8 Март, 2017 05:30 34 048 41

Българският автомобил на салона в Женева

  • sin-
  • r1 550-
  • росен даскалов
Българският автомобил на салона в Женева - 1

Русенският инженер Росен Даскалов представя на автомобилното изложение в Женева своя най-нов модел SIN R1 550. SIN CARS се завръща на световната автомобилна сцена с повече мощност, иновативен интериор и много подобрения.

Новият специално разработен двигател с 550 конски сили и сух картер прави автомобила по-мощен, но не и за сметка на комфорта. Страничните дифузьори с нов дизайн пък подобряват въздухопотока в двигателния отсек.

Допълнителните карбонови елементи в екстериора и 40-милиметрова повдигаща система в предната и задната част са само някои от подобренията в новия модел. Налична е и нова, по-мощна електрическа система.

последната се характеризира с иновативна CAN конфигурация на пауър модула. Интериорът е не по-малко интригуващ, разработен съвместно с водеща компания с областта на интериорния дизайн и включва много индивидуални решения.Българският автомобил на салона в Женева

SIN R1 550 е с изцяло нови седалки, проектирани във фабриката на SIN CARS. Те са нерегулируеми, карбонови кресла, базирани на моделите, използвани в състезателните автомобили, но много по-комфортни.

Седалките са с по-добър дизайн и по-ниска позиция в купето. Още нещо любопитно е, че новият SIN R1 550 има опция за вграждане на секвенциална състезателна скоростна кутия с падъл шифт.

ще припомним, че SIN CARS направи своя дебют на Международното автомобилно изложение Женева 2016 с модела SIN R1 RS, като сега, на предстоящото изложение се очаква още по-голям успех и по-вълнуващи преживявания.

В допълнение към елегантната улична версия на автомобила, през 2017-а на щанда на SIN CARS ще бъде представен и състезателният SIN R1 GT4, който вече две години покорява най-популярните писти в Европа и САЩ.Българският автомобил на салона в Женева


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БМВ

    21 29 Отговор
    Да само,че е английска колата,а не българска.

    Коментиран от #4, #37

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 44магнум

    46 2 Отговор
    Браво Росене,успех и напред момче!Не обръщай внумание на дето разбират от всичко!
  • 4 некойси

    28 1 Отговор

    До коментар #1 от "БМВ":

    Да, странно е защо колате се лансира като английска от страна на англичаните и като българска от наша страна?!
  • 5 onq s konq

    26 8 Отговор
    Верно че колата се лансира едновременно като английска и българска и който се събуди пръв,той казва че е негово производство.Факт е обаче,че в БГ слънцето изгрява по-рано.
  • 6 Ники

    8 1 Отговор
    Ето какво казва Google за фирмата:

    https://en.wikipedia.org/wiki/SIN_Cars

    "SIN Cars was founded SIN Cars Limited by the Bulgarian engineer and racing driver Rosen Daskalov in Great Britain in 2012. In 2015, the company started production of road Sin R1. The road-legal Sin R1 features a 6.2-litre V8 engine, producing 444bhp and can reach 62mph in 3.5 seconds. The company moved its headquarters to Munich, Germany and Ruse, Bulgaria."

    Коментиран от #7

  • 7 БМВ

    9 11 Отговор

    До коментар #6 от "Ники":

    Регистрирал е компанията в Англия и е получил помощ от там затова е английска тази гърбава кола.
  • 8 ссс

    16 5 Отговор
    Не, че имам нещо против Росен Даскалов, но тази кола ако е българска значи аз съм англичанин ! Не съм и много осведомен, но ако наистина колата е българска, едва ли обикновенните български автолюбители ще я срещнат някога по нашите пътища.
  • 9 От Русе

    18 1 Отговор
    Колата се прави в България и винаги е било така. Тези приказки за Англия са само за пред институциите. Все пак първата регистрация се правеше в Англия. Поради куп пречки това не можеше да се случи тук в България. Но вече не е така. Първата регистрация на последния направен автомобил бе в София.
  • 10 Народна Милиция

    40 5 Отговор
    Защо има злоба в коментарите? Много гаден народ сме.някой направил нещо и ние го отричаме.Светът вече е глобален,няма значение къде се прави нещо.Идеята Българска ли е? Да.Точка по въпроса.

    Коментиран от #11, #13

  • 11 ГОСТ

    18 2 Отговор

    До коментар #10 от "Народна Милиция":

    Самия факт, че се активираха тролчетата и хейтърчетата, говори много - те се активират само ако има какво да плюят, т.е. нещо хубаво.
    Грозното и пошлото нямат нужда от оплюване, респективно няма "храна" за егото на тролчета и хейтърчета, и тогава си мълчат.
  • 12 Баш Майстора

    18 1 Отговор
    Успех!
  • 13 LEX

    10 15 Отговор

    До коментар #10 от "Народна Милиция":

    Тук никой не е направил нищо, това е обикновен кит-кар който може да бъде сглобен от всеки. Двигателя е масов, евтин и американски, скоростната кутия също е получена готова, същата работа е и с шасито и окачването. Няма нищо за правене. Просто много части от различни компании, сглобени в едно. Ако си взема една Лада и сложа двигател от Фиат и променя екстериора малко, това ще означава ли, че съм създал собствен автомобил?

    Коментиран от #17

  • 14 iol

    2 15 Отговор
    vuyy che grozna
  • 15 Spartan

    1 9 Отговор
    Всеки един човек може да напише или да добави текст в Wikipedia и то на всеки език.
    Пиша това в между другото, но най срина аз лично за първи път чувам че България има запазена марка кола!
    Скоро ще настигнем германците!
  • 16 Генков

    16 0 Отговор
    Дааам,
    Не случайно народа е казал:
    Никой не е станал пророк в собственото си село...
  • 17 От Русе

    24 1 Отговор

    До коментар #13 от "LEX":

    За двигателя и кутията си прав. Тръбното шаси се прави в Русе както и всички отливки от карбон. Мислиш ли че другите марки автомобили всичко си правят сами ?

    Коментиран от #20

  • 18 Симо

    6 22 Отговор
    Росене "инженере", къде си тръгнал да правиш неща където хората отдавна са ги измислили вече?? Плагиатството ти е любимо като гледам тази кола(смесица от поне 3 различни коли). Карай си глупавите бмв-та в сервизчето в Русе и не се занимавай с висши неща, за които още не си дорасъл.

    Коментиран от #21

  • 19 Тит

    6 0 Отговор
    Каква е цената?Може ли да се поръча и къде?
  • 20 Чичу Ади

    2 8 Отговор

    До коментар #17 от "От Русе":

    Тръбната конструкция да не я правят в "Национална Академия за Космически Техники" в Русе? Аз до сега си мислих, че шасито го правят Лотус за своя модел Ексидж, а Роско Русенски го купува от тях, сменя Лотуския 1.8 с Корветския 6.2 литра двигател, съответно и скоростната кутия. Взима окачване и спирачки от трети производител, отлива малко фибро-стъкло за да промени екстериора, купува седалки от Спарко и им маха логото, ................ Българска от всякъде. Само дето за да е българска се започва от това някой да я нарисува, после екип от техници и инженери да направят рисунката готов продукт и да поръчат на производител нов продукт по зададени параметри, а не да тръгнеш с торба пари и да купуваш туй и онуй, после да нагаждаш. Той и Орацио Пагани ползва двигател от Мерцедес, но всичко останало му се прави по поръчка или на място във фабриката.
  • 21 Росен

    8 3 Отговор

    До коментар #18 от "Симо":

    Симо,ти пък ако си пораснал можеш да минеш пред мен и да се наведеш.
  • 22 гост

    8 0 Отговор
    Похвално е, че някой прави нещо градивно в България, без значение какво.

    Пропагандата често създава хиперболизиран култ, около който се гради нереална представа и фалшиво самочувствие. Пясъчната кула е много крехка и чувствителна спрямо истината. Тоест много по-добре би било държавата да създаде условия на хората така, че да може да се направи една кола от А до Я в България и да може да се каже "български хиперкар". Грешно е самото представяне. ДА, трябва да се отдаде нужното уважение и внимание за старанието и желанието на автора, но не и по начин създаващ изкривена представа.

    Има доста добри офроуд маниаци, които тотално преобразяват машините си, правят ги уникални и к'во? "българският джип" ли правят?

    Дизайна на автомобила би предизвикал фурор 90-те години. За съжаление вече сме 2017.

    Все пак, както започнах:
    ЕВАЛА на човека! :) Respect!
  • 23 Някой

    12 0 Отговор
    Браво на човека! Успех му желая и за напред, нека всичко, което е планувал, да му се сбъдне по най-добрия начин!
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Дечко

    11 1 Отговор
    Българи,защо сме толкова гадно племе бе?Кой от вас,които пишете глупости за колата е направил нещо по-добро?Защо е тази завист?Зарадвайте се,гордейте се с това,че българин е постигналнещо и е прославил България.Направо съм потресен от злобата и зависта в която сме се оплели,а трябва да сме единни!Иначе си отиваме като нация!
  • 26 9999

    2 15 Отговор
    Колко струва тази кола?Искам да я купя.Внимателно огледах детайлите на изложението. И стигнах до заключението че от нея ще стане отличен кокошарник.по нататък ако има още бройки може да направя птицеферми . Прекрасен външен дизайн ,спортен дух ( това спомага на кокошките да снасят по бързо яйцата ) а вътре -клима ,тиха нежна музика , кожен салон тип кокоши пух. Скъп парфюм, лед осветление с 7 различни цвята и интензитет на осветеност.Специално място за петела отпред с масажираща седалка и 22 положения . А и да попитам накрая АГУ имали? Ако не. Можели да се добави допълнително. Това ще ми намали значително разходите за гориво и ще бъда конкурентен на пазара за яйца от доволни кокошки.

    Коментиран от #27

  • 27 босе

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "9999":

    Заври се в твоята малка безименна дупка,малък.....получовек.Завистта е нормална за души като теб. Наслаждавай се на скоропостижния си безмислен живот.
  • 28 Мене

    6 1 Отговор
    Боже Мили колко "сме" пропаднали като нация!
    Ние сме най-тъпото племе в цялата галактика. И естествено, че който се отскубне от тази държава ще успее.
  • 29 Vasik Atanasova

    3 10 Отговор
    Е КОЕ Е БЪЛГАРСКОТО НА ТАЗИ КОЛА ?
  • 30 Ужас

    6 1 Отговор
    Ние сме изроди
  • 31 Ужас

    2 1 Отговор
    До Атанасова.бг е направата. Но миризмата си е същата позната на бай Ганьо. Сланина с чесън
  • 32 Бай Ганьо

    3 1 Отговор
    Браво! Не ги слушай тия, прави си "кокошарника"! У нас нашите ако не те мачкат...Кой? А за количката... Помниш ли корейците...Преди двайсетина години, че и технологии им даряваха. А днес - оле мале, ама те са ни поизпреварили. За нашите изобретения в авто индустрията - мисля че са само две, летите джанти и автоматика.
  • 33 Петър

    7 3 Отговор
    Колко от плюещите тук сте направили нещо? Дори и да сте взели продукти на готово и да ги разбъркате дори да измислите нещо? Николко..ей това е БГ народа нито държавата ви е виновна нито никой самите ние сме виновни , радваме се на боклуци и вносни маркови мендили , говоря за повечето стоки... а нашето остава на заден план но какво да се прави БГ е така прост и завистлив народ... не всички разбира се !
  • 34 джими

    5 0 Отговор
    Браво Росене! Дерзай, не им обръщай внимание на разбирачите - това са същите тея дто плюят по Гришо, Кобрата, В. Топалов и дърпат останалите в казана.

    Коментиран от #35

  • 35 Маруся

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "джими":

    Понеже много разбирачи има. Какво ще кажете за руският автомобил Маруся? Така че тук поне нещо се прави и то в България.
    Успех

    Коментиран от #36

  • 36 Драйвър

    0 5 Отговор

    До коментар #35 от "Маруся":

    Маруся,Кое и е българското на тази кола?Американския двигател ли?Това че са направили три заварки в Русе не я прави Българска!Това е най евтината кола от сериите ГТ4 и най грозната при това!Някакъв измислен "инженер" от Русе я поръчва в Англия и се опитва да я нарежда на хората за "Български Хипер кар" защо да съм хейтър защото не му помагам в измамата ли ?
  • 37 Vinutu.ruse.bg.

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "БМВ":

    Не е нито английска нито българска - русенска е , приятелю.
  • 38 Димитър

    2 0 Отговор
    Това ми е сбъдната мечта: да се произвеждат супер модерни български автомобили. Дано да успеят да му направят и български двигател. Дизайна на колата е супер и е бърза.
  • 39 Ричарт

    1 0 Отговор
    По времето на социализма в България имаше предприемчив българин които беше направил красива кола "София" с двигател от Лада. Колата се движеше но сигурно не са му разрешили да се произвеждат. Хубаво ще бъде ако в България започне производство и на тези автомобили. Но с "колата на греха" България ще бъде фактор в автомобилостроенето.
  • 40 до Драйвър

    1 0 Отговор
    Като разбираш толкова много направи и ти една такава кола да я купуват по света. В момента много фирми се кооперират. Дори на Мерцедесите (Тировете) ремаркетата се правят във Франция. Руснаците като купиха лиценз на фиат и правеха Лади се считат за руски автомобили и правеха различни модели. Пожелавам ти да направиш и произвеждаш хубава кола като "колата на греха". Не трябва да се пречи и завижда на кадърните българи. Защото те са гордост за държавата.
  • 41 Учен

    1 0 Отговор
    SIN Cars е българска компания за суперавтомобили със седалище в Русе, България и Англия.