Last news in Fakti

8 Декември, 2015 10:10 35 802 69

Тест на най-голямото Renault Talisman

  • тест-
  • renault-
  • talisman
Тест на най-голямото Renault Talisman - 1
През септември тази година, в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт, френската компания Renault официално представи новия си флагман. Автомобилът се явява наследник на Laguna и получава името Talisman. Това е най-голямото Renault към момента и е построено на новата модулна платформа CFM, на която са базирани новото поколение на минивана Espace и кросоувърите Nissan Qashqai, X-Trail и Renault Kadjar. Автомобилът вече "стъпи" на българска земя и екипът ни не пропусна възможността да се запознае отблизо с него. Ето и първоначалните ни впечатленияТест на най-голямото Renault Talisman

Екстериор
Според французите Talisman е имиджов за марката модел и точно заради това са обърнали особено внимание на външния вид. Моделът се предлага с девет цвята, осем от които са металик, а два са специално разработени за Talisman. Габаритната дължина на Talisman е 4.85 метра, широчината е 1.87 метра, а височината - 1.46 метра. Заради раздутите предни калници, хромираните хоризонтални детайли и голямата радиаторната решетка обаче, Talisman изглежда още по-масивен и солиден.
Той представлява класически триобемен седан, но с добре изразена обтекаема форма. Светлинният подпис на модела се вижда, както отпред, така и отзад. С-образните LED дневни светлини отпред придават индивидуалност и разпознаваемост на модела, а задните още повече разширяват колата. Те, подобно на предните са включени постоянно. Широките, интегрирани в бронята ауспуси пък придават нужната доза спорт на седана.Интериор
Като цяло салонът впечатлява с класически вид, но с малки изключения. Основното е, че R-Link 2 таблетът, преминал през няколко промени за да предложи освежен вид и нови функции, е контролният център на Talisman. Разположен е на централната конзола и е вертикален. Като цяло именно наличието на богато базово оборудване е една от предпоставките за отличен комфорт. Материалите и самата сглобка в салона са на високо ниво. Скърцания и паразитни шумове няма. Седалките не са нито големи, нито малки, ергономични са и предвид всевъзможните си регулировки, предлагат нужния комфорт на водача и пасажерите, а при по-високите нива на оборудване разполагат и с функция за масаж. За комфорта роля играе и оптималното пространство за краката на пътниците и отпред, и в задната част на салона. Класическият багажник пък предлага обем от 608 литра.
Возията е по-скоро мека, но тя може да се регулира посредством новата MULTI-SENSE система. Тя предлага пет режима на работа на колата - икономичен, неутрален, комфортен, спортен и индивидуален, като при последния всеки сам може да зададе харесваните от него настройки. Опции като адаптивен круиз контрол с радар, аудио Bose и акустично предно стъкло завършват интериорната картина. Един от малкото минуси, свързани със салона на Talisman са леките аеродинамични шумове в купето, които се долавят при по-висока скорост.

Тест на най-голямото Renault Talisman

Двигател и ходови характеристики
Основната опция, която отличава Talisman от конкуренцията е т.нар. 4control система. Посредством електромотор, интегриран под задния мост и редуктор, задните колела завиват с до 3.5 градуса. При скорост под 60 км/ч те завиват в посока, обратна на предните, като по този начин значително улесняват маневрирането. При надвишаване на отметката 60, електродвигателят въздейства на шенкелните болтове така, че колелата завиват до 2 градуса в еднаква посока с предните.
Ниският център на тежестта и системата 4control са причините за уникалното поведение на автомобила в завои. Още нещо, което оказва влияние на поведението на автомобила е, че за пръв път в сегмента имаме свързване на система 4Control с активно окачване. Активното шаси променя работата на амортисьорите посредством клапани, като ги прави по-твърди или по-меки в зависимост от избрания режим, но не може да променя клиренса.Що се отнася до двигателите, то у нас се предлагат два дизелови и един бензинов. Последният е заимстван от Clio RS и разполага с две мощностни характеристики - 150 и 200 к.с. И двата варианта работят със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя. Предвид вида и предназначението на Talisman обаче считаме, че дизеловите агрегати са по-удачния вариант. Те са много икономични и предлагат сравнително добра динамика.
Най-малкият дизел е 1.5-литров и впечатли с разход под 5 литра на 100 км. Следващият дизелов мотор е с работен обем 1.6 литра и се предлага със 130 и със 160 конски сили. При по-мощната версия са налични два турбо компресора, работещи на т.нар. каскаден принцип. Именно вариантът със 160 коня е най-динамичният и в същото време предлага отличен разход на гориво. Този агрегат, разработен от французите се използва и в моделите на Mercedes-Benz, и в тези на Infiniti. Трансмисията към него е шестстепенна, също с два съединителя, разработена от съвместно с едни от корифеите в бранша - фирмата Getrag.Цена
Всичко казано до тук води до една балансирана возия и най-вече много нисък разход на гориво. В обобщение можем да кажем, че Talisman е автомобил, който ще ви предложи най-вече иновативен дизайн, отличен комфорт и нисък разход на гориво. При това на конкурентни цени. Базовата версия ще се предлага в България за 41 490 лв с ДДС.
 

Подробни технически характеристики за новото Renault Talisman, вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка 4 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дейвид

    7 0 Отговор
    Отличен шест за най-голямото Рено.
  • 2 гост

    6 0 Отговор
    Отлична цена за толкова технологична кола, мощността е напълно достатъчна за елегантно каране, без бясно усорение.
    Ако 4контрол се предлага във всички нива, дори и в базовото, ще е идеално, понеже то спомага колата да маневрира като по-малка, например като 4,5 кола и вероятно няма да се усеща дължината й.
    Когато пристигне в близкия Рено център няма да й пропусна тестдрайв.
  • 3 Косматия

    4 17 Отговор
    Поредния пластмасов таралясник с големина като на кола и мощност като на детска количка.

    Смешно.

    Коментиран от #4

  • 4 Жжж

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "Косматия":

    160 коня са си доста прилична мощност за подобен автомобил

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Ззз

    4 22 Отговор

    До коментар #4 от "Жжж":

    Да, така е, но както предполагам знаеш 160 к.с. на рено, нямат нищо общо като вървене със 160 к.с. на БМВ например.
    P.S. - спестете си злобните коментарчета и минусчетата, които ще ми нацвъкате, знаете че с е така!

    Коментиран от #9, #10

  • 6 опсмопсус

    12 0 Отговор
    Едно голямо браво на Рено!
    Сътрудничеството на Нисан и Рено се оказа доста ефектно!
  • 7 Косматия

    1 13 Отговор

    До коментар #4 от "Жжж":

    Минимума на този варел трябва да е 200 коня, че да върви прилично.
    А като гледам, как тва му е максимума, е как да не ти е смешно?

    За добър вървеж около 250 - 300 коня и задължително 4х4.

    Коментиран от #8

  • 8 Не косматия

    1 15 Отговор

    До коментар #7 от "Косматия":

    Какво обясняваш на фенчетата на рено, те много добре осъзнават, че рендето е отвратителна марка, ама така им изнася да приказват!
    300 к.с. и рено хо хо хо хо.
    P.S. - всички знаем, че за удоволствието от шофирането трябва освен върхов комфорт и поне 500 - 600 к.с., които никога не са били и няма и да се предлагат от която и да е френска марка!!!

    Коментиран от #11

  • 9 гостенина

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ззз":

    Що не кажеш като за начало колко е базовата цена с ДДС на BMW 3 и какво има като екстри в него а? После можеш да вземеш и да сравниш малко параметри и пак да си говорим кое какво е...
  • 10 Ицака

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ззз":

    Прочети статията - този мотор се слага и на модели на мерцедес. На ц класа със сигурност, а мисля, че даже и на Е класа.

    Коментиран от #19

  • 11 Караиванов

    9 1 Отговор

    До коментар #8 от "Не косматия":

    а ти какво ще кажеш за RS моделите на рено, които къртят всички БВ-та от компактния клас на пистата. Е за мен това си е чисто удоволствие, а за теб най-вероятно мазохизъм. Освен това колата от статията не е спортен модел и 160 коня са и напълно достатъчни. То си е написано, че това е кола, която да впечатли с дизайн и с комфорт, при това на сравнително ниска цена и с нисък разход. За невероятна динамика в материала не се говори. Това просто е друг тип автомобил.
  • 12 Иван Димитров

    14 0 Отговор
    Божее и тука тийн състезатели. Удоволствие от шоофирането имало само при 5-600 коня, а вървеж над 300... нИ моА...
  • 13 НекЪФ пич

    9 1 Отговор
    К'во им се връзвате на дечурлята.... 500-600 коня са виждали, само на картинка :). А сега по темата: колата, спрямо парите които струва, е просто супер.
    ПП:Карам немски автомобил, така че не бързайте да ме храните, че съм фен на Рено. Останете си със здраве и лек ден :)
  • 14 Косматия

    2 10 Отговор
    Момци глейте ся,
    Карам S80 2010г с V8 мотор и 4х4, на който му говори нещо това говори,
    на който не да'н се обажда.
    Като размери е същото като рендето, е че ме извинявате ама на тази голяма кола 160 коня е някакво безумие, нищо ще можеш да изпревариш бързо нито ще можеш да ускориш бързо ако ти се налага.
    А пък кефа от карането на мощна кола си е кеф!

    Коментиран от #15

  • 15 пак аз

    12 0 Отговор

    До коментар #14 от "Косматия":

    колега ще ме извиняваш ама поне като сравняваш S80 с това, го сравнявай със сходните двигатели. Да, вярно е че 160 коня не върви като 315, само че 160/200 са напълно достатъчни като за семеен седан - повечето актуални автомобили в класа с подобна мощност и двигатели са в тоя диапазон като ТТ данни. S80 не е само V8 има го и с 2ка 163hp и с 2.5 230hp дето като динамика са същите като този автомобил.
  • 16 бад

    3 1 Отговор
    дизайн на WV,Audi,BMW,Mercedes,KIA....

    Коментиран от #17

  • 17 Торпедо

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "бад":

    Тия винаги са крали от всеки!
  • 18 Gost

    6 0 Отговор
    Големи разбирачи, големи карачи... 160кс са си напълно достатъчни. Все пак, това не е спортен автомобил. Да не говорим, че Рено 5 Турбо, беше (едва) 114кс, а вървеше забележително. Мисля, че много филми гледате.

    Коментиран от #20

  • 19 копеле

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "Ицака":

    Съвсем си изпращял, каква С и Е класа бе, слага се само на Мерцедес А класа
  • 20 205GTI

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "Gost":

    Колега,те ако гледат филми ще е добре,а ми и това не правят.Повечето драскачи в тоя форум едва ли имат 15години.
  • 21 Бръснат

    6 0 Отговор
    Рунтавелко, мечтателю, добре че тате ти купи компютър, да пишеш писмо на Дядо Коледа за коли с много кончета. Харна си е колата, но за такива като тебе и това грозде е кисело.

    Коментиран от #37

  • 22 гост

    9 1 Отговор
    Това е луксозна кола, който иска да върви да отиде и да даде 3 пъти повече за ауди А6 с по-голям двигател. Никъде не пише какво е теглото на автомобила, а обикновено Рено са с ниско тегло спрямо конкуренцията, след това това са турбо двигатели, дизела е битурбо- означава много въртящ момент от ниски обороти и в същото време лек двигател. Дали колата ще тежи 1500кг и ще е с 200кс или ще е 1900кг и ще е с в6 атмосферен и 300кс е едно и също.
    Заради келеши с коли, които си мислят че вървят, стават повечето катастрофи по пътищата: или ще кара бързо или ще тръгне да изпреварва без да има достатъчно разстояние или видимост. Кога някой е карал кола над 200кс, аз поне не съм, но за ежедневна употреба и 120 кс са достатъчни, особенно с програмируема скоростна кутия.
    Аз лично спестявам за Каджар със 130кс турбо-бензин. Страхотна кола, пъргава, икономична и комфортна на добра цена.

    Коментиран от #24

  • 23 sergo

    2 8 Отговор
    салона е бледо копие на Volvo
    Рено- кола за бедните,или можеби дачия,то все същото....
    Пратно каране:)

    Коментиран от #25

  • 24 гостенина

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    За дизелите е 1418 кг, за бензиновите е 1430 кг. От мен +100 за "келешите на пътя".
  • 25 пак аз

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "sergo":

    то и Jaguar XJ е Tata Nano, а пък BMW 7ца е Мини... от къде ги мислите тия глупости... А да щото гледате новите коли само на картинка...

    Коментиран от #27

  • 26 Пловдив 1912

    1 3 Отговор
    Само цената ми харесва , без да се обиждат феновете на марката ...
  • 27 sergo

    0 10 Отговор

    До коментар #25 от "пак аз":

    Казвам че рено е кола за бедни и е в един клас с дачия,кво ми сравняваш 7серия на БМВ с Мини ей големи професори сте тука и не карам нова карам 10год Saab vector sport kombi който е в пати по-добар от тоя варел пак макар и нов
  • 28 грую

    12 0 Отговор
    бря тия бедняци бе, варели за по 40к карат, а ти си велик с 10 годишен Сааб дето струва около 10% от колата от статията? Евала!

    Коментиран от #29

  • 29 sergo

    2 7 Отговор

    До коментар #28 от "грую":

    колко ще струва това рено след 10год. или на 3та год.скрап и после пак 40к на изплащана,аз не сам богат но и нямам кредити
  • 30 бедняка милионер

    1 7 Отговор
    Точно за това бедните са бедни,защото си копуват такива коли за по 40бона и след 2год те вече не струват и 1000лв и айде пак 40 за новия модел и после съдия изпълнител му направил запор....

    Коментиран от #34

  • 31 Julio

    2 6 Отговор
    42 бинки стартова цена значи че това трябва да е безкрайно добър автомобил. Мазда6 стартира от 40 бинки с по-добър двигател например. Пасата е само 500 кинта по-скъп базов. Пежо 508 е 200 кинта по-евтино базово а доста по-барнато на фасон...
  • 32 бай ганьо

    8 3 Отговор
    До коментар 30 ..
    рено компания създадена 1899 и има над 126 хиляди служители с оборот на 40 млрд. евро годишно , има собствен отбор във формула 1 , това което бмв , ауди и много от любимите ти марки нямат. Притежавам кола от марката Рено с 285 к.с. която е невероятна и наказва коли 3 пъти по скъпи от нея. Данъкът на година е 1100 лв. Каското е 2400 лв., като сложиш гражданска , преглед и гориво на годишна база това е една кола за която бедняк като теб навярно никога няма да си позволи......

    Коментиран от #33, #39

  • 33 sszzz

    3 7 Отговор

    До коментар #32 от "бай ганьо":

    Когато си искал кола 285 коня си нямал финансовата възможност да си позволиш БМВ МЕРЦЕДЕС ИЛИ АУДИ. бегай некаде на далече с това ренде

    Коментиран от #35

  • 34 Black Butterfly

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "бедняка милионер":

    Заради това ли?Или затова че,поради бедноста си,погледа му клони все към евтините боклуци,които се скапват в пъти по-бързо от по-скъпите и хубави неща?И след няма и много време,давай купувай пак части да ремонтираш или изцяло нещово,но пак евтино и старата песен на нов глас.Или заради това,че от зор да измисли как да изкара всеки месец и да си покрие дълговете и сметките дори не поглежда към нещата които желае и би се наложило иска или не един ден да си купи,и разсъждава просто и елементарно,като "Теле в железница" и като "Кон с капаци">Не ми трябва това или онова,то ще е скъпо,ще взема това,че поне е евтино,или как ще дам за това толкова много да не съм луд,ще си го направя сам,поне ще знам,че аз съм си го направил,какво като не е хубаво,ади сега чак толковаааа.Не е ли заради това?Не беше ли тази идеята на едни хора преди едни около 26 години,и дали не са пък тези планове от преди поне 30-40 години,за това състояние на нещата и всичко изобщо,което е днес?!?
  • 35 гостенина

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "sszzz":

    и що? щото не си е дал парите за 2ра ръка немска бангия?
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Косматия

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Бръснат":

    И аз искам да се върне времето га тати ми подари първия компютър - Правец 8М.
    Толкоз безгрижно и хубаво беше тогава.

    Ама към днешна дата ни тати има ни Правец 8М. Погребахме го преди 10 години а Правеца замина на боклука при поредния ремонт на къщата.

    Абе кво ви обеснявам, като гумените ви глави нищо няма да проумеят?
  • 38 Бай Коста

    2 1 Отговор
    Колата е прилична като визия, размер и е със задоволителна динамика /за тези пари/.
    Не ми харесва идеята да се вади мощността от 1.6л двигател, защото изпилените двигатели не са надеждни, но натам тръгнаха работите в последните години.
  • 39 sergo

    1 7 Отговор

    До коментар #32 от "бай ганьо":

    Преди повече от 8 год слизахме с един познат от Морени кам павлово с Рено Еспейс,тогава беше сравнително ново да е било не поче от 4-5 годишно,човека беше го платил една кошница с пари,
    Копчетата на таблото му изпопадха и гонзолата която даржи цялата озвучителната система му падна в краката по нанадолнището,Точно 3 год се кара рено докато е ново после го засили с всичкие 285 кончета направо в с езерото на Суходол

    Коментиран от #53

  • 40 копеле

    2 2 Отговор
    Колицата е много готина, ко ми се пънете толкова авто разбирачи, не знам само дали е удобна за секс изпълнения.
  • 41 дженев

    7 0 Отговор
    За тия пари колата е супер.Що не пишат за бензиновите двигатели?
    Само не мога да разбера защо тия "богаташи" с нам- какви мерцедеси,аудита и бмв все гледат у кошницата на рено ,дачия и лада.Съскат като пепелянки и леят "мозък" на ляво и на дясно.
    Или лъжат ,че карат такива,или скришно се упрекват колко са се минали,или са много,ама много тъпи.Ха оставете бедняците да си карат каквото могат,пък вие се редете по сервизите и изсипвайте чувалите с пари за ремонти без да приканвате и други да се набутат.
  • 42 656

    2 4 Отговор
    В профил си мяза на Ауди А8
  • 43 бай ганьо

    5 0 Отговор
    ДО Серго

    имам 4 френски коли купени нови с навъртяни по 200 000 км всяка без да имам никакви проблеми , използвам ги за работа и освен масло и биалети по 40 лв, друго не съм сменял .И като го засиля в суходол след 8 години ще си купя пак ново защото е изкарало достатъчно пари и защото е хубаво да си купиш от магазина чисто нова кола , ти си карай старата бангия 10? 15 ? години или до живот
  • 44 Гост

    2 7 Отговор
    Тия франсета не спряха да бълват пластмасовите си боклуци:)

    Коментиран от #46

  • 46 гостенина

    5 1 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    естествено не мога да се мерят с швабите и техните пластмасови боклуци :)
  • 47 Аз

    4 0 Отговор
    Новото е хубаво но нямаме условия и манталитет за нова кола. Едно ходене което в сервиз тук е 100евро на запад е 500 евро....тук е по-изгодно да подържаш премиум над 200 коня на 3-4год. отколкото да вземеш нова кола с малък мотор за същите пари. Затова и много хора не си представят да дадът 50 000лв за Рено вместо за 3 год. Бмв 530д или Ауди А6 по 250 коня и много повече екстри
  • 48 самосвала

    2 0 Отговор
    Колата е много хубава, има вкарани и някои иновации. Цената й е съвсем прилична и съм сигурен че ще се харчи добре, ще я купуват основно хора дето разбират от коли и имат собствен стил и поглед върху нещата, както и от фенове на Рено разбира се. Лично аз харесвам френските коли, имал съм и съм карал доста френски модели и като цяло определено изглеждат, возят и вървят много добре. Освен това базовите им версии са по-наточени(с повече екстри и възможности) от базовите на повечето други марки. Бих си купил тоя модел някой ден като поевтинее щото ся няма кинти. Сигурно скоро ще се появят и по-големи двигатели за модела, колата е голяма и освен от наточени мотори 1.5-1.6 има нужда и от нещо от сорта на 2.0-2.5 с по-ниска литрова мощност, механична ск. кутия и други по-класически изпълнения. Сигурен съм, че дори сега да ги няма в гамата на модела скоро ще се появят.
  • 49 Краси

    3 0 Отговор
    Бе, оставете "разбирачите" да се тълпят за "запазени премиуми" на по 3-4 години за "без пари". То ако всички мислеха трезво, ние нормалните нямаше да можем да си купуваме нормални коли за нормални пари.

    Иначе с тия еко норми, направо разкатаха фамилиите на двигателите - 1.6, 170 коня! Ама те всичките вече са така. Еко бууста на Форд да не е нещо по-различно?
  • 50 уя ми

    1 3 Отговор
    хубава е за служебна да си събирам заявките за хляб и саламки

    Коментиран от #51

  • 51 Роман Ценов

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "уя ми ":

  • 52 cccc

    1 2 Отговор
    искам 2,8/ 3, до към 5 литров v6,и v8 дизел и бензин сьщо така 250,300 до 500 к.с пресстанете с тези малки двигатели , това кола или охлюв е ?
  • 53 хахо

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "sergo":

    Еспас с 285 коня никога не е имало. А Еспас 4 (в какъвто ти уж си се возил) няма нито табло, нито копчета (та не знам какво е падало ), само ти си знаеш какви глупости говориш
  • 54 Премиума

    3 0 Отговор
    На живо изглежда още по-приятно. Ако се оглеждах за нов автомобил сега, бих изчакал да излезе Grandtour варианта, защото седаните са за хора без хобита, багаж и кучета.
  • 55 Рено

    3 0 Отговор
    Имал съм Лагуна 2, 1.9dci 120 кончета и колата си вървеше перфектно, средно с 6/100 - страхотна кола, нямам забележки. Сега карам е39 2.0i и определено като цяло е по-луксозна и барната кола, но пък и си хапва повече. Като цяло 20 годишното бмв изглежда като ново и отвън и отвътре и има екстри, които се срещат рядко дори в новите коли.
    Всеки обича новите коли, но финансово е доста по-изгодно да дадеш 5-6 бона за стара хубава кола и за още 2-3 да я направиш да изкара още 200 хил. км, след които ще изглежда по-запазена от нова на 100 хил. Всички знаем как са направени старите автомобили в сравнение с новите, дори 6-те години разлика между лагуната и 5-цата бяха видни в качеството на материалите (в полза на бмв-то)
  • 56 алибали

    4 2 Отговор
    Премиум марки, нови коли, една торба кинти за пластмаси и алумин ! Не знам какво толкова се препирате: колата е средство да се придвижиш жив и здрав от точка А до т. Б Защо да да давам една торба пари за лъскава кола като все някой тъпанар ще ме подпре отпред/отзад, ще си остави боята по моите калници, вратата му ще ми обели боята и ще ме е яд. Ще мине градушката пак да помете прозорци и ламарини ? Колата щом има серво, климатик/парно, радио дали е рено, дачия, майбах задкормилното си е все едно.

    Коментиран от #57

  • 57 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "алибали":

    Много си прав. Нова кола според мен трябва да се взима първо кеш, и второ едва тогава когато си си набавил или осигурил по-важните неща в живота. Ако си имаш семейство, доход, жилище, здрав и прав да си, имаш една купчина пари, която така или иначе се обезценява, тогава си ги похарчи за нова кола, поне ще имаш удоволствието да караш ново, което е несъизмеримо с това да караш употребявана кола.
    Но в България не живем на висок стандарт където да може да си позволим изплащане на скъпи коли на лизинг наред с ипотека, заплатите масово са ниски или равни на месечната вноска, корто обрича ползвателя на глад, абсурдно според мен.
    Друг често срещан вариант е да живееш в течащ и студен панел, а колата да е по-скъпа от стойността на панелката, пак абсурд.
    Новата кола е хубаво нещо, но не и ако не можеш да си го позволиш. На заплата от 2000лв може да си позволиш 500лв ипотека и 500лв лизинг, но малцина взимат толкова, и то са основно в столицата.
  • 58 BMW

    0 1 Отговор
    Преди три години купихме Ауди А8 4.2 tdi 2009г за 20 000 евро от Германия , колата беше на 70 000 км в отлично състояние . Кара се постоянно и единствения по-сериозен разход са гумите 19 цола. Та идеята ми беше , че за парите на ново Рено взехме топ ломузина и сега да я продадем ще вземем повече пари от колкото за това Рено втора ръка. Въпрос на гледна точка и на вкус. Всеки сам избира за каква кола да си похарчи парите.

    Коментиран от #59, #60

  • 59 гостенина

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "BMW":

    Тва някаква далавера ли трябва да се води че не разбрах?
  • 60 лъжец от класа

    5 0 Отговор

    До коментар #58 от "BMW":

    Изби рибата с някаква долна лъжа.Това което пишеш си го сънувал.А8,4.2tdi на 3 години,70К км за 20К €!!!!!Бегай във форума на Walt Disney и там ги пиши тези коментари.Ауди А4,2.0tdi комби на 2години,50К км.от Германия-20К евро.Цена в немско без докарване.Пред офиса е.Нищо лично но има разлика какво искаш да е и какво е в дейдтвителност.

    Коментиран от #64

  • 61 аз

    3 0 Отговор
    На изложението в Експо центъра един от най-интересните щандове беше този на Рено.Доста по красиви от немските аналози.Феновете на немския премиум да се возят в бмв 1 серия за 60хил.лв а аз в това Рено.Лошо ще ми е.
  • 62 Георги

    0 6 Отговор
    Тия Франсета да си гледат айфеловата кула и сирената и да мируват защото не могат да се мерят с немската точност и прецизност такива боклуци само на техния пазар в петък пълна излагация!!

    Коментиран от #65

  • 63 Георги

    0 1 Отговор
  • 64 хис

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "лъжец от класа":

    научи се да търсиш по-изгодни оферти!.....баницата...баницатаааа
  • 65 госта

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Георги":

    най се кефя като някой загубен дето кара нов внос на 20г се изцепи така :)))) Видяхме я немската точност и прецизност, страшни дизели правят ша знаИш :) я У лЕво и тихо сега
  • 66 Fen

    1 0 Отговор
    Автомобила е страхотен и ще го купя веднага щом започнат да ги продават.
  • 67 тъй

    0 2 Отговор
    га ти боклука!
  • 68 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Добре изглежда, цената и ОК, но все пак силата на Рено си остава в по-малките автомобили, бусове и т.нар. баничарки. Фен съм на Рено като цяла, нямам (почти) никакви оплаквания от стария Меган след толкова години вярна служба, но все пак при по-големите автомобили немското си е за предпочитане. Лично мнение!
  • 69 Иранкодро

    0 2 Отговор
    В Иран ли се произвежда ? Цената е ниска, а дизайнът е толкова ужасен, че вероятно се харесва само на муджахидини.
  • 70 С.Д.

    0 0 Отговор
    Колата е супер, комби изпълнението с 2л дизел и 200к.с. с 400N.m и скорост от 224км/ч, а от 0 до 100км за 9сек.
    Има си я нуждата динамика като средният разход го дават под 5л.