30 Юли, 2014 10:00 23 206 92

Тест на новото BMW 4er Gran Coupe

  • bmw-
  • 4er-
  • gran coupe
Тест на новото BMW 4er Gran Coupe - 1
Две години след като BMW показа версията Gran Coupe на своята шеста серия, баварците представиха и неговия по-малък брат. Става дума за Gran Coupe на базата на четвърта серия или иначе казано купе с четири врати в премиум средния клас. След вариантите 4er Coupe и Cabriolet, версията Gran Coupe е третият нов модел на четвърта серия. Тази модификация съчетава визуалните качества на купе с две врати и функционалността на четирите врати. Автомобилът вече се продава в България, а екипът ни изпита неговите качества в един доста продължителен тест драйв. Първоначалните ни впечатления са за един стилен премиум автомобил, характеризиращ се с подчертано спортно излъчване, но в същото време запазващ голяма част от функционалността на т.нар. лифтбеци. Ето и по-конкретно описание на основните достойнства на новото BMW 4er Gran Coupe.
 
Екстериор

С дължината си от 4 638 мм, широчината от 1 825 мм и междуосието от 2 810 мм BMW 4er Gran Coupe има същите размери като купето с две врати. Предната част и на двата модела се отличава с идентични, типични за BMW дизайнерски елементи като двойна бъбрековидна радиаторна решетка, двойни кръгли фарове и голям въздухозаборник на предната броня. При BMW 4er Gran Coupe обаче покривът е по-висок с 12 мм, а линията на тавана е по-дълга със 112 мм и се спуска плавно към задната част. В комбинация с типичните за марката къси надвеси, дългия преден капак и изтеглената назад пътническа клетка са повишени както пространството над главите в интериора, така и комфортът на седене. Като цяло, въпреки че на пръв поглед 4 er Gran Coupe изглежда като седан, можем да кажем, че при по-детайлен оглед на задната странична част се забелязва добре, че и този път баварците са успели да подчертаят принадлежността на автомобила към модерния клас на четиривратите купета.
 
Интериор

Подобно на шестата серия и тук вратите са без рамки. Иначе вътре автомобилът е сходен с повечето нови модели на марката - интуитивни прибори, информативни уреди на арматурното табло и твърди, но доста ергономични кресла. Типично за по-спортно ориентиран автомобил, последните са снабдени със силно изразена странична поддръжка. И тук баварците са наблегнали на системата ConectedDrive, която предлага уникална комбинация от асистиращи системи по отношение на мобилността. Т.нар. i-контролер отново е разположен на хоризонталната част на централната конзола, но заради китайския пазар е с по-голям диаметър. Причината за промяната е в иновационната му повърхност, която е сензорна (iDrive Touch) и позволява изписване на ръкописни символи (йероглифи), които система разпознава. С вместимостта си от 480 литра багажникът е по-голям с 35 литра спрямо модела с две врати. Отварящият се широко заден капак или т.нар. пета врата облекчава достъпа до задната част с равен и удобен под на багажника. Сгъваемата на части облегалка на задната седалка, по желание в съотношение 40:20:40, осигурява допълнителна гъвкавост. Максималната вместимост на товарното пространство може да достигне 1 300 литра, което е най-високата стойност в класа на премиум купетата от среден клас с четири врати.
 
Двигател и ходови характеристики

Автомобилът се предлага с богата гама от бензинови и дизелови агрегати, които са сходни с тези на стандартната четвърта серия с две врати. Предоставеният ни автомобил за тест драйв беше оборудван с двулитров дизел, осемстепенна автоматична трансмисия и 4х4 система. Тази комбинация представлява едно отлично съотношение между динамика, икономичност и комфорт. Автомобилът разполага и с различни настройки на окачването, както и с различни режими - sport, comfort и eco. Старт-стоп системата също допринася за отличната икономичност на версията. След изминати около 800 километра в смесен режим - градско/извънградско, борд компютърът показваше среден разход от 6.9 литра на 100 километра пробег, което предвид динамиката на автомобила е отличен показател. Още нещо, на което си заслужава да акцентираме, е изключително ниския център на тежестта, допринасящ за една впечатляваща стабилност на автомобила в завои. Това се усеща най-добре на планински път с остри завои. Съвсем умишлено електронно стабилизиращите системи сработват малко по-късно, което при по-динамично шофиране прави удоволствието още по-голямо. Като за капак баварските инженери са оставили ръчната спирачка. Тоест тя е стандартна механична, а не както при по-луксозните серии електромеханична. Така тя също може да бъде използвана при желание за по-силно контролирано занасяне.
 
Цени


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    10 3 Отговор
    Всичко е хубаво освен цената...
  • 2 Димана Петрова

    7 15 Отговор
    БМВ ЗИМАТА СЕ ЗАЗИМЯВАТ

    Коментиран от #3

  • 3 Никой

    12 7 Отговор

    До коментар #2 от "Димана Петрова":

    Хахаха.... Ами ще се зазимяват като не знаете как да карате и какви гуми да слагате. Още повече, че в статията се говори за xdrive, което прави коментарът ти да изглежда още по-нелеп. И тъй като ще се намери някой пак да ми спори: https://www.youtube.com/watch?v=aAHzd2FIwAo&list=UUY3ZWFBDic-6OsVhnBgTAkQ

    https://www.youtube.com/watch?v=YXVcZUODeMQ

    Относно колата. Според мен изглежда доста добре и бих я предпочел пред 5та серия.

    Коментиран от #6, #7

  • 4 Нен Нен

    8 10 Отговор
    Въобще не харесвам БМВ, но тази четворка ми харесва доста, ако селяните спрат да ги харесват бих си купил една, но на почти всички чисто нови коли цените са им твърде високи .

    Коментиран от #5

  • 5 Никой

    11 4 Отговор

    До коментар #4 от "Нен Нен":

    Не съм виждал селянин да кара ново БМВ;) Освен тези от парламента може би Честно казано на тези нещастни 316ки дето обикалят из максудата, само емблемата им е останала.

    Коментиран от #24

  • 6 bmw e36

    10 5 Отговор

    До коментар #3 от "Никой":

    колега не обръштай внима на този пост димана петрова всъшност е златистия този неук и неграмотник се прави и на жена

    Коментиран от #16, #25, #26, #27, #28

  • 7 bmw e36

    13 5 Отговор

    До коментар #3 от "Никой":

    злати влез си в истинския профил и напиши твоя фиат пунто колко е по добър от БМВ четвърта серия
  • 8 TODOR STOYANOV

    6 10 Отговор
    АЗ КАРАМ Alfa romeo 159 sportwagon 2.4JTD M 4x4 .АВТОМОБИЛА ВЕЧЕ Е НА ПЕТ ГОДИНКИ И Е НА 147 000км.ОСВЕН КРАСОТАТА СИ ИМА ДОСТОЙНСТВА, КОИТО МАЛКО ДРУГИ В НЕГОВИЯ КЛАС ПРИТЕЖАВАТ: СТРАХОТНА ДИНАМИКА, СИГУРНОСТ, КОМФОРТ И ТОВА 4Х4...СТРАХОТИЯ!!!ПРОСТО Е ГОЛЯМ КЕФ МАЙНА!

    ДА НЕ ЗАБРАВЯ И ЗА КРАСОТАТА!МНОГО, МНОГО КРАСИВА КОЛА!КАТО ЖЕНА МИ ГОТВИ ВКУСНО, НЕ Я БОЛИ ГЛАВАТА, НО МНОГО ПРИКАЗВА ВЕ ПАЗЕТЕ СИ КОЛИТЕ И СИ ГИ ГЛЕДАЙТЕ!ПО-ХУБАВА ОТ ВАШАТА КОЛА НЯМА!КАРАЙТЕ РАЗУМНО!В КЪЩИ ВИ ЧАКАТ!

    Коментиран от #10

  • 9 Христо Ковачев

    4 7 Отговор
    МНОГО ХУБАВА КОЛА Е АЛФАТА,ОБАЧЕ С ТИЯ ЗАВАРЕНИ АМОРТИСОРИ НЕ Е ЗА БГ,

    Коментиран от #12

  • 10

    8 5 Отговор

    До коментар #8 от "TODOR STOYANOV":

    Това дето го пишеш кво общо има със статията, или и ти като Златистия си рекламен агент оня на Фиат ти на Алфа. Относно БМВто не ми харесва вида му, хечбек дизайна не отива на едно истинско БМВ. За мен истината е БМВ 1 COUPE леко и супер динамично.

    Коментиран от #11

  • 11 TODOR STOYANOV

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от " ":

    КОМЕНТАРА МИ ИМА ЗА ЦЕЛ НЕ ДА РЕКЛАМИРАМ, А ДА ИЗКАЖА ЛИЧНИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ И ВСЕКИ ОТ ВАС ДА ДОБИЕ ПРЕДСТАВА И ДА СЕ НАПРАВИ ПАРАЛЕЛ МЕЖДУ АВТОМОБИЛИТЕ!!!!НЕ СЪМ ФЕН НА НИТО ЕДНА МАРКА!ФЕН СЪМ НА "ДОБРАТА НАПРАВА"!ДОБРЕ Е, КОГАТО КОМЕНТИРАМЕ АВТОМОБИЛ ТУК ДА СИ КАЖЕМ КАКВИ КОЛИ ПРИТЕЖАВАМЕ!!!ДРУГОТО Е САМО ПРАЗНИ СЛОВА!ИЗКАРВАМ СИ ХЛЯБА С РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ, ЗАТОВА СМЯТАМ, ЧЕ МОГА ДА ГОВОРЯ ДОСТА, НО СТРУВАТ ЗНАНИЯТА МИ ПАРИ!ПИШИ СЕГА ПО ТЕМАТА ЗА БМВ-1, КОЕТО Е СЪЩОТО, КАКВОТО АЗ СЪМ КОМЕНТИРАЛ ЗА АЛВА-РОМЕО!ВИЖ ГРЕДАТА В СВОЕТО ОКО, ПРЕДИ ДА СОЧИШ С ПРЪСТ ПРАШИНКАТА В ЧУЖДОТО!!!

    Коментиран от #13, #29

  • 12 TODOR STOYANOV

    1 6 Отговор

    До коментар #9 от "Христо Ковачев":

    КОЛЕГА, ИМА СВАТБА, ИМА И РАЗВОД ВЕ МАЙНА ЗА ТОВА, КОЕТО СИ ПИСАЛ....НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ!!!ВЪПРОС НА СЕМАНТИКА
  • 13

    8 4 Отговор

    До коментар #11 от "TODOR STOYANOV":

    Карам Мерцедес CIK 2.0 16v от 98г., колата е добра но не е нещо изключително, БМВ 1 купе съм карал смо веднъж и мога да кажа че е невероятна кола за шофиране, и все пак статията беше за марката БМВ не за Мерц или Алфа.

    Коментиран от #14, #30, #33

  • 14 TODOR STOYANOV

    0 4 Отговор

    До коментар #13 от " ":

    БЕЗАВАРИЙНО ШОФИРАНЕ ТИ ЖЕЛАЯ!КОМЕНТАРИТЕ НИ ТУК СА БЕЗ НИКАКВА СТОЙНОСТ, АКО НЕ ПОСТИГАМЕ КОНСЕНСУС!ВСЕКИ МОЖЕ ДА СИ КАЖЕ ВСИЧКО!АЗ НАПРИМЕР СЕГА ИМАМ ПРОБЛЕМ С ЕДНА СТУДЕНА БИРА И СМЯТАМ ДА И СЕ ОПЪНА НАЗДРАВЕ ОТ САРАФОВО ОТ ОСЕМ ГОДИНИ ЗА ПЪРВИ ПЪТ СИ ВЗЕХ МАЛКО ПОЧИВКА, НО СМЯТАМ ДА Я УДЪЛЖА!ТО СИ Е ГОТИНО ВЕ МАЙНА
  • 15 Nikola Stoqnov

    0 2 Отговор
    Грабва ми окото. 5GT си беше КОШ отвсякъде.

    fakti.bg, никъде не видях теглото на баварското автомобилче.
    Това 420Д може ли да се засилва? Интересува ме време 0-100. Или главно ми е интересно времето 100-200.
    Да не се окаже, че за 100-200 изпушвам цигара вътре.

    Коментиран от #17

  • 16 Dian Dimov

    2 7 Отговор

    До коментар #6 от "bmw e36":

    присмял се хърбел на щърбел Злати бил неграмотник,а....виж първо как се пише "обръщай" и после обиждай.
  • 17 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Nikola Stoqnov":

    0-100 7.7s.
  • 18 Кобрата

    3 2 Отговор
    Колата е хубава, но и цената е хубава
  • 19 Симеон Тасев

    5 3 Отговор
    който няма пари не кара бмв като вие скъпо си купеве фолк ъп

    Коментиран от #31

  • 20 Симеон Тасев

    6 1 Отговор
    а иначе бавареца е чистокръвен звяр спор няма
  • 21 TODOR STOYANOV

    2 4 Отговор
    ПИСАТЕЛИ КАРАТ 25 ГОДИШНИ КОЛИ, НЯМАТ ПАРИ ЗА БЕНЗИН

    Коментиран от #22

  • 22

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "TODOR STOYANOV":

    Да се фукаш че имаш много пари че имаш много хубава кола много хубава жена и да обиждаш и псуваш хората които пишат тук е егати селянията.

    Коментиран от #23

  • 23 TODOR STOYANOV

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от " ":

    ПИЧ, КЪДЕ В КОМЕНТАРИТЕ МИ ВИДЯ ОБИДИ И ПСУВНИ???ТОЧНО НА ТЕБ ТИ ПОЖЕЛАХ БЕЗАВАРИЙНО ШОФИРАНЕ!!!ЗА КАКВИ МНОГО ПАРИ СЪМ ПИСАЛ ТУК???И ДА!КАРАМ НОВА КОЛА, ИМАМ КРАСИВА ЖЕНА И ДВЕ СТРАОТНИ ХЛАПЕТА!!!ТОВА ЛОШО ЛИ Е?БАЧКАМ ЗДРАВО И СЕ СПРАВЯМ!ПОЖЕЛАВАМ ГО НА ВСИЧКИ!СЕЛЯНИТЕ СА ДОБРИ И РАБОТЛИВИ ХОРА И НЕ БИВА ДА ИЗПОЛЗВАШ ТАЗИ ДУМИЧКА КАТО ОБИДНА!КЪЩАТА МИ СЕ НАМИРА НА "БУНАРДЖИКА" И Е СТРОЕНА ОТ ДЯДО МИ ПРЕДИ 60г. АЗ САМО Я НАПРАВИХ ПО-ГОЛЯМА И ПО-МОДЕРНА!А СЕГА, АКО ЗНАЕШ КЪДЕ Е "БУНАРДЖИКА", КАЖИ МИ ПАК СЕЛЯНИН!И ЗАЩО ДА НЕ СЕ ХВАЛЯ???СКРОМНОСТТА Е ЗА СКРОМНИТЕ...И ЗАПОМНИ,ЧЕ С КАКЪВТО АРШИН МЕРИШ, С ТАКЪВ ЩЕ ТЕ МЕРЯТ!

    Коментиран от #34

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "bmw e36":

    kaji mi chesno na kolko si
  • 28 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "bmw e36":

    ne vseki koito ne haresva bmw sam az
  • 29 Златин Славчев

    1 5 Отговор

    До коментар #11 от "TODOR STOYANOV":

    saglasen sam pak te kakvoto se hvanaha za tui punto bez da kaja za nego i te sami pochvat posle az sam govoril za nego
  • 30 Златин Славчев

    2 5 Отговор

    До коментар #13 от " ":

    clk 2000 godina mi davaha za 2500 lv mnogo goliama kola imash niama shto

    Коментиран от #32

  • 31 Кобрата

    1 5 Отговор

    До коментар #19 от "Симеон Тасев":

    всеки може да си купи BMW 3-ка от онези контейнери от 90-те или пък няква 25 годишна 5-та серия.
    Не мисля, че можеш да си позволиш новата 4-та серия или модел като Gran Turismo или пък новото X5
  • 32 Никой

    7 2 Отговор

    До коментар #30 от "Златин Славчев":

    Ей Стига си коментирал колите на другите и да си налагаш мнението, което никой не го интересува, защото за разлика от тебе, тука има и хора ценящи автомобила не само като превозно средство.
    Винаги бих предпочел СЛК, дори SLK пред смешната ти пазарска количка. Айде отивай до магазина, че майка ти те вика и не коментирай коли, които никога не си имал. Остави "селските" коли на хората, които ги ценят.

    Коментиран от #36

  • 33 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от " ":

    ето един човек, който е фен на шофирането CLK е хубава кола, пожелавам ти някой път да си купиш 1чка.;)
  • 34

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "TODOR STOYANOV":

    Виж си коментар21 подиграваш се на храта че нямат пари държиш се надменно, имаше псувня към всички на английски, но явно мдератора я е изтрил.
  • 35 Киро Стоев

    3 5 Отговор
    Тази четворка с нищо не ме грабва още повече като се има и предвид лошото техническото качество на марката

    Коментиран от #37, #39, #40

  • 36 Златин Славчев

    0 4 Отговор

    До коментар #32 от "Никой":

    horata koito kupuvat novi koli fiat ,opel i prochie za 20,25 hiliadi sa prosti taka li ? vsichki triabva da vzimame stari baraki pod 2000 i da mislim vse za remonti li ?

    Коментиран от #38

  • 37 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Киро Стоев":

    mnogo dobre kazano
  • 38 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Златин Славчев":

    Зависи. Ако не знаеш за какво да гледаш - да, ще имаш ремонти.

    Коментиран от #41, #42, #43

  • 39 Никой

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Киро Стоев":

    Не знам какво може да те "грабне" като само я гледаш на снимки;)
  • 40 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "Киро Стоев":

    kolko zle triabva da e chovek da dade 70 i nad 70 hiliadi za kola koiato sled 10 godini shte e na podobna cena s drugite marki koito sa vzimani na 20 000

    Коментиран от #44

  • 41 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #38 от "Никой":

    materialite imat srok na godnost proizvoditelite kazali 5 godini garancia ot tam na tatak kasmet
  • 42 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "Никой":

    ia kaji kakvo triabva da gledam che da niama remonti
  • 43 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Никой":

    i ia kaji prosti li sa tezi hora kito vmesto da si kupiat star mercedes na 10 godini si kupuvat nova kola za 20,25 hiliadi ?
  • 44 Никой

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "Златин Славчев":

    Защото ще си струва парите. В тази кола има технолигии и екстри, за които тези новите за 20 000 могат само да си мечтаят. Динамика, управление, качество на материалите и лукс. По всичко това превъзхожда тези от по 20-30 000. Те богатите хора, които ги карат не са глупави, не ги мисли тях.

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Никой":

    az poznavam mnogo bogati hora s hotel e edinia kara fiat bravo 30000 mai dade za nego a tehnologi v moita kola ima mn neshta no na men extri ne mi triabvat kato e nova pone useshtash edna sigurnost ai kato e s predno i po planinski mesta mojesh da se kachvash i zimata mojesh da ia karash
  • 46 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Никой":

    koi extri sa ti neobhodimi za edna kola navigacia ima klimatronik ima partronik ima ima funkcia protiv preboksuvane ima citi rejim za mek volan multifunkcionalen volan i mnogo oshte glupusti nepotrebni

    Коментиран от #47

  • 47 Никой

    5 2 Отговор

    До коментар #46 от "Златин Славчев":

    Твойта логика е: щом не отговаря на мойте нужди значи е пълен боклук и всички, които го купуват само си губят парите. Всеки си има своите нужди и предпочитания. Някои искат меко окачване, други спортно, за да не се накланя в завоите, някои като теб искат икономичен и слаб двигател, други искат мощен и динамичен заради усещането и ускурението, някои искат масаж, отопление на седалките... Навигацията в тва чудио горе е много по-добра от твоята. Дори навигацията в е46цата ми е по-добра от тая в Пунто. Да не говорим за интериора. Много по-качествен е. Имам достатъчно опит с бмв-та, аудита и фиати, за да твърдя това. И след 10-15 години този интериор няма да е мръднал и това е една от причините да продължават да се карат стари мерцове, аудита и бмв-та докато фиатите вече са на вторични.
    Другия момент е усещането в завоите, където бмв бие всички от същия и надолу клас. Това, че не ти трябва нещо не означава, че на друг няма да му трябва. Хората имат различни интереси и нужди, затова има толкова различни видове коли. И преди да хейтваш нещо по тая причина, малко се замисли

    Коментиран от #48

  • 48 Златин Славчев

    1 4 Отговор

    До коментар #47 от "Никой":

    ti sigurno ne si se kachval v evo a inache znaesh kakvo e vozeneto kakva e navigaciata i prochie seki savremen avtomobil moje da vdigne okolo 200 , "фиатите вече са на вторични." znam mnogo hora koito karat fiati punto marea bravo ot 95 i sa si dovolni no ti si specialist i si mnogo zapoznat

    Коментиран от #49

  • 49 Никой

    5 2 Отговор

    До коментар #48 от "Златин Славчев":

    Качвал съм се в Пунто и знам как е. Въпросът е между интересите и нуждите на всеки човек това се опитвам да ти обясня. БМВ-то вдига 250 с ел. ограничител, което е направено за немските аутобани, където 200 не е особена скорост. Само тука в бг е висока заради пътищата.
  • 50 Златин Славчев

    1 2 Отговор
    200 e malka skorost intelegetno govorish no ne mislish pravilno

    Коментиран от #51

  • 51 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Златин Славчев":

    Остави ме да си мисля както си искам. Всеки си има право на собствено мислене и мнение. Всеки да си кара каквото му отговаря на изискванията и каквото го кефи;)

    Коментиран от #52

  • 52 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Никой":

    tova mi haresva koeto go kaza
  • 53 Димитър Рупанов

    5 2 Отговор
    Появи ли се Бмв на хоризонта, прасетата почват да квичат. Хахаха, няма по-обсъждана марка в България. Карай си новият Фиат, аз пак ще си търся лукса в Бмв-то, пък нека да е 15-годишно...

    Коментиран от #54, #55

  • 54 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #53 от "Димитър Рупанов":

    karai si dragela i bez tova e zaliat pazara sas stari bokluci
  • 55 Златин Славчев

    2 4 Отговор

    До коментар #53 от "Димитър Рупанов":

    hubavo e zimata da imash garash che bmw nali znaesh che zimata spi zimen san

    Коментиран от #56, #58, #59

  • 56 Монго

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "Златин Славчев":

    А за теб е хубаво да имаш малко поече акъл, без значение дали е зима или лято.

    Коментиран от #57, #60

  • 57 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "Монго":

    Е как да стане?То да не е ... да му го ....Акъл не се налива..

    Коментиран от #61

  • 58 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Златин Славчев":

    https://www.youtube.com/watch?v=aAHzd2FIwAo&list=UUY3ZWFBDic-6OsVhnBgTAkQ
    https://www.youtube.com/watch?v=YXVcZUODeMQ
    За какво трябвало гараж, че не те чух??
  • 59 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Златин Славчев":

    https://www.youtube.com/watch?v=debcJUk7fCs
  • 60 Златин Славчев

    0 3 Отговор

    До коментар #56 от "Монго":

    kakto gledash imam poveche akal ot povecheto tuk

    Коментиран от #63

  • 61 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "zendera":

    az ne karam s 20 kato vas

    Коментиран от #62

  • 62 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Златин Славчев":

    s 200*

    Коментиран от #64

  • 63 Монго

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "Златин Славчев":

    Повторението на една и съща дума в едно изречение /повече, повечето/, се нарича тафтология ... . От тук си прави извода, какво, колко имаш и стига ли ти за през зимата или само за лятото

    Коментиран от #65

  • 64 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Златин Славчев":

    да,знам че не караш с 200,всички го знаем..

    Коментиран от #66, #67

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Златин Славчев

    0 3 Отговор

    До коментар #64 от "zendera":

    mi da kato utide sto i 20 spirm d natiskam da padne na 100 na magistralata
  • 67 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "zendera":

    zashtoto barka v joba
  • 68 ярослав станчев

    2 1 Отговор
    Леле,мале,не съм фен на БМВ ама то това не се търпи вече.4 страници коментари,половината Злати ги е натракал и както винаги нищо не е казал.
    Злати,спри се бе човек,ако пунтото вървеше толкова,колкото бисери ръсиш под темите за БМВ щеше да си спечелил поне рали "България".
    Как може да сравняваш кола като Пунто,която е нисък клас с това БМВ.Ти си уникален човече.Все едно да сравняваш Робокоп с Оптимус Прайм.

    Коментиран от #70

  • 69 триста итридесети

    4 1 Отговор
    Злати вземи го закарай това пунто дето хора не минават, къв х.. дириш с тва пунто при 4 серия бе неграмот..к, не виждаш ли че дразниш, мазохист ли си бе, къв си

    Коментиран от #71

  • 70 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "ярослав станчев":

    puntoto e sas 1,2 godini po stara ot tova znachi sa pochti na edno stapalo

    Коментиран от #73, #80

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "Златин Славчев":

    Как да се базикаш с мен като това ми беше първия коментар в статията бе ...............
  • 73 Никой

    3 1 Отговор

    До коментар #70 от "Златин Славчев":

    Хахаха. Колите не са просто година на производство.. Е тва беше просто коментара на века... "Щом Пунтото е с 1-2 години по-староот БМВ 4та серия от премиум класа, значи са на еднакво добри" Човек, предлагам ти да отидеш в някой предтавител на БМВ и да направиш тестдрайв на някоя от колите там. Спри да се излагаш така.

    Коментиран от #74

  • 74 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Никой":

    imal sam E 60 dostatachno napravih test drive na neia ne sam dovolen vzeh ia za 30 posle napravih barter za puntoto i doplatih 1000 ama puntoto togava beshe na 1 godina chistak barsak nova kola

    Коментиран от #75, #84

  • 75 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "Златин Славчев":

    Taка е, защото не оценяваш истинските й качества. Теб те интересува само колко е нова и колко гори.

    Коментиран от #76

  • 76 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "Никой":

    koi kachesta da se hlazga li ne mi haresva tova kachestvo ai mn visok danak skapo kasko i prochie

    Коментиран от #77

  • 77 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #76 от "Златин Славчев":

    Управлението, простора, Idrive, комфорта и дизайна. Нормално да й е по-скъп данъкът все пак е 5та серия - премиум кола, не някаква пазарска количка с двигател от миксер;)

    Коментиран от #78

  • 78 Златин Славчев

    0 2 Отговор

    До коментар #77 от "Никой":

    kola kato kola samo kadet poveche se razvaliashe ot fiata i vsichko skapo

    Коментиран от #79

  • 79 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Златин Славчев":

    Ами да, кола като кола. То си личи че автомобилите не са ти страст, така че по-добре не коментирай БМВ-та и Поршета. Само си губиш времето.
  • 80 Димитър Рупанов

    3 1 Отговор

    До коментар #70 от "Златин Славчев":

    Абе то и Лада 7-ца има 2012 производство. Що караш Пунто като са едно и също.

    Коментиран от #81

  • 81 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "Димитър Рупанов":

    zashtoto proizvodstvoto na lada 7 ca ne e ot 2010 godina

    Коментиран от #82

  • 82 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #81 от "Златин Славчев":

    Да ама новичка, разбийш ли хиляди пъти по-добра от БМВ-та, Мерцедеси, Аудита и други такива стари кошници

    Коментиран от #83

  • 83 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Никой":

    ne sam saglsen
  • 84

    2 2 Отговор

    До коментар #74 от "Златин Славчев":

    Като не можеш да караш и се панираш като ти поднесе малко задницата, как ще си доволен.

    Коментиран от #85

  • 85 Златин Славчев

    0 1 Отговор

    До коментар #84 от " ":

    ne se paniram no ne se chuvstvam siguren v takava kola mn se hlazgat zimata i hem s blokaji

    Коментиран от #86, #88, #89

  • 86 Никой

    2 2 Отговор

    До коментар #85 от "Златин Славчев":

    През зимата всяка кола се хлъзга. И си има хора за всичко, някои харесват да им се поднася задница, на теб кат ти е несигурно си карай предното и си мълчи

    Коментиран от #87

  • 87 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Никой":

    karam si i vinagi shte si karam
  • 88

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "Златин Славчев":

    Вярно е, но с добри гуми и по леко с газта не е проблем, то предното с малко повече газ почва да изправя завоите, пък ако е много зле може да сложиш вериги или тежест в багажника.
  • 89

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "Златин Славчев":

    CLKато съм го карал по магистралата със 180км/ч по магистралата в дъжда без да има някъкъв проблем със стабилноста

    Коментиран от #90

  • 90 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от " ":

    След 2000год. немските коли са доста стабилни, а и имат системи като DSC, ASR, ASC и т.н.
  • 91 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Леле Злати, уникален си баце - евалата!
  • 92

    0 0 Отговор
    Моита е 98г но има ASR, и с изключен пак е доволно стабилна