката , че нищо не е наред в държавата? А кой всъщност е отговорен за това?????????
    То е ясно , че срам нямате и отговорност не носите. Сега хвалят ли ви всички европейски лидери?????????? Поклон за невинните жертви. ....до следващият ден на траур. Докога??????????????
  • 30 Бесен съм

    9 1 Отговор
    Писна ми!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 31 LEGIONARIVS

    12 2 Отговор
    и на тракия участъкът на трейс е най скапан, Бойко трябва малко да им дърпа ушите на тея да се стягат и по малко да грабят или поне това което вършат да е добре че бая гласопадаватели ще почва да губи!!!
  • 32 лимонад

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "бай Тодор":

    На Тракия до скоро имаше едни участъци след Пловдив - в които като влезе едната гума - върви като в коловоз и иска да те изхвърли от пътя. Затова и ставаха толкова много катастрофи там. Сега такъв участък има преди бензиностанция Еко в посока София - на завоя ако смениш платното - минаването през средата рязко смяна наклона и пак иска да те изхвърли от пътя.
    Дано и на други им прави впечатление и го оправят преди и там да започнат да стават катастрофи всеки ден.

    Трябва превенция... а дори след 2 пъти катастрофа на едно и също място - пак не ходят да огледат дали няма причина различна от "водач". Никого не оправдавам, но обикновено за да се случи нещо такова - има повече от една причина - неглежирана от някой.
  • 33 Пенсионер

    4 2 Отговор
    От снимките които видяхме е ясно че пътя е в идеално състояние. Освем това ПТП е станало на прав участък без завой. Ами сега....?
  • 34 Така е

    10 0 Отговор
    Как се строят пътища в САЩ? Валиран трошен камък, 10 см. плоча от железобетон и четири слоя асфалт , всеки с различни свойства. Издържат между 50 и 90 г. в зависимост от натоварването.При нас е трагично. Гледал съм го по Дискавъри.
  • 35 нормален

    6 1 Отговор
    Ако някои трябва да пати от тази ситуация нека това са гадните измислени фирми.
  • 36 дядо Поп

    6 1 Отговор
    Тракия от Чирпан до Ст. Загора е вече с коловози........и 90 км со мнго............отврат........
  • 37 1234

    5 1 Отговор
    Гледах един клип в ЮТУП,че там един камион с прицеп се блъсна в мантинелата,започна да се върти и пак се блъсна...НО представете ли си тоя огромен камион не можа даже да изкриви тази мантинела и така се спря без да застраши нито един от участниците в отсрешното платно,защото мантинелата не поддаде нито сантиметър,защото тя е поставена именно за това.А как е у нас?Пътувам от Варна и в един момент един камион пак с прицеп,но от типа СКАНИЯ се заби в мантинелата ,премина през нея,мина през тревната ивица мина и през другата мантинела ,прекоси и отсрещното платно,мина и през последната мантинела и се обърна в канавката.Какви бяха тия мантинели ,те изобщо не го спряха.Май нашите са сложени само за украса,щом един лек автомобил ги изкривява ...за какво става въпрос??
  • 38 боцмана

    4 1 Отговор
    Природата е виновна защото виновни управници и политици няма , ако беше ни създала природата като Холандия нямаше да стават подобни инциденти.
  • 39 Петър

    3 1 Отговор
    А после се купуват камери за скорост... ама така е, при тази великолепна инфраструктура , магистрали като масло само ние сме си виновни!!! П.С. Не знам дали някой скоро е минавал между Юндола и Белово, но там скоро ще се случи нещо подобно, и чак тогава олигофрените ще се задействат!! Дано да не съм прав!!!!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор

  • 41 Чочо

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Всички фирми свързани с пътно строителство са корумпирани тези който проверяват и подписват договорите им. Да живее ГЕРБ и те не виждат и не чуват ама парите получават . Бойко не е способен да залови всички крадци в неговата партия защото те са много ама наистина много събрани от кол и въже ама верни

    Коментиран от #44

  • 42 волен сидеров

    2 0 Отговор
    едно време много назад в България нямаше тази техника ,с която сега работят асФалта ,НО имаха хора кадърни.Сега полагат нов асФалт с новите машини и се чудим защо подскачаме като минаваме с колите си .Ура другари ша са опрайм не губете кураж ,идва дългият човек между 55-60 годишен от чужбина и той ще ни поведе към европата и белиют свет -УРАА
  • 43 бай Тодор

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "читател":

    А,бе,серсем,какво да го защитавам,като виждам ,че е виновен !Утре и теб може да утрепе,бе тикво зелена !

  • 44 Петър Андонов

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Чочо":

    Оф,още ли има такива заблудени хора като теб... "Честният" Бойко не можел да залови всички крадци около себе си, а той една лъжичка не е откраднал.
  • 45 отнемане на лиценз

    2 0 Отговор
    АБСУРДНА АДМИНИСТРАЦИЯ: ( платили ли са си комисионна на някои от ГЕРБ? )
    1. Оставка на шефа на АПИ. ( трябва администрацията да се научи на отговорност )
    2. АПИ да започне този СЪДЕБЕН ПЪТ, за отнемане на лизенза на тази фирма да строи пътища в БГ и забрана за собствениците и да извършват управленска дейсност..
    3.Какво значи съдебен ПЪТ - колко години, колко катастрофи, Колко хора ще умрат на този ПЪТ.
  • 46 1234

    3 1 Отговор
    За да се разбере кой е виновен,ТРЯБВА ДА СЕ :вземат проби на пътното платно точно където е станала катастрофата.Пробата трябва да стига до основата на пътя и от нея трябва да се виждат всички слоеве на пластовете от горе до долу.После да се направи АНАЛИЗ на асфалтовото покритие какво се съдържа в него и дали отговаря на нормите,да се вижда всяка една от структурите до основата дали всичко е в нормите.После да се види дали мантинелите са поставени където трябва и дали са каквито трябва и най накрая да се определя кой е виновен!Защото ВИЕ сложихте пак каруцата пред коня с вашето прибързано заключение както винаги,че шофьора бил виновен.За мене шофьора не е виновен.Но в България обикновено виновен е този който е най беззащитен,а виновниците обикновено остават скрити те са обвързани с властта и ако започне разплитане на кошницата се намесват ,,големите фактори" и разследването никога не стига до края,следите се замитат.ЗАЩО?,защото ще се разкрият големите кражби в които участват ....хора до ниво министерство.Само мерки вземат а нищо не се прави ,все комисии съставят вземат си парите от участието ,а резултатите все едни и същи СМЪРТ ПО ПЪТИЩАТА. ГОСПОДА УПРАВЛЯВАЩИ КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ВЪРШИТЕ РАБОТАТА ОСВОБОДЕТЕ НИ ОТ ПРИСЪСТВИЕТО СИ.НАУЧИХТЕ СЕ САМО ГЛОБИТЕ НА ШОФЬОРИТЕ ДА ВДИГАТЕ,А ГЛАВНИТЕ ВИНОВНИЦИ ГИ ПРИКРИВАТЕ ДО КОГА ДА ВИ ТЪРПИМ ОЩЕ ?
  • 47 Велик

    3 1 Отговор
    Здравейте
    Исках да проверя стандартите по БДС за асфалтовите настилки и за мое учудване за да ги види човек, трябва да ПЛАТИ! И то не малка сума. Това нормално ли е според вас? ЕгатиЕгати държавата.
  • 48 гощо

    3 0 Отговор
    За да вземеш поръчката за строежа на пътя са върнати едни пари после за да остане и за теб си поспестил туй онуй и е налице коментираният път. Аз не знам какви хора строят пътища в БГ но карам кола тежаща 1900кг 4Х4 ниско окачване и ви казвам,че 90% от завойте по магистрали и т.н. ме изхвърлят от пътя.Виража е наобратно. С същата кола в Европа на завой може изобщо да не пипаш волана сама завива като в релси защото виража е правилният. Жалко е че сега ще си измият ръцете с шофьора на автобуса.
  • 49 ТРОПЧО

    1 0 Отговор
    Т.ЕИС ГРУП НАИГОЛЕМИТЕ ИЗМАМНИЦИ СИЧКО КОЕТО ПРАВЯТ Е САМО ИМИТАЦИИ ТЕ СА СЪС ВСИЧКИ КОИТО СА НА ВЛАС НЯМА ПО ГОЛЕМИ ИЗМАМПИЦИ ОТ ТЯХ НАЕМАТ ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ И НЕ ИМ ПЛАЩАТ И САМО ЦИГАНИ РАБОТЯТ В ТРЕИС ТО ДРУГ НЕ БИ СЕ ХВАНАЛ ПРИ ТЯХ ТЕ СА ДОЛНИЦИ ОТ КЛАСА
  • 50 селянин от обеля

    1 1 Отговор
    За пръв в Булгаристан се заговори за проблеми свързани с ремонти и проектиране на пътища. Нека не допуснем някой политици да яхнат недоволството, а на бай Тошо пожелавам да го срещне ТИР преминаващ през мантинела или мутренски джип тежащ 3 тона , докато спазва правилата за движение /въпреки че се съмнявам че е управлявал автомобил последните 49 г.
  • 51 Gost

    1 0 Отговор
    Да погледнат и новия асфалтов път пред Софийския университет на дупки е преди да е пуснат в експлоатация.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта