Last news in Fakti

30 Юни, 2016 10:45 17 724 34

Пак проблеми с автомобилите Toyota

  • toyota-
  • сервизна акция-
  • дефекти-
  • автомобили
Пак проблеми с автомобилите Toyota - 1

Нова сервизна акция, обявена от японската марка Toyota, има за цел да върне в сервизите 3.37 млн. автомобила. Според информация на Reuters става дума за два отделни проблема. Първият е свързан с опасност от разлив на гориво в моторния отсек и засяга 2.87 млн. коли Toyota.

По-конкретно става дума за моделите Prius, Auris и Corolla. Потенциално неизправните автомобили са произведени през периода 2006 - 2015 година. Други 1.43 млн. возила от марката Toyota пък ще посетят сервизните центрове на марката заради проблем с въздушните възглавници.

Тук за проблемите не са виновни пряко от Toyota, защото те идват вследствие на дефектните еърбегове на фирмата Takata, при които има опасност от ненавременно отваряне при удар. Втората акция засяга хибридите Toyota Prius и Lexus CT200, произведени от 2010 до 2012 година.

Въпросните две акции идват само месец след като Toyota обяви, че заради дефект във въздушните възглавници Takata сервизните центрове трябва да посетят 1.6 млн. автомобила от моделите Toyota Corolla, Matrix, Yaris, 4Runner, Sienna, Scion xB, а така също и Lexus ES, GX и IS, които са слезли от конвейерите между 2006 и 2011 година.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ho ho ho

    6 3 Отговор
    Хо хо хо хо, японски кенефииииииии!!!!!

    Коментиран от #2

  • 2 Илиян

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ho ho ho":

    Може и да са кенефи,но не съм чул други марки да отзовават колите си.А нали се сещаш,че с въздушни възглавници TAKATA не са обурудвани само Тойоти

    Коментиран от #6

  • 3 Брендо

    4 3 Отговор
    те и каруците от Фв,бяха отзовали автомобили,защото спирачката не работила.
    Тойота остава номер 1!
  • 4 ppp

    2 2 Отговор
    Интересно защо само в Авенсис няма проблем.
  • 5 То60

    4 7 Отговор
    Най-големия производител на коли, не произвежда коли а бяла техника. И да няма проблеми, и да има проблеми, хората каращи тойоти се придвижват с японски перални машини на колела. Никакъв стил, никакъв дизайн, никаква напредничава техника, никакво въображение - повтарят като папагали това, което в Европа се е правело няколко години преди това. Казват, че били по-надеждни. По-надеждни от какво? Двойна пневмония ли? Защото сред европейските автомобилопроизводители се конкурират само с нея и евтините кошници на фиат, рено и ситроен. А лексус от самото начало се опитват да създадат жалко подобие на Мерцедес по метода Copy & Paste. Не им се получават нещата.

    Коментиран от #15

  • 6 Stig

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Илиян":

    Не си чувал, защото не си слушал. Избирателна пропускливост му се вика на това.
  • 7 Пешо

    3 3 Отговор
    Лошото е, че доста хора заплатиха с живота си за тези "проблеми"!
    Последният случай за който се сещам беше в Америка, където след лек сблъсък именно въздушна възглавница Takata се отваря и метално парче от нея срязва сънната артерия на момичето, което е шофирало!
  • 8 Нафарфорий

    3 4 Отговор
    Прав си, Пешак!
    Между другото къде се навряха феновете на японските кошове, които така яростно плюят немското?
  • 9 Japan only

    3 3 Отговор
    JAPAN über alles..........

    Коментиран от #12

  • 10 Pip

    1 4 Отговор
    Къде пък има метални части комплект към въздушната възглавница, нещо май си се подмокрил.

    Коментиран от #13

  • 11 Ярослав Станчев

    2 2 Отговор
    Той найвисокотехнологичния им прототип се счупи и отпадна на 24 часа Ле Ман вие искате обикновените им коли да не се чупят.
    NO POWER,NO POWER!!!
  • 12 Stig

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от " Japan only":

    Sсhnаuzе, du Sсhwul! Барабар Петко с мъжете. От чан-чунковци, коли тръгнал да си купува. Приятно прекарване в дясната лента на магистралата. И успех с намирането на части когато нещо се счупи.

    Коментиран от #17

  • 13 Мартин

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Pip":

    А ти от коя планета падаш с неадекватните си въпроси. Като не си информиран по даден въпрос, недей се излага.
  • 14 BMW

    3 4 Отговор
    Шир потреба кола!!! Срещу немците да карат няма да ги настигнат(може да се счупят и да не завършат.Тея има няма няколко месеца и отзоват по 3 милиона дефектни.
  • 15 туранага

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "То60":

    Хахах по-големи глупости не бях чел :)
    Пич, ти тойота си виждал само на светофара. личи си че познаваш автомобилите само на хартия, чел нещо, чул нещо, една съседка му казала ... Я кажи ти какво караш?....ако изобщо имаш книжка !

    Коментиран от #19

  • 16 Волен Сидеров

    1 4 Отговор
    а само да видите пък как са боядисани-от самолет пръснати
    на жената купих тойота корола седан преди да я видя я платих по оферта и чаках 2 месеца и като пристигна ...о буда или шива, който и да си....поне сервизи имат читави у нас.
  • 17 Japan only

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Stig":

    Nissan GTR не е немски. Ти си карай в ляво..... аз ще си пърпоря в дясното платно. Японците имат кусури но и немците имат.....
    това е просто чесане на езиците.
  • 18 BMW

    0 2 Отговор
    Дечко гаси плейстеишъна и не приказвай глупости за коли който само там си виждал.Ква дясна лента те гони,само малолитражки имат жълтурите.Един гтр за толкова години автомобилостроене не е за хвалене.Между другото нисан,мазда,субару заслужават уважение,защото правят добри автомобили.Инфинитито си е премиум от всякъде,но хонда и тойота са най-нескопосаните и грозни сапунерки търкалящи се по пътищата,а плексус няма и да го коментирам,толкова е далеч от класата на мерцедес,че Лом и Лондон дори не е правилно сравнение.
  • 19 То60

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "туранага":

    Аз със съседки автомобили не обсъждам, за разлика от теб. Ясно към какви "капацитети" се допитваш като си избираш кола. До Тойота съм се докосвал точно дотолкова, колкото да се отвратя от японската автоиндустрия. С една дума - все едно масово производство на печки и хладилници. Нищо специално. Сглобено бързо и евтино да има какво да карат хората, които нямат никакви претенции към автомобила си. Интериор от "супер лукс" пластмаса, неадекватен и безвкусен като суровите неподправени морски дарове и водорасли, с които японците се тъпчат до припадък. Абсолютно липса на специалното отношение към детайла и висококачествените материали и изработка, както при европейските премиум автомобили. Двигатели масово 80-150 коня, с тях и от гаража не може да се излезе в днешно време. Екстериор - влачи се 5-10 години зад текущите модни тенденции. От какво да бъда доволен от Тойота само не разбирам. А, и ако не сте виждали Корола да не запали, елате да ви покажа.
  • 20 до То60

    2 0 Отговор
    А от какво си доволен? Не че тойота е стока, ама от коли явно не разбираш.

    Коментиран от #21

  • 21 То60

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "до То60":

    Щом мнението ти е различно от моето, значи грешиш.
  • 22 jambazina

    2 0 Отговор
    Нема ли некой да разкаже как от 20 години кара неква талига нищо не се троши само се сипва гориво и то малко.

    Коментиран от #23

  • 23 Dido

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "jambazina":

    Веднага! Разказвам как от 120 години карам неква талига нищо не се троши само се сипва гориво и то малко
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 HHIB

    3 0 Отговор
    Японските автомобили са скапани, а? Скапани са и още как! Все нещо трябва да сменя за 20 годишна експлоатация! Няма не скапани автомобили!!! Има повече и по-малко скапани.

    Мерцедес нямат скапани V8 дизели или проблемни V6 бензини. Нямат проблемини 7g кутии??? W210 и W220 не раждясват??? ...

    БМВ нямат издънки с N47, N53, N63 ??? Проблеми с раздатката на xDrive??? Проблеми с DPF??? Да не говорим хилядата модула работещи на принципа на женската логика??? Проблеми с Adaptive drive??? ...

    VAGините да не блестят и те??? 2.0TDi - то не бяха пиезо дюзи, то не бяха маслени помпи, то не бяха EGR-и??? DSG да ви навява хубави мисли??? TSI и думата ВЕРИГА да ви навява хубави спомени??? 2.5TDi??? 3.0TDI??? 4.0TDi???

    Няма коли без проблеми въпроса е заслужават ли си подръжката за това, което предлагат, а както и цената си като нови?

    Някой по-долу спомена дизайн и материали в интериора. Има една марка, която никога не е правила компромис с тях - Lexus! От всички останали (тук не включват Bentley, Aston и подобните марки), които започнаха да мислят само за печалба , Audi се усетиха и с последните си модели пак вдигна качеството на материалите...

    Карайте си каквото ви е на сърце, не натрапвайте избора си на другите и не си мислите, че по-добра от вашата кола няма!

    Коментиран от #28

  • 26 гост

    1 0 Отговор
    Тойота не са това , което бяха едно време...Всичките им нови коли се произвеждат в Турция,а сами си правете изводите за какво качество говорим...Тойота са марка до 2000 година оттам нагоре само комерсиална цел без онази надеждност , която едно време предлагаха... Все пак много хора не разбират и си мислят , че Тойота като се излагат с тези работи не са никаква марка с никаква автомобилна иновативна история...Първия хибрид през 2001 година Приуса беше на Тойота , Първата кола с GPS навигация Тойота Камри 1985 година , Тойота Селика 1979 година електрически стъкла,електрически огледала,централно заключване и още много примери ... Също така аз не знам по-издръжлив на тунинг мотор от 2jz на Тойота ... Вземете прочетете малко и тогава съдете някой , ама не българина е свикнал дори да не е компетентен по нещо да взима винаги участие разбира-не разбира... Недейте така с лека ръка да пренебрегвате Тойота защото много не знаете за нея .... Вярно е само това , че се набляга яко на пластмаса , но пък все едно другите не го правят ... а пък и в крайна сметка за толкова пари-толкова но все пак интериора не е най-важен - нали така все пак всичко е до двигателя а Тойота знаят как се правят двигатели ... А и друго , това че те сами обявяват си е отговорност към тези проблеми а други производители не означава че като не обявяват проблеми колите им нямат проблеми. Но като цяло Тойота не е това което беше всичко произвеждано в Турция ... А и тук в Европа нали знаете че се пускат най-осакатените така да се каже модели вие знаете ли още коя година за японския пазар какви лимузини са правили не само Тойота ами и Нисан,Мицубиши,Мазда ?! Чист пример и Toyota Century голяма луксозна лимузина само за японския пазар и част от американския с кожен салон , ел.стъкла , ел.огледала , централно заключване и още куп глезотийки , голям 12-цилиндров мотор , 5000 кубика , 310 коня, 480 нютона въртящ момент с код на мотор 1GZ-FE произвеждана е в периода 1967-1997 година и това е само една от лимузините на Тойота , Нисан също имат , Мицубиши също , Мазда също просто не са се допускали в Европейския пазар и не се е и допускат винаги най-осакатените от към екстри и всичко идват тук в Европа то затова ние си мислим че всичко е пластмаса щото те гледат да ни го направят евтино и достъпно за да можем да си го купим друг е въпроса че дори и с тези пластмаси пак не можем да си позволим нова кола... Nissan President е другия пример за японския лукс за който много хора не знаят... разполага с всичко което разполага и Тойотата от по-горе само че най-мощния мотор е с 8 цилиндъра ... Та мисълта ми беше не съдете една марка по това което се показва тук в Европа съдете по моделите които се правят в самата страна за нейния пазар.

    Коментиран от #27

  • 27 Китаец

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    За какво качество говорим?Кажи бе професоре?Какво е качеството на германокитайските ментета?
  • 28 То60

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "HHIB":

    Не може да се счупи това, което не съществува. Евтинките Тойоти с архаична техника са лесни за поддръжка, но срещу това човек получава само волан, седалка и 4 гуми. Какво да им се чупи. И хайде да не се залъгваме, че двигателите и изобщо техниката на тойотите са направени от сълзи на еднорог от древногръцките богове. Колкото и да се пънете - конкретно Тойота НЕ e и никога не е била конкурент на Мерцедес, а Лексус е евтин клонинг на предишното поколение от моделната гама на Daimler, подбиващ цената след дългогодишно копиране и reverse engineering. Автомобилната индустрия се роди в Европа и до ден днешен тя е на най-високо ниво само в Европа. Когато си новатор в дадена област е напълно естествено в началото да се появят повече проблеми (детски болести) при въвеждане на дадена технология. А когато едно десетилетие по-късно Тойота изкопира оборудването на S-класата от 2 поколения назад, за да го внедри в "новия" Авенсис, е също така абсолютно естествено да се очакват по-малко технически проблеми. Защото технологиите са имали допълнителни 5-10 години да се доразвият. Не ми сравнявайте наизуст производител на масова японска конфекция с премиум производители на автомобили. Единствения опит на Тойота да бъде новатор се материализира в онова изпражнение Приус - мечтата на всяко хипи и грийнпийс лесбийка. Не благодаря. Нещо нямам желание да карам официалната марка на ИД.

    Коментиран от #29

  • 29 HHIB

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "То60":

    Я ми кажи кое точно му е премиума на Мерцедес, че аз нещо не го виждам в новите му модели ???

    Не забравяй и друго - цената на автомобила като нов. Аз като ще пащам почти двойно за "яките" немски автомобили, какво толкова получавам в повече от тях, че чак да искат толкова пари??? Извинявай, сигурно престиж... Какъв престиж е да караш S600 по бермуди и да чоплиш семки вътре???

    Големи коне с капаци сме българите - чули една марка и край. Ако имаше "най-добра" марка автомобили, за един век другите щяха да са фалирали ;)
  • 30 То60

    0 0 Отговор
    "Я ми кажи кое точно му е премиума на Мерцедес, че аз нещо не го виждам в новите му модели ???"

    Мой човек, това е глупав въпрос, който не изисква отговор.

    "Какъв престиж е да караш S600 по бермуди и да чоплиш семки вътре???"

    Тук за колата ли говорим или за собственика? Намекваш ли нещо?

    Подчертавам - Тойота си има своето място под слънцето, но то е в доста по-нисък ценови клас. Хубавото е скъпо и скъпото е хубаво. Можеше да е малко по-евтино, но тогава нямаше да е толкова хубаво. Няма какво повече да се каже по темата.

    Коментиран от #31

  • 31 HHIB

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "То60":

    "Мой човек" повози се на новите S, E, GLE (без значение AMG или не) и виж колко са премиум материлалите и изработката! В момента само Audi и Lexus могат да имат претенции за премиум! Не ми гледай снимки на монитора и да си правиш изводи. Аз ти говоря от опит ;)

    Говоря за това, че вече всеки втори се е качил на висок клас автомобил без значение може ли да си го позвили или не. Говоря и за това, че на всички в главата им е S-класата, без да са се качвали даже в нея, без да са влизали и в другите модели от този клас на различните марки - това било най-добрият автомобил... еми качи се, покарай, сравни...
  • 32 То60

    0 0 Отговор
    в момента карам S и ти говоря от първа ръка! Други са хората дето гледат снимки! Не ти харесва интериора на W222? Сложи си контактни лещи и сравни интериора на W222 с този на любимия ти Lexus LS. Еднакви са нали? Само дето този на LS повече прилича на плагиатска кръстоска между Мерцедес W221, BMW E65 и Audi A8 D4, с други думи - интериор 1 поколение назад. Защо ли? Стана ли вече пак 2007 година? Ами сещаш ли се за "легендарния" Lexus LS430, тогавашния конкурент на Мерцедес W220. Отвън и отвътре одрал кожата Мерцедес W140, а иначе се пише конкурент. Да, конкурент е, но на ПРЕДИШНОТО поколение Мерцедес S. Ами Лексъс SC430? Не особено евтино копие на Мерцедес SL, но затова пък изпълнено по изключително бездарен и некадърен начин. Не случайно Top Gear го обявиха преди няколко години за най-отвратителната кола в историята на света. Кой си купува Лексъси? Никой, освен няколко непретенциозни и тъповати пенсионирани американеца. Това казва достатъчно. Много имат да папкат още Лексъс докато достигнат шампионската лига.
  • 33 Martin

    0 0 Отговор
    Най-много ми харесваше времето, когато Тойота бяха във Формула 1. Бяха най-бавни, но за сметка на това двигателите им гърмяха на всеки 5 обиколки.
  • 34 HHIB

    0 0 Отговор
    Да вземеш да проумееш, че не ВСИЧКИ хора харесват Мерцедес ;)
    Някъде да съм коментирал дизайн??? Дали на някой му харесва или не определен дизайн е лично негов избор! Не ми харесва изработката и "отношението" към детайлите!

    Запознат ли си с LS430? Май не... Качи се го покарай малко и него после покарай и W140 и... Всъщност недей, знам какъв ще ти е отговора... Мерцедес са номер 1...

    Имам трима познати преминали от C-clase, 3-er и А4 на Lexus IS. Защо са направили така - незнам, техен си избор. Само, че и тримата си харесват повече IS-ките.

    Всеки има право да кара каквото си иска, но някой да ми налага коя е най-добрата марка коли на света... не мерси ;)

    До "Martin" : Купи си Renault, че имат повече победи двигателите им от тези на мерцедес. Може и Honda или Ford да си вземеш - и те имат повече победи от тях :)))))