30 Август, 2016 05:30 23 431 33

Нов опит на Citroen да се върне в елита

  • citroen-
  • cxperience-
  • премиум седан
Нов опит на Citroen да се върне в елита - 1
Френският автомобилен производител Citroen, разпространи първите изображения на една своя нова концепция, целта на която е отново да върне марката в елита. Става дума за прототип под името Cxperience, който се явява нещо като наследник на неуспешния C6, като е направен опит по модерен начин да се пресъздаде визията на култовия DS.Нов опит на Citroen да се върне в елита
Публичната премиера на автомобила е насрочена за края на септември и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Париж. Що се отнася до габаритите на този автомобил, който от Citroen наричат премиум седан, то те са доста сходни с тези на С6. Дължината на концепцията е 4.85 метра, широчината - 2 метра, а височината - 1.37 метра.Нов опит на Citroen да се върне в елита
Междуосието е 3 метра. Интериорът пък се отличава с т.нар. минимализъм. Вместо обичайните прибори на арматурното табло, французите са монтирали гигантски 19-инчов сензорен екран, на който се извежда, както необходимата информация за водача, така и тази от инфо развлекателната система.Нов опит на Citroen да се върне в елита
Вместо обичайните огледала за обратно виждане французите са монтирали камери, образите от които също се проектират на големия дисплей. За задвижването на Citroen Cxperience отговаря хибриден силов тракт, състоящ се от бензинов двигател, електромотор и акумулатори с капацитет 3 киловат часа.Нов опит на Citroen да се върне в елита

Скоростната кутия е осемстепенна автоматична. Системната мощност е около 300 конски сили, но само на ток автомобилът може да измине 60 километра. Сред малкото достойнства на новата концепция е окачването Advanced Comfort с двустволни амортисьори с по два хидравлични "буфера", както и отварящи те се една срещу друга врати без централна колонка. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 nnn

    0 1 Отговор
    Браво,високия клас на ситроен е отново в играта.
  • 2 xxx

    2 1 Отговор
    Вярно е че красотата и естетиката са крайно субективни, но това по мое мнение е пълна отврат като дизайн.

    п.п. Сега ще се появят една камара сектанти на борчето и ще почат да обясняват за иновативните решения и дизайна на Ситроен. Не, благодаря.

    Коментиран от #33

  • 3 незнайко

    3 0 Отговор
    С 3 киловатова батерия 60 километра. Това значи с 30 киловатова ще измине 600 километра. Или има грешка или ни вземат за "канарчета". Тесла със 100 киловатова батерия ще минава 500 километра, това няма как да стане. Самият автомобил изобщо не наследява нищо от ДS. Такъв голям салон само за 4 човека, което се разбира от формата на седалките. Всички се мъчат да правят фотористични концепции.

    Коментиран от #21

  • 4 Master Benz

    0 0 Отговор
    Не знам до колко са в играта, като в дизайнерската линия виждам резтегнат Lexus LFA...

  • 5 dido

    1 0 Отговор
    Очаквах повече смелост, повече линии от DS, но са във вярна посока, трябва обаче още работа.
  • 6 Димитър Колев

    1 0 Отговор
    Няма да го бъде, С6 изглеждаше по-добре и пак не успя, не че е бил лоша кола, просто потребителите на този сегмент са консервативни хора.
  • 7 pyle

    0 0 Отговор
    Наричат се "самоубийствени" врати... Браво на Ситроен колата изглежда супер, дано им се получи.
  • 8 iwan

    0 0 Отговор
    Никога няма да бъде в елита. Никога!
  • 9 do iwan

    0 0 Отговор
    Vajnoto e che ti si ot eletnite :D
  • 10 ИНН

    0 0 Отговор
    Фирма която е създала предното задвижване и е променила автомобилната история според мен се е записала със златни букви в така наречения елит.
  • 11 Рага

    0 0 Отговор
    Citroen Cxperience - За тези, които не искат да излизат от модернистичния си хол :)))
  • 12 Дупница

    0 0 Отговор
    Природата и мацката ме кефят
  • 13 Пежото

    0 0 Отговор
    Грозотия
  • 14 Джаджев

    0 1 Отговор
    Тия зорлем се опитват да фалират отново, ако не беше Пежо, отдавна да се се самоизтрили от лицето на земята...
  • 15 Кофата

    0 1 Отговор
    Ха, че Ситроен кога пък е бил в елита?

    Коментиран от #17

  • 16 ДиЕС

    1 0 Отговор
    Чети повече, защото представата ти за елит сигурно се изчерпва с българските силиконки, мутри и футболисти.


    "От 1916 година, Ситроен подготвя конверсията на военния завод Quai de Javel в Париж; в началото на 1919 там се произвеждат 30 автомобила на ден, в края на годината броят стига 2810.

    През юни е произведена Type А, първият автомобил от серията Ситроен. Това е първият автомобил в серийно производство в Европа, първият икономичен автомобил, изцяло оборудван с електрическо осветление и стартер, преден капак, облицована резервна гума и т.н"
    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 erdal

    0 0 Отговор
    za mene lichno ladichkata si e nomer edno
  • 19 Катерицата

    0 1 Отговор
    Който има ситроен да го продава веднага!!! Ще сте ми благодарни някога!

    Коментиран от #20, #22

  • 20 ЙЕБВ

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Катерицата":

    Имам С4 Гранд Пикасо модел 2014, не е лоша колата.
    Така или иначе ще го продавам след 3-4 години, но благодаря за съвета.
  • 21 яко

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Нали не очакваш в такава кола да се возят трима отзад.
  • 22 яко

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Катерицата":

    Още сега ще съм ти благодарен като се върнеш в гората катеричок.
  • 23 massacre

    0 1 Отговор
    Най добре,собственика на ситроен да планира така маршрута си,така че фа не се отдалечава на повече от 50 тина км от най близкия сервиз,за да може все пак да пристигне,макар и толкова бързо колкото пеша или с колело.

    Коментиран от #25

  • 24 Best

    1 0 Отговор
    Ситроен винаги са правили стойностни ,комфортни и различаващи се от масата други коли.Аз карам Ситроен и пак ще си купя Ситроен , но знам какво няма да си взема ...всичко останало !!! !!! Но с капаците на очите и от спирката на автобус 76 няма как да го знаете смотаняци !
  • 25 имам

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "massacre":

    Хахаха.Имам ситроен и да ти кажа в сервиз влиза за диагностика и смяна на консумативи.Сега другата статистика-колеги с премиум марки;
    ауди 1 брой-двигателя леш,много основен ремонт
    Бмв 1 брой-дупка в буталото и пак ремонт на двг
    Ауди А6-износени валове,спукани възд.възглавници и едно скромно ремонтче за над 3хил.лв
    Бмв още един брой-скоростна кутия на боклука
    Ауди А6-прецакано двг-гореше по 1л. масло на 1000км.,метален звук от единия ред цилиндри(V6)
    Ауди А6 N-подред-запушва масления филтър,прегрява и съответно изкриви главата
    Пасат V6 tdi-120хил.км износени валове.
    Още искаш ли?

    Коментиран от #26

  • 26 мммдааа

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "имам":

    хахаха, значи всеки петък диагностика и консумативи!....хахахахахахаххааааааааааааа....сънувал си ти германец ама аааайййдееее!

    Коментиран от #29

  • 27 DE eq арапофилия

    0 0 Отговор
    Харесва ми. Може би хечбек не е най-удачно за върхов клас, но поне няма груба, грозна, комплексарска, нагла, отново: грозна :D зейнала предна решетка
  • 28 Гост

    0 1 Отговор
    Ей,ама тия не се отказват.Колко още неуспешни модела трябва да направят,за да разберат,че нямат място сред елита.Да си правят там С1,С3 и т.н. и да не се занимават с висшия клас.
  • 29 имам

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "мммдааа":

    По-добре всеки петък на диагностика отколкото за ремонт.Всеки да си кара каквото му харесва,аз съм си избрал.
  • 30 нещо ново

    0 0 Отговор
    Двустволови амортесиори!Значи и тук возията ще е добра.Най-вероятно ще си остане само концепт.
  • 31 qwerty

    0 0 Отговор
    Май наистина си незнайко! Киловат час (KW/h) е единица за консумирана мощност , а не за капацитет , който се измерва в амперчас (Ah) за акумулатори ( Това се отнася и за автора на статията). А освен това си и неграмотен - доста се чудих какво значи фотористичен .... Образовайте се бе хора!!!
  • 32 Край

    0 1 Отговор
    До тук се вижда че са се научили да рисуват. За по-красиво не мислят и фарове да слагат. Ситроен са пътник. От Франция живо е само рено.
  • 33 c5c6c4c3

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "xxx":

    "отврат като дизайн"?????....ти сляп ли си?