Last news in Fakti

3 Юни, 2015 09:22 13 211 11

Renault Trafic разрешава дилемата на бизнеса: офисът или колата

  • renault trafic-
  • ван-
  • модел

Най-честата дилема пред един предприемач е: офисът или колата? Новото Renault Traffic e отговорът на дилемата.

Моделът залага на новата визия, която се налага от Renault. Ванът е с издължени и изразителни светлини и предна броня, която обгръща и предпазва автомобила.

Страничният изглед също е по-динамичен, благодарение на комбинацията от стегнати линии и структурни форми, а клиентите могат да персонализират своя ван чрез избор измежду стилни пакети, включващи предна броня в цвета на купето, вертикални задни пластмасови детайли в цвета на купето, гланциран черен фон под логото и хромирана радиаторна решетка.

Специално внимание е било обърнато на акустиката на челното стъкло на новия Trafic. Самото стъкло съдържа специална смола, която позволява филтриране на вибрациите, минимизиране на бръмченето и високочестотния шум от вятъра при по-високи скорости. Три звукови амортисьора са вградени в колоната на челното стъкло, която е приоритетна предвид близостта й до главата на водача.

В случая на версиите с двойна кабина и пътническите версии, новият механизъм на плъзгащата се странична врата е променен с оглед повишаване устойчивостта на усукване на отварящото се стъкло, за да се минимизира преминаването на шум, когато е затворено. Системата позволява също така пътниците да избират колко да отворят стъклото.

Нещо назаем

Системата MEDIA NAV е вградена в централната конзола на арматурното табло и покрива повечето мултимедийни нужди.

Третото поколение Renault Trafic предлага опции, типични за леките автомобили, като картата "Свободни ръце", позволяващо отваряне на вратите и стартиране на двигателя щом тя е някъде в шофьора.

Съществуват и варианти за отключване само на предните врати, или само на тези на товарната част.

Тя върви със 7-инчов (18 см) сензорен дисплей и радио, както и с Bluetooth® cвързаност, позволяваща аудио стрийминг и безжично използване на мобилния телефон. Възможно е и да се свържат преносими устройства, благодарение на монтирания на предния панел USB порт и AUX вход.

MEDIA NAV включва Nav & GO навигация с 2D и 2,5D (изглед от птичи поглед) дисплеи. Използвайки USB порта, и поръчков уеб интерфейс, клиентите, чрез своите компютри, лесно може да актуализират своята NAVTEQ база данни от карти.

Новият Trafic предлага иновативни решения за вашия комфорт. Поставката за смартфон, поставката за таблет, 90-те литра багаж в кабината, включително 54 литра място за съхранение под пасажерските седалки, са предназначени за побиране на всичко нужно в ежедневието.

Новият Renault Trafic предлага комфорт и позиция на шофиране, подобна на тази на MPV. С модерен интериорен дизайн, ергономична позиция на шофиране, както и голям мултимедиен набор, новият Trafic предлага комфортно пътуване.

Благодарение на по-гъстата пяна и на специалната грижа по отношение на формата, седалките на новия Trafic предлагат по-добра странична опора. Всеки намира идеалното за себе си положение за шофиране благодарение на регулируемия на височина и дълбочина волан и на снабдените с подлакътници седалки, чието регулиране (на височина, на нивото на кръста и надлъжно) е оптимизирано.

Новият Renault Trafic Ви предлага по-полезни решения за съхранение с 14 добре интегрирани и разпределени в кабината отделения, предназначени за съхранение на всякакви битови предмети (бутилки, кутии, чаши, телефон, таблет, тетрадки, химикалки. ..).

Голямото 54-литрово отделение под седалката на пътника позволява да съхранявате по-обемни обекти.

Поставка за цифрови таблети е разположена над радиото. Тя е съвместима с таблети от 4,8 до 10,6 инча.

Поставката за смартфони е разположена на арматурното табло в близост до водача. Тя може да се използва от широка гама от мобилни телефони с различни размери (до 4,7 инча ).

При сгъване на облегалката на средната седалка и повдигане на капака, вграден в гърба на облегалката, се разкрива място, в което може да се постави лаптоп. Шофьорите могат да скрият своите компютри от очите на пешеходците, или да използват тази повърхност като опора за своя лаптоп. Той може да се завърти перпендикулярно, за да е с лице или към водача, или към пътника. Това пространство побира повечето лаптопи с размер до 17 инча.

Поставката може да бъде разположена вертикално или хоризонтално. USB портът, разположен в близост позволява зареждането на вашия мобилен телефон.

Помощник за бизнеса

На дължина Renault Trafic превъзхожда всички останали благодарение на системата с отвор под пътническите седалки, която осигурява допълнителни 1,2 метра и така побира предмети, дълги до 3,75 метра (4,15 м при версия L2).

Системата за блокиране на лявата задна врата позволява сигурно транспортиране на още по-дълги предмети, които налагат да се шофира при отворена дясна задна врата.

Кубичното товарно пространство максимално увеличава полезния обем – 5,2 m3 при модел L1 и 6 m3 при L2. Така новият Trafic ви позволява да превозвате 3 европалета дори с версия L1. До 18 халки за осигурителни въжета в зависимост от версията гарантират безопасното превозване на товара.

Благодарение на капак в преградната стена и под седалката на пасажера вече могат да превозват товари с дължина до 3.75 или 4.15 метра (за дългата версия) при затворени задни врати.

В страните, където това е позволено от закона, има възможност да се шофира с отворена задна дясна врата и затворена задна лява, като така регистрационният номер остава видим..

Като опция на разположение е и багажник, закачащ се под покрива, с товароносимост 13 кг, който позволява оптимизиране на товарната област. Удобство е и извеждането на 12 волтов изход в задната дясна колона на вратата на товарния отсек.

Верни на традицията

В духа на традицията на Renault новият Trafic предлага гъвкави и високоефективни двигатели. Възползвайки се от опита на Renault във F1, двигател 1.6 dCi се предлага в два варианта: с променлива геометрия на турбината (115 к.с.) и dCi Twin Turbo (120 к.с.).

Twin Turbo дизеловата технология комбинира висок въртящ момент при ниски обороти (80% от въртящия момент са налични от 1250 об/мин) и мощност при по-високи обороти, за подобряване на удоволствието от шофирането.

Системата се състои от два последователни турбокомпресора. Първото нискоинерционно турбо отдава висок въртящ момент при ниски обороти, за да даде мощно потегляне, и ускорение в средния оборотен диапазон, без да се налага да се понижава предавка.

Второто турбо поема при по-високи обороти, за да увеличи мощността (специфична мощност: 87,5 к.с./литър) за плавно, надеждно ускорение.

Twin Turbo технологията, съчетана със Stop & Start и електрическо интелигентно управление, е ефективна за понижаване на потреблението под прага от 6л/100км. Двигателят Energy dCi Twin Turbo предлага простота, комфорт и управляемост.

Новите модели от двигатели гарантират, че разходът на гориво ще се понижи с 1 л/100 км спрямо Trafic II, Това се равнява на икономия от 1000 евро** за период от 3 години.

Шофьорите могат допълнително да намалят разхода на гориво с до 10%*, използвайки асистентите за еко шофиране на автомобила.

В помощ на водача

Hill Start помощта се активира автоматично, когато водачът преминава по наклон, по-голям от 10%. При потегляне по наклон системата автоматично задържа автомобила неподвижен за 2 секунди, за да има време водачът да реагира.

Круиз контролът е практично разположен. Камерата за задно виждане улеснява маневрите при паркиране. Тя е разположена на нивото на стоп светлините и дава отлична видимост на цялото задното пространство. Образът се проектира върху вътрешното огледало за обратно виждане или върху навигационния екран при версиите с R-Link. Камерата е свързана с радара за движение на заден ход.

Огледалото „Wide view” е интелигентно и безопасно решение, което позволява на водача да разшири своето периферно зрение. То помага да се забележи превозно средство в зоната на мъртвата точка.

Новото поколение ESP осигурява стабилност на автомобила и открива нивото на натоварване, за да повиши ефикасността от корекции на траекторията. Extended Grip (по-добро сцепление) позволява на автомобила до възвърне сцеплението си с по-мека настилка като пясък, кал или сняг.

Контролът за стабилност на скачващото устройство засича трептенията на ремаркето и ги коригира.

Защита против преобръщане автоматично засича потенциално опасни ситуации, следейки ъгъла на накланяне на купето. Ако този ъгъл се увеличи значително, върху едно или повече колела се прилага спирачно усилие, докато се възстанови стабилността на автомобила.

ABS системата е съставена от EBV електронно разпределение на спирачното усилие и асистент за аварийно спиране, които позволяват на шофьора да се възползва от възможностите за спиране на автомобила за минимално време, докато едновременно с това предотвратяват блокирането на колелата, за да държат движението на автомобила в права линия.

От Renault затвърждават позицията си на лидер при приложението на разнообразни системи за пасивна сигурност.

Възможност за трансформации

Близо една трета от всички модели Trafic преминават някакъв вид трансформации. Те се извършват от Renault Tech или от одобрени от компанията специалисти. За първи път, каталогът на модела включва и поръчкова гама за кемпер ван индустрията.

Двойна шайба на коляновия вал позволява монтирането, в допълнение на компресора за климатика, на хладилен или хидравличен компресор. В резултат на това, товарното отделение на изолираните и хладилните версии на новия Trafic могат да бъдат охлаждани, докато пътниците се възползват от климатика в кабината. Тези трансформации са съвместими с Stop&Start благодарение на опцията „fast tick-over“, която предотвратява автоматичното изключване на двигателя, ако товарното отделение е в процес на охлаждане.

Допълнителна разклонителна кутия позволява на извършващите трансформацията да се свържат с CAN системата на автомобила и да калибрират необходимите данни, за да гарантират, че трансформацията функционира безопасно (скоростни данни, позиция на паркинг спирачка, обороти на двигателя и т.н.).

От 1998 насам Renault е безспорният производител №1 на ванове в Европа. Компанията има пазарен дял в LCV сегмента от 14%. Третото поколение на Renault Trafic е заявка не само за запазване на позиции, но и за привличане на активните предприемачи от средната класа.

Производството на новия Trafic се връща обратно в завода на Renault в Сандовил, Франция от завода на Nissan в Испания. Междувременно, новият Master и Kangoo продължават да се произвеждат съответно в Батили и Мобюж, което означава, че производството на цялата лекотоварна гама на Renault се съсредоточава във Франция.

Подробни технически характеристики за настоящия Renault Trafic - ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хехехе

    1 3 Отговор
    Бус с 1,6 двигател... като го натовариш и каруца не можеш да задминеш, браво на Рено :)
  • 2 а дали

    2 0 Отговор
    Колко модела на Renault с 1.6 литров дизелов двигател си карал? Ако не си, не пускай лаишки коментари. Аз съм карал няколко и не бих коментирал в твоя стил, за да не ставам смешен за тези, които знаят за какво става въпрос...
  • 3 гост

    2 0 Отговор
    Важен е въртящият момент, а не кубатурата. Това са търбо двигатели, не старите атмосферни, при които кубатурата е решаваща за въртящия момент. И по-старите Рена или каквито и да са бусове са с 2,2-2,5л двигатели, но с 100-110кс. Този двигател, макар и 1,6л, има над 300н.м. така че не отстъпва на другите с висок обем на двигателя.
    Например на Лагуна старият 1,9л е заменен с 1,5л със същата мощност, но представянето е по-добро при еднакъв въртящ момент понеже развърта на по-ниски обороти, по-лек е и малко по-пъргав.
  • 4 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    Браво на Рено - в този сегмент винаги са били силни. Статията е доста информативна, макар по- да прилича на реклама ;)
    Не знам как са германците като продажби при бусове, ванове и т.нар. "баничарки", но определено французите сериозно им дишат във врата. Е за сметка на големите и "премиум" автомобили де - там МБ и БМВ са си еталон от доста години.

    Коментиран от #10

  • 5 Ivan S

    0 1 Отговор
    Ууу то като космическа совалка бе! Това имало, онова му сложили, друго го можело. Само дето като го накичиш със всичко и дали ще го дадеш на трудовака в кабината? Шефа ще се бута да кара товарите из страната. Специално за България ако може версия само с волан и стъкла на кабината, без климатик, та да се гърчи шерпа.
  • 6 Рено Меган

    1 0 Отговор
    Честно казано при предната генерация на Трафик, отстъпваше сериозно на доказани модели от други марки - Спринтер и Дейли. Времето ще покаже как ще се справи новия модел!
  • 7 бббббб

    2 0 Отговор
    Въпроса е друг. Колко му е ресурса на този двигател. На 200к км да не стане за сервиз. Последната фирма, в която работех правеше по 100к на година в БГ. А на тези извън доста повече.
  • 8 гост

    1 0 Отговор
    Никой вече не ги прави колите да карат много стотици хиляди км.
    Този двигател във версията си за автомобил отдавна се предлага и се вофи за един от най-добрите 1,6л т-дизел двигатели. За автомобил е 130кс от години, а тук за буса е дефорсиран и вероятно с подобрена крива на въртящ момент и удължен ресурс.
    Но всяка една кола с турбо от нова генерация е ограничена от ресурса на турбото, а не от блок, бутала или износвания. Ако турбото се повреди, дори и нов да е двигателя, винаги има риск и той да бъде повреден в резултат от това(масло,налягане,частици). Така че на Запад ги подменят целите двигатели със все периферни агрегати, не са като нас да сменят само повредената част. Затова пък там двигателите се рециклират професионално и се предлагат на следващия клиент на половин цена от нов двигател.

    Коментиран от #9

  • 9 Колю

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Здравейте. Що па не 1,6л т-дизел , пежо слагат от 10 години 1.6 90 кс на експерта който който като габарит и обем е същия като трафика. При тия малолитражи огромна роля играе и скоростната кутия, не само от подобрената крива на въртящ момент. Не знам ква е идеята като цяло, за ресурс на мотора да не говорим но вършат работа.
  • 10 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Стоян Стоянов":

    Как да са германците?! Ако си забелязал "новата" баничарка на Мерцедес е Канго със сменени емблеми и с няколко хил. лв. по-скъпа естествено... заради трилъчката!

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Алфата":

    Рено са номер едно по продажби при лекотоварните до 3,5 тона в Европа от 10-15 години,никакви германци не им дишат,а ако сложиш и Нисан и Опел,а сега и Мерцедес ,които са си чисто Рено с други емблеми ,ще станат колкото всички други накуп. Има Евростат ако не ви се вярва, а го пише и на всички реклами