3 Юни, 2015 10:52 33 593 49

Тест на най-мощния Nissan Juke Nismo RS

  • nissan-
  • juke-
  • nismo-
  • rs-
  • тест
Тест на най-мощния Nissan Juke Nismo RS - 1

Повечето заводски наточени автомобили са или спортни купета, или седани и комбита, но рядко се случва тунинг майсторите на автомобилните производители да посегнат на кросоувър, при това на субкомпактен. Това обаче направиха специалистите от Nissan и заедно с рестайлинг версията на Juke представиха резачка, носеща наименованието Nismo RS. Екипът ни направи обстоен тест драйв на "нервното" кросоувърче, което впечатлява с повече мощност, по-остра настройка на шасито, по-мощни спирачки и допълнително оборудване.

Екстериор

Външно погледнат, новият Juke Nismo RS изглежда внушително и агресивно въпреки малките си габарити. Това е постигнато за сметка на нова броня, ефектни червени кантове, по-големи джанти и, разбира се, интересен заден спойлер, придаващ още повече спорт на малкото кросоувърче. Раздутите калници, тонираните стоп светлини и още ред по-дребни екстериорни детайли придават още повече "мускули" на малкия спортист. Като цяло можем да кажем, че корекциите не са много, но дизайнерите са успели да променят визията на колата и тя определено респектира въпреки скромните си габарити.

Интериор

Вътре отново се натъкваме на стилен и подчертано спортен интериор. Салонът е оборудван с предни Recaro седалки, които по традиция се характеризират със силно изразена странична поддръжка, но в случая при Juke Nismo RS не са прекалено твърди и може да се каже, че са си направо удобни. Отзад е тесничко, особено за по-ръстови пасажери, които ще изпитат дискомфорт и заради изцяло твърдия гръб на гореспоменатите Recaro предни кресла. Алуминиеви вложки на педалите, спортен волан с пера за превключване на предавките и спортно ориентирани прибори на арматурното табло подсилват усещането, че се намирате в истински расов автомобил.

Двигател и ходови характеристики

Nismo RS разполага с 1.6-литров DIG-T двигател, който генерира 214 к.с. 4х4 системата разполага стандартно с иновативната Torque Vectoring System на Nissan. Тя работи съвместно с Xtronic трансмисията на марката, а пиковият момент е 250 Нм. Juke Nismo RS се характеризира и със стратегическо заздравяване на каросерията, за да се увеличи устойчивостта на усукване, както и с по-мощна спирачна система с по-големи дискове спрямо стандартния Nismo модел. Ревизираните пружини и амортисьори завършват пакета от динамични подобрения. Резултатът - уникално ускорение, стабилност в завоите въпреки по-високия клиренс и същевременно нисък среден разход на гориво.

Цена

4х4 моделите на Juke стартират от 48 690 лв. Героят на нашия тест, най-мощният и динамичен Juke, се предлага за 59 640 лв. Цената не е ниска, но динамичните характеристики, отличното качество на материалите и на самата сглобка, както и богатото базово оборудване, превръщат "нервното" кросоувърче в една от достъпните резачки на нашия пазар. Единствената пряка алтернатива на Nissan Juke Nismo RS на нашия пазар е Mini John Cooper Works Countryman, който обаче е по-скъп. Ето и пълната ценова листа на 4х4 моделите на Juke.

Подробни технически характеристики за Nisan Juke , ще намерите  ТУК


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Роман Ценов

    8 0 Отговор
    Само на мен ли този автомобил ми прилича на жабок.

    Коментиран от #18, #49

  • 2 Караиванов

    3 3 Отговор
    Уникално е колето. Много радва и отвън и отвър.тре и като двигател и въобще е един път
  • 3 Genko Missiran K K Hiranjgarbh

    0 2 Отговор
    da pokaram iskam Genko Missiran K K Hiranjgarbh 's
  • 4 968547

    5 2 Отговор
    Все едно гледам Фият Мултипла....Пълен изверг на пътя. Няма шанс да го засечеш това нещо, то от неговите прелести, отбиваш от пътя!
  • 5 456

    4 6 Отговор
    Това е анти автомобил за слепи и психичноболни!
  • 6 djiki

    4 6 Отговор
    Това е анти"автомобил",подигравка с автомобилостроенето.

    Коментиран от #7

  • 7 Жицата

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "djiki":

    Това е един различен и много красив автомобил, който няма нищо общо с масовата конфекция по пътищата, а изпълнението на нисмо е върха на сладоледа
  • 8 hhhh

    2 5 Отговор
    супер грозна кола , нито е малка, нито джипка нито нищо , тези които я кара направо няма никакво естетическо чувство , най-вероятно е подарък иначе не разбирам как някой ще си я купи.
  • 9 Потребител

    8 2 Отговор
    Много красива кола, изпъква между другите досадно скучни форми.
  • 10 гост

    5 2 Отговор
    Много красиво!
  • 11 хахаха

    3 7 Отговор
    хахах поредните тролове , колко ви плащат да пишете че е красива та да дойда и аз да взема някоой лев
  • 12 оня същия

    3 4 Отговор
    "Единствената пряка алтернатива на Nissan Juke Nismo RS на нашия пазар е Mini John Cooper Works Countryman"... да, по грозотия. Няма толкова отвратителни и безсмислени коли като тия двете недоразумения, а харесвам японски автомобили като цяло.
  • 13 RiKaRdO

    6 3 Отговор
    Говорете си но с тия 214 кончета и с това леко купе ще направи смешни по пътищата доста от вас, да не кажа всички от тук коментиращите

    Коментиран от #15

  • 14 ярослав станчев

    4 2 Отговор
    Ще прави до първия завой,после по таван и 60 бона в канавката.
    50 хиляди струват Ауди С8 и Лексус ЛС от 2008-2009 г.Сто пъти по-коли от този пластмасов кашон.Тези хора съвсем загубиха връзка с реалността.

    Коментиран от #16, #17

  • 15 Пешката

    6 0 Отговор

    До коментар #13 от "RiKaRdO":

    Какво означава да направиш другите смешни по пътя. Като тръгна на път единствената ми цел е да стигна до точка Б. Това, че някой си е пуснал круйз контрола на 100-110, за да кара икономично и да спести гориво, а ти го изпревариш с 140 и се мислиш за велик, че си ги направил на смешник? Май ти си смешния.

    Коментиран от #22

  • 16 Димитър

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Но това Ауди с 5.2 литров двигател и 200к км пробег, е съвсем друг клас автомобил. Това е градско сув-че, направено да катери бурдюри и цопа из дупките и да паркира на сравнително малки места. А и на нов автомобил само сменяш масло и караш. Предните ми 3 автомобила все бяха на по 6-7 години, точно като примера, който даде. Какво ли не съм сменял. Е да хубаво е да караш автомобил с голям двигател, особено като тръгнеш на дълъг път из Европа.
    Сега карам нов автомобил с 1.6 двигател, и за 98к км. не съм сменял все още нищо. Само 5 пъти масло и това е. Общо към 2000лв. разход. На една от предните коли, само 1 част беше почти 3000лв и все още я пазя, защото ме е яд да я продам, че съм вложил толкова пари, заключена е в един от гаражите и прашасва.
    Но до сега нито 1 марка не ме е оставяла на пътя, като говоря за пътешествия по 7-8000 км., но това е понеже си поддържам автомобилите.
    Отделни марки и модели не коментирам, не слугувам на определена марка, живея 1 път и искам да взимам всеки път различна марка, за да видя плюсовете и минусите.
  • 17 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Кое колко струва и кое колко си заслужава....е твое решение и не е нужно да си го налагаш.....
    Като нямаш пари за нещо от сорта е нормално да плюеш по количката,която е изключително симпатична и си заслужава парите! В класа на Семейство 500,Семейство Мини и Семейство DS! Градски предложения за хора с добър и стабилен доход,които искат нещо различно и модерно! Във Франция специално тези коли са на почит!
  • 18 Име на гост

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Роман Ценов":

    Това недоразумение има мотор от клио рс спорт. От Низмо са направили само боди кит и 14+ кс. За 60 бона си е направо пледнижки грабеж. Неприложими конски сили затворени в отвратително купе. Срам и позор. Също като новото клио спорт - само със четири врати, само автоматик, егати кенефа. Имал съм истинско клио Уйлиямс със сериен номер, клио спорт първа и втора фаза, но повече рено никога няма да си купя. А тоя грозник за 60 пък съвсем.
  • 19 Фактите са това

    1 2 Отговор
    Класация за най гадно изглеждаща кола
    1 Нисан Джук - първа генерация
    2. Нисан Джук - този от статията
    3. Фиат Мултипла
  • 20 клиб

    2 2 Отговор
    Това е хибрид между мини купър и сапунерка. Това го късам със Самарата. от 0 до 100 ги правя за 4 сек - имам клиб в тубата!
  • 21 Wow

    2 2 Отговор
    Много смешна кола. НИКОГА не бих си я купил на каквато и да е цена. А на тоя Джук, само външния пакет е спортен всичко друго е нямам думи!
  • 22 Марто

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Пешката":

    Икономисваш, щото си мишок. Хората с коли като от статията не мислят за разход на гориво. Нисмото на Джук е уникално. Евала на японците и на французите де.

    Коментиран от #23, #37

  • 23 жан

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Марто":

    Те си взимат БМВ, Ауди, или Мерцедес тези хора.
    Нема си вземат такъв японски бръмбар!
  • 24 митака

    3 2 Отговор
    Които не го харесва,просто не разбира.
  • 25 Петър Петров

    0 5 Отговор
    За такъв батал не давам и 5 бона.Най-грозната кола на всички времена.
  • 26 БамБам

    2 2 Отговор
    Някой отдолу беше написал,че мяза на жаба и го подкрепям напълно. С БМВ-то ще го късам като прочетен вчерашен вестник.На моето 330 с чип тунинг и оптичен тунинг алпина и мощността му е повече 280 коня срещу 214 и въртящият ми момент е повече около 320 Нм. срещу 250.Само не пише колко му е топ спиида,но аз с мойта кола съм правил 250 и ако не се лъжа има електронно ограничение на тази скорост.А БМВ-то е на 15 години и в пъти по евтино и изгодно.
  • 27 Гост

    4 2 Отговор
    Интересно как пък се продават добре!? Сигурно всички европейци,които я купуват са тъпи...... Няма такова разбиращо животно като българина! Само той може да изкара един стар боклук по-кола от новата....естествено без дори да я е карал и притежавал......

    Коментиран от #31

  • 28 Въййй

    1 0 Отговор
    тиа жукета са големи уси да е..й гуджука кат го натисне от светофар немоиш го видиш
  • 29

    1 0 Отговор
    Сигурен съм,че е добра кола по принцип, но дизайна е потресаващ за мен, никакви пропорции, никаква хармония на линиите.....
  • 30 бмв пауър

    6 1 Отговор
    Браво,с трилитров двигател бие 1.6😀😀😀😀.Нали знаеш пък трилитровия и малко на нисан без чип какво прави?Ооооо ти си имал и оптичен тунинг.Не го видях.От там още малко коне идват и сметката излиза.Един съвет-сложи и китеник на таблото и ще добавиш още 10-15 коня и вече си неудържим.Всъщност караш🚾
  • 31 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    27, бе не знам ама 60 000 за тая фушния никога, за тия пари се намира добро RS2, което ще ме забавлява 547853465745 пъти повече и също съм сигуре, че 4558734905345 пъти е по-качествено от тва нещо, нищо бързо няма при тея изтормозени 215к.с., с дъртото ми волво луд ще го направя, да не говорим на макс. скорост, там всички са отворени, но като почне да се приближава цифричката 170 или 180 изведнъж олекват
  • 32 Gost

    1 0 Отговор
    смешка - нито СУВ нито автомобил
  • 33 Маурчи IV

    0 0 Отговор
    Сделано в час по трудово. По грозно едва ли можеха да го направят.
  • 34 Juke

    0 1 Отговор
    За всеки влак си има пътници! Хората от Нисан пуснаха лимитирана серия с мотори от GTR!Там цените не бяха като тук 60 хиляди,а много...много повече!
    След като са направили това значи си държат на модела и го пласират добре!
  • 35 maikati

    1 0 Отговор
    Molq hora s ogranicheno mislene i mozuchen kapacitet po 80 dane komentirat za vunshniq vid :)
  • 36 Даниел

    0 0 Отговор
    Моля ви, купете си фотоапарат и правете снимките с него!
  • 37 Име на гост

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Марто":

    Уникално, не означава масово производство! Как па не се научихте толкова време. Колко от вас са карали джук? Пробвахте ли да връщате на заден ход? Имате ли идея, къде свършва предният капак? На задният ред е по-зле и от Х6, а си мислех, че няма по-гадно от него. Бил съм на тест драйв, та за разлика от драскачите тук, съм карал това недоразумение! 60 бона за фазанче, което вози като каруца и има недодялан френски мотор отпред. Седалките са единственото хубаво нещо в него. И те са от Клио РС което се оказа пълен провал. Понякога сътрудничеството на фирмите води до пълното разочерование у клиентите. Тук случаят е точно такъв. Пълна безсмислица! При това доста скъпа. А относно бързите БМВта и Аудите дето толкова цитирате, ще ви кажа едно - 20год кенеф си е кенф колкото и да го точиш! Никакви джанти, лепенки и емблемки няма да го направят нов автомобил. Остава си на командно дишане докато не пукне. Не казвам, че немските производители правят лоши коли, Българският манталите и комплексарщина им у...т името и имиджа. Та за това, само при споменаването на Мерцедес, БМВ или Ауди ми се догажда. Щото 80% от тия дето ги карат са ......... айде да не споменавам. Брааат, Е36 цата Ми, А? Дзвер е нали? Пълен М пакет от стъклопласт е, ма как врътка гъ...а с тия 10 годишни галоши! Браааат, Цетката - малиии - уникат е баце! Тия джанти А Мъ Ге и ходят "уникално!" Нема друга такава У наше село. Ай фоно като ми дрънне у А6 ка и напраоооооо........!!! Какво бе брато??? Направо се окафевяваш от стойки и избиване на комплекси! Нали? Колко от вас са карали истинско БМВ - М, или Ауди RS или чочоне? Аре пускайте гранд туризмото и почвайте да се състезавате с вятъра.
  • 38 Julio

    1 0 Отговор
    Екстра машинка е.
  • 39 Име на гост

    1 0 Отговор
    Кое е екстрата? Цената, возията, външният вид, мотора, видимоста? Кое точно е екстра? Ти си я виждал, карал или просто е екстра? Забрави да напишеш и ,че е и "Уникална."

    Коментиран от #40

  • 40 Julio

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Име на гост":

    Карал съм старата със 192 к.с. и е екстра. Компактна е, върви доста повече от колкото дори ми трябва лично на мен а относно цената може да ми посочиш коя кола с над 200 к.с може да купиш за 60 бинки нова...
    Купето вътре е точно такова каквото отговаря на външният вид на колата - малко... Ако си очаквал да седиш вътре като във ВАН си е твой проблем...
    И двигателя не е на Рено а на Нисан...
    Иначе фасона е въпрос на личен вкус - и преди съм го писал но аз например никога не съм харесал модел на Порше или Ауди - намирам ги груби и лишени от всякаква елегантност - това обаче не значи че са грозни...
  • 41 бля

    0 0 Отговор
    Бля бля бляя....момченцаааа....карате голфчета иначе мноо ги чувате.Тази рубрика винаги много ме разсмива.Искрено и лично.
  • 42 САмо селяните карат фиат

    0 0 Отговор
    поредния японски булш.т менте меко казано грозотия с претенций на спортна кола ама надали
  • 43 САмо селяните карат фиат

    0 0 Отговор
    бмв е марката все пак не некакви джикове
  • 44 КОТО

    1 0 Отговор
    Да не те срещам с моята Алфа GTA, че ще ставаш тра-ла-ла!!!

    Коментиран от #46

  • 45 КОТО

    0 1 Отговор
    Става дума за бам бам №26 с алпината
  • 46 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "КОТО":

    Казваш кога и къде,но да знаеш,че в момента получава още един малък силов тунинг и ще е към 300 коня.Но мога да взема М5-цата на един познат тя е само 507 коня и "със сигурно ще я скъсаш" като тя работи на празен ход.
  • 47 КОТО

    0 0 Отговор
    Мечтател.... :)
  • 48 КОТО

    0 0 Отговор
    Да не те срещам с GTR, че м5 на твоя няма да има време да ми види и задната табела!!!
  • 49 826

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Роман Ценов":

    Не си само ти, и на мен ми прилича, но не на жабок, а на ХЛЕБАРКА!! Най- уродливия дизайн, който съм виждал някога на автомобил!!
    Постигнат е върха на безвкусието и кича... В следващия модел очаквам фарове върху покрива и мигачи на дъното на автомобила. По тъп и шантав дизайн надали на някого някога ще хрумне.,,,