24 Април, 2017 05:30 7 304 13

Запознайте се с новото CUV на VW

  • volkswagen-
  • i.d. crozz
Запознайте се с новото CUV на VW - 1

Volkswagen разработва нова гама от електромобили на основата на прогресивна технологична концепция и с дизайн в авангарден стил. Стартът на серийното производство ще бъде даден през 2020 година, а сега от Volkswagen показаха първия прототип.

Със световната премиера на концептуалната студия в рамките на международното автомобилно изложение Auto Shanghai 2017 (19-29 април), германският автомобилостроител хвърля светлина върху своята нова фамилия от автомобили с електрическо задвижване.

Моделът I.D. CROZZ е първият електрозадвижван CUV модел (Crossover Utility Vehicle) на Volkswagen, обединяващ в едно чертите и качествата на спортните купета с четири врати с тези на SUV-моделите (Sports Utility Vehicle). Ето и 10 от ключовите характеристики на I.D. CROZZ.

Запознайте се с новото CUV на VW

1. SUV и спортно купе: I.D. CROZZ е CUV модел (Crossover Utility Vehicle), предлагащ функционалността на SUV и динамиката на спортно купе.
2. Следващият от триото: I.D. CROZZ е основен елемент на новата фамилия от модели I.D., използваща модулната конструктивна архитектура с електрозадвижване MEB (Modulare Elektrifizierungsbaukasten).
3. ДНК на електрическата мобилност: авангардната външност на модела I.D. CROZZ отразява новоразработената стилистична ДНК на електрическата мобилност.
4. Автономен пробег като на бензинов модел: I.D. CROZZ разполага с мощност от 225 кВт, развива максимална скорост от 180 км/ч и се нуждае от зарядна станция едва на всеки 500 километра пробег (според нормата NEDC).
5. Зареждане за 30 минути: акумулаторната батерия на I.D. CROZZ може да бъде заредена до 80% в рамките на едва 30 минути (с променлив заряден ток със 150 кВт).
6. Open Space: I.D. CROZZ предлага вътрешно пространство, сравнимо с това при новия Tiguan L (за пазара в Китай), познат като Tiguan Allspace в Европа.
7. Цифровизирано управление: арматурно табло с head-up дисплей с допълнена реалност AR (Augmented Reality), контролни прибори с Active Info Display, инфотейнмънт таблет и прибори за управление на функциите в облицовките на вратите.
8. Напълно автоматизиран режим на движение: в режим I.D. Pilot, студията I.D. CROZZ се движи автономно. Воланът се измества напред и потъва в арматурното табло.
9. Система CleanAir: независимо от качеството на въздуха навън, новата вентилационна система гарантира върхово качество на атмосферата в купето на концептуалния модел.
10. Светлинна щора: за първи път става възможно активирането на светлинен панел с разсеяна светлина в тавана с помощта на жестово управление.

Запознайте се с новото CUV на VW


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 German cars

    12 6 Отговор
    Тия само се опитват да си вдигнат акциите, като представят някакви кухи варели, уж щял да бъде кола на "бъдещето" с "авангарден стил" - хахах. Тойота, Опел (GM), BMW и т.н. от кога произвеждат хибриди, а тия за толкова години само един софтуер измислиха, за да лъжат.

    Коментиран от #4

  • 3 гостенче

    11 4 Отговор
    На Тесла ли ми мяза на пръв поглед..... ?
    Или аз се лъжа или Ваг-.ните са решили като първите селяндури да изкопират модерното и нашумялото за да се харесат и те.
    маиле мале... Ужас!!
  • 4 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "German cars":

    само японците правят
    работещи хибриди
    а другите ЩЕ правят
    имат 1 или 2 модела с 200 продадени бройки
    колкото да им върви приказката
    какво ЩЕ станело ама като пораснем
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 гост

    3 2 Отговор
    Само със запознанството ще си останем. Пък и да го познаваме под 100х.евро няма да е, няма нещо евтино от ВАГ. Ако не бе Тесла никога нямаше да се напъват за подобни прототипи, камо ли за серийно производство. Това е достатъчно доказателство за тяхната "добронамереност", понеже може да си представите ако такава корпорация реши да прави чисти електроколи, например марката Сеат да мине на чисто електрическо производство. С огромни фабрики, работна ръка и спедиция, както и търговски представителства отдавна можеше да произвеждат стотици хиляди електрически голфове с реален пробег от над 500км.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    МОЖЕШЕ , ако бяха почнали преди 10-15 г. като Тесла . В момента нямат нито мощности , нито доставчици на батерии и въобще ел. задвижвания за повече от 5-10000 бр. годишно , а и няма от кой да ги купят , щото просто не съществуват . А това само с пари не става , трябват време и хора , които са в час с тия неща . Така че още 4-5 годинки ще гледаме "готови прототипи"
  • 9 Той

    3 1 Отговор
    Горките скъсаха се прототипи да показват,а едни читави скоростни кутии не могат да измислят

    Коментиран от #10, #11

  • 10 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Той":

    Автомобилните производители нито измислят скоростните си кутии, нито ги правят - поръчват си ги както 90% от другите неща и само ги монтират.
  • 11 ифа

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Той":

    Добре че беше ИФА да им даде онази с двоен съединител
  • 12 6666

    1 0 Отговор
    Не коментирайте статия като не разбирате написаното.Зная че сте нация техническа,но една автомобилна гума не може на БГ пазара да предложите.Нова фамилия от автомобили с ел.задвижване ще направят вашите съседи от Румъния десетки години преди вас.
  • 13 smolata

    0 0 Отговор
    До година, баче ви смолата ще представи нова електрическа КОНЦЕПТУАЛНА лада 2101 с четири независими електрически двигателя (стартери от КРАЗ)с независим пробег много зависи, пък за масово производство ще мислим 2027г.