17 Март, 2015 11:52 48 296 60

Най-надеждните коли според пробега им

  • dekra-
  • пробег-
  • надеждност-
  • mercedes-benz-
  • e-klasse
Изследванията на компанията Dekra по отношение на надеждност при автомобилите винаги са интересни и показателни за това в кои употребявани коли може да се инвестира. Последното такова проучване на германците касае надеждността на автомобилите според техния пробег. За проучването са анализирани резултатите от 15 млн технически прегледа, а в самата класация влизат возила, които са серийни с тираж от над 1000 бройки и се продават на територията на Германия.
 
На крайните резултати не влияят недостатъци, които не са свързани с конструкцията на автомобила, като например повреда вследствие на спукана гума и подобни. Според експертите в съставения рейтинг няма изненади. Разделението при класирането е в зависимост от пробега - до 50 000 км, от 50 000 до 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Автомобилът събрал най-много точки във всички три подразделения е обявен за най-надеждния. В случая това е Mercedes-Benz E-Klasse, а след него се нареждат Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK.
 
Има разделение и по класове на автомобилите. В субкомпактният клас печелят Audi A1 (пробег 0 - 100 000 км) и Volkswagen Polo (пробег 100 000 - 150 000 км). В т.нар. голфов клас за най-надеждни са определени Toyota Prius (пробег 0 - 50 000 км), Mazda3 (пробег 50 000 - 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (над 100 000 км). В D-сегмента отличниците са Volvo S60 (пробег 0 - 100 000 км) и Audi A5 (над 100 000 км). При кросоувърите най-безпроблемни се оказват Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK, които заемат съответно второ и трето място в генералната класация.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 николинка

    0 2 Отговор
    медунчето е по хубаво от ауди волво и опел

    Коментиран от #44

  • 2 Златко Тигъра от Люлин

    3 9 Отговор
    BMW ima oshte dosta dase po trudiat za da nastignat mercedes benz

    Коментиран от #8

  • 3 БРАБУС АМГ

    1 5 Отговор
    kolega sas sigurnost shte e ludnica.niama losha S klasa.

    Коментиран от #5

  • 4 никой

    1 6 Отговор
    по принцип съм фен на японските коли но мерцедес в последно време се справят много добре
  • 5 6tekata

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "БРАБУС АМГ":

    това е Е-класа, никъде не говорят за S. Ама ми прави впечатление, че баварците ги няма никъде в класациите. Или те стават надеждни като дойдат у нас с пробег от над 500 000 кмл Хах.

    Коментиран от #58

  • 6 МУХАХАХА

    4 3 Отговор
    Голфа е най-надежден след 100 000 км ... еми то като му направиш основен ремонт преди 100 000-те хиляди какво да се очаква.
  • 7 ьатняьатьн

    1 3 Отговор
    да тия след 150к почват да се чупят, другите на 500 - 600 000 км и нагоре.
  • 8 Shmeker

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "Златко Тигъра от Люлин":

    Преди 10-12 години БМВ 5-та серия бяха обявили за най-надеждна. И ся къде е ? Сигурно на второ място с 1% повече проблеми :D
  • 9 кара Лада

    7 2 Отговор
    Каква смешна класация за гаранционни автомобили. Най интересна е клаацията от 150000км до 300000км и колко струва ремонта. Гаранционните коли са иначе най здрави!
  • 10 Бхд БхД

    9 2 Отговор
    БМВ и Волво просто не са платили на Декра и за това не са на челните места.Последните години всичко опира до парите и кой колко плаща за реклама.
  • 11 W222

    10 1 Отговор
    В ГЕРМАНИЯ ИМА Е-КЛАСИ ДЕТО СА ПО НА 700-800 000 КИЛОМЕТРА И ТО МОДЕЛИ 2005-2006.И ТЕЗИ МОДЕЛИ КОИТО СА НА НАД 500 000 КИЛОМЕТРА И СЕ ПРОДАВАТ ЗА ПО 4-5 000 ЕВРО А В БЪЛГАРИЯ ПАК ЗА СЪЩИТЕ ПАРИ И СЪЩИТЕ ГОДИНИ ГИ ПИШЕ ЧЕ СА НА 150-200 000 КИЛОМЕТРА КОЕТО СИ Е ГОЛЯМА ПРЕСТЪПЛЕНИЕ И ТРЯБВА ДА СЕ НАКАЗВА СЪС ЗАКОН.ТАКА ИЗЛИЗА ЧЕ КОЛИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА НАЙ МАЛКО КАРАНИТЕ АПЪК СА В НАЙ ЛОШО СЪСТОЯНИЕ.НАЙ ЗАПАЗИНИТЕ КОЛИ СА ОТ ШВЕЙЦАРИЯ И ГЕРМАНИЯ,А НАЙ ЗЛЕ СА ОТ ИТАЛИЯ И БЪЛГАРИЯ
  • 12 a66z

    8 0 Отговор
    Въртене на километраж ти е
    20 кинта
  • 13 172 000

    7 0 Отговор
    Най-надежднините коли са поддържаните коли.
  • 14 Mercedes sa Klozeti

    0 1 Отговор
    ................
  • 15 старото

    3 1 Отговор
    ами най-старите коли са най-надеждни...Щом още ги карат:)Огледайте се и вижте кои са те.
  • 16 упс

    3 2 Отговор
    на Декра някой трябва да обясни , че най-надежните коли са до 1996 год.

    https://www.youtube.com/watch?v=MwSRWMQyNlY
  • 17 Роман Ценов

    2 1 Отговор
    мерцедес са много издържливи коли
  • 18 Vasko

    3 0 Отговор
    Mercedes i vsichki ostanali kazano e nqma spor . Neka fenovete na BMW da se praqt na opasni s 1996 godina bmw cherveno 318 i da vikat taka varvi haha :D
  • 19 Mpower

    2 0 Отговор
    Хората в българия искат хем коли на малко километри хем и ако струва Е класата 10 000 лв в Германия те да я вземат за 8 000 лв в България .като дойдат в българия на реални километри колите Викат тя на много километри примирете се че 15 годишна кола няма как да е на 120 000 км 3 годишните автомобили както в Германия така и в Италия са на по 250 000 300 000 км и стига сте плули италианските коли че били гадни навсякъде има палачори както в Италия така и в Германия така в България

    Коментиран от #20, #27

  • 20 само селяните карат хонда

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Mpower":

    а не е ли така че вноса на коли от Италия е пълен боклук че повечето италиянци са като нас неподържат а само карат хора казвали са ми хора който често внасят коли от холандия как точно от Италия вноса е най-лош а ти си ми седнал да ти защитаваш

    Коментиран от #21

  • 21 там някой си

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "само селяните карат хонда":

    точно много си прав и аз съм карал коли внос от Италия не стават

    Коментиран от #37

  • 22 Румен Янев

    1 3 Отговор
    В България колите са уникални! На 90 000 километра и без гумички на педалите...знака за аварийни-тотално изтрит...лостчета за светлини и мигачи -без видими обозначения...контактния ключ-лъскав лъскав та чак на шперц заприличал...на скоростния лост къде е първа и къде пета не е ясно / те добре че болшинството са еднакви де / тапицерия-лъскава та чак гнусна а таблото като че котки са го драли.....Ама колата е карана от една женица пенсионерка само до аптеката и до магазина и то не постоянно....А щерка и си беше затрила биберона на внучето под седалката Иначе- гаранция за километрите е гарантирана....А при повече късмет може и да се попадне на екземпляр дето е въртян на витрината в Австрия и още е с оригиналните гуми монтирани в завода производител ...
  • 23 mediator37

    1 1 Отговор
    И след тези фундаментални научни открития, хората като се юрнат да купуват Е-кошници и Полови фолксвагени- ела та виж.

    Човек само като чете внимателно- анализирани били 15 МИЛИОНА технически прегледа .!?!? Алоооо! Я си напънете плитките умовце! Колко души са нужни да въвеждат данни от 15 млн. прегледа ? Колко души са нужни да напишат софтуер за статистиката и колко души, и колко време отива за да изкалъпиш изводи? По каква методика са правят изводите, от кои сервизи са взети данните. Ами от Япония ли взеха данни, от Италия ли, от Корея, Франция- ааа, забелязваме- само от Германия, що тъй, бе, холъм? Някой сеща ли се да пита ?
    Декра седнали, взели съответния рушвет , бръкнали си в носа, направили пиленце и изплюли извод. Данке шьойн! Ама немаше нужда.

    Коментиран от #28

  • 24 така

    1 0 Отговор
    Много правилен коментар, с едно допълнение....висок клас колите от Италия са много добри и запазени, а след като повечето тук сравняват италианеца с българина, може да си направите извода защо е така. Личен опит за 9 години: MB S клас , BMW 730 и BMW 745. Всичките уникално запазени и поддържани.
  • 25 един от многото

    1 0 Отговор
    колегс, ти си смазващо некомпетентен и не прави повече такива изказвания защото олекваш!!! Не е необходимо да се въвеждат данните ръчно-те вече са въведени в сервиза при посещението на автомобила там и не е кой знае колко голяма философия тези данни да се експортират във вид удобен за обработка и може би щеше да го знаеш ако поне веднъж си беше ремонтирал автомобила в който и да е официален сервиз за съответната марка, а не при Пешо Изпарителя в Долно Уино.

    Коментиран от #26

  • 26 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "един от многото":

    Ах, че хубаво се изразходи! Хайде сега компетентно да обясниш, как сервизите на Тойота, Кия, БМВ, Форд, Дачия, Пежо, Рено, Алфа Ромео и .... да не изброявам че до утре, софуера им е еднакъв, съвместим, писан от една фирма, доброволно предоставена база данни- фирмена тайна? Ти наред ли си изобщо, че един байт да излезе информация и на запад режат кратунки?
    Единен Китай, една компартия, един единствен единен софтуер в хиляди фирмени сервизи на стотици фирми в Германия. Много си ми смешен. Или смени тревата или си размърдай малко мозъка.
  • 27 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Mpower":

    Съгласен съм с теб-палачори има навсякъде.
  • 28 Msux

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "mediator37":

    Пич, ти си от тези дето спамят, че Бенц били до 96г. и не ти се иска да повярваш в друго. Ще носите от 6 кладенеца вода за да подкрепите тезата си, но запомни едно. В премиум сегмента Бенц са пред конкурентите си по надежност и здравина, иновации. Също така в моторните спортове (F1) - са далеч пред конкуренцията. Сега ще засегна и тези които казват, че Бенц е за стари хора - като се има в предвид, че на Нюрбургринг има 6 Бенца пред великите спортисти от БМВ на които първия модел им е на 67 място и скоро ще излезне АМГ GT и това ще е 7мия автомобил които е пред Ауди и БМВ, някак си тезата, че е за стари хора издиша, просто е за богати хора :)

    Коментиран от #36

  • 29 onq s konq

    1 1 Отговор
    Эа какво ми е надеждна кола,след като не ми е на сърце?!А всъщност това с "надеждността" си е абс простотия-ако си "гороломник" по рождение и като чуеш подоэрителен шум в колата /било то от двигатела или ходовата част/ усилваш радиото,...просто няма на кого да се сърдиш!
  • 30 Майор Костов

    1 0 Отговор
    Защо няма БМВ таксита? Не са комфортни, не са икономични, не са издръжливи или и трите?

    Коментиран от #33, #43

  • 31 onq s konq

    1 0 Отговор
    Първо си отговори на въпроса эащо няма таксита "Ферари" и "Ламбургини" ,и тогава отговорът эа БМВ-тата ще те осени мигновено!
  • 32 админа съм аз

    1 0 Отговор
    Mercedes the GOD!!
  • 33 само селяните карат хонда

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Майор Костов":

    защото бмв е сериозна марка най-малко става за такси има доста надежни,луксозни и добри бме та все пак ама ти надали си се качвал някога на бмв пък би било и старо та да кажеш бре
  • 34 Plovdiv

    0 1 Отговор
    Немците явно още ги боли, че за пръв път в историята кола на годината в Германия стана Волво В60... Та се чудят какво да измислят...
  • 35 BENZ

    0 1 Отговор
    Benza si e Benz.
  • 36 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Msux":

  • 37 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "там някой си ":

    mi karai ot germania ili avstria i si gi karpi sled vsiaka zima
  • 38 Митака

    1 0 Отговор
    БМВ-то е много луксозна и спортна (не професионално спортна разбира се) кола, наистина е удоволствие да се кара, но не е нито издръжлива нито икономична (това се подразбира- няма икономична спорна кола). Но за издръжливост дума да не става. И ремонтите са скъпи (сравнително). Разни пластмасички, гимички из двигателя и ходовата част почват да се скапват още на 5-6-тата година.
    Слезте на летището в Мюнхен (където е централата на БМВ) и питайте 99% от таксиджиите защо карат Мерцедеси... на мен ми казаха "най-малко и най-евтина поддръжка".
  • 39 hienata

    2 1 Отговор
    Колега, ти скоро не си ходил до Дупница. Това което описваш го няма. В Дупница половината град работи за да направят старите коли да изглеждат добре. Гумички за педали се продават всякакви, маншончета за скоростен лост и ръчна - всякакви, топки за скоростен лост - всякакви. Поне 20 ателиета за претапициране на седалки и за възстановка на волани. Преди да достигнат Дупница, колите "ноф фнос" минават през Враца, Плевен, селата около тях и Перник. Там се възстановяват ламарини, брони и боя, наливат се добавки в маслото. Някои дупчат капачката на маслото за да не се събира конденз (лошо изгежда). мажат се с течна смазка всички тампони по окчването (да няма скърцане) мият се (или се подменят) казанчетата на антифриза и други . Май се поувлякох, сега джамбазите които четат ще скочат, че не е вярно, но те си знаят,хубавото е че и ние знаем :)))

    Коментиран от #53

  • 40 пича

    0 1 Отговор
    hienata eправ!
  • 41 orfi

    0 0 Отговор
    pochti ne se spomenava qponskoto (nissan)
  • 42 Georgi

    0 1 Отговор
    Каквото и да си говорите запомнете само едно-най здравият автомобил на всички времена е само един и той е Toyota Land Cruiser това е истината приятели!!!
  • 43 Генерал Майор Георгиев

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Майор Костов":

    Честно ли няма БМВ таксита?В момента се сещам за няколко човека,които от доста време карат такива.Даже се изумих като видях преди няколко години и учебна е60-ка.
  • 44 тъйтъй

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "николинка":

    1-Субару. 2-Мазда. 3-Хонда и Тойота. 4-Дайхацу и Сузуки.
    Отделни надеждни модели:
    Ауди А3 и А4. БМВ 1-ва и 3-та серия. Мергел Ц-класа, Е320 и дъртите модели. Форд Фокус и Мондео. Опел Инсигния, последната Вектра, Корса, Зафира и дъртите модели/преди 1990-а/. ФВ Голф 2 и Голф 5, ранните Пасати/до 1996-а/.
    Основни принципи: По-малък клас, по-малко екстри, по-малко проблеми. Двигател - по възможност малък бензин без турбо, или дърт дизел /ТД/, новите дизелаци са свръхсложни, свръхчувствителни и свръхскъпи за ремонт. Не може да се развали само това, дето го няма.
    Японците /без Мицубиши и Нисан/ са много надеждни, но трябва да се оглеждат за ръжда. Кола се купува зимата - тогава при пробно каране се показват проблемите. Следи се за неравномерни фуги/индикация за катастрофи/ и съмнително пречупване на светлината в/у боята /знак за пребоядисване/. Далеч от тунинговани екземпляри. Повечето мощни коли са удряни поне веднъж. Искате кола от пенсионер - търсете пенсионерски дизайн. Гъзариите са карани от гъзари. Коректна сервизна книжка - задължително. Чист двигател - препоръчително. И разбира се, пълни гаранции няма, но познат майстор за оглед винаги помага.

    Коментиран от #45

  • 45 onq s konq

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "тъйтъй":

    Бе то добри съвети даваш эа покупка на "малък бенэинов двигател или дърт диэел,по-малко екстри и т.н.",но в един момент неминуемо ще эасечеш жена си в чужда кола,нямаща нищо общо с твоите въэгледи!

    Коментиран от #46

  • 46 да

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "onq s konq":

    И ролс-ройсът и дачията са просто вещи - тенекии на четири гуми. Човек не трябва да се привързва към вещи - опасно и безмислено е. Макар че и на мен ми се е случвало да желая дадена вещ, или използвайки я да се привържа донякъде към нея, гледам да се пазя, доколкото мога. А да не говорим и че колкото е по-скъпа една вещ, толкова по-неизползваема по предназначение е тя - ако човек отиде с дачия на риба, никой няма да обърне внимание, но ако отиде на язовира с ролс-ройс, всички ще му се смеят - неизползваема. Ако имаш нож за десет лева ще си режеш салатката спокойно, но ако имаш нож за хиляда лева, ще му трепериш, да не го надраскаш. Евтина кола - човек спи спокойно. Скъпа кола - скача час по час да гледа през прозореца. Евтина кола - тя служи на човека. Скъпа кола - човека служи на нея. Струва ли си интелигентен човек да робува на някаква вещ? Да не говорим че до вманиачаването е само една крачка, както казах и на мен ми се е случвало да изпадам в материализъм, никой не е застрахован, но човек трябва да се пази. Нищо лично разбира се, далеч нямам предвид че ти си материалист, не го приемай като заяждане, просто изказвам мнение. Поздрави.

    Коментиран от #51

  • 47 ach

    0 1 Отговор
    е36 316 102к.с + чип 289 150км 97г
  • 48 nnn

    1 0 Отговор
    Прав е колегата от пост #46 -- с уточнението, че не е задължително самата вещ да е евтина, а по-скоро да ти е по джоба до степен, че да не нарушава стандарта на живот. Ако се разровите из Интернет ще видите, че навсякъде в "белия свят" се препоръчва цената на колата да е не повече от една трета от годишната заплата, т.е. четири месечни. Вземаш 1000 лв -- кола за за 4К, вземаш 5К -- кола за 20К. Коли за по 100К на Запад се карат от милионери -- 100К = 10% x 1М, т.е. богатите карат дори по-евтини коли отнесено към дохода си. Смешно е някакси колата ти да е колкото апартамента или дори половината от него. После се почва ама то скъпо, чупи се, не може ли нещо втора употреба за части и т.н.
  • 49 найдобрият

    0 0 Отговор
    Точно Мицубиши и Нисан , особено преди 2000 , са едни от най-надеждните и евтини за ремонт и поддръжка автомобили Имам ги и от двете марки и не ги заменям за нищо друго ! Хюндай също е сред най-добрите .
  • 50 W202

    1 1 Отговор
    Имам Мерцедес W202 C200 бензинов, модел 1998 година и от 2000 година съм вторият му собственик. Навремето се изръсих бая пара за него, но до ден днешен не ми е дал нито един проблем и не съжалявам и най малко. Много здрава машина и окачване но и си го пазя де, имам чувството че си е изпреварил времето когато е създаван.

    Коментиран от #52

  • 51 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "да":

    ako otide s Rolce za riba ostanalite shushumigi shte iskat da mu ia izmiat
  • 52 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "W202":

    napalno si prav
  • 53 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "hienata":

    toia film deto si go opisal sam ligo izmisli ili tigo razkazaha?predi da stignat v Dupnica minavali prez Vraca .male male kolko zaluhari ima na tozi sviat.
  • 54 bmw

    0 3 Отговор
    това по- ми прилича като класация на кенефи. кой от кой по-голям

    Коментиран от #55

  • 55 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "bmw":

    nai golemiat ti e ispisan na nika
  • 56 Кобрата

    0 1 Отговор
    Ех ...от къде ви хрумна пък да е Golf-ов клас? Всеки, който си няма пишка да си играе и почва да изказва отрицателни мнения срещу Golf. Никой не ви е искал мнението, така че си го запазете за себе си. Може да возят малко по-твърдичко, но иначе са много здрави машини. Даже по-новите возят меко, защото от 2004 нататък, моделите на Golf вече са с многоточково окачване...
  • 57 Геле от Челопечене

    0 1 Отговор
    За надежден голф -да има резон ама много постно вътре нещо за тея пари. Таблото му е от рециклирани чаши от кафе. Седалките твърди а дамаската от рециклиран пенюар. Бих предпочел японска за тия пари.
  • 58 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "6tekata":

    Значи като направят класация за 500 000+ км, БМВ ще са на първо място!

    Коментиран от #59

  • 59 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "330i":

    ti seriozen li si?
  • 60 mmm

    0 0 Отговор
    tova isledvane e praveno sigyrno v germaniq za6toto arabskite strani kadeto njma pati6ta tam vaob6te njma da sa saglasni s tovo i vaob6te edvali 6te ima njkoi ot izbroenite kenefi v klasaciqta aide karaite si boklycite i ne ni zanimavaite ili napi6ete v tarsa4kata top 10 na nai kalpavite dvigateli i 6te se yrentirate