Във Формула 1 е много вероятно да има един отбор по-малко през 2017-а година, след като оперативната компания, която издържа Manor, влезе в администрация. Тя не успя да намери нов инвеститор и в резултат шансовете на 26 март в Австралия двата болида бъдат на стартовата решетка, изобщо не са големи.
Manor спечели една точка през миналия сезон, но остана на последно място в класирането и съответно получи по-малко пари, след като Sauber взе 2 точки в Бразилия и зае по-предна позиция. Така Manor не успя да спечели 11 милиона паунда.
„Това е разочароващ край на двугодишното пътуване на Manor. Дълго време през миналата година водехме разговори с потенциални инвеститори и през декември постигнахме споразумение с азиатски инвеститори, но за съжаление не ни стигна времето, за да завършим сделката. Затова взехме трудното решение оперативната компания да бъде поставена в администрация“ заяви собственикът на тима Стивън Фицпатрик.
Ако нещата не се променят тимът няма да успее да започне сезона, като по настоящем така или иначе няма пилоти, на които да разчита предвид несигурната ситуация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ддд
никой няма да го гледа
та там има 3 автомобилни марки
ферари не че се кара много
мерцедес и рено
кой от вас кара
Ред Бул
Уилямс
Форс Индия
Хаас
Торо Росо
Макларън
Заубер
Менър
ами никой
е как да се гледа от феновете на две марки?
Коментиран от #3
20:21 07.01.2017
2 onq s konq
Коментиран от #5
00:47 08.01.2017
3 Чичу Ади
До коментар #1 от "ддд":
Много постни познания имаш за Ф1. Проблема не е в липсата на автомобилни марки, а липсата на конкуренция между отборите. Автомобилна марка Макларън има, при това доста известна и продаваща не по-малко коли от Ферари. Ред Бул не е автомобилна марка, но са много силен отбор, като само слабият двигател на Рено им пречи да са конкурент на Мерцедес. Хонда също вече 2 сезона се пробват, но не се получават нещата. А са много на Ти с турбо-моторите, защото снабдяват доста болиди от Индикар през последните 20 години. Ако ще и 20 различни доставчика на двигатели да има, когато един доминира тотално над останалите, няма интрига и никой не гледа. Като искаш автомобилни марки, гледай туристическия шампионат или ГТ3 шампионата. ДТМ също предлага автомобилни марки, при това от тези с най-много фенове. Ако пък мислиш, че Мерцедес, Ферари и Рено във Ф1 са нещо различно от спонсори, то си в голяма заблуда.П.с. Тойота изхарчиха близо милиард, не помня дори победа да направиха. Пежо за кратко блеснаха в началото на 90-те при Макларън, но никой не ги запомни. БМВ също наляха пари в Уилямс и Заубер, но видяха, че няма смисъл от толкова големи разходи, макар да имаха успехи.
04:28 08.01.2017
4 Гад
08:41 08.01.2017
5 ГТИ
До коментар #2 от "onq s konq":
Що ве катър -щот няма дизелови баварци ли?09:49 08.01.2017