10 Януари, 2017 13:24 18 372 14

369 к.с. и 4х4: VW намекна за нов бус

  • volkswagen-
  • i.d. buzz
369 к.с. и 4х4: VW намекна за нов бус - 1

Германците от Volkswagen представиха в Детройт концептуален модел на електрически миниван, който се нарича I.D. Buzz. Прототипът е направен на новата платформа MEB, която е разработена специално за производство на електромобили.

I.D. Buzz, показан на автосалона в Детройт, е оборудван с два електромотора, системната мощност на които е 369 конски сили. Електрическите двигатели са позиционирани по един на всяка ос, като така задвижващи са и четирите колела.369 к.с. и 4х4: VW намекна за нов бус

Електромоторите се захранват от комплект акумулатори, разположени в пода на вана, които са с капацитет 111 киловат часа. Така екипиран I.D. Buzz ускорява от място до 100 км/ч за пет секунди, а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч.

Интересен е и обявеният автономен пробег на I.D. Buzz. Според хората от VW новият бус може да изминава 600 километра с едно зареждане. За заряд на батериите до 80% от специална зарядна станция, пък са необходими само 30 минути.369 к.с. и 4х4: VW намекна за нов бус

В Детройт стана ясно още, че новата платформа MEB позволява и разработката на ван само със задно предаване. Този евентуален бус ще разполага само с един електромотор на задната ос, който ще е с мощност 268 к.с., а батериите му ще са с капацитет 83 киловат часа.

Ако сравняваме I.D. Buzz с късата база на сегашния Multivan, то се получава, че електромобилът е с 38 мм по-къс (4 942 мм), но със 72 мм по-широк. Освен това скъсените надвеси на I.D. Buzz правят междуосието му по-голямо с 299 мм (3 299 мм).369 к.с. и 4х4: VW намекна за нов бус

Концепцията е снабдена със система за автономно управление, като тя е толкова усъвършенствана, че воланът може да бъде прибран в арматурното табло, а шофьорската седалка може да се обърне обратно на посоката на движение.

От Volkswagen не обявиха кога и дали ще има серийна версия на I.D. Buzz. Предположенията са, че поточните линии на марката ще започнат да произвеждат серийния вариант най-рано през 2020 година и това на практика ще е следващото поколение на Multivan.369 к.с. и 4х4: VW намекна за нов бус


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    10 4 Отговор
    ... толкова му е добра системата за автономно управление, че все още не е изпробвана. - Е вече се оливат от глупости за народната кола. Първият ван е бил популярен понеже е бил прост и на платформа на костенурката, надеждна и евтина кола за почти всеки. Кой може да си позволи електрически и автономни изгъзици, който дори Тесла не може да развие от нищото за 3 години до 2020, какво остава за закостеняла корпорация като ФВ. ФВ не са изкарали една нормална електрическа кола, която да може да се мери с конкуренцията в днешно време, но убеждават, че ще представят невероятни технологии. Сигурно и сами не си вярват на съвещанията.

    Коментиран от #2

  • 2 тълкувател

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    То и другите компании не са извадили нещо което да е за широкия потребител, макар, че спрямо VW са напред.
    Явно всички искат да приберат колкото се може повече пари, за да си покрият разходите за разработките, щом вадят само мощни и луксозни модели. Мисля, че автомобил от класа на Форд Фиеста и Фокус, Рено Клио и Меган, Пежо 308 и други подобни седани, хечбекове и ванове с мощност между 90 и 130 к.с. би имал по-голям преход от тези мощни модели и ако и като цена е приемлив повече хора ще го купуват, а с времето като се скъси и времето за зареждане ще стават все по-популярни. А що се отнася до колите от по-висок клас, то за тях си има друга клиентска група.
    Ама както някой беше писал като мнение - токът ще поскъпне пропорционално с нарастването на популярността на ел. автомобилите и накрая току-виж алтернативата е добрият стар ДВГ, ама вече няма да го предлагат. И като извод: пак бедният си е беден, битият - бит и ...

    Коментиран от #4

  • 3 Васичка Атанасова

    8 8 Отговор
    НОМЕР 1 СА VW
  • 4 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "тълкувател":

    Все пак компаниите Нисан, Рено, БМВ, Опел и Тойота имат практични електрически модели с пробег от 150 до 300км, според кв в пакета-батерии. ФВ е с една от най-слабите ел.коли с кратък пробег, не че няма, но е далеч от конкуренцията и като цена и като пробег. ФВ има страхотна база за ел.кола - ХЛ1, но го оборудва с дизел или двг на дукати, както и факта, че е безбожно скъп. Просто не желаят да направят масово производство на подобен модел с дълъг пробег и ниско съпротивление. Тесла изкараха футуристична кола и спечелиха. БМВ също бележат значителни продажби със своите и-модели. Нисан години наред трупа опит и е лидер по продажби с Лийф-сега пуска последна дума на техниката. Дори Форд са много по-напред от ФВ. Рено пък предлагат Зое- на базата на Лийф, но по-евтино и в Германия това е най-продаваната електричка на цена почти колкото стандартен хечбек. ФВ са смешни, защото са лидери заради събмарките си като Ауди и Шкода. Те са много назад и не предлагат реални модели, никога не бих се спрял на тях, Ауди е шик, Шкода е бюджетна, но ФВ е неоснователно скъпа и изостанала кола.
  • 5 корса

    6 5 Отговор
    Поредната лъжа и реклама на ваг-*ните!

    Всичко във ваг е "ще"
  • 6 незнайко

    3 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Електромобил стана кола на годината в САЩ. Chevrolet Bolt спечели титлата. Volkswagen скоро няма да се намесят в това съревнование.
  • 7 бро

    3 0 Отговор
    vw от преди 30 години имат електрически модели
    справка - голф 2 ситистомер
  • 8 HOI

    3 0 Отговор
    голф 2 citystromer
  • 9 Пич

    3 0 Отговор
    Добре замислен проект, но като гледам последната снимка се питам дали ще бъде толкова надежден като Т1. Ще успее ли да навърши годините му и да измине пробег от 1 000 000 км.?
  • 10 ррр

    2 1 Отговор
    то като не съществува лесно се пише
    всеки си мисли че детето му ще бъде......
    едва ли някои си мисли
    че ще е наркоман затворник или катастрофа....
    (за беда е често срещано)
    та ти тия си съчиняват
  • 11 Ужас

    2 1 Отговор
    Ауууууу, страшна грозотия е този ван!
  • 12 оня

    0 5 Отговор
    Първо гледат да обират хората до последно с калпавите си двигатели, дето не издържат и 100,000 км, пък после като няма на къде ще предложат електрички. Заради печалбите е. Рисковано и късогледо решение, може да закъснеят фатално. Но те решават, те си гледат сметките. Ще я видим тази компания длед 10 години

    Коментиран от #13

  • 13 Bobi

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "оня":

    Гледай ги , в момента са номер 1 по продажби . След 10 години могат да купят Тесла , ако решат . Не че и сега не могат ;)
  • 14 Гого

    0 0 Отговор
    Доста изостанаха европейските производители от Американските по иновации в сферата на електрическите автомобили. Иначе зареждане за 30 минути не е никак лош резултат това е бъдещето.