Last news in Fakti

15 Май, 2020 12:19 5 554

Джордж Маргонис, Филип Морис България: Основен приоритет остава безопасността и сигурността на служителите ни

  • филип морис българия-
  • джордж маргонис-
  • сигурност-
  • безопасност-
  • служители

Бизнесът трябва да направи всичко възможно да бъде близо до обществото и да помогне по време на криза, казва генералният мениджър на компанията

Джордж Маргонис, Филип Морис България: Основен приоритет остава безопасността и сигурността на служителите ни - 1

Джордж Маргонис, генерален мениджър във Филип Морис България разказва за адаптацията на бизнеcа към въведените извънредни мерки за борба с разпространението на коронавирус, отговорността на компаниите към служителите, потребителите и обществото по време на криза.

- Как вашата компания се адаптира към промените, свързани с извънредното положение в България? Как успявате да поддържате ангажираността и мотивацията на служителите?

- Ние не чакахме да бъде въведено извънредно положение, за да предприемем предпазни мерки за своите служители, партньори и потребители. С цел да гарантираме тяхната безопасност и сигурност дори и преди обявяването на ограниченията в страната ние вече бяхме отменили всички бизнеc пътувания. Взехме строги мерки за хигиена за служителите, работещи в офиса и за тези, които работят пряко с клиентите. Препоръчахме силно на хората си да продължат работaта си вкъщи, като им осигурихме подходящото техническо обoрудване и гарантирахме, че системите ни са напълно работещи, за да сме в постоянна връзка с колегите си. Най-важното обаче е, че спазваме всички инструкции и препоръчани мерки за безопасност, така че да предпазим тези около нас и себе си.

- Какъв е примерът за солидарност, който компаниите могат да дадат и каква трябва да бъде ролята на бизнеc лидерите по време на криза?

- Пандемията от COVID-19 е безпрецедентно събитие в целия свят. Явления от такъв мащаб обикновено поставят на изпитание издръжливостта на обществата. В такива ситуации бизнеcът трябва да направи всичко възможно да бъде близо до обществото и да помогне. Ние във Филип Морис България реагирахме много бързо. На достатъчно ранен етап предоставихме навременна информация и предприехме предпазни мерки, за да осигурим безопасността на нашите служители и партньори. Магазините ни за устройствата за нагряване на тютюн трябваше да бъдат затворени съгласно наложените ограничения и трябваше бързо да създадем гаранции с помощта на нашите партньори, че обслужването на клиентите ни ще продължи и че те ще получават необходимата грижа през този период. Преминахме бързо и на безконтактни транзакции с потребителите ни, предоставяме сериозна подкрепа за организации, които подпомагат обществото ни в този труден момент. Бизнеc лидерите трябва да покажат солидарност и да действат бързо, без отлагане, с непоклатима отговорност и искрена загриженост.

- Какви стъпки трябва да предприемат компаниите в безпрецедентната криза, за да оцелеят и да продължат дейността си успешно?

- Първи и най-важен приоритет трябва да бъдат безопасността и сигурността на служителите, клиентите и партньорите. На второ място, трябва да се осигури непрекъснатост на бизнеc дейността в ситуация на извънредно положение. Веригата на доставките на стоки и обслужването на клиентите не трябва да бъдат прекъсвани. Благодарение на трансформацията, през която Филип Морис Интернешъньл преминава през последните години, ние разполагаме с повече дигитални възможности, така че да можем да работим ефективно в тази среда. И не на последно място, по време на криза компаниите имат нужда от силно колективно лидерство и ангажимент от страна на всички свои служители. Щастлив съм, че нашите служители отново демонстрират изключителна издръжливост и внимание към клиента в този критичен период.

Интервюто е изготвено с подкрепата на Филип Морис България



Свързани новини