Last news in Fakti

8 Юли, 2017 14:11 5 316 7

Пет звезди от Euro NCAP за Insignia

Пет звезди от Euro NCAP за Insignia - 1

Подобренията откъм безопасност в автомобилите са един от най-важните аспекти и в последно време все повече модели достигат до най-високата оценка на независимия регулатор Euro NCAP. Виновни са шаситата, които са много по-здрави в пътническия отсек, както и системите за сигурност предпазващи от инциденти.

Последният автомобил заслужил петте звезди на Euro NCAP е новата Opel Insignia. Това е един типичен европейски представител и флагман на марката, който всъщност се продава в целия свят, но под различни имена - Vauxhall Insignia, Buick Regal, както и Holden Comodore в Австралия.

Директорът по продажбите на компанията - Петер Кюсперт споделя, че петте звезди от Euro NCAP показват, че индивидуалните компоненти за безопасност формират обща система, но грижата за безопасност не се отнася само за флагмана, а и за други модели, като най-новите попълнения - Crossland X и Grandland X.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тони

    10 4 Отговор
    Малко да допълнение към статията и автора :)

    Факти: Това е един типичен европейски представител и флагман на марката... -------- да, но не на Опел , а на ШЕВРОЛЕТ !!!

    Шевролет Малибу е базата, като се продава на различните континенти с малки външни корекции и под различни имена.

    Има доста инфо в интернет за това

    Коментиран от #3, #4

  • 2 Язе

    3 1 Отговор
    Явно Опелчето е добро
  • 3 просто гост

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Тони":

    ...да, ама вече на Пежо!
  • 4 DBS

    2 6 Отговор

    До коментар #1 от "Тони":

    Ехххх аман от разбираичи .... чел недочел или чул от някъде и бърза ,да изпъква...
    Точно обратното е Малибу и Инсния са на платформа Epsilon 2 (E2XX за новите модели) ,разработена в Рюсеслхайм, Германия.

    Има доста информация в интернет за това !!!
  • 5 до 4

    5 0 Отговор
    до 4

    Професоре, не е лошо първо да се запознаеш що е то ПЛАТФОРМА и що е то АВТОМОБИЛ и след това да даваш лекции по сайтовете ;)

    Коментиран от #6

  • 6 DBS

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "до 4":

    Ами обясни на невежите ....така е много лесно да изтропаш едно "запознай се...."и готово.
    Обясни да видим кое е разработено първо.А именно Инсиния е първият АВТОМОБИЛ на тази ПЛАТФОРМА. Следват 9-5,Малибу ,Регал и тн.
  • 7 така е

    0 0 Отговор
    Така е... Платформата и на предното и на поколение и на новото е разработено от Опел в Рюселсхайм, Германия. На нея се базират Шевролетите и Буиците в Америка. Така че те са базирани на Опел, а не обратното. Като цяло, до сега, голяма част от разработките и платформите в GM идваха от развойния център на Опел в Дуденхофен. Сега като част от PSA, времето ще покаже, но при трансфера прехвърлиха и развойния център, като наблегнаха, че причината е, че ще разчитат до голяма степен на собствени разработки от Германия, както до сега.